Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL TDI PD] Nie odpala. Błąd 17932 - Przekaźnik pompy paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A i jeszcze, bo jak dałem prąd na krótke na pompke i ona sobie pompowała do filtra paliwo, to poźniej jak wyłączyłem, to wypiąłem zawleczke od zaworka z filtra, wyjąłem go i tak jakby ciśnienie z niego uchodziło, bo syczenie było.

Opublikowano (edytowane)

To podepnij  z powrotem do filtra paliwa ten co idzie ze zbiornika ( zasilający ) a odepnij ten co idzie od filtra paliwa do tandempompy , na wolny króciec filtra załóż kawałek przewodu i włóż go do butelki.

Uruchom pompkę w zbiorniku na krótko i zobacz czy paliwo poleci, jak poleci to niech się filtr dobrze odpowietrzy i podepnij wszystko tak ja było z fabryki. 

Jak nie poleci albo będzie się ledwo sączyć to filtr paliwa zatkany, czyli do wymiany :P

Przed próbą odpalenia podepnij pompkę paliwa w zbiorniku na krótko i sprawdź czy odpali i będzie chodził :hi:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Filtr nowy. Ale co najlepsze, to pompka działa na krótko, a po przekręceniu kluczyka nie. Dwie pompki mam i dwie sprawne, przekaźniki też nowe.

Opublikowano

Bezpiecznik nr. 28 sprawny ?

Po włączeniu stacyjki na jego gnieździe ( lewy styk ) pojawia się na kilka sekund napięcie ?

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Co najlepsze prąd na kostce przy pompie jest po przekręceniu kluczyka. Prąd na krótko dawałem przez bezpiecznik, bezpiecznik sprawny. 

Opublikowano

To odpowietrz solidnie filtr paliwa jak Ci wyżej napisałem i musi zapalić , łaski nie robi :naughty:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

On właśnie robi kurde łaske :/ Na plaka zapali, pochodzi tyle ile paliwa w filtrze i nara :/

Opublikowano

Robiłeś wszystko według instrukcji z posta nr. 22, paliwo przez filtr przepływa przepływa bez przeszkód po podłączeniu pompki w zbiorniku na krótko ?? 

Opublikowano

Tak. Wszystko wedlug waszych rad. Co najlepsze po podlaczeniu nowej pompki przez chwile dzialalo ok, na krotko dziala a przez stacyjke juz nie dziala.

Opublikowano
3 godziny temu, Raxxel napisał:

Tak. Wszystko wedlug waszych rad. Co najlepsze po podlaczeniu nowej pompki przez chwile dzialalo ok, na krotko dziala a przez stacyjke juz nie dziala.

Do sprawdzenia przekaźnik pompy paliwa ( może nie ten typ co był ), konektory i kabelki przekaźnika ( może któryś zeżarła korozja elektrochemiczna , jak się kąpały w wodzie ) a także sygnał z ECU załączający przekaźnik :hi:

Jak z elektryką jesteś na bakier to lepiej nie kombinuj sam, podpinaj pompę na krótko i jazda do elektryka :whistling::D

Opublikowano

Sadze, ze sygnal z ecu, to grubsza sprawa do sprawdzenia? Jutro kupie srodek do stykow I wszystko wypsikam

Opublikowano

Trochę Ci podpowiem.

Przekaźnik J17 - przekaźnik pompy paliwa

Sterowany jest z ECU przewodem szaro - zielonym - po przekręceniu kluczyka powinna być masa na kilka sekund - styk 2/85

Zasilanie cewki - styk 1/86 - przewód czerwono - żółty - stałe 12V po zapłonie.

Stały plus również do zasilania pompy - styk 3/30 i przewód czerwono - niebieski.

Po podaniu przez ECU masy łapie cewka i podawany jest plus na styk 5/87 przewód zielony - który potem do pompy przechodzi przez bezpiecznik S228 20A - i za bezpiecznikiem jest przewód zielono-żółty do samej pompy.

Pierwsze co to sprawdź czy na styku 1/86 i 3/30 jest 12V.

Potem czy po przekręceniu kluczyka jest 12V na styku 5/87.

pompa.png

 

 

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Czy przekaźnik j17 to będzie obok przekażników 219 i 202 czyli u mnie oznaczony 395?

@edit

Bo tak teraz poleciałem do auta i przekaźnik 395 kompletnie zniszczony, zalany cały był. Może to jego wina?

Edytowane przez Raxxel
Opublikowano

Podałem Ci kolory przewodów, wcześniej Piotr podał Ci rysunek, który to dokładnie jest...na rysunku ma nr 1.2, także popatrz dobrze, a jak nie zrób zdjęcie tych przekaźników i wrzuć tu...

 

 

Opublikowano

Otóż tak. Po włączeniu stacyjki prąd jest na bezpieczniku nr 28 przez chwile, ale bardzo mały, wręcz minimalny. Dając pompę na krótko, paliwo idzie do vacupompy. Na plaka nie paliłem, bo sam nie ogarne, ale tak jak było wcześniej miał w filtrze paliwo, to palił. Wyjąłęm przekaźnik 395(ten czarny mały) i prądu nie było w ogóle, nawet tego minimalnego. Zamówiłem przekaźnik drugi ten 395 i wtedy zobacze. 

A pompa w baku działa cały czas, czy tylko po przekręceniu stacyjki pare s i później zaciąga sobie vacu samo? 

24251474_1602295263150571_2014770420_o.jpg

Opublikowano

Prąd czy napięcie ? Było 12 V ? ? ? 

Ta pompa tak naprawdę to pompa, która wspomaga układ chłodzenia paliwa i podczas jazdy załącza się, jak paliwo osiągnie ~70C. Przy odpalaniu służy jako pompa wstępna - a więc podaje paliwo do magistrali... 

Jeszcze taka mała pomoc, jak wejdziesz w VAG-a w Basic Settings - kanał 035 możesz tam robić test pompy - powinno ułatwić diagnozowanie...

Opublikowano

Nie było napięcia 12v może 0.02V w porywach do 0.05V.

 

Opublikowano (edytowane)

Wyciąg ten przekaźnik i tam masz opisane styki na tym różowym gnieździe - sprawdź je według mojej porady i rysunków... 

Przekręć zapłon, minus miernika do aku i sprawdzasz styk 86 i 85 - ma tam być 12V.

Potem weź kawałek zworki (kabelka) i zewrzyj styk 87 z 30 - przekręć kluczyk i zobacz czy załączy się pompa... 

Edytowane przez kamil-vag
Opublikowano

Ok, zaraz to zrobie i dam znać co wyszło. Dzięki bardzo za pomoc.

Opublikowano

Tu trochę o pompie:

pompa.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...