Skocz do zawartości
IGNOROWANY

HOLMATRO's 2.0T Stage3 [331HP/456Nm] by VAGTUNE#Pop&Bangs#S4 Look#Rotor 19x9et33#Vogtland#MILLTEK#DP 3/2,75”#v-Fiz#Hebel345-S4#HEL#Autotech#K04-0064#BOSE#Cupra#etc..


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 godzinę temu, arek_cccp napisał:

Z tym niutonem to tak jak w 1.8T jednemu przy 350nm yebnie, drugi ma 420nm i jeździ bez problemów, a granice określają na 400nm bezpieczną w tym motorze, ja posłuchałem gregora, że okolice 450nm jest tą "bezpieczną granicą" według niego i tego się trzymaliśmy u mnie przy strojeniu... był słowak na forum co mu przy 450nm korba bokiem wyszła ale miał te 450nm w dużo niższym zakresie niż ja... inaczej rozłożony niuton doładowanie pewnie dokokszone z dołu no i yebło :D. U mnie 20tyś pykło i wsio bangla..  PS, czekamy na wkład u Ciebie i zaworek :), żeby w końcu kevlar miał co robić. Mam też nadzieję, że u Ciebie pompa w baku w miarę w bdb stanie i ogarnie, bo ja u siebie wymieniałem :D 

Arek wkład juz jest, zaworek tez jest, generalnie wszystko jest prócz czasu... nie mam kiedy zawieźć samochodu do Mirasa i tak troche mnie serce boli, spec mysle ze przed 10 sierpnia czyli urlopem temat bedzie dopięty. 

Pompa była badana, ładnie pompuje przy najwyższym poborze trzyma 4 bary. 

A jesli chodzi o moment to tez zależy mi na ładnym rozłożeniu krzywej zeby to miało ręce i nogi i sprawnie sie odpychało, przyczepki z węglem tym nie bede ciągał ... :good: 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 19.07.2018 o 18:39, HOLMATRO napisał:

 ja chciałbym pozostać na tych niutach które mam obecnie ale z innymi końmi.. 

 

Wiesz, że konie są powiązane z Nm (wprost proporcjonalnie). Nm x (obroty przy których chcesz obliczyć moc) / stały współczynnik.

MOC (w KW, by mieć KM wystarczy pomnożyć przez 1.36)= (moment obrotowy x obroty na minutę) / 9549

Wiec jeśli chcesz niutonometry mieć takie same, ale większą moc, to jedyna droga przesunąć te Nm na wyższe obroty, co czasem nie musi być takie proste :)

Dlatego taki diselek mając 350-400Nm ma moc pod 150KM, a type-R hondowskie z marnymi Nm ok 190 ma moc 200KM, bo kręci sie do 8-9tys obr/min i Nm przy wysokich obrotach.

Edytowane przez Korton555
  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano (edytowane)

Az sobie to gdzies zapisze dla potomnych ! Ja mniej wiecej czułem  ten temat ale teraz juz rozumiem jak należy . Dzięki za wzor 

 

PS

staly współczynnik jest dla wszystkich silników ten sam ?

przez współczynnik dzielimy czy mnożymy bo napisałeś dwie wersje..

Edytowane przez HOLMATRO
Opublikowano
39 minut temu, Korton555 napisał:

MOC (w KW, by mieć KM wystarczy pomnożyć przez 1.3)

Dokładniej 1.36 :decayed:

Opublikowano
16 minut temu, HOLMATRO napisał:

Az sobie to gdzies zapisze dla potomnych ! Ja mniej wiecej czułem  ten temat ale teraz juz rozumiem jak należy . Dzięki za wzor 

 

PS

staly współczynnik jest dla wszystkich silników ten sam ?

przez współczynnik dzielimy czy mnożymy bo napisałeś dwie wersje..

Dzielimy :) walnalem sie, wartosc Nm podajemy przy obrotach dla jakich liczymy moc.

Opublikowano (edytowane)

Wczoraj wpadł do auta ostatni zestaw części przed strojeniem, mam nadzieję, że to już koniec niespodzianek. Teraz naprawdę czuć te 303 konie, auto ciągnie  w pełnym zakresie obrotów, wieczorem spotkałem S3 8L i pomimo starań została daleko z tyłu... Zobaczymy jak będzie auto szło z kilkudziesięcioma kolejnymi końmi.

84_B18_B43-8_C1_F-49_AD-_AA0_C-_F46_CAD8

AEFC473_F-48_D6-435_F-_A656-_E54063_B861

Nowy zawór RS4 :

1725_A0_DC-_B687-47_BB-9707-138_E4_F6_C3

Nowy wkład pompy HPFP +50% więcej paliwa

76_B7_DB7_E-8_A57-4_AA9-84_B1-751467_AAA

B3_FE7744-766_B-476_D-_AAC5-77_E72_D43_B

Seryjny wkład:

A65031_F6-7_DCF-4_BC8-951_B-4_C284213770

Edytowane przez HOLMATRO
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

:shocked: No panie....nie ma lipy :good:

Opublikowano

Grzesiek jak zwykle do przodu :decayed:

Oby tak dalej :good:

I zamówiłeś tą folie na lampy??

Opublikowano

Grzesiek Ty oczu nie mydl Nam jakimis fotkami tylko poprosimy kreski i filmik ;)

Czekam na final 

Opublikowano

No i pięknie. :) Teraz tylko strojenie pozostało. 

Opublikowano
14 godzin temu, Adam87 napisał:

Grzesiek jak zwykle do przodu :decayed:

Oby tak dalej :good:

I zamówiłeś tą folie na lampy??

Jeszcze nie zamówiłem, jest kilka rzeczy do ogarniecia np ściema lamp ale zostawiam to na wrzesień, dzisiaj rozpoczynam urlop i prócz strojenia i lania paliwa nic nie robie przy aucie :)

Opublikowano
13 minut temu, HOLMATRO napisał:

Jeszcze nie zamówiłem, jest kilka rzeczy do ogarniecia np ściema lamp ale zostawiam to na wrzesień, dzisiaj rozpoczynam urlop i prócz strojenia i lania paliwa nic nie robie przy aucie :)

To jak urlop to odpoczywaj :beach:

Pozdrawiam

Opublikowano

Maleje ilość miejsc parkingowych przez te dokładkę..:eusathink:

 

21E5CC34-6F24-4D77-8559-0FA8DFCB312D.jpeg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
20 minut temu, HOLMATRO napisał:

Maleje ilość miejsc parkingowych przez te dokładkę..:eusathink:

 

21E5CC34-6F24-4D77-8559-0FA8DFCB312D.jpeg

Mam podobnie :decayed:

Żonce powiedziałem że jak parkuje i jest krawężnik to lepiej tyłem.. łatwiej do wyjadu i wogule ?

Opublikowano

To udanego urlopu Grzesiu,

Dawaj znać jak strojenie poszło,

Pozdrawiam :D

Opublikowano

Ciekaw jestem jakie et byś wykręcił na 1/4 :)

 

Opublikowano
7 godzin temu, HOLMATRO napisał:

Maleje ilość miejsc parkingowych przez te dokładkę..:eusathink:

 

21E5CC34-6F24-4D77-8559-0FA8DFCB312D.jpeg

 

Skoro dokładka jeszcze się mieści to oznacza, że nadal za wysoko samochód stoi :D 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Wczoraj pomimo ciepła, po 14 hamowaniach udało sie finalnie zamknąć temat Stage 3. Poniżej kreski, bez wygładzania bo nieprzystoi :whistling:

Wystrojone 331 HP / 456 Nm, chociaż momentami pojawiało sie nawet 505 Nm. Wszystko jednak zostało na bezpiecznym poziomie, nie mam zakutego dołu. 

Doszła też tak jak chcialem odcinka i cracles, bardzo zjawiskowo i niespotykanie jak na moja wioskę:polew: Strzelę z wydechu to ludzie parasole rozkładają..

 

Do ewentualnego podciągnięcia mocy wrócę zimą. 

Tymczasem zaczynam upragniony urlop..?

25C2AAC1-FA15-4BC5-81D8-A26CFA73E17A.jpeg

9A0B4836-DF88-4D64-A43B-779DB4410028.jpeg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Grzesiu,

Dzięki za oficjalne info i gratulacje dopięcia Stage 3 :D

Udanego urlopu a jak się wybyczysz i wrócisz prośba o jakieś filmiki i wrażenia jak ten setup się sprawuje,

Pozdrawiam serdecznie

Opublikowano

Maciek jak zwykle trzyma reke na pulsie ? Btw wyspales sie ? :D

Grzesiek ladny wynik :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...