Gość Opublikowano 12 Stycznia 2019 Opublikowano 12 Stycznia 2019 10 minut temu, Kodzak33 napisał: To bardzo dobry pomysł, ps jak będziesz robił program to pogadaj z tunerem o wyłączeniu egr dpf podobno dłużej żyje. pomyślę, zapytam tunera. ten program jakiś dziwny jest, gotowce z reguły dowalają koksu a tutaj tego nie widać. Program zawsze robię http://powerchip.pl/ już trzy razy robiłem, ostatnio BMW e84 2.0D N47 i tutaj było znacznie lepiej
Kodzak33 Opublikowano 12 Stycznia 2019 Opublikowano 12 Stycznia 2019 16 minut temu, Charls napisał: pomyślę, zapytam tunera. ten program jakiś dziwny jest, gotowce z reguły dowalają koksu a tutaj tego nie widać. Program zawsze robię http://powerchip.pl/ już trzy razy robiłem, ostatnio BMW e84 2.0D N47 i tutaj było znacznie lepiej Poszukaj lepszego tunera z jakiej jesteś okolicy? 1
Dev Opublikowano 12 Stycznia 2019 Opublikowano 12 Stycznia 2019 1 godzinę temu, Charls napisał: wiem, wiem, ale jak mam robić nowy program to może warto zaliczyć tę akcję serwisową a potem od razu na nowy program pojechać, przynajmniej nie będzie mnie już na liście do przeprowadzenia tej akcji Jak chcesz zaliczyć akcję serwisową skoro masz silnik z wykastrowanym DPFem ?
Gość Opublikowano 12 Stycznia 2019 Opublikowano 12 Stycznia 2019 Nie bardzo rozumiem twoje spostrzeżenie, DPF jest i jest sprawny
Gość Opublikowano 12 Stycznia 2019 Opublikowano 12 Stycznia 2019 1 godzinę temu, Kodzak33 napisał: Poszukaj lepszego tunera p. Paweł jest dobry w tym co robi
marcin4x4 Opublikowano 12 Stycznia 2019 Opublikowano 12 Stycznia 2019 (edytowane) 8 godzin temu, Charls napisał: porządna diagnostyka była, parametry w normie, zapomniałem tylko wyżej napisać, że dawka dochodzi maksymalnie do 77 mg tia, parametry w normie tylko silnik puchnie. ? 8 godzin temu, Charls napisał: Pytaniem o soft czy serię chciałem niektórych zachęcić do dyskusji bo wiadome jest że to nie seria, ale cóż, fora rządzą się swoimi prawami i zawsze ktoś musi chcieć zabłysnąć przed kimś, ja mam 50tke na karku, wolę stonowane dyskusje. Mapę poprawie ale to nie temat na cito, a jeśli już to najpewniej wpierw zrobię akcje serwisową w związku z afera spalinową. Po prostu liczyłem na jakąś pozytywną radę Popracuj nad logiką wypowiedzi... serio, ludzie nie są tępi i widzą że swoje wypowiedzi dopasowujesz do rozwoju dyskusji, tu nikt nie chce i nie musi być górą więc po co takie zagrania? Ja od początku zareagowałem na Ciebie negatywnie, już po pierwsze wypowiedzi widać że kręcisz. Skoro wszystko wiesz, to po co piszesz ? co my Ci mamy doradzić ? Wiesz jakie masz parametry więc wiesz że masz chipsa a mimo to pytasz na forum czy to jest soft ? potem stwierdzasz że to oczywiste... za głupi jestem na Twoją logikę. 6 godzin temu, Charls napisał: wiem, wiem, ale jak mam robić nowy program to może warto zaliczyć tę akcję serwisową a potem od razu na nowy program pojechać, przynajmniej nie będzie mnie już na liście do przeprowadzenia tej akcji poproś tunera o update do najnowszego softu, z resztą tam gdzie byłeś i tak często masz inne wersje. 5 godzin temu, Charls napisał: pomyślę, zapytam tunera. ten program jakiś dziwny jest, gotowce z reguły dowalają koksu a tutaj tego nie widać. prawie 400nm przy 2000rpm ale nie koksu nie ma.. po za tym popatrzmy np tutaj http://gregor10.pl/tag/cjca/ W tej generacji nie ma czegoś takiego jak gotowce, darmowe softy to takie gdzie ktoś coś próbuje udaje ze robi i daje komuś na test. Softy znane jako gotowce do starszych jednostek to często % narzut i tyle, żadnego koksu, względnie bezpieczne. Soft z BMW ma jakiś problem. 3 godziny temu, Charls napisał: p. Paweł jest dobry w tym co robi i tego się trzymaj.... albo posłuchaj dobrych rad (o które rzekomo prosiłeś). Edytowane 12 Stycznia 2019 przez marcin4x4
Gość Opublikowano 12 Stycznia 2019 Opublikowano 12 Stycznia 2019 (edytowane) Nie szkoda ci czasu i klawiatury chłopaku? Bo mi już się z tobą nie chce gadać. Ale forumowe trole tak mają na szczęcie jest funkcja ignorowania użytkownika, na razie Edytowane 12 Stycznia 2019 przez Gość
marcin4x4 Opublikowano 12 Stycznia 2019 Opublikowano 12 Stycznia 2019 2 godziny temu, Charls napisał: Nie szkoda ci czasu i klawiatury chłopaku? Bo mi już się z tobą nie chce gadać. Ale forumowe trole tak mają na szczęcie jest funkcja ignorowania użytkownika, na razie ?? Ty serio myślisz że tak idiotyczne teksty robią na kimś wrażenie ?
Dev Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 23 godziny temu, Charls napisał: Nie bardzo rozumiem twoje spostrzeżenie, DPF jest i jest sprawny Sorry, nie zauważyłem że to nie Ty jesteś autorem posta.
wampir Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Dobrze Ci Marcin napisał, skoro był robiony log to od razu widać co była zmieniane w sofcie i jak to wygląda jakościowo. Nie mam dobrych doświadczeń z niemieckimi softami, nawet tych znanych marek. O co ta cała afera? Bo napisał wprost? Lepiej tak niż 3 strony gdybania co może być. Jak nie ma interfejsu i kabla to warto kupić bo z vagiem często się on przydaje 1
Gość Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 (edytowane) @wampir OK. ps. VCDS'a mam, korzystam od 13 lat, wcześniej na początku lat 2000 używałem vag-com 312 poza tym nie wdaję się więcej w dyskusję z anonimowymi internetowymi cfaniakami, którzy siedząc przed klawiaturą udają wielkich spacyjalistów, którzy pozjadali wszystkie rozumy we wszelkich tematach a ton ich rozmowy wskazuje co najwyżej na "naście" lat Edytowane 13 Stycznia 2019 przez Gość
wampir Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 To tylko taka sugestia aby wrzucając jakiś problem od razu dołączyć logi. Nikt tu nie chce dla nikogo źle. Większość forumowiczów jest przewrażliwiona na punkcie aut i traktuje je lepiej niż zony czy dziewczyny 1
marcin4x4 Opublikowano 14 Stycznia 2019 Opublikowano 14 Stycznia 2019 18 godzin temu, Charls napisał: poza tym nie wdaję się więcej w dyskusję z anonimowymi internetowymi cfaniakami, którzy siedząc przed klawiaturą udają wielkich spacyjalistów, którzy pozjadali wszystkie rozumy we wszelkich tematach a ton ich rozmowy wskazuje co najwyżej na "naście" lat Anonimowi ale jednak wystawiasz im negatywną opinię, co gorsza obrażasz, WSZYSCY w temacie mówią jednym głosem, a Ty ciągle wiesz lepiej. Ponownie pytam po co ?
l2k2 Opublikowano 14 Stycznia 2019 Opublikowano 14 Stycznia 2019 W dniu 13.01.2019 o 15:49, wampir napisał: Nikt tu nie chce dla nikogo źle. Większość forumowiczów jest przewrażliwiona na punkcie aut i traktuje je lepiej niż zony czy dziewczyny Offtopic, ale pięknie napisane
Gość Opublikowano 27 Lutego 2019 Opublikowano 27 Lutego 2019 (edytowane) W dniu 12.01.2019 o 13:22, Kodzak33 napisał: Zapomnij o sofcie z afery spalinowej. Po pierwsze program Ci zniknie po drugie auta więcej palą i egr-y siadają. Zgadza się, początkowo myślałem że spalanie bez zmian ale na dłuższą metę stwierdziłem większe swpalanie tak 0d 0,5 do 1 litra, więc sporo, ponadto DPF wypalał się dwa razy częściej, co okło 300 km. Po akcji serwisowej wyszedł kastrat 135 hp i 314 Nm dla porównania stary program robiony w Niemczech, który został skasowany przez akcję serwisową Edytowane 27 Lutego 2019 przez Gość dodanie wykresu
wampir Opublikowano 2 Marca 2019 Opublikowano 2 Marca 2019 Mam podobne doświadczenia. Nie wszystko złoto co się świeci. Nie każdy niemiecki soft się do czegoś nadaje.
Dev Opublikowano 2 Marca 2019 Opublikowano 2 Marca 2019 5 godzin temu, wampir napisał: Mam podobne doświadczenia. Nie wszystko złoto co się świeci. Nie każdy niemiecki soft się do czegoś nadaje. Tam też są druciarze
Gość Opublikowano 2 Marca 2019 Opublikowano 2 Marca 2019 Na niemieckim sofcie miałem problem z uslizgiwaniem się sprzęgła już przy 1800rpm, wlozylem nawet nowy zestaw DKZ ale uślizgi i tak się pojawiały, skróciłem popychacz wysprzęglika, niby pomogło ale niestety raz miałem uślizg. Na obecnym programie nie mam absolutnie żadnych uślizgów, w porównaniu do poprzedniego programu do 1800 rpm jedzie jak seria, ale chciałem, żeby tak było z uwagi na doświadczenia z uślizgem sprzęgła, są opinie że dociski w zamiennikach Sachsa ze Słowacji bez logo VWAG są słabsze, nie wiem ile w tym prawdy, dlatego nie miałem ciśnienia na cyferki, wg mnie jest wystarczająco do sprawnego poruszania, to moje czwarte auto w którym robiłem program i jakieś tam odniesienie mam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się