kikot Opublikowano 31 Stycznia 2009 Opublikowano 31 Stycznia 2009 W spektakularny sposób (strzał i kupa dymu) padła mi turbina ;( Moim zdaniem trochę za wcześnie, stąd moje pytanie "dlaczego"
turdzi Opublikowano 31 Stycznia 2009 Opublikowano 31 Stycznia 2009 W spektakularny sposób (strzał i kupa dymu) padła mi turbina ;( Moim zdaniem trochę za wcześnie, stąd moje pytanie "dlaczego" a miales to auto od nowosci ?jak dlugo nim jezdzisz i z jakim przebiegiem go kupiles.
Wihajster Opublikowano 31 Stycznia 2009 Opublikowano 31 Stycznia 2009 W spektakularny sposób (strzał i kupa dymu) padła mi turbina ;( Moim zdaniem trochę za wcześnie, stąd moje pytanie "dlaczego" turbine można załatwić po kilku tys wiec jak ktoś lub ty o nią nie dbałeś to padła :gwizdanie:
Gość Trzeniu Opublikowano 31 Stycznia 2009 Opublikowano 31 Stycznia 2009 na moje oko... 145 to zdecydowanie za wcześnie.. ja mam 220kkm i za jakieś 20kkm czeka mnie regeneracja czyli 100kkm więcej niż Tobie. Gasisz samochód odrazu czy chłodzisz turbo?
alvaro Opublikowano 31 Stycznia 2009 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Trzeniu Gasisz samochód odrazu czy chłodzisz turbo? O to samo chciałem zapytać... I czy butujesz zimnego czy dajesz mu się rozgrzać ??
slaweq Opublikowano 31 Stycznia 2009 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Jesteś w 100% pewny, że 145 tyś jest prawdziwe? Zdecydowanie za wczesnie jesli przebieg realny.
kikot Opublikowano 31 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2009 Ja osobiście dbam; polecany olej MOTUL, chłodzienie jak i delikatna jazda jak jest zimny. Ale nie wiem jak traktował ten sam. poprzednik, bo ja zrobiłem nim ok 25 000 km. Przebieg na 100% oryginalny, sam. krajowy kupiony od dilera Audi z pełna dokumentacją
Gość Trzeniu Opublikowano 31 Stycznia 2009 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Ja osobiście dbam; polecany olej MOTUL, chłodzienie jak i delikatna jazda jak jest zimny. Ale nie wiem jak traktował ten sam. poprzednik, bo ja zrobiłem nim ok 25 000 km. Przebieg na 100% oryginalny, sam. krajowy kupiony od dilera Audi z pełna dokumentacją Kolego , nie obraź się ale : jeśli padło Ci Turbo przy tym przebiegu to jedna z tych rzeczy którą napisałeś wyżej musi być nie prawdą pozostaje może jeszcze kwestia czy masz jakiegoś chipa który by wykończył T
Sztomel Opublikowano 31 Stycznia 2009 Opublikowano 31 Stycznia 2009 W spektakularny sposób (strzał i kupa dymu) padła mi turbina masz tę turbinkę wymontowaną czy tylko zakładasz, że to ona poszła bo tak samo się dzieje (strzał i kupa dymu) jak spadnie wąż powietrza doładowanego, jeśli masz ją wymontowaną to daj jej fotki zobaczymy co się posypało.
turdzi Opublikowano 31 Stycznia 2009 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Ja osobiście dbam; polecany olej MOTUL, chłodzienie jak i delikatna jazda jak jest zimny. Ale nie wiem jak traktował ten sam. poprzednik, bo ja zrobiłem nim ok 25 000 km. Przebieg na 100% oryginalny, sam. krajowy kupiony od dilera Audi z pełna dokumentacją Kolego , nie obraź się ale : jeśli padło Ci Turbo przy tym przebiegu to jedna z tych rzeczy którą napisałeś wyżej musi być nie prawdą pozostaje może jeszcze kwestia czy masz jakiegoś chipa który by wykończył T ale tak jak Wihajster napisal mozna ja zalatwic znaczeni szybciej tym bardziej ze nie masz zadnej pewnosci jak ktos ja traktowa.Skoro padla teraz to zanczy ze dostawala mocno w planik i przebieg nie ma tu nic do rzeczy.
kikot Opublikowano 31 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2009 Turbinka już wymieniona na nową oczywiście z czyszczeniem całego układu dolotowego z oleju, ze starej nic nie zostało (urwany wirnik)
tklimczak Opublikowano 1 Lutego 2009 Opublikowano 1 Lutego 2009 a czy mógłbyś wrzucić jakieś foto tej turbinki?
kikot Opublikowano 1 Lutego 2009 Autor Opublikowano 1 Lutego 2009 NIE, została w warsztacie a ja nie jestem zbieraczem złomu. Jeszcze raz opiszę; wirnik ma starte śmigła i swobodnie sobie lata w obudowie, prawdopodobnie ukręciła się ośka.
Sztomel Opublikowano 1 Lutego 2009 Opublikowano 1 Lutego 2009 wirnik ma starte śmigła i swobodnie sobie lata w obudowie, prawdopodobnie ukręciła się ośka. takie uszkodzenie nie bierze się z "niczego", przed założeniem nowej mechanik sprawdził co mogło być powodem ? pewnie nawet jej nie rozebrał i nie sprawdził a szybko założył nową i oby nie było powtórki z "rozrywki", prawdopodobnie ukręciła się ośka. jak to "prawdopodobnie" ? to nawet jej nie oglądałeś - masz zaufanie do mechanika, nie ma co :gwizdanie:
Dev Opublikowano 1 Lutego 2009 Opublikowano 1 Lutego 2009 wirnik ma za duzy luz na łozyskach i dlatego sie starł trzeba dokładnie sprawdzic zasilanie turbiny w olej
kikot Opublikowano 1 Lutego 2009 Autor Opublikowano 1 Lutego 2009 Łopatki turbiny przytarły się w momencie rozpadnięcia, stało się to przy max. obrotach silnika i max. obciążeniu po intensywnej jeździe Przed awarią nic nie wskazywało na jej niedomagania, nie brał oleju, żadnych niepokojących dźwięków. Na nowej jedzie tak samo. Nie będę kombinował już z olejami (MOTUL itp.), został zalany Castrolem 5w30 tak jak w ASO i zobaczymy.
Dev Opublikowano 1 Lutego 2009 Opublikowano 1 Lutego 2009 Motul to uznana marka i w niczym nie ustepuje Mobilowi czy Castrolowi ale kazdy robi to co lubi a tak na marginesie skąd wziąłeś nowe turbulum ???
kikot Opublikowano 1 Lutego 2009 Autor Opublikowano 1 Lutego 2009 Warsztat zamówił, nowa (nieregenerowana)- kupa kasy. "bo dobry samochód jest" Co do MOTULA to może i dobry (wcale nie twierdzę że to wina oleju), ale mojej suszarki nie ochronił i dlatego wlałem inny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się