Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 by Damianq #1.8T #Quattro #Sedan #LY7H #Szyber #BiXenon #PDC #DRL LED #Pakiet światło #19"


Damianq

Rekomendowane odpowiedzi

Dawno mnie to nie było :) Graty do lakiernika skompletowane, przy błotnikach padło na IC z końcówką Q - tak jak pisze @niwet nie są idealne ale wyglądają solidnie, przymiarki nie robiłem, ryzyk fizyk maluje wszystko dopiero będę zakładał, pewnie na wiosnę dopiero bo mój lakiernik takie terminy ma ze... miało być w październiku ale już teraz wiem, że nic z tego nie będzie. Graty się przeleżały ponad 1,5 roku więc już chyba kilka miechów ich nie zbawi. Grunt, że w końcu się zdecydowałem ;)

 

Z innych spraw to w ostatnim czasie walczyłem z PDC i problemem z dziwnym "pierdzeniem" opisywanym tu:

 

Oba tematy załatwione.

 

PDC irytowało mnie najbardziej bo żona non stop narzekała że raz działa raz nie. Po prostu głupiało. W ciągu jednego dnia nagle oszalało i nie mogłem dojść co jest grane. Razy cykały a raz nie. Podpiąłem VCDS i wywaliło mi 6 na 8 czujników (4 przód+2 tył) co wydało mi się podejrzane tym bardziej, że raz działało raz nie. Na pierwszy ogień poszedł moduł, szybka akcja o 1 w nocy z @jolley po drugiej zmianie :decayed: i moduły podmienione. U niego mój działa, a u mnie na jego module PDC dalej szaleje - wniosek - to nie moduł. Jako druga poszła wiązka PDC z przodu. Pomyślałem, że może po mojej ostatniej przygodzie po prostu gdzieś się przetarła. Wiązkę miałem bo zderzak S4 jest kompletny zatem akcja i wiązka wymieniona - wniosek - to nie wiązka. PDC szaleje dalej. Myślę - kurde nie możliwe ze 6 czujników padło w jednym czasie no ale... Przekładka czujników ze zderzaka S4 plus zamówione 2 dodatkowe (używki ori) i... działa! Nerwów się najadałem ale jak widać wszystkie 6 padło. Plus z tego taki, że zwalanie zderzaków mam opanowane do perfekcji :decayed::banan:B) Gdyby ktoś coś to służę pomocą :)

 

Kwestia pierdzenia opisana w temacie. W skrócie to myślałem, że to zaworek w odmie, bo stamtąd się to wydobywało. Decyzja - rozbieram cała odmę. Jak robić to porządnie. Myślę - spróbuje bez zwalania kolektora, mam małe ręce to powinno się udać. Na starcie oczywiście już miałem przeczucie, że to raczej nie zaworek jak zobaczyłem to:

0.jpg

 

Oczywiście, żeby za łatwo nie było to kupiłem sobie tylko nowy zaworek i oring pod kolanko, ale myślę co tam - to na pewno tylko oring puszcza. Wsadziłem łapę - macam - i myśle - ku*** :decayed: Kolanko tylko dotknąłem i rozsypało się w drobny mak. Żeby tego było mało w cholerę tego dziadostwa wpadła do środka. Odkurzacz w ruchu, wydarłem co się dało i rozbieram dalej. Ściągnąłem wszystko aż do tipa. Odma była czyściutka, zero masła, troszkę zapocona olejem ale ani kropli nie wyciekło z żadnej z rurek. Na drugi dzień do ASO i zakupiony cały komplet dolnej części czyli brakujące kolanko, zawleczka, trójnik i wąż (zaworek i oring już miałem).

1.jpg     IMG_20201003_115213.jpg

Wyczyszczona góra (i wąż z zaworkiem które ostatecznie wleciały nowe):

2.jpg

 

Nowe fanty:

3.JPG

 

Na koniec wszystko złożone. Założyć nową zawleczkę bez ściągania kolektora to droga przez mękę. Musiałem lecieć po sąsiada żeby mi kolanko z góry dociskał małą rurką bo samemu nie wykonalne. Ostatecznie się udało i pierdzenie ustało :D

 

Na koniec trochę przyjemności :) Zgodnie z zapowiedziami żona się na 30 -tkę spisała :wub:

IMG-4018.JPG

 

Generalnie wszystkie fanty niezbędne do założenia są tunel USA+ręczny wrzucałem już kiedyś. Klimatronik 2 din i popielniczka przyszły w tamtym tygodniu. Pasuje jeszcze mi wymienić mieszek, gałkę, nakładkę na ręczny i podłokietnik bo jak wiecie u mnie wszystko granatowe :wallbash: Ale małymi kroczkami do czarnego. Muszę jeszcze dokupić przycisk PDC w chromie bo w nowym tunelu nie ma tego przycisku. Akcja z wymianą za 2 tygodnie.

  • Pomoc techniczna 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem, że szukasz przycisk PDC, zamów 8E1919281B, kupowałem wysyłkowo z autorud rzeszów za 102 zł już z wysyłka ;) Chyba masz do nich blisko... 

U mnie ten przód wydaje mi się nadzwyczaj czuły, jak stoję prosto to cisza, a jak zaczynam manewrować to nie wiem skąd jakby łapał przeszkody... Też tak masz u siebie? Bo nie wiem czy robić analizę vagiem czy nie... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Barrdzo dobrra robota:decayed:

Ładnie ogarnięte. Dan znać z pracy Xtronsa. Jak dla mnie fajniejszy jest ten co podobny jest do RNSE, ale ten ma za to większy wyświetlacz:wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, kamil-vag napisał:

Widziałem, że szukasz przycisk PDC, zamów 8E1919281B, kupowałem wysyłkowo z autorud rzeszów za 102 zł już z wysyłka ;) Chyba masz do nich blisko... 

U mnie ten przód wydaje mi się nadzwyczaj czuły, jak stoję prosto to cisza, a jak zaczynam manewrować to nie wiem skąd jakby łapał przeszkody... Też tak masz u siebie? Bo nie wiem czy robić analizę vagiem czy nie... 

Takie się chyba skończy bo nie do dostania jest używka. W Rze mam jeszcze Skodę RexAuto tam z reguły biorę fanty bo tańsze niż w AutoRud :) 

 

Pytasz o PDC? U mnie po wymianie wszystko działa tak powinno. Nie ma takiego zachowania jak opisujesz. U mnie ogólnie na tych starych czujnikach było dziwnie. Raz działaly raz nie. Jak nie działały to jak sprawdzałem VCDS to pokazywało 255 cm a ms 0, jak działały to 255 cm i ms w okolicach 1+. Najlepiej jak byś miał kogoś ze sprawnym systemem żeby czujniki podmienić. Ja tak jak opisałem przeleciałem wszystko od modułu poprzez wiązki a na koniec skończyło się na wymianie czujnikow. Choć sytuacja była bardzo podejrzana jak opisywałem wyżej bo nagle 6/8 padło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sobotę byłem u kolegi. Trochę rozebraliśmy jego anglika i coś podłubaliśmy przy jego B7. Zabrałem ze sobą wiaderko gratów w tym czarny podłokietnik więc tunel już w komplecie :)

IMG-4072.PNG

IMG-4071.PNG

 

Z innych spraw to w piątek zderzak przód S4, zderzak tył, listwy S4, klapa S4, błotniki L+P oraz sama fura pojechały do lakiernika. W audi malował będę tylne nadkola bo z jednej strony są dwa bąbelki a z drugiej jeden. Bąbelki mało widoczne, ale jak już lakieruje to wszystko. Ma być porządnie :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu graty odebrane od lakiernika! :) Już nie mogę się doczekać aż wrzucę na auto. Podsumowując:

- przedni zderzak S4

- tylni zderzak S4

- listwy S4

- klapa S4 (S-Line)

- zawiasy automatyczne

- błotniki przednie lewy+prawy

- zrobione tylne ranty w nadkolach lewy+prawy ( były malutki bombelki)

1.png

2.jpg

3.jpg

 

I teraz co mi chodzi po głowie... Miałem malować kratki S-Line i Grill S4 w black piano, ale ostatnio znalazłem ciekawe kratki na alie:

 

Po namyślę zmiana planów. Na razie kratki i grill wpadają ori, a będę zamawiał grila z RS4 i te kratki. Dopiero te elementy polecą w black piano. Do tego muszę zamówić jeszcze dokładkę z coupry i listwy maxton'a pod progi - oczywiście też w black piano :)

 

Generalnie znowu mam zajawkę a kupa gratów leży na półkach. Muszę się w końcu zmobilizować. Mam mało czasu ale teraz chyba będę krócej spał :D

  • Pomoc techniczna 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie działania to szanuję! :yeee:

Z klapą najwięcej zabawy jest z przekładaniem kabli, samo zdjęcie z zawiasów to nic takiego :wink:

Najpierw sobie wszystko wyciągnij na wierzch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupa gratów :) fajnie, też mnie czeka podobna zabawa.

Obyś znalazł odpowiednio dużo czasu żeby to wszystko wrzucić na auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powoli działam :decayed: W środę miałem chwile to poskładałem tylny zderzak i wrzuciłem na auto. Uprzedze pytania - klapa jest nie zamknięta :P Z tego wszystkiego zapomniałem kupić końcówek :wallbash: Muszę coś rozeznać temat bo śmiesznie to wygląda z jedną rurką i dyfuzorem S4. Zdążyłem jeszcze postawić furę na kołkach i zwalić koła, nadkola, zderzak przedni i lampy bo miałem niecny plan na koniec tygodnia ale o tym zaraz...

IMG-4116.PNG

 

A niecny plan był taki:

IMG_20201112_174804.jpg

 

Żona została u mamy po 11, ja musiałem wracać do Rze bo praca, ale planowałem to już od zeszłego tygodnia odkąd mi powiedziała, że zostanie :kox: Zatem zaraz po pracy w czwartek zabrałem się do roboty... skończyłem o 4.30 i na 8 do pracy :facepalm:. Dziś tylko je skleiłem. Rozgościłem się w naszej kuchni, salonie i klatce schodowej :decayed: Jako, że jedna lampka mi ucierpiała przy ostatniej przygodzie to poszedłem na całość :) Wpadła soczewka z B8 lift, nowe klosze, nowy klej, wyleciał żółty kierunek, wkład poszedł w czarny połysk oraz wymyłem wszystkie odbłyśniki. Generalnie byłem zaskoczony w jakim stanie są moje soczewki z B7. Były tak samo eleganckie jak nowe z B8 lift. Ciekawe czy odczuje różnice w świeceniu. Byle by to teraz wszystko działało i nie parowało bo ten mod był dla mnie mega stresujący, żeby coś nie spierd***ć :facepalm:. Zostało jeszcze nałożenie foli PPF. W kierunki oczywiście wpadnie Osram Diadem Chrome które przed chwilą odebrałem z paczkomatu.

IMG_20201112_174818.jpg

IMG_20201112_202724.jpg

IMG_20201113_012004.jpg

IMG_20201113_025830.jpg

IMG_20201113_030541.jpg

IMG_20201113_175445.jpg

IMG_20201113_203912.jpg

 

Podziękowania należą się koledze @boolek który dostarczył soczewki i poratował telefonicznie informacjami w późnych godzinach wieczornych.

 

Jutro działam dalej przy furze :banan:

Edytowane przez Damianq
  • Pomoc techniczna 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra robota z lampami. Powiedz gdzie kupywałeś te klosze i jak z jakością i spasowaniem? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja po sklejeniu lamp wkładam je jeszcze do piekarnika na około 50°C na kwadrans by butyl się dobrze rozszedł. Różnica w oświetleniu drogi będzie na pewno,szerzej na mijania i lepsze drogowe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Rob@k napisał:

Dobra robota z lampami. Powiedz gdzie kupywałeś te klosze i jak z jakością i spasowaniem? 

Klosze z alie:

 

Spasowanie bardzo dobre, z minusów to w sumie jeden na ten moment. Te 3 otwory na śruby co się łyżwę przykręca to w przypadku obu kloszy z tym samym otworem był problem. W jednym w ogóle nie było dziury, żeby wkręcić śrubę, a w drugim dziura była tak duża, że ta mała śrubka latała w nim luźno. Pomijając to na pozostałych 2 otworach w obu kloszach łyżwa siedziała sztywno więc zrezygnowałem z 3 śrubki.

 

Szukałem lamp z anglika w dobrym stanie, żeby same klosze przełożyć, ale nic fajnego w rozsądnej cenie nie było więc zdecydowałem się zaryzykować. Na ten moment nie żałuje. Co nowe to nowe. Wleci folia PPF jeszcze na nie więc się zobaczy co będzie.

Edytowane przez Damianq
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj znowu udało się trochę pogrzebać przy furze. Zwaliłem stare błotniki i wrzuciłem nowe. Wbrew pozorom dużo roboty z tym a chciałem to wszystko ładnie spasować. Zeszło mi cały dzień ale efekt zadowalający :)  Przy okazji mogę powiedzieć ze zamienniki błotników z końcówka Q siadają bardzo dobrze. Jedyne do czego można się przyczepić to narożniki przy lampach - są na szpic, ale mój lakiernik nad nimi popracował i ładnie wyokrąglił jak w oryginale.

 

A53243DF-5322-4B17-918D-2059CF815416.jpeg

Dalsze prace dopiero w następny weekend ale przy dobrych wiatrach już skończę wszystko ;)

Edytowane przez Damianq
  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prac ciąg dalszy. Korzystając wczoraj z promocji w biedronce 12+12 zakupiłem 24 Heineken’y i zabrałem się za uzbrojenie zderzaka. Na koniec gdy miałem już wkładać halogeny to stwierdziłem ze lampy ogarniałem a halogeny zostawie w serii i brudne? No nie może być... Patent ten sam co z lampami. Miałem jeden połamany wiec na nim zrobiłem próbę rozklejenia. Okazało się ze klosz jest szklany i wklejany na klej sylikonowy. Finalnie się udało rozdzielić klosz od obudowy. Trzeba dużo cierpliwości. Ostrego małego nożyka i dwa śrubokręty. Nożykiem lecimy klej do okoła obudowy. Trzeba go w maksymalnym stopniu odciąć. Następnie w dwóch najgrubszym miejscach wsadzamy śrubokręt między klosz i obudowę i cierpliwie po trochu odchylanym z wyczuciem tak żeby klosz i obudowa nie pękły. Nie próbujcie wkładać przy cienkich ściankach bo będzie pękać - przetestowane na pierwszym kloszu. Sa dwa miejsca gdzie da się wsadzić śrubokręty żeby nic nie uszkodzić, a żeby udało się na tylke odchylić żeby klej puścił. Następnie czyszczenie oblysnikow, skrobanie starego kleju oraz malowanie wkładu na czarno. Sklejamy na sznurek butylowy 6mm jak w przypadku lampy. Pasuje idealnie. Efekty poniżej.

01D3701A-29D5-425A-87AF-666745A9CF4E.jpeg

5E10D861-A1ED-4724-9BD1-FEB56F394075.jpeg

D76859FD-0B7F-43FC-A5AF-C05A3AB6AE8D.jpeg

 

Jak będę zmienił grila na RS’a to muszę je jeszcze wypolerować bo na ten moment nie mam czym. Teraz biorę się za obklejenie lamp folia PPF i lecę do garażu składać wszystko. Późnym wiczorem albo jutro dalsze relacje z prac :)

Edytowane przez Damianq
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Damian widzę, że dobrze praca idzie po Heinekenach:oklasky:

Też muszę w B6 zrobić podobnie z halogenami bo też nie są pierwszej czystości:lol1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poskladalem wczoraj front ale nie jestem zadowolony. Po pierwsze to nie mogę podnieść zderzaka do góry bo chyba sruby od regulacji szlag trafił. Wkręcam je, torx się kręci ale nie wykręca się regulacja. W palcach to chodziło lekko przed założeniem zderzaka, a jak wrzuciłem zderzak to ani drgnie. Obstawiam ze obrobil się gwint w śrubie od regulacji. Torx siencaly czas kręci wiec chyba go przekręciłem. Nie działają obydwa. Po drugie i najgorsze leja mi oba spryskiwacze :( Oba leja w miejscu gdzie wciska się waż na kruciec. Spod tej obrotowej końcówki. Dodatkowo jeden leje z samej dyszy co się wysuwa. Zakładam ze pewnie tam są jakieś oringi które szlag trafił. Jak zobaczyłem cenę nowych spryskiwaczy to się złapałem za głowę - 385 zł / szt. Nie wiem co z tym zrobić, kupić używkę to znowu się może okazać ze będzie to samo co u mnie. Może ktoś rozbierał te spryskiwacze i wie jak to jest zbudowane? Da się to naprawić, może wymienia się te oringi czy muszę liczyć się jednak z zakupem nowych? Doradźcie coś proszę :(  Efekt jest taki, ze za tydzień muszę zwalić znowu zderzak i odłączyć wtyczkę od pompki i węża od spryskiwaczy co wychodzi z pompki zasklepić jakaś śruba bo przez cała noc cały zbiornik wyciekł. Muszę mieć spryski na szyby wiec innej możliwości nie widzę. Generalnie powiem, Wam ze już nie robota na tym zimnie, strach cokolwiek dotknąć żeby nie pękło. Wczoraj pomagałem sobie opalarka i grzałem najpierw wrażliwe elementy które mogły by popekac. Na szczęście udało się bez takich przygód. Ogarnę jeszcze za tydzień odłączenie tych spryskiwaczy i zostawiam resztę na wiosnę tj. wrzucenie klapy, naprawę spryskiwaczy i śrub do regulacji. 
 

Fota spryska:

AEB97331-8255-4EBE-9FB0-230EBD417777.jpeg

 

Foty fury w stanie obecnym:

CF50691C-ECA6-4239-BA09-016CBC52C86D.jpeg
 

4497C496-9C56-4425-9F1C-0A18F79712B5.jpeg

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma zamienników tych spryskow? Ja wrzuciłem w B6 NTY i jest bardzo dobrze, nie widziałem sensu za nie przeplacac tym bardziej że praktycznie się tego nie używa... 

Furmanka się elegancko prezentuje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...