mariusz2908 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Witam tak jak w temacie mam problem z swoim audi mechanik były twierdzi że skutek awarii to jest ze pasek napotkal opór pewnie walki i się tak o 180 stopni przesunelo proszę o rady https://zapodaj.net/72995f518afa1.jpg.html
iwadrian Opublikowano 18 Stycznia 2018 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Jak patrzę na tą obrobioną śrubę od napinacza to zastanawiam się jak on ją w ogóle dociągnął.
YoGi1984 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Opublikowano 18 Stycznia 2018 O kurcze, faktycznie lekki dramat z tą śrubą
mariusz2908 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2018 Wiem dramat niesamowity. Efekt znany samochód nie pali i nie ma ciśnienia. A miał tylko mieć wymieniona pompę wtryskowa i dlatego pytam. Bo rozrząd robiłem u tego samego gościa z 1.5 roku temu. I nawet jak źle założył ta część to czy to nie stało by się szybciej jak uważacie.
20hz Opublikowano 18 Stycznia 2018 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Odkręć ten napinacz i zobacz czy z tyłu pinu nie scięło. Ogólnie trąca rzeźbą, ta śruba trzyma faktycznie dość mocno ale żeby ją tak potargać. Czy ja rozumiem, że mechanior zwalił ci rozrząd żeby pompę wymienić?Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
mariusz2908 Opublikowano 19 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2018 Nie. Miał wymienić pompę wtryskowa tylko. Po wymianie pompy przejechałem 150 km i auto padlo. Okazało się właśnie jak zdjął osłonę od rozrządu że właśnie tak to stoi. Pasek o 3 zęby zleciał. Do tego miał wtedy nic nie lezc. Kiedyś z 1.5 roku temu on mi robił rozrząd jeździłem przez ten czas do wymiany pompy wymiana pompy u niego i odrazu jakiś był dziwny dźwięk z silnika.
SzeFFo Opublikowano 19 Stycznia 2018 Opublikowano 19 Stycznia 2018 3 godziny temu, mariusz2908 napisał: Nie. Miał wymienić pompę wtryskowa tylko. Po wymianie pompy przejechałem 150 km i auto padlo. Okazało się właśnie jak zdjął osłonę od rozrządu że właśnie tak to stoi. Pasek o 3 zęby zleciał. Do tego miał wtedy nic nie lezc. Kiedyś z 1.5 roku temu on mi robił rozrząd jeździłem przez ten czas do wymiany pompy wymiana pompy u niego i odrazu jakiś był dziwny dźwięk z silnika. Czyli cos zrobił nie tak. Nie płać mu za to i tyle, skoro spierdolił niech naprawi. On sie uczy na Twoim aucie, a Ty masz za to płacić, taka metoda prób i błędów.
bolek i lolek Opublikowano 19 Stycznia 2018 Opublikowano 19 Stycznia 2018 Witam. Z tego co widzę to moim skromnym zdaniem już na etapie wymiany rozrządu została źle założona dźwignia napinacza hydraulicznego. Powiem Ci tylko jedno: przestawienie paska o 1 ząbek powoduje że tłoki są na kursie kolizyjnym z zaworami.
mariusz2908 Opublikowano 19 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2018 Powiem tak kurs kolizjyjny zaliczony... Tłoki się niestety spotkały mechanik w d*pie ma to. Twierdzi że on tam nie lazl. Ze to musiał pasek napotkać wielki opór i temu jest to w takiej pozycji. Tylko jak on wytłumaczy że te koło wytarlo tam ramię. Bo jak by faktycznie tak było to raczej już za pierwszym razem by pasek zleciał dwa napewno by się zerwał trzy tak by nie wytarlo myślę. Ogólnie ciężka sprawa tak jak wspomniałem owy Kowal aut ma gdzieś to że auto nie działa. Twierdzi że to walki rozrządu bo niby sprawdzał sobie bo i taki klops
alonso Opublikowano 19 Stycznia 2018 Opublikowano 19 Stycznia 2018 (edytowane) Kolego analizując cały temat takie są moje wnioski: jeżeli hałas był od razu jak odbierałeś od niego auto to pewnie źle założył dźwigienkę na rolkę mimośrodową(jak to wcześniej wspomniano) Ty sobie pojeździłeś bo jakoś to chodziło a w między czasie pięknie mielił się napinacz Pewnie spieprzył jak zakładał rozrząd po wymianie pompy, zastanawiam się tylko po co on ruszał 2 pasek(ten dłuższy na którym jest ten napinacz) nie wiem czy trzeba to robić, musiał by ktoś mnie poprawić ewentualnie, albo dźwignia pękła musisz zobaczyć jak wygląda po zdjęciu, bo jak jest cała to on ponosi winę za uszkodzenie silnika masz to pięknie opowiedziane na tym filmie: od 5 minuty zaczyna o tym napinaczu gadać, później ok 5m50s masz prawdopodobną przyczynę Twojego problemu(1 raz pokazane prawidłowe założenie) więc jak zdejmiesz to sprawdź czy właśnie tak nie założył tej dzwigienki-jak pokazane za 2 razem czyli ok 6m10s gdzie takie założenie kończy się(identyczenie jak u ciebie) jak to powiedział: "motorschaden" Edytowane 19 Stycznia 2018 przez alonso
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się