Pokerbal Opublikowano 29 Stycznia 2018 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Witam. Być może temat już wałkowany szukałem podobnych ale nie z tym modelem albo silnikiem. A mianowicie chodzi o to że po wymianie pompy wody. Uzupełnieniu płynu i naciagnieciu pasków. Auto zostało odpalane chodziło spokojnie przez jakieś 20min po czym chciałem się przejechać by sprawdzić temperature. I po przejechaniu jakiś 500m auto zgasło. Tak jak bym wyłączył z klucza i włączył zapłon. Zapaliły się kontrolki i od tamtej pory echo. Podając mu plaka odpala odrazu jednak chodzi do póki nie przestanę psikać. Sprawdziłem filtr Paliwa w środku sucho. Z racji tego że dość dawno byl wymieniany zakupiłem nowy. Założyłem, zalalem ropą, odpowietrzylem i dalej nic. Podając znowu plaka wysuszył paliwo z filtra i nic po za tym. Zasilanie na kablu nastawnika jest. Na elektromagnez występuje po włączeniu zapłonu przez jakieś 2/3 sekundy i spada do zera. Na starym filtrze podawałem na elektro bezpośrednio plus z akumulatora i również nie dało to nic. Z tego co wyczytałem to ten rocznik nie posiada pompki w baku jest zaciagane przez pompę wtryskowa. Z tym że jedna rzecz mi się nie zgadza a mianowicie po włączeniu zapłonu słychać taki odgłos dochodzący z bagażnika tak jak by się pompa włączała. Przekaźnik za bezpiecznikami od pompy również sprawdziłem. Ściąglem obudowę i włożyłem taki, przekrecajac zapłon dwa styki na przekaźnik zawierają się za każdym razem. Jednak w filtrze jak było sucho tak zostało. Co jeszcze mogę zrobić? Sprawdzić? Nie mam możliwości podpięcia vaga
radek21 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Podaj paliwo na krótko z banki do filtra aby grawitacyjnie leciało. Poluźnij rurki od wtrysków i kręć aż poleci paliwo ze wszystkich. Wtedy masz pewność ze jest odpowietrzony. Z duża ilością plaka radziłbym uważać. Jak paliwo nie poleci na wtryski to możesz kręcić do śmierci a nie odpali
Pokerbal Opublikowano 29 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2018 Jeszcze zapomniałem napisać że po włączeniu normalnie zapala się spirala od podgrzewania świec i po chwili gaśnie tak jak było przed awarią. Dodatkowo mam immo auto z kluczem zapala się po włączeniu zapłonu i również gaśnie.
Pokerbal Opublikowano 29 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2018 2 minuty temu, radek21 napisał: Podaj paliwo na krótko z banki do filtra aby grawitacyjnie leciało. Poluźnij rurki od wtrysków i kręć aż poleci paliwo ze wszystkich. Wtedy masz pewność ze jest odpowietrzony. Z duża ilością plaka radziłbym uważać. Jak paliwo nie poleci na wtryski to możesz kręcić do śmierci a nie odpali To również robiłem. Odłączylem od filtra przewód zasilający od pompy wtryskowej i podałem karnister z ropą. Pompa pobiera paliwo z karnistra jak i z filtra. Podaje na wtrysk zasilający i pierwszy od strony zderzaka. Te dwa tylko odkręcałem i paliwo się pojawiało tam
radek21 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Odkręcić wszystkie i jak pójdzie paliwo to zakręć i wtedy musi odpalić. A świece sprawne?
Pokerbal Opublikowano 29 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2018 1 minutę temu, radek21 napisał: Jutro zrobię tak z tymi wtryskami. Co do świec to nie odkręcałem ich ale wydaje mi się że skoro na plaku zagadal to chyba sprawne?
radek21 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Nie do końca. Na plaku bez świec zawsze se dezwie. Nawet bez paliwa. A 1,9 bez świec ciężko od strzała odpalić, chyba ze zdrowy i kąt wtrysku idealnie ustawiony. Tylko paliwo podawaj przez filtr a nie bezpośrednio do pompy
Pokerbal Opublikowano 29 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2018 Ok jutro tak zrobię rano i napiszę co wyszło. A jak myślisz dlaczego do filtra paliwo nie dochodzi? Posiada on pompę w zbiorniku?
sitar Opublikowano 29 Stycznia 2018 Opublikowano 29 Stycznia 2018 A sprawdzałes jak wygląda przewod idacy do baku?skoro z filtra wyciaga to powinno z baku zaciagnac, moze masz jakas nieszczelnosc weza zasilajacego?probowales w niego dmuchnac?
Pokerbal Opublikowano 29 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2018 Od filtra do baku nie sprawdzałem. Nie wiedziałem właśnie jak to jest z tą pompa czy on ją tam ma czy nie. Bo po przekreceniu zapłonu słychać odgłos z bagażnika tak jak by pompa się załączała na chwilę. Dzisiaj wymieniłem filtr na nowy. Bo obstawialem że mógł zasięgnąć syf i zablokować wejście zasilania ze zbiornika do filtra
sitar Opublikowano 29 Stycznia 2018 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Z tego co się orientuję to nie masz pompy w baku, sprawdź szczelność tych przewodów -sa łączone opaskami w okolicy zbiornika
Pokerbal Opublikowano 29 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2018 W takim razie co dawało by taki znak jak pompa po zapłonie? Jutro sprawdzę przewody ewentualnie przedmucham. A jakiś sposób na napełnianie tego przewodu ropa z baku do filtra? Chodzi o to by zaoszczędzić tyle kręcenia rozrusznikiem
sitar Opublikowano 29 Stycznia 2018 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Jakbyś dmuchal to przed filtrem masz zaworek zwrotny:)
Pokerbal Opublikowano 29 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2018 Czyli dmuchać od strony zbiornika w stronę filtra? Chociaż i tak tego robić nie będę tylko zmątuje jakąś pompke która zrobi to za mnie ? zastanawiam się tylko czy jak odepne wąż przy baku to będę musiał spuszczać wszystko? Mam prawie pełen bak dlatego słabo mi się to by opłacało ?
baku525 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Opublikowano 29 Stycznia 2018 sprawdź logi z komputera i proponuje otworzyć zbiornik paliwa może siteczko w zbiorniku jest zapchane albo nieszczelność w okładzie i lewe powietrze zaciąga i jest problem...
sitar Opublikowano 29 Stycznia 2018 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Węże idą od góry baku a w dodatku chyba też w baku jest jakiś zaworek
Pokerbal Opublikowano 29 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2018 Czyli dostać się do nich mam od spodu auta? Czy od bagażnika?
Pokerbal Opublikowano 29 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2018 Mam do was jeszcze jedno pytanie odnośnie którego w zasadzie powinienem zacząć temat. Mianowicie na początku naprawy tej usterki podjął się taki wiejski mechanik. Coś tam posprawdzał i po godzinie czasu stwierdził że naprawił. Co by tego było mało postanowił jej nie odpowietrzac bo za dużo z tym roboty. I wziął auto na linkę. Mam z tego filmik z kamerki. Skróciłem go by pokazać to co mnie zaniepokoiło a mianowicie bardzo dziwny dźwięk podczas holowania dochodzący oczywiście z mojej Audi i na koniec zapaliły się kontrolki widoczne na filmiku. Poniżej link do tego filmiku bo tutaj nie mogłem dodać. Proszę o waszą opinie na ten temat www.4shared.com/video/lq4lNAi7ca/aaudi.html
karaluch8 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Ja jebie, na lince ciągać xD brawo za głupote. Sprawdź czy rozrząd nie przeskoczył na pompie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się