kubus00152 Opublikowano 2 Lutego 2018 Opublikowano 2 Lutego 2018 Czesc wszystkim Pacjent A4 B6 1.9 AVF .Zrobiłem sam logi (niebylo nikogo do pomocy) ktoś pomoże odczytać ? auto dymi na niebiesko i telepie po rozruchu aż sie nie rozgrzeje . podgiołem piny na pompkach. a więc : Log statyczny po rozruchu na zimnym :http://vaglogi.pl/log-003_013_023_5s7cSQu.html Log statyczne silnik rozgrzany :http://vaglogi.pl/log-001_3kD35.htmlhttp://vaglogi.pl/log-004_CmzrR.htmlhttp://vaglogi.pl/log-013_a07h00F.htmlhttp://vaglogi.pl/log-018_o869b.htmlhttp://vaglogi.pl/log-023_tyI2X6y.html Log dynamiczne silnik rozgrzany :http://vaglogi.pl/log-001_8e4uW.htmlhttp://vaglogi.pl/log-003_8zgzs0d.htmlhttp://vaglogi.pl/log-004_b7404y.htmlhttp://vaglogi.pl/log-008_7RRY71V.htmlhttp://vaglogi.pl/log-010_9w9JHfz.htmlhttp://vaglogi.pl/log-011_cZy90I6.html Grupowe :http://vaglogi.pl/log-001_004_60Q1oC6.htmlhttp://vaglogi.pl/log-003_008_011_16rv7S4.htmlhttp://vaglogi.pl/log-010_011_Z8qYn.htmlhttp://vaglogi.pl/log-003_011_UElEkW.html
piotrsob1 Opublikowano 2 Lutego 2018 Opublikowano 2 Lutego 2018 Na początek robił bym uszczelniacze na pompkach. Tragedii z nimi nie ma ale na czwartym po odpaleniu przekraczają 1 na plusie , bip-y na nim też są wysokie . Po rozgrzaniu korekcje na czwartym są już w górnej granicy normy a bip-y w normie, co może świadczyć o przedostawaniu się spalin w sporych ilościach do szyny paliwowej w głowicy na zimnym silniku, a po odzyskaniu właściwości uszczelniających przez uszczelniacze sytuacja się poprawia
kubus00152 Opublikowano 3 Lutego 2018 Autor Opublikowano 3 Lutego 2018 Mrozów nie ma . Na czwartym zauwazylem ze wartosc dochodzila do 2.99mg/str :/
rudy51 Opublikowano 3 Lutego 2018 Opublikowano 3 Lutego 2018 U mnie było podobnie, wymieniłem gumki na pompkach, niby była poprawa ale dalej coś dziwnie odpalał. Odkręciłem pompę vacum i założyłem. Dwie nowe uszczelka które są między pompą vacum a głowicą i jak ręką odjął. Niestety ale na tej pompę jest zasilanie i powrót paliwa zaraz obok siebie i jeżeli uszczelka w kształcie 8 nie uszczelnia dobrze to ciśnienie ucieka w powrót . Druga rzecz warto zatankować min 2 razy pod rząd na innej stacji, u mnie niestety bp ma felerne paliwo a na shell-owskiej dużo lepiej chodzi
kubus00152 Opublikowano 3 Lutego 2018 Autor Opublikowano 3 Lutego 2018 33 minuty temu, rudy51 napisał: U mnie było podobnie, wymieniłem gumki na pompkach, niby była poprawa ale dalej coś dziwnie odpalał. Odkręciłem pompę vacum i założyłem. Dwie nowe uszczelka które są między pompą vacum a głowicą i jak ręką odjął. Niestety ale na tej pompę jest zasilanie i powrót paliwa zaraz obok siebie i jeżeli uszczelka w kształcie 8 nie uszczelnia dobrze to ciśnienie ucieka w powrót . Druga rzecz warto zatankować min 2 razy pod rząd na innej stacji, u mnie niestety bp ma felerne paliwo a na shell-owskiej dużo lepiej chodzi U mnie odpala od strzała tylko dziwnie pracuje po odpaleniu przez parę minut
rudy51 Opublikowano 3 Lutego 2018 Opublikowano 3 Lutego 2018 Ale puszcza syna niebieskiego przy odpaleniu?
kubus00152 Opublikowano 3 Lutego 2018 Autor Opublikowano 3 Lutego 2018 10 minut temu, rudy51 napisał: Ale puszcza syna niebieskiego przy odpaleniu? Nie właśnie
rudy51 Opublikowano 3 Lutego 2018 Opublikowano 3 Lutego 2018 Tak zrozumiałem z postu, to kiedy dymi ?
kubus00152 Opublikowano 3 Lutego 2018 Autor Opublikowano 3 Lutego 2018 2 godziny temu, rudy51 napisał: Tak zrozumiałem z postu, to kiedy dymi ? Pochodzi chwile jakieś 2 min i się zaczyna telepanie i dymienie . I tak przez ok 7 min później jest spokój
piotrsob1 Opublikowano 4 Lutego 2018 Opublikowano 4 Lutego 2018 22 godziny temu, kubus00152 napisał: Na czwartym zauwazylem ze wartosc dochodzila do 2.99mg/str :/ To tym bardziej wskazuje na uszczelnienie pompki na czwartym cylindrze. Jak masz +2,99 na czwartym to spaliny przedostające się z komory spalana do szyny paliwowej "zapowietrzają" zasilanie pompki w paliwo, nie ma ona co pompować , silnik nie pracuje na tym cylindrze przez co telepie i dymi na niebiesko Jak się trochę rozgrzeje to gumki robią się na tyle miękkie że następuje poprawa uszczelnienia na tyle że wszystko z grubsza wraca do normy
rudy51 Opublikowano 4 Lutego 2018 Opublikowano 4 Lutego 2018 Piotrsob1 dobrze mówi, wymień uszczelniacze. Dodatkowo jeżeli nie wymieniałeś tych dwóch uszczelek pod pompa vacum to również wymień, koszt niewielki a poprawa B. Duża. U mnie po tym zabiegu bipy z minusowych mocno spadły bliżej zera
kubus00152 Opublikowano 4 Lutego 2018 Autor Opublikowano 4 Lutego 2018 Sam tego nie wymienie prawda ? Co potrzeba do tego zabiegu sruby jakieś + oringi, podkladki pompowtrysków ? Mniej wiecej koszta czesci ?
machina Opublikowano 4 Lutego 2018 Opublikowano 4 Lutego 2018 A czy nie jest tak że to miedziana podkładka na dole pompowtrysku jest główną uszczelką zatrzymującą spaliny? Następna to dolny mały oring który z reguły jest mocno zniszczony po jednej stronie. Te wszystkie problemy to przez jednostronne mocowanie pompki.
rudy51 Opublikowano 4 Lutego 2018 Opublikowano 4 Lutego 2018 Machina dokładnie, ale jak się wymienia to tylko wszystkie oringi wraz z podkładką miedzianą. U mnie w sklepie motoryzacyjnym płaciłem jakoś 130 zł za kpl na wszystkie pompowtryski. Ogólnie nie jest to trudne jeżeli ma się trochę pojęcia o mechanice. Warto przy wymianie kupić 4 nowe śruby które trzymają pompowtrysk. Bo właśnie one z czasem , także od temperatury wyciągają się i pompowtrysk zaczyna mieć luz w gnieździe głowicy .
kubus00152 Opublikowano 6 Lutego 2018 Autor Opublikowano 6 Lutego 2018 W dniu 4.02.2018 o 14:06, rudy51 napisał: Machina dokładnie, ale jak się wymienia to tylko wszystkie oringi wraz z podkładką miedzianą. U mnie w sklepie motoryzacyjnym płaciłem jakoś 130 zł za kpl na wszystkie pompowtryski. Ogólnie nie jest to trudne jeżeli ma się trochę pojęcia o mechanice. Warto przy wymianie kupić 4 nowe śruby które trzymają pompowtrysk. Bo właśnie one z czasem , także od temperatury wyciągają się i pompowtrysk zaczyna mieć luz w gnieździe głowicy . Sruby w Aso czy w sklepie dostane ?
rudy51 Opublikowano 6 Lutego 2018 Opublikowano 6 Lutego 2018 Ja do siebie kupowałem w sklepie, są też w ASO Sztuk 4 I po wymianie uszczelek pompek ustaw pompki na 180 stopni
piotrsob1 Opublikowano 6 Lutego 2018 Opublikowano 6 Lutego 2018 W dniu 4.02.2018 o 12:12, machina napisał: A czy nie jest tak że to miedziana podkładka na dole pompowtrysku jest główną uszczelką zatrzymującą spaliny? Następna to dolny mały oring który z reguły jest mocno zniszczony po jednej stronie. Te wszystkie problemy to przez jednostronne mocowanie pompki. Mosiężna czy tam brązowa ( na pewno nie miedziana ) podkładka zapewnia wstępne uszczelnienie pompki , stabilizując ciśnienie spalin oddziałujące na dolny o-ring. Jeżeli nie zapewnia ona tej stabilizacji ciśnienia ( powierzchnie podkładki , głowicy oraz pompki przylegające do niej pokryte są np. grubą warstwą nagaru ) to dolny uszczelniacz bardzo szybko się zużywa przemieszczając się góra-dół w swojej szczelinie w której jest osadzony A nieszczęsne mocowanie pompki jedną śrubką przykłada się do tego zużycia pełną gębą , bo dociśnięte jedną stroną do gniazda i w dodatku kiwające się pompki potęgują zużycie uszczelniaczy
kubus00152 Opublikowano 6 Lutego 2018 Autor Opublikowano 6 Lutego 2018 (edytowane) W dniu 4.02.2018 o 14:06, rudy51 napisał: Edytowane 6 Lutego 2018 przez kubus00152
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się