Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TFSI - 252 KM - "potrząsanie"


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam od września 2017 a4 allroad 2.0tfsi 252km. Od momentu przekroczenia 10tys km zauważyłem, że jak samochód stoi z odpalonym silnikiem - to cyklicznie co około 40-50sekund zatrzęsie - raz - max dwa razy i potem pracuje normalnie. i za następne 40-50s ponownie zatrzęsie (nie ma znaczenia czy zimny, czy ciepły, czy stoi tak 20 minut, próbowałem z wyłączonymi wszystkimi urządzeniami itd. bez zmian). Byłem w ASO ale oczywiście: cecha, nie wada. Czy też tak macie?:)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
21 godzin temu, mireq napisał:

Witam, mam od września 2017 a4 allroad 2.0tfsi 252km. Od momentu przekroczenia 10tys km zauważyłem, że jak samochód stoi z odpalonym silnikiem - to cyklicznie co około 40-50sekund zatrzęsie - raz - max dwa razy i potem pracuje normalnie. i za następne 40-50s ponownie zatrzęsie (nie ma znaczenia czy zimny, czy ciepły, czy stoi tak 20 minut, próbowałem z wyłączonymi wszystkimi urządzeniami itd. bez zmian). Byłem w ASO ale oczywiście: cecha, nie wada. Czy też tak macie?:)

Może nie do końca w takich interwałach ale potwierdzam - potrafi się potelepać bardzo delikatnie prawie niezauważalnie ale jednak potrafi.

Opublikowano (edytowane)

Ja dokładnie to samo zauważyłem, z tym że dla silnika 190 KM i już w momencie, kiedy wyjeżdżałem z salonu :)Pracownik poinformował mnie, że to przez to, że samochód sprawdza systemy bezpieczeństwa ? Sytuacja ma miejsce każdorazowo po odpaleniu silnika, podczas jazdy tego nie zaobserowwałem (przebieg 1000 km póki co). 

 

Edytowane przez Fredas147
Opublikowano

U mnie mówili, że to system oczyszczania spalin, który musi się nagrzać. Też nie mam w czasie jazdy tylko na zimnym.

Opublikowano

U mnie nic nie powiedzieli - ale stwierdzili ze znane i ...nie ma na to rozwiazania ;) Wstyd byl jak wszyscy ogladali nowy samochod - wiecie takie ojej ojej jaki ladny...a moge zapalic? ojej a czemu tak trzesie jak wartburg...bieeeedny tyle kasy zaplaciles a juz zepsuty ... ;) Wstydzik byl ;) Audi - wstyd ze wypuszczasz takie knoty na rynek :(

Opublikowano

Nie jest to wina poduszek pod silnikiem ? Rozgryzł ktoś ten temat ?

Opublikowano

Miałem takie objawy potrząsania na zimnym silniku, zaraz po odpaleniu w silniku 190 KM. Zgłosiłem to na przeglądzie po 30 tys.km i przy odbiorze dostałem odpowiedz że nic takiego nie zaobserwowali - a samochód specjalnie został na noc żeby dobrze wystygł. Musieli jednak coś zrobić, być możę jakas aktualizacja oprogramowania, bo jednak po przeglądze objawy praktycznie zniknęły.

Mam jednak inne, podobne pytanie, żeby nie zakładać osobnego wątku. Czy macie też u siebie tak że przy nagłym dodaniu gazu (na postoju) jest takie dość wyczuwalne szarpnięcie silnikiem? Bez odgłosów, tylko szarpnięcie. Podobne szarpnięcie występuje przy uruchomieniu silnika przez start-stop. Mam u siebie miekka hybryde i takie odpalanie dość czesto występuje w czasie jazdy. Teoretycznie w przypadku miękkiej hybrydy powinno być to chyba bardziej płynne bo nie ma tutaj typowego rozrusznika. Możecie napisać jak to wygląda u Was?     

Opublikowano

Witam kolego. Mam dokładnie takie same objawy jak Ty, czyli potrząsanie chwilowe na zimnym silniku przez około 30 sekund i dość wyczuwalne szarpnięcie przy odpalaniu silnika. Tak samo się zastanawiam dlaczego tak się dzieję,  mam wrażenie że takie chyba są przypadłości naszych aut, pytanie tylko czy to jest normalne,  no według mnie nie bo moja była b7 w 2.0tdi miała wstrząsy ale miała już 500tys.km a tutaj to nowe auto, ja mam 45tfsi 245km mild hybrid i wszystko identyko. Auto wziąłem w Niemczech w salonie Audi z przebiegiem 17600 a teraz mam 34 tys i w sumie od odebrania auta tak się dzieje, ciekawe jak w Niemczech do tego by podewszli w ASO, dla nich to już na pewno tym bardziej normalna sprawa takie przypadłości.  Mam także problem z kołami, opony od nowości, mają 3 lata, bieżnik na jeden sezon ale na zimnych oponach trzęsie , po przejechaniu 10km około wszystko ustaje, jakby opony się rozgrzały, a są to Hankooki tylko modelu nie pamiętam i się zastanawiam czy jechać na ich sprawdzenie czy przejeździć jeszcze do końca sezonu i zobaczyć po kupnie nowych jak to wygląda 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...