Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 TDI PD] Czasami nie odpala za pierwszym razem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam panowie od jakiegos czasu mam taki problem gdy odpalam moja audi 1.9tdi 2006r 116KM  gasnie  i tak z dwa razy i za trzecim zalapuje ,w czym leży problem dodam ze wtryski uszczelniałem wiec przyczyna leży gdzieś indziej chyba ?

Opublikowano

Pompa tandemowa nie trzyma i paliwo się cofa, albo świece żarowe odmawiają.

Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

dziekuje bardzo za pomoc  gdzie znajduje sie ta pompa i jak ja sprawdzic czy jest sprawna ? mozna ja jakos uszczelnic czy trzeba nowa kupic ?

Opublikowano

Z tyłu silnika jest idą do niej 2 przewody paliwowe od filtra paliwa

Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

bo moze napisze dokladniej samochod zalapuje i na sekunde zapala i zaraz gasnie to wina pompy>? LATWY DO NIEJ DOSTEP OD GORY ?

Edytowane przez paradox2604
Opublikowano

Pompa, albo uszczelniacze pompo-wtrysków.  Dzieje się to po dłuższym postoju, czy za każdym razem ? Jakieś błędy pokazuje ? 

Opublikowano

uszczelniacze pompowtryskow byly wymieniane ,swiece zarowe sprawdzalepm przed chwila sa sprawne pompa wydaje sie tez sprawna?jak ja najlepiej sprawdzic?bo powiem szczez co ta pompa ma do tego ? bo jak by nie bylo w niej podcisnienia to by hamulec nawalal? a nie ma tam jakiegos zaworka zwrotnego na wezu od paliwa moze takie cos padlo?

Opublikowano
6 godzin temu, paradox2604 napisał:

bo moze napisze dokladniej samochod zalapuje i na sekunde zapala i zaraz gasnie 

Jak masz taki objaw to uszczelniacze pompek są OK .

W celu zawężenia obszaru poszukiwania miejsca nieszczelności podłączył bym na próbę zasilanie silnika w paliwo z bańki 5l i przez kolejne dwa dni sprawdzał rano ja odpala gdy bańka raz stoi na glebie, a drugim razem powyżej silnika .:hi:

Oczywiście do tej próby trzeba coś zrobić by nie lało się paliwo z odłączonych przewodów paliwowych dochodzących do tandemu ( albo trzeba je połączyć ze sobą, albo wyjąc bezpiecznik nr. 28 od zasilania pompki w zbiorniku ... :P ).

Opublikowano

a myslisz e jak bym podlaczyl pod komputer to pokazalo by mi jakie cisnienie daje pompa lub cos w tym stylu?

Opublikowano

No niestety, nie w tym samochodzie :decayed:

Żeby posprawdzać ciśnienia to się trzeba fizycznie wpiąć manometrem w odpowiednie punkty układu paliwowego :hi:

Opublikowano

ok panowie podlaczylem samochod pod profesjonalny komputer wyskoczyl blad p1570 i 01176 moze ktos wyjasnic dodam ze samochod dobrze odpala

Opublikowano

Masz drugi kluczyk ? Żeby nim spróbować odpalić ?

 

Opis błędów:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01176

 

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17978/P1570/005488

 

Prawdopodobnie immo blokuje Ci odpalenie.

Zobacz też w zegarach czy nie masz jakiś błędów...

 

Rozebrałbym obudowę kiery i pierwsze co sprawdził czy dobrze dociska wtyka do cewki na stacyjce [emoji14] no i drugi kluczyk od niczego...

 

 

 

 

 

 

Opublikowano (edytowane)

obydwa kluczyki dzialaja  tylko w jednym nie dziala  pilot od otwierania zamka(nie wiem czemu) ale samochod pali z kazdego klucza,a czy gdzies jest na desce ikona immo poniewaz podczas zapalania nie zauwazylem takiej i jak sprawdzic bledy w zegarach? poniewaz skan robilem calemu samochodowi

Edytowane przez paradox2604

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...