Marecki23 Opublikowano 11 Lutego 2018 Opublikowano 11 Lutego 2018 Witam serdecznie! Mam delikatny problem ze swoim autem. Mianowicie bład Regulacji ciśnienia doładowania- przekroczoa granica regulacji ( sporadyczny.) Proszę o ocenę logów. Turbo wyczyszczone jak być powinno, sztanga chodzi jak powinna. Jakieś pomysły? Przewody szczelne. Objawy : 110km/ h przez około 1 km i odcięcie mocy. Reset silnika, wszystko wraca do normy. Proszę o pomoc. http://vaglogi.pl/log-003_008_011_E1TNU.html
kamil-vag Opublikowano 12 Lutego 2018 Opublikowano 12 Lutego 2018 Przeładowuje, pytałeś na PW czy MAP sensor, raczej nie, bo MAF też pokazuje wysoki, więc pompuje na maksa... N75 można by podmienić, jak nie to turbo do ponownego sprawdzenia niestety...
Marecki23 Opublikowano 12 Lutego 2018 Autor Opublikowano 12 Lutego 2018 A czy to że mam EGR wycięty robi jakąś różnicę z tymi logami?
wujek22 Opublikowano 12 Lutego 2018 Opublikowano 12 Lutego 2018 Nie powinno nic zmieniaćWysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka
Marecki23 Opublikowano 12 Lutego 2018 Autor Opublikowano 12 Lutego 2018 Dobra to w takim razie n75 wymieniam. Zobaczymy co to da.
piotrsob1 Opublikowano 12 Lutego 2018 Opublikowano 12 Lutego 2018 To Twoje turbo pompuje cały czas na maxa, jakby nie miało w ogóle regulacji ..... Wężyki podciśnienia prawidłowo ( zgodnie ze schematem ) po podłączane ? Jeżeli tak to ja bym pojeździł z podpiętym wakuometrem do gruszki turbiny, wtedy będzie wszystko jasne
Marecki23 Opublikowano 12 Lutego 2018 Autor Opublikowano 12 Lutego 2018 Dzisiaj będę miał n75, jutro kolejne logi zrobie. Złapię schemat i podłącze od nowa wszystko i będzie jasne.
Marecki23 Opublikowano 18 Lutego 2018 Autor Opublikowano 18 Lutego 2018 Witam ponownie! Po kilkudniowej obserwacji mogę stwierdzić że n75 był uwalony. Auto śmiga jak wściekłe:) dzięki za pomoc!
kamil-vag Opublikowano 18 Lutego 2018 Opublikowano 18 Lutego 2018 Czyli dobrze wytypowałem, dobrze, że już jest OK
gonzalez09 Opublikowano 18 Lutego 2018 Opublikowano 18 Lutego 2018 Pany a idzie jakos spr ten zawor n 75 bez podmianki ?? u mnie niestety tez turbo przeladowuje a jest po regeneracji, ziomek mi powiedzial ze turbina do poprawy bo jest h........wo zrobiona, podpinal kompa i spr na kazdym biegu
Marecki23 Opublikowano 21 Lutego 2018 Autor Opublikowano 21 Lutego 2018 Pany a idzie jakos spr ten zawor n 75 bez podmianki ?? u mnie niestety tez turbo przeladowuje a jest po regeneracji, ziomek mi powiedzial ze turbina do poprawy bo jest h........wo zrobiona, podpinal kompa i spr na kazdym bieguSłyszałem że można podmienić n75 z zaworem z EGR. Jeśli się mylę to przepraszam.
MemberA4 Opublikowano 21 Lutego 2018 Opublikowano 21 Lutego 2018 2 minuty temu, Marecki23 napisał: W dniu 18.02.2018 o 18:12, gonzalez09 napisał: Pany a idzie jakos spr ten zawor n 75 bez podmianki ?? u mnie niestety tez turbo przeladowuje a jest po regeneracji, ziomek mi powiedzial ze turbina do poprawy bo jest h........wo zrobiona, podpinal kompa i spr na kazdym biegu Słyszałem że można podmienić n75 z zaworem z EGR. Jeśli się mylę to przepraszam. nie u wszystkich, u mnie na przykład wtyczki sie różnią, bo na różnych bokach maja przetłoczenia i bez ich podcinania nie podmienie zaworków
gonzalez09 Opublikowano 21 Lutego 2018 Opublikowano 21 Lutego 2018 pany a a ziomek ktory mi to spr to mowil ze sprawdzi to manometrem, jest to mozliwe ??niby jest dobry a przeladowanie jest i to ponad 1,6 a zadane 1.3 z haczykiem, niestety pewnie bd musial dalej wydziera turbo
kamil-vag Opublikowano 22 Lutego 2018 Opublikowano 22 Lutego 2018 Vacuometrem idzie sprawdzić N75 - podpina się go za zaworem i sprawdza jakie daje podcienienie na turbo. Jeśli jest ok 0,6-0,7 przy pełnym wysterowaniu % zaworka to znaczy, że jest sprawny, a leży grucha/turbo/geometria itd
gonzalez09 Opublikowano 25 Lutego 2018 Opublikowano 25 Lutego 2018 kamil-vag dzieki za info niestety dla mnie bo wlasnie zaworek pokazuje takie wartosci, wiec trzeba bd wydrzec turbo :(
gonzalez09 Opublikowano 27 Lutego 2018 Opublikowano 27 Lutego 2018 panowie mam jeszcze jedno pytanie , na vagu pokazuje przeladowanie turbiny ale nie wyskakuje blad w komputerze i nie musze gasic auta zeby turbina odzyla, mechanik mi powiedzial zebym jezdzil i sie nie przejmowal, ale czeka mnie wyjazd na 1800 km i troche mam stresa czy ta turbina wytrzyma czy sie nic nie stanie . czy dla swietego spokoju wydzierac turbo, dodam tylko ze przy schodzeniu z obrotow chrobocze tak jak w jednym z tematow tutaj
MemberA4 Opublikowano 28 Lutego 2018 Opublikowano 28 Lutego 2018 (edytowane) z tego co mi powiedział tuner to notlauf wystepuje wtedy gdy przeładowanie jest powyzej 200mbar i utrzymuje sie ponad 5 sek czyli jak jeździsz spokojnie bez butowania to nie bedzie ci rozłączać turbiny zobacz czy rozruszanie w vagu na bassic settings gr 11 coś da, włącz na jakieś 20min niech sobie rusza sztangą a jak nie to jeśli masz czas i możliwość to kup uszczelki do turbo koszt 40zł i sam zrób czyszczenie bedziesz wtedy spokojnie spał chyba ze masz zle wyregulowane turbo po regeneracji to wtedy mozolna praca przy wielu próbach z vagiem opis masz na forum Edytowane 28 Lutego 2018 przez MemberA4
gonzalez09 Opublikowano 28 Lutego 2018 Opublikowano 28 Lutego 2018 O kurde to syto, no nic jak wroce z dwlegacji to cos z tym podumam , pewnie trzeba bd wydrzec turbo i zobaczyc co tam sie dzieje dzieki za info panowie pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się