Nosb Opublikowano 5 Lutego 2009 Opublikowano 5 Lutego 2009 Akcja dotyczy modelu b5 oczywiscie. Mam z przodu standardowe hamulce 288mm. Chce włozyc cos wiekszego. Mozliwe ze jutro bede miał tarcze i jarzma 312 mm ale to jeszcze nic pewnego. Natomiast lezy u znajomego tez hantel od chyba A8 (tarcza zmierzone cos okolo 320mm) . Jak wiadomo nie beda pasowaly jarzma do zwrotnicy A4 . Tą kwestie zalatwia sie przez odpowiedni dystans z grubej stali. Pytanko : jakie felgi na to ewentualnie wtedy ? 17" ? Czy 312 mm miesci sie pod 15" felg stalową czy nie ? Do tego pozostaje sprawa pompy : czy po zastosowaniu powiedzmy tych zacisków od A8 seryjna pompa od 288 mm bedzie ok czy trzeba wlozyc jakąs wydajniejszą ? EDYTUJE!! Dodaje numer czesci i wymiary jarzma do zwrotnicy ZELIWNEJ pod tarcze 312 mm ( moze sie komus przyda )
Cristoforo Opublikowano 5 Lutego 2009 Opublikowano 5 Lutego 2009 jesli chodzo o tarcze 320mm to min 17 cali do 312mm to min 16 cali jesli zmienic zaciski jarzma i zwrotnice na 320mm to moim zdaniem seryjna pompa moze nie dac rady
Nosb Opublikowano 5 Lutego 2009 Autor Opublikowano 5 Lutego 2009 Acha To dobrze zeby byly jednak te 312... Bo juz i felga 17" i opona zimowa drozsza niz na 16"
Cristoforo Opublikowano 5 Lutego 2009 Opublikowano 5 Lutego 2009 jak załozysz 312mm dobra tarcze i dobre klocki dobry płyn to bedziesz zadowolony a koszta nie sa takie duze ja sam sie jeszcze zastanawiam nad 312mm ale kurcze juz kupiłem nowe zimówki w 15 cali i szkoda teraz wykładać na 16 +oponki zimowe a nie ma sensu przekładać tarcz 312 na 288 na zime aby jezdzic na 15
jaro4444 Opublikowano 5 Lutego 2009 Opublikowano 5 Lutego 2009 Natomiast lezy u znajomego tez hantel od chyba A8 (tarcza zmierzone cos okolo 320mm) . Jaki zacisk? Na 4 czy na dwa klocki, ile tloczków? Zobacz wątek o upgrade hamulców w B6 i B7. Jeśli zacisk na 2 klocki i jeden tłoczek, to tarcza 320 mm wejdzie w 16".
Nosb Opublikowano 5 Lutego 2009 Autor Opublikowano 5 Lutego 2009 Jutro pojade zobaczyc czy sa te 312 mm. Jesli nie to bede szukal czegos wiekszego z zaciskami. Znalazłem dwie tarcze : jedna miala 310 mm druga 320 ... Powinnie miec tez własnie zaciski od A8 ... Musze tam po prostu pogrzebac Twój watek widziałem Zwrotnice w B6/B7 są chyba inne niz a B5 ?
Nosb Opublikowano 9 Lutego 2009 Autor Opublikowano 9 Lutego 2009 hmm.. No przetrzepalem wszystko co mieli i dOOpa Maja chłopaki 2-3 zestawy 310-312 mm ( nie mierzyłem dokładnie ale raczej 310mm srednica tarczy) z A6 nowszych na aluminowej zwrotnicy. Jak wiadomo nie da rady bez rezania wstawic tego do B5 ( zeliwna zwrotnica z mniejszym rozstawem na mocowanie jarzma) I w tej chwili zgłupiałem. To mam niby szukac zwrotnicy zeliwnej od A6 z tarczami 310 mm ? I wtedy te jarzma podejdą do mnie ? W jakich A6 tego szukac (silnik,rocznik) ? Mysle tez zeby wziac te jarzma co mają i tarcze i dorobic z metalu odpowiednie adaptery zeliwna piasta/jarzmo zacisku ze zwrotnicy alu. Acha : czy taka zwrotnica alumniowa od A6 2001 rok pasuje w miejsce zeliwnej ?
jaro4444 Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 Ludzie po co rzeźbić w "brązie"? Szukasz jarzm i zacisków od A4, A6, Passata, Superba na stalowej zwrotnicy i z silnikami V6 2.5 TDI albo V6 2.8 benzyna. Nie ma znaczenia czy 4x2 czy 4x4. Pasuje wówczas wszystko P&P.
Nosb Opublikowano 10 Lutego 2009 Autor Opublikowano 10 Lutego 2009 Przetrzepalem wszystko co bylo i znalazlem tarcze i jarzma na 310 mm (od a6 2001 na alu zwrotnicy) ... No i pupa jak to sie mówi ...zeby zapomtowac potrzebuje wykonac u tokarza/frezarza kawał metalu łączacy ori zwrotnice z nowym jarzme... Pytanie po co to mam robic ? Ano moze dlatego ze w sumie mam zapłacic za dwa jarzma i tarcze 100-120 zł ... A znalesc jarzma to mi nikt za mniej niz 100 zl kompletu nie sprzeda Dorobienie tych mocowan nowych to podejrzeam ze u mnie w okolicy nie przekroczy 50 pln... Znalazłem tez fajne zabaweczki Tarcze 320 mm bodajze + zaciski dwutloczkowe od A8 I tez tak kminie te wepchac ale wtedy tylko 17" na zime juz no nie ? A i niestety tamta tarcza jest sporo wyzsza :/
spetsnaz Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 Przetrzepalem wszystko co bylo i znalazlem tarcze i jarzma na 310 mm (od a6 2001 na alu zwrotnicy) ... No i pupa jak to sie mówi ...zeby zapomtowac potrzebuje wykonac u tokarza/frezarza kawał metalu łączacy ori zwrotnice z nowym jarzme... Pytanie po co to mam robic ? Ano moze dlatego ze w sumie mam zapłacic za dwa jarzma i tarcze 100-120 zł ... A znalesc jarzma to mi nikt za mniej niz 100 zl kompletu nie sprzeda Dorobienie tych mocowan nowych to podejrzeam ze u mnie w okolicy nie przekroczy 50 pln... Znalazłem tez fajne zabaweczki Tarcze 320 mm bodajze + zaciski dwutloczkowe od A8 I tez tak kminie te wepchac ale wtedy tylko 17" na zime juz no nie ? A i niestety tamta tarcza jest sporo wyzsza :/ Czwarty raz czytam co napisałeś i nie potrafię zrozumieć o co Ci chodzi.. Napisz proszę w punktach jakie masz pytania, będzie łatwiej.
Nosb Opublikowano 10 Lutego 2009 Autor Opublikowano 10 Lutego 2009 Moze powinienem wspomnic ze byłem u znajomych na szrocie a oni rozbierają głownie VAG i dalej juz powinnoe byc jasne Generalnie : mam tarcze 310 mm (jakbym nie mierzył mam 310 a nie 312) pochodza z A6 2,5 TDI + do tego jarzma do zwrotnicy alu (rozstaw mocowan 145mm alu a zeliwo 95mm bodajze). Dostane te dwie tarcze + jarzma za 100-120 zł ... Teraz aby je zamontowac potrzebuje dokrecic jarzma do zwrotnicy wiec musze wykonac odpowiedni adapter... Tyle ? Co do hamulcy od A8 to tak po prostu napisalem bo fajne sztuki : dwu tłoczkowe zaciski,tarcze 320 mm i tez bym miał za grosze ale tarcza juz jest sporo wyzsza niz ori 288 z A4 i nie wejdzie bo zahaczy o zwrotnice + wtedy felga minimum 17" na zime tak ?
spetsnaz Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 Moze powinienem wspomnic ze byłem u znajomych na szrocie a oni rozbierają głownie VAG i dalej juz powinnoe byc jasne Generalnie : mam tarcze 310 mm (jakbym nie mierzył mam 310 a nie 312) pochodza z A6 2,5 TDI + do tego jarzma do zwrotnicy alu (rozstaw mocowan 145mm alu a zeliwo 95mm bodajze). Dostane te dwie tarcze + jarzma za 100-120 zł ... Teraz aby je zamontowac potrzebuje dokrecic jarzma do zwrotnicy wiec musze wykonac odpowiedni adapter... Tyle ? Co do hamulcy od A8 to tak po prostu napisalem bo fajne sztuki : dwu tłoczkowe zaciski,tarcze 320 mm i tez bym miał za grosze ale tarcza juz jest sporo wyzsza niz ori 288 z A4 i nie wejdzie bo zahaczy o zwrotnice + wtedy felga minimum 17" na zime tak ? Ja bym na Twoim miejscu bym kupił oryginalne jarzma z Passata V6 jak pisał jaro4444. Obawiam się, że dorabianie jarzma metodą warsztatową może skończyć się dla Ciebie mało przyjemnie.
Cristoforo Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 albo zmieniasz tanim kosztem na 312mm tylko jarzma wieksze albo duzym kosztem na wiecej niz 320mm zaciski, jarzma,tarcza, zwrotnica z 312mm bedziesz bardzo zadowolony jak jeszcze załozysz sportową tarcze i klocek , wymienisz płyn na motula to samochód dęba bedzie ci stawał.. jak za mało to czeka ciebie porzadne rezanie np. od s4 ale tu koszta to nie miłosierne
Nosb Opublikowano 10 Lutego 2009 Autor Opublikowano 10 Lutego 2009 Kolego nie dorabianie jarzma Bierzesz kawal grubego metalowego bloczka i dorabiasz cos co łączy nowe szersze jarzmo ze starą wezszą zwrotnicą... To standardowa w sumie przeróbka na forach stricte tuningowych gdzie ludzie pakują np hamulce 2 tłoczkowe na tarczy 340 mm do np lupo Są u chłopaków jak mówie jeszcze heble 320mm z A8 z dwutloczkowymi zaciskami i tak sie nie moge zdecydowac co wkładac Chodzi głownie o to ze mam to wszystko od nich za grosze. PS : nie kupiłem jeszcze nic , ciagle szukam jarzm 312 mm do zwrotnicy zeliwnej ale jak nie znajde to dorabiam to przejscie ( nie wiem jak sie to profesjonalnie nazywa) PS : chodzi o cos takiego powiedzmy
Krzysztof29it Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 Podłączę się do tematu jak mowa o jażmach.Kupiłem dziś właśnie 2 zaciski z jażmami na tarcze 312 mm ( Audi A6 2,5 TDI - 180KM , 99 r ) za 160 pln wszystko.Tak więc da się i to tanio .Teraz czekam na tarcze Zimmermann wiercone i klocki Ferrodo DSP.Potem zobaczymy co będzie, bo Zimmer gładkie + Ferrodo Premier poszły właśnie z dymem .Serwo też mnie dotknęło - już wymienione.
Cristoforo Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 Podłączę się do tematu jak mowa o jażmach.Kupiłem dziś właśnie 2 zaciski z jażmami na tarcze 312 mm ( Audi A6 2,5 TDI - 180KM , 99 r ) za 160 pln wszystko.Tak więc da się i to tanio .Teraz czekam na tarcze Zimmermann wiercone i klocki Ferrodo DSP.Potem zobaczymy co będzie, bo Zimmer gładkie + Ferrodo Premier poszły właśnie z dymem .Serwo też mnie dotknęło - już wymienione. zimmerman sport jest dobra tarczą ale musi ona być dobrze z grana z klockami np. ferodo ds lub mintex własciwe jej załozenie i docieranie powinno sie sprawdzic ja tez czekam na jarzma od 312mm i zaciski bo razem w kpl sprzedał mi gosciu,miałem dostać w poniedziałek ale jak sie dowiedziałem koles wysłał pocztą ja zakładam gładkie tarcze zimmerman na przód i tył i klocki ferodo ds miałem raz nacinane tarcze i troche mnie wkurza głosnie hamowanie a przy nawiercanych z biegiem czasu jest głosniej pamietaj zeby od czasu do czasu otwory w tej tarczy przedmuchac sprezonym powietrzem tarcza gładka i sport jest zrobiona z tego samego odlewu
Nosb Opublikowano 22 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2009 A ja ciagle nic nie mam ... Jakby ktos cos mial dawac znac [br]Dopisany: 04 Maj 2009, 22:31_________________________________________________Panowie odgrzebuje Jako ze ciezko trafic jarzemka pod 312 mm a na zime i tak mam 17" alu z zimowkami to postanowilem zaszalec Dwutloczkowe zaciski od A8 np 4,2:) Co wy na to ? Chyba normalnie podpasuje ?
adamooo Opublikowano 22 Czerwca 2009 Opublikowano 22 Czerwca 2009 A ja ciagle nic nie mam ... Jakby ktos cos mial dawac znac [br]Dopisany: 04 Maj 2009, 22:31_________________________________________________Panowie odgrzebuje Jako ze ciezko trafic jarzemka pod 312 mm a na zime i tak mam 17" alu z zimowkami to postanowilem zaszalec Dwutloczkowe zaciski od A8 np 4,2:) Co wy na to ? Chyba normalnie podpasuje ? to a8 miało dwa tłoczki ? hm..
rtocki Opublikowano 22 Czerwca 2009 Opublikowano 22 Czerwca 2009 z tego co czytałem na którymś forum .de, to mody typu zaciski, tarcze z A8, Phaetona itp wymagają niestety zmiany zwrotnicy na taką z b6 (no i dolnego wahacza jednocześnie i piasty), gdyż jarzma do nich mają rozstaw inny (jak w b6 właśnie), ale może jednak jest jakiś sposób
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się