zlotykrul Opublikowano 19 Lutego 2018 Opublikowano 19 Lutego 2018 Witam , panowie borykam się z problemem braku "odczuwalnej" mocy . -Turbo po regeneracji -Nowe DV -Nowe N75 ( już wymienione na oryginał ) -Nowe weżę podciśnieniowe -"Nowa" używana przepływka ( 2 nowe Magneti Marelli wykończone...) -"Nowa" używana przepustnica -Chip Turbo pompuje 0.35-0.4 Bara i nic więcej , gdzie mogę dalej szukać problemu?
przem8 Opublikowano 19 Lutego 2018 Opublikowano 19 Lutego 2018 (edytowane) Zacznij od logów dynamicznych, a nie wymian w ciemno Przepływkę dobrałeś po numerach ori czy na chybił trafił do 1.8t? Ten chip to jakiś gotowiec może? Edytowane 19 Lutego 2018 przez przem8
zlotykrul Opublikowano 20 Lutego 2018 Autor Opublikowano 20 Lutego 2018 8 godzin temu, przem8 napisał: Zacznij od logów dynamicznych, a nie wymian w ciemno Przepływkę dobrałeś po numerach ori czy na chybił trafił do 1.8t? Ten chip to jakiś gotowiec może? Tak po numerach ori, nie gotowiec które kanały powinienem logować ?
opti Opublikowano 20 Lutego 2018 Opublikowano 20 Lutego 2018 Kolega Łukasz13 kiedyś już o tym pisał "dla aeb możesz zrobić statyczne 002+007, 003+008, dynamiczne standardowo 002+007, 003+025, 002+013, na trójce najlepiej. "
krzysztofaeb Opublikowano 20 Lutego 2018 Opublikowano 20 Lutego 2018 Kolega Łukasz13 kiedyś już o tym pisał [emoji6] "dla aeb możesz zrobić statyczne 002+007, 003+008, dynamiczne standardowo 002+007, 003+025, 002+013, na trójce najlepiej. " Witam.mam ten sam problem.znajac zycie to z logów nic nie wyniknie.Do wszystkiego to jeszcze tysiąc złotych ci nie starczy jak wezniesz nowe cewki pod uwage sonde lambda moduł zapłonu sterownik silnika.Audi jest tak zrobione że aby jezdzic to trzeba słono placić a moment obrotowy kosztuje.te wnioski znam z autopsji.Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka
krzysztofaeb Opublikowano 20 Lutego 2018 Opublikowano 20 Lutego 2018 Witam.mam ten sam problem.znajac zycie to z logów nic nie wyniknie.Do wszystkiego to jeszcze tysiąc złotych ci nie starczy jak wezniesz nowe cewki pod uwage sonde lambda moduł zapłonu sterownik silnika.Audi jest tak zrobione że aby jezdzic to trzeba słono placić a moment obrotowy kosztuje.te wnioski znam z autopsji. Szczelnosc dolotu sprawdziłes?Błędy na vagu ?Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu TapatalkaWysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka
zlotykrul Opublikowano 20 Lutego 2018 Autor Opublikowano 20 Lutego 2018 2 godziny temu, krzysztofaeb napisał: Witam.mam ten sam problem.znajac zycie to z logów nic nie wyniknie.Do wszystkiego to jeszcze tysiąc złotych ci nie starczy jak wezniesz nowe cewki pod uwage sonde lambda moduł zapłonu sterownik silnika.Audi jest tak zrobione że aby jezdzic to trzeba słono placić a moment obrotowy kosztuje.te wnioski znam z autopsji. Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka Cewki NGK x4 kupione nowe miesiąc temu , sonda już czeka w samochodzie nowa Bosch na wypadek , moduł zapłonu też gdzieś kiedyś zebrałem z jakiegoś złomu, sterowniki siedziały już 3 . W samochód już wsadzone pewnie z 3k na biedę więc wydatków się już większych nie boje ... Udało się zrobić logi próbowałem startować z jak najmniejszych obrotów na 3 biegu bo poniżej 2000rpm automat sam zmienia bieg na mniejszy po wciśnięciu gazu do oporu. LOG-01-003-025-xdynamicznyx.CSV LOG-01-002-007-dynamicznyx.CSV LOG-01-003-008-xstatycznyx.CSV LOG-01-002-007-xstatycznyx.CSV LOG-01-002-013-xdynamicznyx.CSV
przem8 Opublikowano 20 Lutego 2018 Opublikowano 20 Lutego 2018 Przepływomierz pokazuje jak dla mizernej serii. Postaraj się wrzucić to na vaglogi.pl to będzie łatwo czytelne dla wszystkich
zlotykrul Opublikowano 20 Lutego 2018 Autor Opublikowano 20 Lutego 2018 (edytowane) Grupy 002, 007 STATYCZNY: http://vaglogi.pl/log-002_007_mYaNG.html Grupy 002, 013 DYNAMICZNY: http://vaglogi.pl/log-002_013_z20h0.html Grupy 003, 008 STATYCZNY: http://vaglogi.pl/log-003_008_ixtqm.html Grupy 003, 025 DYNAMICZNY: http://vaglogi.pl/log-003_025_Lo6g4.html Grupy 002, 007 DYNAMICZNY: http://vaglogi.pl/log-002_007_T6hCo.html Edytowane 20 Lutego 2018 przez zlotykrul
Viksc Opublikowano 20 Lutego 2018 Opublikowano 20 Lutego 2018 (edytowane) kolego n75 u ciebie wogole nie reguluje cisnienia,nie osiaga zadanych wartosci, powinno byc ok 1 bar doladowanie masz 0.6 , sprawdz czy masz dobrze wpiety n75,czy jest sprawny, zerknij na przewody we wtyczce od n75 bo lubia sie kruszyc wtedy nie masz sterowania zaworem. nka stoi na 5% a powinna regulowac. i nie podoba mi sie w statycznych temperatura w dolocie 60st sachara a i sonda pokazuje ze jest ubogo->> dziura w dolocie wielkosci wiadra( lub logi robiles na lpg i lpg masz do regulacji) . ale temu bym sie przyjrzal jak nka zacznie sterowac cisnieniem doladowania. przeplywka mozliwe ze jest wporzadku, mierzy nisko bo doladowanie jest niskie. Edytowane 20 Lutego 2018 przez Viksc 1
Łukasz13 Opublikowano 20 Lutego 2018 Opublikowano 20 Lutego 2018 Podaj jakie masz błedy, bo napewno są i dlatego tryb awaryjny.
zlotykrul Opublikowano 20 Lutego 2018 Autor Opublikowano 20 Lutego 2018 (edytowane) Odpiąłem minute temu wtyczkę od N75 , podpiąłem próbówkę do jeden z wsuwek i się zaświeciła więc wtyczka raczej okej (W sumie wpinane były już trzy N75 jeden chiński nowy , druga używka i 3 oryginał i zmian nie było (kupić nowy oryginał?xD) . Błędy od przepustnicy(w załączniku) na poprzedniej przepustnicy nie chciał odpalać znaczy łapał dopiero po przegazowaniu , wymieniłem i błędy do tej pory nie chcą się usunąć. Przepływka jest w sumie 4 razem z oryginałem , na nowej Magnetti Marelli jeździł lepiej jeśli można nazwać tak 11 sekund do setki w Serii, ale zepsuła się po dwóch tygodniach (samochód odpalał i gasł po dokładnie 7 sekundach , normalnie reagował na pedał gazu ale po dokładnie 7 sekundach spadał z obrotów i gasł) wymieniona na reklamacji druga Magnetti zepsuła się i był taki sam efekt jak na zepsutej przepustnicy, teraz siedzi używany oryginał z Alledrogo w razie czego mam jeszcze tą zepsutą Magnetti i oryginał moge podmienić). No i jeden jedyny raz pokazały się te dwa błedy ( patrz w drugi załącznik) czyli Cisnienie w kolektorze dolotoym i wartośc adaptacji mieszanki ale wtedy wymieniłem przepustnice skasowałem błędy i zostały tylko te od przepustnicy (patrz w pierwszy załącznik) i więcej sie nie pojawiły. https://imageshack.com/a/img923/2760/FBmVeA.jpg - Załącznik 1 https://imageshack.com/a/img923/9504/IzYLKi.jpg - Załącznik 2 Edytowane 20 Lutego 2018 przez zlotykrul
Łukasz13 Opublikowano 20 Lutego 2018 Opublikowano 20 Lutego 2018 Próbowałeś robić adaptacje przepustnicy? nie przechodzi?
zlotykrul Opublikowano 20 Lutego 2018 Autor Opublikowano 20 Lutego 2018 1 minutę temu, Łukasz13 napisał: Próbowałeś robić adaptacje przepustnicy? nie przechodzi? Z tymi błędami które nie chcą się usunąć adaptacja jest nie możliwa.
Łukasz13 Opublikowano 20 Lutego 2018 Opublikowano 20 Lutego 2018 Ale które są aktualne? te w pierwszym obrazku? bo widze jeden błąd braku nastaw podstawowych. Moze vagiem odczytaj je.
zlotykrul Opublikowano 20 Lutego 2018 Autor Opublikowano 20 Lutego 2018 Aktualne są w załączniku 1 , na VAGu jest to samo
Łukasz13 Opublikowano 20 Lutego 2018 Opublikowano 20 Lutego 2018 Na poprzedniej przepustnicy przechodził adaptacje? i na seryjnych kompach też?
zlotykrul Opublikowano 20 Lutego 2018 Autor Opublikowano 20 Lutego 2018 Na poprzedniej przepustnicy przechodził adaptacje? i na seryjnych kompach też?Na seryjnej tez nie chciał przejść bo pojawiły się te błędy nie do usunięcia kiedy uległa uszkodzeniu . Przed błędami nie była robiona przynajmniej przezemnie .Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
zlotykrul Opublikowano 20 Lutego 2018 Autor Opublikowano 20 Lutego 2018 Pchać się w nowe przewody podciśnieniowe i ori zawór? Jeśli chodzi o ten N75 czy poczekać jeszcze ? Bo już nie mam pomysłu co dalej . A z tym dolotem co mogę zdziałać (czytaj wymienić) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Łukasz13 Opublikowano 20 Lutego 2018 Opublikowano 20 Lutego 2018 Narazie musisz pozbyc się błedu, bo bez tego to auto nie bedzie jeżdzić dobrze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się