AdasWawa Opublikowano 7 Lutego 2009 Opublikowano 7 Lutego 2009 Panowie mam problem odnosnie mojego autka posiadam 1,9 TDI AWX jest po programie i po wymianie turbiny na BRD od 2 dni autka nie ciągnie w calym zakresie obrotów - przy lekkim dodawaniu gazu jest wszystko okej ale przy mocny nagłym przycisnieciu pedała gazu autko raz idzie super do 3,5 tys obrotów raz juz do tylko 2,800 obr. i nagle tak jak by nie dostawal paliwa i nie idzie dalej jest koniec ,jak tak dluzej trzymam to przy zmianie biegów na wyzszy autka puszcza olbrzymią chmure dymu i na nastepnym wyzszym biegu ciagnie znowu bardzo dobrze do jakiegos momentu i znowu jest to samo. obroty sie zatrzymują autko niechce isc dalej co to moze być ? EGR wyszyczszone wezyki cisnieniowe mysle ze są ok wiec co to moze być ? Prosze o pomoc logi zrobione i wychodzi na nich ze po przekroczeniu 3tys brak doladowania...ale nie ma trybu awaryjnego... czasem wyskakuje ten blad bląd 17964 - przekroczona dolna granica regulacji ciśnienia doładowania
GRazny Opublikowano 7 Lutego 2009 Opublikowano 7 Lutego 2009 to ja tak kontrolnie: a kto ten program robił?
AdasWawa Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Opublikowano 8 Lutego 2009 auto na brd jezdzi na starym programie bo musze jeszcze kilka gratow dozbierac ...Rogal robil soft na turbo awx 170KM[br]Dopisany: 07 Luty 2009, 21:16_________________________________________________ma ktos jakies pomysly?moze n75?
Musashi Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 Panowie mam problem odnosnie mojego autka posiadam 1,9 TDI AWX jest po programie i po wymianie turbiny na BRD od 2 dni autka nie ciągnie w calym zakresie obrotów - przy lekkim dodawaniu gazu jest wszystko okej ale przy mocny nagłym przycisnieciu pedała gazu autko raz idzie super do 3,5 tys obrotów raz juz do tylko 2,800 obr. i nagle tak jak by nie dostawal paliwa i nie idzie dalej jest koniec ,jak tak dluzej trzymam to przy zmianie biegów na wyzszy autka puszcza olbrzymią chmure dymu i na nastepnym wyzszym biegu ciagnie znowu bardzo dobrze do jakiegos momentu i znowu jest to samo. obroty sie zatrzymują autko niechce isc dalej co to moze być ? EGR wyszyczszone wezyki cisnieniowe mysle ze są ok wiec co to moze być ? Prosze o pomoc logi zrobione i wychodzi na nich ze po przekroczeniu 3tys brak doladowania...ale nie ma trybu awaryjnego... czasem wyskakuje ten blad bląd 17964 - przekroczona dolna granica regulacji ciśnienia doładowania albo uszkodzony wezyk podcisnieniowe sterowania N75, albo membrana silownika sterujacego kierownicami turbiny
AdasWawa Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Opublikowano 8 Lutego 2009 albo uszkodzony wezyk podcisnieniowe sterowania N75, albo membrana silownika sterujacego kierownicami turbiny moglbys rozwinac to 2 zdanie,co trzeba zrobic itd itp
Musashi Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 albo uszkodzony wezyk podcisnieniowe sterowania N75, albo membrana silownika sterujacego kierownicami turbiny moglbys rozwinac to 2 zdanie,co trzeba zrobic itd itp BS011 i obserwuj prace trzpienia sterujacego - sztangi - turbiny
Sztomel Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 moglbys rozwinac to 2 zdanie,co trzeba zrobic itd itp trzeba odpiąć od N75 wężyk idący do turbiny i zaciągnąć nim do siebie powietrze patrząc jednocześnie czy cięgno sterujące kątem nachylenia łopatek jest wciągane do wnętrza gruszki przy turbinie w całym jego zakresie przesuwu i przytrzymać trochę tak wciągnięte powietrze sprawdzając jednocześnie czy cięgno nie powraca samoczynnie bo wtedy będzie nieszczelność w samej gruszce podciśnienia przy turbinie (oczywiście pod warunkiem, że sam wężyk na odcinku od N75 do gruchy będzie szczelny).
Musashi Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 nie mozna wykluczyc mechanicznego uszkodzenia N75
AdasWawa Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Opublikowano 8 Lutego 2009 dzisiaj podmienie n75 i spr prace sztangi[br]Dopisany: 08 Luty 2009, 12:37_________________________________________________n75 nie moglem podmienic bo nie mialem od kogo, ale spr rezystnecje i n75 cykal,sztanga chodzi a nadal to samo sie dzieje,idzie super do 3tys i pozniej kibel(bez trybu awaryjnego)
Sztomel Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 n75 nie moglem podmienic bo nie mialem od kogo ależ to nie problem, nie musisz szukać dawcy bo sam możesz podmienić N75 z N18 przy swoim silniku - są identyczne. [br]Dopisany: 09 Luty 2009, 08:47_________________________________________________ale problem u Ciebie wynika z niedoładowania turbo więc zaworek N75 będzie uwalony, podmianka na N18 to wykaże.
AdasWawa Opublikowano 9 Lutego 2009 Autor Opublikowano 9 Lutego 2009 n18 to jest ten po lewej stronie od turbo?tam kolo filtra? wrocilem wlasnie od mechanika stwierdził ze najprawdopodobniej jest to co widzicie na zdjeciu oznaczone strzałkami zółtymi ten wąż gumowy czarny z dwoma opaskami troche sie rusza w tej obudowie po prawej stronie nawet nie wiem co to jest - pytał sie mnie czy mam dobre hamulce bo moga być słabe i ze idzie tam wezyk podcisnieniowy i ze to moze być przyczyna
Musashi Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 dzisiaj podmienie n75 i spr prace sztangi[br]Dopisany: 08 Luty 2009, 12:37_________________________________________________n75 nie moglem podmienic bo nie mialem od kogo, ale spr rezystnecje i n75 cykal,sztanga chodzi a nadal to samo sie dzieje,idzie super do 3tys i pozniej kibel(bez trybu awaryjnego) cewka N75 moze byc sprawna, pisalem ze zaworek moze byc uszkodzony mechanicznie, tzn moze miec mniejszy lub brak skoku ale problem u Ciebie wynika z niedoładowania turbo więc zaworek N75 będzie uwalony, podmianka na N18 to wykaże. nie koniecznie musi byc uwalony N75, pisalem ze rownie dobrze moga byc uszkodzone wezyki podcisnieniowe i w zwiazku z tym brak podcisnienia sterujacego silownikiem sterujacym turbina.[br]Dopisany: 09 Luty 2009, 14:35_________________________________________________podcisnienie jest wytwarzane przez pompe podwojna z ktorej wychodzi wskazany przez ciebie wężyk. calkiem mozliwe ze tam jest cos uszkodzone
AdasWawa Opublikowano 10 Lutego 2009 Autor Opublikowano 10 Lutego 2009 gdzie sie znajduje n18?pytalem wczesniej ale nikt nie powiedzial czy to ten kolo filtra powietrza?
Sztomel Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 tak wygląda N18 : różni się tylko od N75 tym, że jest cały czarny a N75 ma białą główkę, nie jeżdżę Audi więc nie wiem gdzie on u Ciebie będzie (w starszych silnikach VP był on montowany z tyłu silnika pod rurą powietrza doładowanego ale nie wiem jak w Twoim), jeśli nawet to przecież wiesz gdzie jest zawór EGR więc prześledź gdzie od niego idzie wężyk podciśnienia a dojdziesz po nim gdzie jest N18.
AdasWawa Opublikowano 11 Lutego 2009 Autor Opublikowano 11 Lutego 2009 podmienilem juz wczoraj i tez zadnego skutku ,no zalamany jestem
boseron Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 n18 znajduje sie z tyłu silnika niedaleko akumulatora i mim zdaniem jest troche mniejszy od n75 jednak bardzo podobny, a moze jednak wymienisz N75 na nowy tego nie próbowałeś
DaRo4422 Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 Ja jakiś czas jeździłem na podmiance n75 na n18 i są takie same. Moc jest ta sama. wię jak podmiana nic nie dała to nie jest tego wina. Może to czujnik ciśnienia? Bo to co opisujesz to objawy przeładowania, ale to co piszesz to coś w ogóle odwrotnego.... Wrzuć logi dynamiczne i bs. Tutaj znają się na tym i może coś z nich wyłapią.... Ja mam softa na ok150kucy. Jakie masz pompki i od jakiego silniczka suszareczkę, bo też chcę trochę podżyłować swój silniczek;]
siniakTDI Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 wrocilem wlasnie od mechanika stwierdził ze najprawdopodobniej jest to co widzicie na zdjeciu oznaczone strzałkami zółtymi ten wąż gumowy czarny z dwoma opaskami troche sie rusza w tej obudowie po prawej stronie nawet nie wiem co to jest - pytał sie mnie czy mam dobre hamulce bo moga być słabe i ze idzie tam wezyk podcisnieniowy i ze to moze być przyczyna Kurcze ja zerknołem u siebie na tą pompe dwufunkcyjną i w tym miejscu co pokazujesz też mi się wężyk kręci, myślałem że jest za słabo zaciśnięty opaską zaciskową na tym krućcu i próbowałem skręcić bardziej ale już się nie dało było skręcone na maxa. Rozkręciłem, zdiołem wężyk z krućca wychodzącego z pompy podciśnienia i zauważyłem że to nie był słabo zaciśnięty wężyk tylko ten kruciec podciśnienia jest lużny i można nim sobie obkręcać w pompie, nie jest to może duży luz ale wystarczający ale wystarczajacy żeby to miejsce się delikatnie "pociło". Czy wy tez tak macie, czy tak może być czy trzeba to szybko zniwelować. Kto ma AWX i AVF prosze o sprawdzenie czy też macie tam luz na tym wężyku "krućcu" ?
Yaqb Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 Nie ma sie czym martwic ja tez tak mam i tak samo mialem w poprzedniej pompie(dieselek zaczal cieknac). tam podcisnienie nie ucieka. pozatym gdyby sie tak dzialo to odrazu byloby to odczowalne na hamulcach, po dwu trzy krotnym nacisnieciu bylby twardy. jezeli tak nie jest to .
Sztomel Opublikowano 15 Lutego 2009 Opublikowano 15 Lutego 2009 tu ten problem został trochę (ale tylko trochę) zasygnalizowany : http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=5322&start=0[br]Dopisany: 15 Luty 2009, 02:36_________________________________________________ odrazu byloby to odczowalne na hamulcach, po dwu trzy krotnym nacisnieciu bylby twardy. jezeli tak nie jest to kolega ma rację, a przy dodaniu gazu byłoby lepiej .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się