Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi S4 B7 LIMO / 2.7 BiT Black Vader by Pro Performance


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiem o czym mówisz, bo sam teraz przez to przechodzę... :wallbash:

Opublikowano

Mam nadzieję że szybko uda się skończyc projekt bo chciałbym go już zobaczyć a że ma jakieś 15 minut do ciebie to myślę że będzie okazja podjechać i na żywo zobaczyć. Powodzenia :wink:

Opublikowano

15min .... kolejny do pomocy :) 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Narzekaj że z nikad pomocy, ani przy budowie domu, ani samochodu.

Następnie usłysz ponaglanie z robotami, bo chłop ma niedaleko i chętnie zobaczy jak Ci poszło :decayed::grin:

Monty Python 

Opublikowano

Typowy szwagier hahaha. Nie ma czasu ale na parapetówie pierwszy z poziomica był hahah. 

Opublikowano

Jak coś będzie potrzeba to pomogę tyle na ile będę wiedział z tego co sam robiłem przy swoim. Jednak nie mam aż tak dużej wiedzy jak ty?

Opublikowano

Śmiejemy sie luzik ;) To już nie jest tak jak miało się 20 lat że można było nocki zarywać a progres szedł do przodu :)

Opublikowano

Te czasy do juz dawno minęły ? powodzenia w modzeniu :hi:

Opublikowano (edytowane)

Ok. Wiec tak jak planowałem częściowo sie udało 

Wytargałem wczoraj silnik na stojak zdemontowałem prawie cały osprzęt i jestem jak narazie pod mega wrażeniem stanu silnika. Jest naprawde nieźle i mocno trzymam kciuki że jak dojde do pompy oleju będzie tak samo. 

Turbiny: Po roku leżenia zero luzu wzdłóznego i minimalny poprzeczny jak w turbinach po regeneracji. Żeliwa w stanie perfekcyjnym i zero pękniec obok WG na turbinie prawej na lewej mikto pekniecie ale  w normie. wiec jest nieźle. 

Olej super ładny czysty odmy też ładne czyste 

Sprzęgło: Dwumas jak nowy zero luzów jakichkolwiek. sprężyny działają książkowo nic nie stuka nic nie cyka. Ma przebarwienia ale to jest do ogarnięcia bo i tak  będzie spiek więc musze zrobić pasowanie. 

Docisk te zma lekkie przebarwienia ale ogólnie jest spoko. Aktualnie największym moim problemem jest docisk bo chce już na tym etapie zbudowac sprzęgło na ok 500-600 koni. Więc jezlei ktos ma dojśice to kupie dicsk z RS4 B5. 

Dalej - co do stanu silnika to kanały ssace i głebiej ładne czyste bez nagarów. Minusem jest rdzawy nalot na łepkach zaworów ale zalałem je ropą i dzis rano nie zeszło nic więc trzymają. Trzonki sa idealne więc nie ma tragedi. Musze to dokładniewyczyscić. 

W poniedizałek otworze spód silnika i dokopie sie do pompy oleju która mam nadzieje będzie w taki stanie jak reszta. wtedy muszę tylko rozwiązać temat sprzęgła i zaczynam ogarniać słupek. 

Jeżeli chodzi o poduszki to daje te z s4b5 i będę obserwowac co sie dzieje. 

 

d1e683f054d03a71med.jpg

 

 

UP ! 

 

Silnik wczoraj rozebrany do goluteńskiego słupka. 

Jest naprawdę petarda. Dla mnie osobicie sa dwie opcje z tym silnikiem. Albo niemiec naprawde dbał albo silnik miał remont. Obstawiam to pierwsze. 

Pod pokrywami zaworów jest tak czysto że szczena mi opadła. Zero nagaru zero zapieczonego oleju. Tak jakby silnik był niedawno poskładany. Doł to samo. Zobaczyć taki stan w dzisiejszych czasach to rzadkość. 

Zrobiłem już trochę tych 20VT i 30VT i zazwyczaj pod deklami można oddrapywac zapieczony olej, a tutaj bez śladu czegoś takiego. Krzywki na wałkach super stan, popycacze zero śladu wytarć, Łańcuszki bez luzu, napinacz od łańcucha pompy oleju też idealnie. 

Pompa rozebrana wymyta i sprawdzona na luzy bez oleju. Też jest super jak nówka. Ma delikatne ryski na kole zewnętrznym ale jest to w mojej opini dopuszczalne. Gorzej gdyby była wytarta w korpusie i tłoczysko miałoby luz. 

Także podsumowując baza trafiła się w niezłym stanie wszystko wygląda dobrze i oby tak działało. 

W kolejnych dniach jak mi się troche na warsztatacie zluzuje będe chciał doczyścić słupek i go odświerzyć wymieniam tylko podstawowe uszczelki i uszczelniacze i składam to do kupy. 

Co do sprzęgła coś już wiem. Została tylko kwestia podjęcia decyzji. Najprawdopodobniej pójdę w dwutarcz od lamika, spokojnie przenosi 1000Nm. Czyli u mnie byłoby z mega zapasem a drugi plus to że jakby w sumie nie było przy podnoszeniu mocy, mogę o jednej rzeczy tak naprawdę myśleć dużo mniej. 

 

71d0104bef1559f6med.jpg

 

0212524801cc4e16med.jpg

 

c28c9b5a1011b8c4med.jpg

 

59812f494ae65089med.jpg

 

 

 

Edytowane przez DarekS4
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Bacznie obserwuje, ciekaw jestem efektu :)

Opublikowano (edytowane)
7 godzin temu, daglas napisał:

Bacznie obserwuje, ciekaw jestem efektu :)

Ja też XD Bo moim wrogiem jest czas. 

 

Wczoraj dojechał zamówiony Getrag z RS4 B7. JEździł w S8 D2 Turbo. Ale na 0,8 bara więc nie dostała aż tak w dupe :D 

Od razu wpadł też olej do skrzyni. ( W dalszym ciągu jak ktoś chce sobie zrobić quattro mam skrzynie po rewizji + dyfer z ASNa ) 

b4ee964862345f22med.jpg

3715825f57c8ad8amed.jpg

e40354c06db03cb8med.jpg

 

Edytowane przez DarekS4
Opublikowano

dzisiaj zrobiłem mały trip 

Na kolejne stage silnika wpadły głowice z APS czyli fajne wałki i szeroki kanał

 

09d949860d2e4037med.jpg

 

4b4e6ebf5a04cb22med.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Bardzo rozwojowy temat, czekam na składanie tego do kupy :) powodzenia!

Opublikowano

Dzięki.

Temat sprzęgła dograny niestety jak i u nas na warsztacie roboty od groma tak u lamika terminy spore bo jakby nie było do sezonu zaraz będzie bliżej niż dalej. Na spokojnie skończę sobie słupek i będę czekał na sprzęgło. 

 

Doszły też rarytaciki. Oryginalne mocowania fotela recaro z szynami. Miały być fotele z RS6 ale waga Ori foteli jest za duża. Będę szukał zejścia z wagą . I zaczynam od foteli. 

 

746f1036ce9a8547med.jpg

 

 

acec80fae2b97273med.jpg

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Bardzo smacznie to wszystko wyglada.. trochę się jakiś czas temu przeraziłem jak zobaczyłem wyprzedaż jaką urządziłeś, ale widzę ze idziesz grubo do przodu. Cały czas z popcornem obserwuje co tu się dzieje, a dzieje się.. :wink:

Opublikowano (edytowane)

Dzięki staram się. Chyba w powietrzu wisi sezon bo roboty mamy tyle z innymi autami że to jest jakieś nieporozumienie. 

Z nowości udało się kupić nówkę jednego pole position dtm ori Recaro. Fotel pod moje dupsko super wygodny. Siedziałem w wielu fotelach ale ten jest mega. dodatkowo waga  śmieszna. Moge pwoeidzieć że już urwałem 100kg z samochodu porównując to do foteli z RS6 . Teraz zostało mi ustrzelić kolejną sztukę i zawieźć do tapicera bo chciałbym żeby były w czarnej alcantarze. Co do pasów będzie trochę ciekawie i nietypowo ale to zostawię sobie na później jak projekt wypali. 

7516513c505f48f9med.jpg

Edytowane przez DarekS4
  • Pomoc techniczna 3
Opublikowano

Bardzo fajne te stołki :thumbup1:

Opublikowano

za***iste ! Chyba najbardziej to  z nich się cieszę. Nie dość że wygodne to mają jakiś urok wizualny nawet. Może za ten napis ... nie wiem. :)

Opublikowano

Pomysl może tylko nad czymś mocniejszym na boczku przy dupsku, od wsiadania strasznie się ciacha materiał w kuble

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...