tomasz-gorz Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 koledzy problem jest tego typu: objawy takie jak przy padnietym termostacie, na desce wskazówka ani drgnie, na kanale 49 - temp 49*, na vagu max 65 (i to tylko czasmi). wymieniłem termostat (piedburg) zalałem układ płynem hepu g12+ rozcienczonym 1:1 i rozczarowanie, temp taka jak wczesniej, układ odpowietrzyłem, przejechałem ok 40km i czasami temp wchodzila do 80* a pozniej spadała. Waż chłodnica - silnik ciepły tylko przy silniku, od czasu do czasu tylko cały sie zagrzewał. w zbiornku wyrownawczym jest płyn, ale na pracujacym silniku w ogole sie nie porusza. obstawiam padnieta pompe wody? z układu zleciał cały płyn jaki był, a teraz w zbiorniczku zamiast 'rozowego' hepu mam jakby czysta wode? a ponad 5l wlałem (do minimium)[br]Dopisany: 09 Luty 2009, 17:28_________________________________________________dodam jeszcze ze w samochodzie bardzo szybko łapie temperature i z nagrzewnicy leci gorace powietrze
tomasz-gorz Opublikowano 9 Lutego 2009 Autor Opublikowano 9 Lutego 2009 złapało mi max temp na klimatroniku 85* a pozniej szybko spadała w doł i to dopiero po ok 15-20km, dodatkowo temp rosnie tylko powyzej 2200, jak zwalniam i sie zatrzymuje to spada;(
Musashi Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 byc moze ten termostat pierburga jakas podrobka. trzebabylo z ASO brac. jest prawdopodobna usterka obydwoch sekcji czujnika temperatury.
iwadrian Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 czujnik temperatury padnięty też tak myślę. Prawdopodobnie czujnik. Jakby pompa walnięta była to by się przegrzewał z braku obiegu. Dobrze by było zmierzyć temperaturę płynu miernikiem z możliwością mierzenia temperatury i porównać to ze wskazaniami zegarów.
ArkadiuS Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 byc moze ten termostat pierburga jakas podrobka. trzebabylo z ASO brac. jest prawdopodobna usterka obydwoch sekcji czujnika temperatury. Dokładnie.............w ASO termostat coś ok 60zl kolego
NYNA Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 w ASO termostat coś ok 60zl kolego około 80 zł plus oring 4 złWymień jeszcze czujnik temperatury i powinno być dobrze w ASO kosztuje 80 zł plus 4 zł oring i płynu to wlej do max a nie do min.
maniek598 Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 ja miałem też problem z temperaturą po wymianie termostatu na coś nie ori ze sklepu . po przekroczeniu 3000 obrotów temperatura drastycznie spadała do 60 . ponizej 3tys obrotów 88-90` .wymieniłem termostat na ori z allegro u sprzedawcy autoczesci za 48 zł dotego płyn g12+ i wszystko śmiga jak należy temp 93-96` na klimatroniku a stary termostat po dokładniejszym oblukaniu miał 2razy cieńszą sprenżynkę niż ori
Musashi Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 z układu zleciał cały płyn jaki był, a teraz w zbiorniczku zamiast 'rozowego' hepu mam jakby czysta wode? a ponad 5l wlałem (do minimium) ze niby gdzie zlecial ten plyn? dolewales wode?
tomasz-gorz Opublikowano 10 Lutego 2009 Autor Opublikowano 10 Lutego 2009 w układzie wczesniej był płyn (zielony), wykreciłem termostat i wtedy wszystko wyleciało. zalałem rozowym, ale nie wiem skad ta woda w wyrownawczym, chyba ze ten stary płyn daje taki odcien (moze cos zostało) termostat ma numery 1.186.87 B pozniej znaczki vw i audi 044 121 113, jakby ktos mogł sprawdzic w etce czy to org. uszczelka 7.50 w VW Stalowa Wola z drugiej strony literki BTT i Made in Germany[br]Dopisany: 10 Luty 2009, 15:27_________________________________________________a jak sprawdzic czy czujnik jest walniety? mam vaga;)
Wihajster Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 w układzie wczesniej był płyn (zielony), wykreciłem termostat i wtedy wszystko wyleciało. zalałem rozowym, ale nie wiem skad ta woda w wyrownawczym, chyba ze ten stary płyn daje taki odcien (moze cos zostało) termostat ma numery 1.186.87 B pozniej znaczki vw i audi 044 121 113, jakby ktos mogł sprawdzic w etce czy to org. uszczelka 7.50 w VW Stalowa Wola z drugiej strony literki BTT i Made in Germany[br]Dopisany: 10 Luty 2009, 15:27_________________________________________________a jak sprawdzic czy czujnik jest walniety? mam vaga;) może będzie błąd G62...
tomasz-gorz Opublikowano 10 Lutego 2009 Autor Opublikowano 10 Lutego 2009 sprawdziłem stary termostat i jest sprawny (włozyłem go do goracej wody i jeszcze przed wrzeniem otworzyl sie) czyli czujnik... jaki? jaki koszt? gdzie?
Wihajster Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 sprawdziłem stary termostat i jest sprawny (włozyłem go do goracej wody i jeszcze przed wrzeniem otworzyl sie) czyli czujnik... jaki? jaki koszt? gdzie? G62 w ASO 80 zł
tomasz-gorz Opublikowano 10 Lutego 2009 Autor Opublikowano 10 Lutego 2009 a czemu piszesz G62? bo teraz szukam o tym i znalazłem, cytat: "G62: czujnik określający temperaturę na potrzeby ECU; G2: czujnik określający temperaturę na potrzeby wskaźnika na desce rozdzielczej". ale pojde sprawdzic na vagu co i ktory go boli
dzidzion Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 bo w AFN-ie czujniki te sa sparowane w jednej obudowie, wiec jak wymieniasz, to praktycznie 1, a teoretycznie 2
michuNS Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 bo w AFN-ie czujniki te sa sparowane w jednej obudowie, wiec jak wymieniasz, to praktycznie 1, a teoretycznie 2 pięknie ujete
tomasz-gorz Opublikowano 10 Lutego 2009 Autor Opublikowano 10 Lutego 2009 juz wiem co jest grane;) sprawdzilem temperaturę na vagu zimnego i w pełni rozgrzanego silnika dla G2 i G62. Jednoznacznie wykazało, ze G2 jest padnięte :gwizdanie: dzieki za pomoc
Mario_Ref Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 "tomasz_gorz" !! podpowiedz co nakazać zrobić mechanikowi, objawy mam dokładnietakie jak w twoim autku. będę wdzięczny za opis jak dla przedszkolaka raczkuję dopiero w zakresie audi ....
Musashi Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 bo w AFN-ie czujniki te sa sparowane w jednej obudowie, wiec jak wymieniasz, to praktycznie 1, a teoretycznie 2 raczej: teoretycznie 1 a praktycznie 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się