bartez90 Opublikowano 27 Października 2020 Opublikowano 27 Października 2020 350z pod względem prowadzenia super sprawa, będziesz miał świetną zabawę w tym aucie ale po 1.8t kopa momentu nie oczekuj z uwagi na n/a. Podstawowego VQ35DE kupujesz czy na HR polujesz?
marekgolczynski Opublikowano 27 Października 2020 Autor Opublikowano 27 Października 2020 21 minut temu, bartez90 napisał: 350z pod względem prowadzenia super sprawa, będziesz miał świetną zabawę w tym aucie ale po 1.8t kopa momentu nie oczekuj z uwagi na n/a. Podstawowego VQ35DE kupujesz czy na HR polujesz? Raczej DE HRa ciężko do 45, zdecydowałem się na 350 ze względu na tyl napęd, prowadzenie i to ze nie ma go na każdym parkingu po 10 szt, ale ten de objedzie moja audi jak chce mocy ma akurat i dźwięk.
bartez90 Opublikowano 27 Października 2020 Opublikowano 27 Października 2020 Wiesz, w 350z różnie bywa z trzymaniem mocy, natomiast auto fajne i lekkie. Dźwięk zdecydowanie na plus, a jak zrobisz pełen przelot to już w ogóle super. Dobry wybór co to autka.
dayd_4 Opublikowano 13 Listopada 2020 Opublikowano 13 Listopada 2020 Napisz proszę z tym przepływomierzem, czy zmieniałeś tylko obudowę, a wkład swój stary, czy całą kpl. nową? I skąd wziąłeś ostatecznie sztywny TIP i jak ci się sprawuje, dlaczego nie zostawiłeś silikonowego. Pozdr!
george Opublikowano 14 Listopada 2020 Opublikowano 14 Listopada 2020 14 godzin temu, dayd_4 napisał: I skąd wziąłeś ostatecznie sztywny TIP i jak ci się sprawuje, dlaczego nie zostawiłeś silikonowego. Przy wyższych doładowaniach nie zapada się, czyli wzrost stabilności ciśnienia doładowania. Takie rzeczy dorabiają osoby, które trudnią się spawaniem wydechów etc. Na FB Piotr Bel ogłasza się ze sztywnymi tipami, rurami do IC.
marekgolczynski Opublikowano 30 Listopada 2020 Autor Opublikowano 30 Listopada 2020 W dniu 13.11.2020 o 21:15, dayd_4 napisał: Napisz proszę z tym przepływomierzem, czy zmieniałeś tylko obudowę, a wkład swój stary, czy całą kpl. nową? I skąd wziąłeś ostatecznie sztywny TIP i jak ci się sprawuje, dlaczego nie zostawiłeś silikonowego. Pozdr! Przepływka cała wymieniona z wkładem przed mapą. Sztywny dolot hoffman mi zrobił i polecam wcześniej jakis koleś sound coś tam firma się nazywała i nie pasowało tak jak powinno. Pytanie do was ile wołać za nią. Styczeń luty sprzedaż. Krótko jak nie chce się komuś wertować całości: Olej co 7-9 tysiecy 235koni/350 niuta Silnik remont kapitalny Hamulce 320/280 Przewody hamulcowe hel Turbo k03s hybryda Perun Sztywny dolot hofman Cewki 3.0 asn Przeplywka 3 cale Wtryski s3 Dp long baq 3 cale Końcowe proex Amorki mts Sprężyny eibach Sorzeglo awx kewlar Pompa nowa oryginalna Przekladnia rok pompa wspomagania rok Cala zawiecha tyl nowa rok konserwacja podwozia rok Kola 18 ronal i opony 1.5 sezon nexen Nowa chłodnica klimy I milion rzeczy paski napinaczem rozrzady itp rok-dwa lata Co do zrobienia: Podsufitka brudna kanal sie zatkał i zalana tylko tyl jak bagaznik się kończy (juz taką kupiłem) Podświetlenie dolne drzwi nie dziala tył Na lato jakas korekta lakieru jest nałożony wosk ale po zimie trzeba zrobić korektę
marekgolczynski Opublikowano 6 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2021 Audi sprzedane, juz kupione zastępstwo focus ST. Także powodzenia wszystkim w modach szerokosci 2
marekgolczynski Opublikowano 17 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2021 (edytowane) W dniu 11.01.2021 o 20:10, morelo napisał: Ładne to jest audi a nie ford Nie ma co porównywać nawet tych aut, b6 to stare auto które nigdy sportowe nie będzie mimo wszystkich modyfikacji. Bralem pod uwagę golf vi gti, leon cupra, s3 8p, 350z (niestety kupic cos w sensowynych stanie jest niemożliwe) honde typer ufo. Z tego wszystkiego najwięcej plusów mialo st. Edytowane 17 Stycznia 2021 przez marekgolczynski
Langista Opublikowano 18 Stycznia 2021 Opublikowano 18 Stycznia 2021 Wszystko kwestia gustu, dla mnie np. 350z ma w sobie tyle sportu, co wystarcza tylko do kręcenia bączków lub latania bokiem po torze. Nie wiem do czego konkretnie miało by Ci służyć takie auto, bo audi nigdy na tor przeznaczone nie było, ze względu na ułożenie silnika jest zbyt podsterowne. Nie wiem jednak jak jeździ RS4 b5 czy B7 ale też podobno szału z prowadzeniem nie było.
marekgolczynski Opublikowano 18 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2021 7 godzin temu, Langista napisał: Wszystko kwestia gustu, dla mnie np. 350z ma w sobie tyle sportu, co wystarcza tylko do kręcenia bączków lub latania bokiem po torze. Nie wiem do czego konkretnie miało by Ci służyć takie auto, bo audi nigdy na tor przeznaczone nie było, ze względu na ułożenie silnika jest zbyt podsterowne. Nie wiem jednak jak jeździ RS4 b5 czy B7 ale też podobno szału z prowadzeniem nie było. Jezdzilem s4 b6 w sedanie kloc ciezki, dzięki jakie wydaje ciary a tak to do jazdy na wprost. Ja jestem zadowolony jeśli ktoś kiedyś będzie miał możliwość przejechac sie st polecam mocą nie zabija ale wgryza sie w zakręty.
george Opublikowano 18 Stycznia 2021 Opublikowano 18 Stycznia 2021 38 minut temu, marekgolczynski napisał: Jezdzilem s4 b6 w sedanie kloc ciezki, dzięki jakie wydaje ciary a tak to do jazdy na wprost. Wiszący silnik na zderzaku to zmora B6/B7.
Langista Opublikowano 18 Stycznia 2021 Opublikowano 18 Stycznia 2021 3 godziny temu, marekgolczynski napisał: Jezdzilem s4 b6 w sedanie kloc ciezki, dzięki jakie wydaje ciary a tak to do jazdy na wprost. Ja jestem zadowolony jeśli ktoś kiedyś będzie miał możliwość przejechac sie st polecam mocą nie zabija ale wgryza sie w zakręty. Nie S4 a RS4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się