Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b6 1.8t


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
57 minut temu, Dev napisał:

bo to sa pierscienie od najmocniejszego seryjnego 1.8T

Masz może numer katalogowy? bo w intercarsie od avj pasuje do wszystkich łącznie z bam. 

Jak zrobię remont napiszę co kupiłem i ile mnie to będzie kosztowało. 

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
Godzinę temu, marekgolczynski napisał:

 

Jak zrobię remont napiszę co kupiłem i ile mnie to będzie kosztowało. 

 

Najpierw napisz co chcesz kupić 

Bo znowu walniesz babola

Jutro podam Ci nr pierscieni

 

Opublikowano (edytowane)

Ogólnie na razie plan jest taki 

Głowica do regeneracji 

Cała odma do wymiany lub czyszczenia chce też w pokrywie roznitować i wyczyścić.

Pierścienie na tłokach 

Panewki 

No o co wyjdzie i będzie trzeba wymienić 

Już zamówilem uszczelki ceny obok (jak ktoś rozszyfruje ) :D

 

 

 

IMG_20180926_170419_1024x1365.jpg

Edytowane przez marekgolczynski
Opublikowano

Wydatków ciąg dalszy po rozebraniu silnika i ogólnego przeglądu doszło:

Regeneracja wału 

Panewki

Sprzęgło kpl

Linka ręcznego 

Osłona przegubu 

 

 

 

IMG_20180927_132917_1024x768.jpg

IMG_20180927_155345_1024x1365.jpg

IMG_20180927_133411_1024x768.jpg

Opublikowano

Ja bym nie robił tego silnika tylko od razu szukał drugiego

Opublikowano
44 minuty temu, Dev napisał:

Ja bym nie robił tego silnika tylko od razu szukał drugiego

Też się nad tym zastanawialem. 

Ale co kupisz ? Nie wiadomo ceny też duże bo z 3,5 tysiąca trzeba dac.

A w tym też nic nie wskazywało na zużycie podejrzewam że 6 na 10 silników na tym forum jest w takim stanie.

Dlatego postanowiłem zrobić będę pewny że jest ok. 

 

 

Opublikowano

Dokładnie, kupić drugiego kota w worku nie ma co.. 

Zrobisz sam, to wiesz ze będziesz miał z tym spokój i będzie zrobione tak jak ma być. Życzę powodzenia! ?

Opublikowano
36 minut temu, kazzi napisał:

Dokładnie, kupić drugiego kota w worku nie ma co.. 

Zrobisz sam, to wiesz ze będziesz miał z tym spokój i będzie zrobione tak jak ma być. Życzę powodzenia! ?

Dzięki będzie dobrze 

Opublikowano

Oby. Do 1.8T trzeba.miec "rękę"

Opublikowano
20 godzin temu, Dev napisał:

Oby. Do 1.8T trzeba.miec "rękę"

Aj jakbym byl tak negatywnie nastawiony do wszystkiego jak ty to z domu bym nie wychodził :D

Dokupiłem jeszcze dziś pompę oleju i chyba już wszystko, mam nadzieję że do końca tygodnia wyjadę :D

Opublikowano (edytowane)

Samochód odebrałem w środę pracuje ładnie nie ma żadnego błędu.

Przejechałem na razie 250 km po 1000 kolejna wymiana oleju, poniżej części ktore wymieniłem i ceny.

Uszczelniacz wału. 81-90010-00. 104 zł

Pasek rozrządu. ct909. 83 zł

Uszczelka pokrywy zaworow. F23548. 38zl

Wspornik silnika przedni. 9001962. 10 zł

Uszczelka obudowy filtra oleju. El471030 19 zł

Przewód odmy 116248. 100 zł

Przewód odmy 10-2275. 23 zł

Przewód odmy 10-3580. 126 zł

Koło zębate wału 108698 27 zł

Śruba wału korbowego f23042 9 zł

Uszczelka pod głowicę el366670 103 zł

Uszczelka ssącego el476460 9 zl

Zestaw montażowy turbo kt110090 41 zł

Uszczelka napinacza rozrządu el863590 16 zł

Napinacz łańcucha pompy oleju 551007310 19 zł

Zawór odmy 10-4638 14 zł

Śruby głowicy el130830 61 zł

Uszczelka kolektora wydechowego el148190 21 zł

Uszczelka EGR przewód odmy 24zl

pierscienietłoka 4x 033 16 n0 4x 73 zł

Pompa oleju 7.07919.01.0 308 zł

Panewki 71-3929/4 182 zł 

Panewka oporowa 7863560 30 zł

Simmering walka 325155 22 zł

Panewki główne 77 537 600 134zl

Obudowa miarki oleju 06b103663 5 zł

Filtr oleju op526/6

Valvoline 5w 40 4l 103 złplyn do wspomagania prestone 50 zł

Kuler 5l 40 zł 

Sprzęgło nie wiem jaka cena 

Regeneracja głowicy i wału kosztowało mnie 650 zł

Robocizna 1000 zł 

Nawet nie chce robić podsumowania :D

IMG_20181013_130338_1280x960.jpg

Edytowane przez marekgolczynski
Opublikowano
2 godziny temu, marekgolczynski napisał:

Uszczelka EGR 06a103347 24zl

To chyba do innego samochodu ?

Opublikowano
Godzinę temu, cysiek18 napisał:

To chyba do innego samochodu ?

Mój błąd :D

Opublikowano
44 minuty temu, marekgolczynski napisał:

Mój błąd :D

Masz jeszcze ten zawór kombinowany z tyłu głowicy ? Bo wydaje mi się że widziałem na twoim zdjęciu dp ?

Opublikowano
37 minut temu, cysiek18 napisał:

Masz jeszcze ten zawór kombinowany z tyłu głowicy ? Bo wydaje mi się że widziałem na twoim zdjęciu dp ?n

Nie wiem o jaki tobie chodzi ale mam dp i silnik w oryginale 

Opublikowano
19 minut temu, marekgolczynski napisał:

Nie wiem o jaki tobie chodzi ale mam dp i silnik w oryginale 

puszka.jpg

Opublikowano

Uszczelkę pod głowicę trza było dac ori

Opublikowano
Godzinę temu, marekgolczynski napisał:

Tak mam to 

Wywal, jak nie masz kata jest totalnie zbędny

Opublikowano
2 godziny temu, cysiek18 napisał:

Wywal, jak nie masz kata jest totalnie zbędny

Wiem jak będę robił program to tez lambdę trzeba wywalic.

Pomału do celu i tak już druga bym taka kupił za to co w nią wlozylem.

 

@Devtak wiem najlepiej to kupić inny silnik zrobię to to napiszesz że mogłem już mocniejszy. Kupiłbym mocniejszy to byś napisał że kolejny remont mnie czeka po naprawie napiszesz że mogłem ją sprzedać po sprzedaży byś napisał że wystarczyło coś jeszcze zrobić :D

ja wiem że ty byś inaczej zrobił.

ale nie ważne samochód dostał drugie życie i się z tego cieszę a uszczelka oryginalna czy elringa. 

prosze cię jakbym Hansa założył mógłbyś się czepiać. Wszystko jest założene tak aby służyło i tyle w temacie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...