Drennei Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Witam. 1.8t bfb quattro. B7. Mam problem ponieważ tylnia tarcza strasznie się grzeje to postanowiłem wyczyścić wszystko. Gdy chciałem to ścignać musiałem użyć dużo siły ale zaś wypchnolem to bez problemu naciskając reka na szczękę ręcznego lecz tloczek niestety nie chowal się. Macie jakiś pomysł?
Dev Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 on jest wciskamy i równocześnie wkrecany
jospethe Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Skoro się grzało to pewnie tłoczek stoi i zacisk do rozebrania jest
wyzyk83 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 (edytowane) Godzinę temu, jospethe napisał: Skoro się grzało to pewnie tłoczek stoi i zacisk do rozebrania jest może być więcej przyczyn grzania się koła Edytowane 21 Kwietnia 2018 przez wyzyk83
jacek70 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Tłoczek jest zapieczony. Przekonserwowanie załatwi sprawę.
wyzyk83 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 (edytowane) 5 minut temu, jacek70 napisał: Tłoczek jest zapieczony. Przekonserwowanie załatwi sprawę. przekonserwowanie? Edytowane 21 Kwietnia 2018 przez wyzyk83
jacek70 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Tak .rozebranie czyszczenie i nowy smar. Pomaga.
wyzyk83 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Teraz, jacek70 napisał: Tak .rozebranie czyszczenie i nowy smar. Pomaga. smar do tłoczka?
wyzyk83 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 (edytowane) tłoczków sie nie smaruję jak koło się grzeje to tłoczek do przejrzenia wyjąć tłoczek sprawdzić czy nie ma wżerów i rdzy oraz wyczyścić pod usczelniaczem bo alu się utlenia sprawdzić czy prowadnice nie stoją lub czy nie są krzywe czy odbija ręczny przy zacisku oraz czy dźwignia pracuje w całym zakresie i sprawdzić czy linka nie stoi Edytowane 21 Kwietnia 2018 przez wyzyk83
jacek70 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 38 minut temu, wyzyk83 napisał: smar do tłoczka? Smar do prowadnic hamulca a nie do tłoczka. A tłoczka wycisnąć i wcisnąć parę razy. Oczywiście wkręcając.
wyzyk83 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 6 minut temu, jacek70 napisał: Smar do prowadnic hamulca a nie do tłoczka. A tłoczka wycisnąć i wcisnąć parę razy. Oczywiście wkręcając. jak wyczyścisz pod oringiem nie ma takiej potrzeby
jospethe Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Jak nie posmarujesz tłoczka to znowu stanie po krótkim czasie. Są smary do tłocczków http://allegro.pl/ate-smar-pasta-montazowa-do-hamulcow-tloczkow-5ml-i5995277496.html
wesz82 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Z tego co mi nie zawsze mily starszy Pan powiedzial smar dajemy ale tylko lekko w gumke do srodka nic nie wciskamy. Musisz wyjac tloczek i sprawdzic czy bez niego reczny odbija do konca tj do dzwigienki.jezeli nie to czeka cie rozmontowanie tego mechanizmu,wyczyszczenie i poskladanie na nowych uszczelkach. Kiedys trafily mi sie dwa alu ze nie szlo ryszyc dzwignia recznego przedluzka dopiero pomogla wyjac tloczek. Okazalo sie ze jest tak jak pisza chlopaki tloczek ladnie scalil sie z wew czescia zacisku.. Po oczyszczeniu obu pow reczny napierdzielal z impetem jak porypany...
wyzyk83 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 (edytowane) 8 godzin temu, jospethe napisał: Jak nie posmarujesz tłoczka to znowu stanie po krótkim czasie. Są smary do tłocczków http://allegro.pl/ate-smar-pasta-montazowa-do-hamulcow-tloczkow-5ml-i5995277496.html bzdury piszesz tłoczek staje bo alu się utlenia i oring ściska tłoczek Edytowane 22 Kwietnia 2018 przez wyzyk83
Drennei Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Zrobiłem to wszystko wyczysciem dałem smaru. Tloczek bez wzerow ładnie błyszczący. Za dźwignie ręcznego mogę reka naciskać i wycisnie tloczek niestety jak dzwigienka wraca to tloczek stoi w miejscu. Prowadnice są także sprawne. Dodam że to tylnie lewe koło i klocek wewnętrzny ten od strony tłumika jest wyraźniej bardziej zuzyty
wesz82 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Tloczek ma sie cofnac minimalnie,na pewno stoi jak wryty?
Dev Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 27 minut temu, Drennei napisał: Zrobiłem to wszystko wyczysciem dałem smaru. Tloczek bez wzerow ładnie błyszczący. Za dźwignie ręcznego mogę reka naciskać i wycisnie tloczek niestety jak dzwigienka wraca to tloczek stoi w miejscu. Prowadnice są także sprawne. Dodam że to tylnie lewe koło i klocek wewnętrzny ten od strony tłumika jest wyraźniej bardziej zuzyty wkład w tłoczku stoi
wesz82 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 21 minut temu, Dev napisał: wkład w tłoczku stoi No tak jak sie nie cofa to do roboty.
Drennei Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2018 A moge jakoś odłączyć tylnie hamulce na 1 dzień żeby tylko do mechanika dojechać?. Np zagne przewodu hamulcowe z tyłu? Przód mam na swapie na 320
Dev Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 43 minuty temu, Drennei napisał: A moge jakoś odłączyć tylnie hamulce na 1 dzień żeby tylko do mechanika dojechać?. Np zagne przewodu hamulcowe z tyłu? Przód mam na swapie na 320 zdejmujesz zacisk a na przewod musisz nakręcić nieprzelotową nakrętke M12x1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się