Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Notlauf - czy to wina zaworu N75 ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

sprubuje reanimacji a zawór jest na miejscu, więc jak coś spi....le a mam talent do znieczulicy, czyli ukręcania śrub, czasem coś w łapach pęknie. więc wolał bym mieć zapas, 40dychy nie pieniadz a może bedzie lepszy od mojego a jak nie to czytałem watek o tej reanimacji i będe rezał

Opublikowano

Ten zaworek na fotce wyzej to n 18 i z tego co slyszalem mozna dla sprawdzenia go podmienic z n75 ale zamiana na stale nie wchodzi w gre.

Ja u siebie juz reanimowalem n75 i nic to nie pomoglo.

Opublikowano

to n 18 i z tego co slyszalem mozna dla sprawdzenia go podmienic z n75 ale zamiana na stale nie wchodzi w gre

a niby dlaczego jak masz taki drugi to jak najbardziej przeciez to te same zaworki tylko róznia sie kolorem glówki zeby jedne sprzedawac do egru a drugie do turbiny

Opublikowano

dam ci taką małą porade pociśnij go raz dziennie do 4 tys. a nie czasami na trasie :good:

problem jest taki, że ja z domu do pracy mam 6 km, autko stoi 8 godz, i wynik taki ze nie ma sie gdzie zagrzac-szczegolnie w zimie, a zeby mu deptac do 4 tys to nie ma mozliwosci bo temperatura nawet nie skoczy, a na zimnym to katorga dla silnika, takze tu jest tez problem z dieslem, wiem ze na krotkie trasy jest niezbyt dobrym rozwiazaniem ;(

Opublikowano

Kolego ODZIM gdzies na forum jest watek na temat zamiany n18 na n75 i jest wyraznie napisane ze jak i nazwa tak i zastosowaniem te zaworki sie roznia..poszukaj ja wiem z tego wzgledu ze sam planowalem je zaminic i odradzono mi.

Opublikowano

Kolego ODZIM gdzies na forum jest watek na temat zamiany n18 na n75 i jest wyraznie napisane ze jak i nazwa tak i zastosowaniem te zaworki sie roznia..poszukaj ja wiem z tego wzgledu ze sam planowalem je zaminic i odradzono mi.

nie musze szukac watków na forum bo wiem to ze swiata realnego :>

Opublikowano

czyli jest to prawda ?

czy jednak mozna je podminic ??????

Opublikowano

mozesz zamienic jak masz sprawny od egr-u

Opublikowano

śmiało można je zamienić. Gdzieś wyczytałem na forum że jedyną różnicą jest trwałość (materiały z których są wykonane, lub jakieś wzmocnienia), tzn. N18 jest mniej trwalszy z uwagi na to że pracuje znacznie mniej niż n75. I pewnie temu niektórzy nie radzą zamiany z uwagi że jak założysz n18 w miejsce n75 to zaraz go zajeździsz. Sprawdź jakiego kształtu masz wtyczkę okrągłą czy prostokątną bo te zaworki z allegro są takie i takie. Zebyś potem nie musiał robić rzeźby wtyczki.

Opublikowano

Zrobie podmianke dla sprawdzenia czy bedzie odczuwalna jakas roznica.

Opublikowano

ja jak brałem ten zaworek w ASO to koleś wogóle zaproponował mi 3 typy do wyboru które moge zastosować w moim aucie - 8D0 , 1K0 i 1J0

...rozbierałem mój stary i powiem wam że to jest taka prosta konstrukcja że nie mam pojęcia czym może sie różnić N18 od N75 - poprostu elektromagnesik + zaworek, wg mnie różnica jest tylko w kierunku wyprowadzenia króćców

... u mnie N75 ma nr 8D0 906 627 A , a N18 to 8D0 906 627 , a różnica między nimi jest tylko taka że ma obróconą główke w dugą strone

Opublikowano

dokładnie one sie nie roznia tak jak pisąłem wczesniej ,materialy sa te same , jak by ktos rozebral oba to od razu by wiedział o co chodzi ,pozdro

Opublikowano

Mialem co chwile notlauf i nie wiedzialem jaki to problem teraz mialem wymiane silnika mechanik zauwazyl ze przy n75 byl przetarty kabel wymienil go i teraz gitara nic sie niedzieje takze sprawdz kable od n75

Opublikowano

ja u siebie kable sprawdzałem, powymieniałem wężyki od ciśnienia i dalej to samo, jak zaworki takie same to go wezme i wymienie jutro. Zobaczymy co będzie

Opublikowano

podłącze sie pod temat. Mam pdobony problem tylko że raz wystepuje a czasem cicho sza. Niekiedy właśnie przy tych 3 tys obrotów tryb awaryjny a innym razem wszystko ok. Czy to ze problem nie wystepuje zawsze cos zmienia ? Dzis miałem tez przypadek ze przy 3 tys obrotow silnik poprostu zgasł i byl chwilowy problem zeby go odpalić.

Opublikowano

ten problem nie występuje zawsze a to że zgasł to pierwsze słysze

zapnij Vaga i zobacz co sie tam dzieje

Opublikowano

Niekiedy właśnie przy tych 3 tys obrotów tryb awaryjny a innym razem wszystko ok. Czy to ze problem nie wystepuje zawsze cos zmienia ? Dzis miałem tez przypadek ze przy 3 tys obrotow silnik poprostu zgasł i byl chwilowy problem zeby go odpalić.

.

Tak, po pierwsze to masz problem z trybem awaryjnym (poczytaj o notlaufie) a po drugie to masz problem z przrkaźnikiem (214 lub 109 ale bardziej 214 bo taki chyba występuje w A4 i zasila sterownik i od tego auto gaśnie)

Opublikowano

Koledzy chce kupić nowy zawor n75 pierburga tylko teraz tak,w swojej b5 tej mam wtyczke prostokatna których jest na.allegro znikomo a więcej jest zaworkow na wtyczke pół owalna z jednej strony. Pytam czy miedzy nimi.jest jakąś różnica?? Czy wystarczy poprostu kostkę.przelutowac i można założyć ten drugi z pół owalna wtyczka?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...