oooo AEB oooo Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 Witam. Chciałbym zapytać co daje DP i czy jest to odczuwalne przy przyspieszaniu? Czy auto z wyciętym katem i wsadzeniu w to miejsce DP przejdzie normalnie przegląd bez kombinowania czy też,, dawania w łapę '' Da się to zrobić samemu czy trzeba do hamowni jechać? Jaki jest realny koszt całego zabiegu? Czy jest ktoś na podlasiu kto robi takie rzeczy jak DP czy wgrywanie mapy?
bartez80 Opublikowano 19 Maja 2018 Opublikowano 19 Maja 2018 (edytowane) W dniu 7.05.2018 o 15:45, oooo AEB oooo napisał: Witam. Chciałbym zapytać co daje DP i czy jest to odczuwalne przy przyspieszaniu? Czy auto z wyciętym katem i wsadzeniu w to miejsce DP przejdzie normalnie przegląd bez kombinowania czy też,, dawania w łapę '' Da się to zrobić samemu czy trzeba do hamowni jechać? Jaki jest realny koszt całego zabiegu? Czy jest ktoś na podlasiu kto robi takie rzeczy jak DP czy wgrywanie mapy? na downpipe ,możesz kolego sie wpisać smiało w tym temacie ,na listę.. (na ostatniej stronie tematu masz aktualna liste .) Edytowane 19 Maja 2018 przez bartez80
oooo AEB oooo Opublikowano 19 Maja 2018 Autor Opublikowano 19 Maja 2018 Narazie chcę się dowiedzieć jakie jest za i przeciw bo narazie mam kilka innych rzeczy do ogarnięcia, ale dzięki za odpowiedź:)
kakao Opublikowano 5 Czerwca 2018 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Możesz też dać mniej restrykcyjne down pipe i zostawić kata jak Cię przegląd trapi.
oooo AEB oooo Opublikowano 5 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2018 A możesz to troszeczkę jaśniej napisać? bo nie czaję...
kakao Opublikowano 5 Czerwca 2018 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Down pipe to pierwszy odcinek układu wydechowego za turbo. Przy większym wysileniu (mocy) jego średnica wewnętrzna ma znaczenie, żeby silnik się szybciej opróżniał ze spalin. Dalej jest katalizator.
oooo AEB oooo Opublikowano 5 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2018 To da się zostawić kata i wstawić dp z tego co zrozumiałem bo myślałem, że dp jest zamiast kata po jego wycięciu
cysiek18 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Opublikowano 5 Czerwca 2018 23 minuty temu, oooo AEB oooo napisał: To da się zostawić kata i wstawić dp z tego co zrozumiałem bo myślałem, że dp jest zamiast kata po jego wycięciu Da się wstawić kata o zwiększonym przepływie. Z tego co słyszałem, póki co DP na przeglądzie w większości przypadków przechodzi bez problemów, ale niby będzie coraz gorze. Ale to się chyba nie ma co martwić na zapas. Ładować DP i zobaczyć co się stanie. 1.8t to nie kopciuch, jak jeszcze na gazie to nie powinno być problemów
kakao Opublikowano 5 Czerwca 2018 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Można też dać atrapę katalizatora coś jak to: http://allegro.pl/atrapa-katalizatora-z-montazem-bukor-lublin-i6997966550.html
bartez90 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Opublikowano 5 Czerwca 2018 To jest całkiem niezła opcja. Albo wywalenie ze środka wkładu kata.
oooo AEB oooo Opublikowano 5 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2018 To niema się co bać tylko aplikować dp. A jest to odczuwalny przyrost mocy czy poprostu turbo ma tylko lżej bez poprawy osiągów?
kakao Opublikowano 6 Czerwca 2018 Opublikowano 6 Czerwca 2018 Ja miałem w poprzednim aucie (volvo t4, seryjnie 200 koni) dp, wyciecie kata i tlumika środkowego. Pomiar na hamowni wykazał +15 koni.
oooo AEB oooo Opublikowano 6 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2018 4 minuty temu, kakao napisał: Ja miałem w poprzednim aucie (volvo t4, seryjnie 200 koni) dp, wyciecie kata i tlumika środkowego. Pomiar na hamowni wykazał +15 koni. 10% No to już znaczący przyrost mocy
kakao Opublikowano 6 Czerwca 2018 Opublikowano 6 Czerwca 2018 Minusikiem takiego zabiegu może okazać się uszkodzenie drugiej sondy lambda jeżeli będzie nieumiejętnie odkręcona lub po prostu stara.
Leopold27 Opublikowano 12 Lipca 2018 Opublikowano 12 Lipca 2018 Powyrzucajcie katy dpf-y,niedługo się przekonacie ile was kosztuje zwiększenie mocy,żaden taki samochód nie przejdzie przeglądu. 1
oooo AEB oooo Opublikowano 12 Lipca 2018 Autor Opublikowano 12 Lipca 2018 Tu nawet nie chodzi o zwiększenie mocy tylko o żywotność turbo i silnika. Tak na marginesie chciałbyś jeść własne odchody? No właśnie a auto przez kat musi
Leopold27 Opublikowano 12 Lipca 2018 Opublikowano 12 Lipca 2018 1 godzinę temu, oooo AEB oooo napisał: Tu nawet nie chodzi o zwiększenie mocy tylko o żywotność turbo i silnika. Tak na marginesie chciałbyś jeść własne odchody? No właśnie a auto przez kat musi Kolego żebyś jeszcze wiedział po co jest katalizator,dlatego nie wypisuj głupot. 1
Helga Opublikowano 12 Lipca 2018 Opublikowano 12 Lipca 2018 Kolega niech sobie poczyta lekturę,bo jak napisał kolega Leopold nie masz pojęcia po co to jest,różnice między człowiekiem a silnikiem też są spore. 1
bartez90 Opublikowano 12 Lipca 2018 Opublikowano 12 Lipca 2018 33 minuty temu, Leopold27 napisał: Kolego żebyś jeszcze wiedział po co jest katalizator,dlatego nie wypisuj głupot. 28 minut temu, Helga napisał: Kolega niech sobie poczyta lekturę,bo jak napisał kolega Leopold nie masz pojęcia po co to jest,różnice między człowiekiem a silnikiem też są spore. Zaczęły się wymysły psychopatycznych obrońców środowiska.... Szukajcie szczęścia gdzie indziej, a nie w dziale tuning, polecam udzielania się na jakimś forum ekologicznym?
DivaynEays Opublikowano 12 Lipca 2018 Opublikowano 12 Lipca 2018 Dokladnie kolega Leopold dobrze napisal, a co do eko-terrorystow, zacznijcie od tankowcow i kontenerowcow, ktore na jednej trasie produkuja wiecej zanieczyszczen niz wszystkie passaty b5 1.9tdi w ciagu roku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się