Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Black BEX quattro 225KM/345Nm by Gregor10/FULLLL/Milltek/Vfiz/Brakes-345/300/ATS GTR908/KierownicaRS


dayd_4

Rekomendowane odpowiedzi

47 minut temu, black4 napisał:

Z chłodzeniem turbo w B6/B7 we wzdlużniaku nie ma kłopotu, jeszcze jak się airbox wywali i zrobisz CAI to robi się tam mnóstwo miejsca i piękny obieg powietrza, zwlaszcza przy większych prędkościach.

Tu raczej nie chodzi o przepływ powietrza, tylko o to, że K03 daje żarem w ICka, zupełnie "chłodniej" pracuje K04, (powtarzam co Gregor mówił) 

Tak samo jest z olejem. K03 przy normalnej jeździe spokojnej np. Dzisiaj po mieście zagrzewa olej do 100 kilku stopni. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nooo Grzesiu:baseball: jak to tak...

 

@HOLMATRO :whistling:

Edytowane przez Adam87
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, dayd_4 napisał:

Hybryda dać może max 250KM, i ponoć dalej sensownie jest założyć K04. Tym bardziej, że hybryda będzie mniej stabilnie się zachowywać, a różnica w mocy, nie będzie jakaś potężna. Przy hybrydzie K03 dużym problemem jest bardzo wysoka temperatura, jaką generuje i to wiadomo, ciężko wychlodzic, dlatego przyrost mocy jest stosunkowo nie duży.

 

Jestem tego samego zdania. Ile to było wielkich ambitnych projektów na hybrydzie, z których miało wyjść 270-300 KM, a kończyło się na 250.

Na hybrydę smic to za mało, dsmic również, a w wysokich temperaturach fmic 180 też nie wystarczy. Góra grzeje to mocniej niż k04. Do tego często dochodzi koszt sprzęgła, dwumasu, tipa, koszty ładnie rosną. A ich trwałość to materiał na osobny wykład. Czy warto dla dodatkowych 20-30 KM? Odpowiedz jest raczej jasna.

U Ciebie bardzo ładnie wyszło, fajny nm, podobny jak u mnie. Mam 300 nm przy 2600 rpm i nie wyobrażam sobie mniej bo dół jest swietny. U Ciebie też na pewno o wiele przyjemniej się jezdzi niż wcześniej. Fajnie jest, gratki:-)

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, bartez90 napisał:

Jestem tego samego zdania. Ile to było wielkich ambitnych projektów na hybrydzie, z których miało wyjść 270-300 KM, a kończyło się na 250.

Na hybrydę smic to za mało, dsmic również, a w wysokich temperaturach fmic 180 też nie wystarczy. Góra grzeje to mocniej niż k04. Do tego często dochodzi koszt sprzęgła, dwumasu, tipa, koszty ładnie rosną. A ich trwałość to materiał na osobny wykład. Czy warto dla dodatkowych 20-30 KM? Odpowiedz jest raczej jasna.

U Ciebie bardzo ładnie wyszło, fajny nm, podobny jak u mnie. Mam 300 nm przy 2600 rpm i nie wyobrażam sobie mniej bo dół jest swietny. U Ciebie też na pewno o wiele przyjemniej się jezdzi niż wcześniej. Fajnie jest, gratki:-)

Oczywiście, chciałoby się zrobić ze 300KM, ale realnie tak jak mówisz, K04 - ogromnie zwiększa koszty, a hybrydą to wyżyłuje się maxa z dmuchawki i radość będzie chwilowa. A tutaj mam do czynienia autem, którym jeżdżę codziennie i robię dużo kilometrów, do tego LPG. Dlatego znów mamy kompromis i rozsądne rozwiązanie. Oby było trwałe:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Adam87 napisał:

Nooo Grzesiu:baseball: jak to tak...

 

@HOLMATRO :whistling:

Grzesiu zarobiony pilnuje, żebyście spokojnie mogli znicze zapalać:hi:

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, dayd_4 napisał:

Grzesiu zarobiony pilnuje, żebyście spokojnie mogli znicze zapalać:hi:

Ale zes mi pudrem po pośladkach teraz sypnął Szwagier :zyzol:

aż mi się auto ze śmiechu posikalo...

E2DD6D2F-DFA5-40DC-B270-666A5FDEAA56.jpeg

 

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super, że jesteś zadowolony :-) 

 

nie znam się na 1.8 ale myślałem, że tak na spokojnym strojeniu się więcej ugra jak 20 kunia... No ale też nie cyferkami się jedzie... Oby dawało długo radość i służyło bezawaryjnie :-) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, dayd_4 napisał:

Grzesiu zarobiony pilnuje, żebyście spokojnie mogli znicze zapalać:hi:

 

2 godziny temu, HOLMATRO napisał:

Ale zes mi pudrem po pośladkach teraz sypnął Szwagier :zyzol:

aż mi się auto ze śmiechu posikalo...

E2DD6D2F-DFA5-40DC-B270-666A5FDEAA56.jpeg

 

 

Chyba, że tak.. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, pawelosinski83 napisał:

Super, że jesteś zadowolony :-) 

 

nie znam się na 1.8 ale myślałem, że tak na spokojnym strojeniu się więcej ugra jak 20 kunia... No ale też nie cyferkami się jedzie... Oby dawało długo radość i służyło bezawaryjnie :-) 

Też myślałem, że moc uzyskam potworną, ale tak jak piszesz, nie cyferkami się jedzie. Słusznie pisał wyżej @bartez90, tak samo mówił Gregor. Gdyby miało to być robione pod cyferki, to można było z 15KM dostroić więcej. Do tego, jakby zrobić pomiar na rolkach, najprawdopodobniej doszłyby kolejne konie. Pomiar pomiarowi nie równy. Pamiętajmy też, że auto ma ponad 200 koła już przejechane, więc turbo też kilka razy okrążyło świat...:bicz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, dayd_4 napisał:

Pamiętajmy też, że auto ma ponad 200 koła już przejechane, więc turbo też kilka razy okrążyło świat...:bicz:

Ano właśnie, u mnie turbo ma obecnie 20 tyś przejechane od regeneracji. Tak jak mówisz, zawsze górą można zrobić te 10-15 KM więcej, pytanie czy się tego potrzebuje bo i tak najwięcej korzysta się z niższych rpm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, dayd_4 napisał:

Dokładnie, niuty cieszą najbardziej :buhaha:

345 Nm, czyli jest czym już jechać, ale najważniejszy jest przebieg momentu obrotowego. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.11.2019 o 13:11, dayd_4 napisał:

Dokładnie, niuty cieszą najbardziej :buhaha:

...do których szybkoooo się przyzwyczaisz i...zacznie się mania "wielkości" :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, _małyTM_ napisał:

...do których szybkoooo się przyzwyczaisz i...zacznie się mania "wielkości" :wink:

Jasne, że się przyzwyczaję, ale na przyzwyczajenie jest sposób - zamieniasz się na 2 tyg. na auta z żoną. Po dwóch tygodniach przejeżdżonych miejską pierdziawką, wsiadasz do swojego auta i znowu doceniasz moooc:buhaha:

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pitu pitu...myślisz nad większym turbo co będzie zasysało małe dzieci:tongue4:

cza się w końcu złapać "polatać po mieście" :thumbup1:

 

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, dayd_4 napisał:

Jasne, że się przyzwyczaję, ale na przyzwyczajenie jest sposób - zamieniasz się na 2 tyg. na auta z żoną. Po dwóch tygodniach przejeżdżonych miejską pierdziawką, wsiadasz do swojego auta i znowu doceniasz moooc:buhaha:

300+ Nm to już nie jest tak mało. :P Chciałbym mieć tyle u siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, george napisał:

300+ Nm to już nie jest tak mało. :P Chciałbym mieć tyle u siebie.

Żona wróciła chwilę temu i mówi: "Czuję, że lepiej się teraz zbiera to twoje Audi":eusathink:

... A dwa dni rzucała wszystkim po domu, jak pojechałem do Gregora :nabijasie:

:wtf:

Edytowane przez dayd_4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, dayd_4 napisał:

Żona wróciła chwilę temu i mówi: "Czuję, że lepiej się teraz zbiera to twoje Audi":eusathink:

... A dwa dni rzucała wszystkim po domu, jak pojechałem do Gregora :nabijasie:

:wtf:

Jest efekt zaskoczenia, więc poszło w niepamięć wcześniejsza złość. :P I weź tu zrozum kobiety...

Edytowane przez george
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwie rzeczy rzuciły mi się w oczy.. płaski przebieg momentu w serii i fajny przebieg mocy, zwłaszcza stała wartość w górnym zakresie mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...