Kamil.Audi Opublikowano 28 Lipca 2018 Opublikowano 28 Lipca 2018 Witam jestem tutaj nowy ale mam spory problem. Rzecz w tym że auto cięzko pali na ciepłym ( jak temperatura jest 90 stopni ++ to nie zapali) na zimnym pali za 1 mało kiedy za drugim czy trzecim razem . Cała historia zaczeła się tak: Wracam ze sklepu chce odpalic auto nie odpala za 1, nic sobie nie pomyslalem odpalam drugi raz i normalnie to jade, przejechalem z 1k i zgasło na rondzie, odpalam i jedzie dojezdzam do pracy wszystko ok . Po pracy chce odpalic samochod nie odpala, kreciłem z 5 razy i odpalił przejechalem z 20 km wszystko ok nagle zaczął się dławić jak z braku paliwa a w baku ponad 15l i zgasł. chce odpalic nie pali 3 razy krece nic dopiero za 4 odpalił i następne 10 km to była trasa mistrza ... 2h drogi 10 km... co chwile stawał nie chciał odpalic krecenie nawet po 10 raz i nic kreci kreci a nie lapie. zostawilem auto tam, wracam nastepnego dnia odpalam od strzala jedzie normalnie przez caly dzien dom - praca - praca - dom nic sie nei dzieje od strzala za kazdym razem Od razu powiem nie kopci nic szarpie chodzi silnik ładnie, nie traci mocy turbo poregeneracji teraz bylem w sklepie 5km od domu wszystko ok chce wrócic i nie mgoe bo nie odpala a jak odpalił to przejechał 5 min i gas samoczynnie nawet na światłach a obroty nie wchodziły powyżej tysiąca wymieniłem czujnik temperatury silnika i nic sie nie zmieniło. Filt paliwa sprawdziłem paliwo czyste, Proszę o pomoc co jest nie tak ?? 1
Hugo Opublikowano 28 Lipca 2018 Opublikowano 28 Lipca 2018 Witam serdecznie w klubie Mam nadzieję, że znajdziesz informacje jakich szukasz i forum będzie pomocne. Pozdrawiam ,,,
piotrsob1 Opublikowano 29 Lipca 2018 Opublikowano 29 Lipca 2018 Zacznij od sprawdzenia błędów zapisanych w sterowniku silnika. Jak znajdziesz jakieś błędy to wklej je tutaj, albo wklej screena.
Kamil.Audi Opublikowano 30 Lipca 2018 Autor Opublikowano 30 Lipca 2018 Błędy były dwa G12- czujnik temperatury cieczy ( juz wymieniony po prostu nie skasowałem błędy) - czujnik nowy od 2 dni G28 - prędkość silnika ( sporadycznie) i teraz pytanie bo jestem w DE i tutaj na to pokazuje mi to https://www.google.de/search?q=czujnik+prędkości+silnika+g28&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjKvfqxksfcAhUJM-wKHQn6DL8Q_AUICigB&biw=1366&bih=645#imgrc=2u9WJMhQhzfCrM: A w niektórych to : https://www.google.de/search?biw=1366&bih=645&tbm=isch&sa=1&ei=ay9fW97OM8rikgXTx4zICw&q=czujnik+wału+korbowego+a4+b6+1.9tdi&oq=czujnik+wału+korbowego+a4+b6+1.9tdi&gs_l=img.3...2565.5439.0.5640.13.13.0.0.0.0.128.774.12j1.13.0....0...1c.1.64.img..0.2.115...0j0i8i30k1j0i24k1.0.DSkEB-xubDg#imgrc=hEK8ni6u6Qb-dM: Czy problem G28 to te dwa czujniki czy po prostu błąd ludzki podpisywany pod G28 jako czujnik walu korbowego ?
BartoszBB Opublikowano 30 Lipca 2018 Opublikowano 30 Lipca 2018 (edytowane) Cześć Jeśli pokazuje błąd czujnika wału korbowego G28 prawdopodobnie on jest przyczyną złego palenia na ciepłym - poszukasz znajdziesz podobne przypadki ,a nawet jeśli nie zaczyna już nie domagać - jeśli się zepsuje nie odpalisz całkowicie samochodu. U mnie uszkodził się czujnik auto nie odpaliło pokazywało błąd G28 - izolacja cała spękała wzdłuż wiązki czujnika nie było co ratować w Gordonie czujnik Delphiego 60zł. Jeśli masz trochę smykałki i długie ręce i zgrabne palce i trochę narzędzi wymienisz go bez kanału od góry samochodu - wymieniłem go na parkingu pod basenem.... wtyczke ma za zbiorniczkiem wyrównawczym i przykręcony jest na 1 śrubę 6mm u dołu silnika. https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3031311714341-FAE79064-czujnik-polozenia-walu-korbowego.html Edytowane 30 Lipca 2018 przez BartoszBB
Kamil.Audi Opublikowano 30 Lipca 2018 Autor Opublikowano 30 Lipca 2018 Dziękuje kolego to właśnie chciałem wiedzieć Jutro jadę kupuje wymieniam, jeżeli będzię Ok to napiszę i zamknę temat. Pytanie ostatnie czy jeżeli wymienię go to muszę od razu błąd skasować VAGiem żeby zobaczyć poprawę czy to nie ma akurat nic do tego ?
BartoszBB Opublikowano 30 Lipca 2018 Opublikowano 30 Lipca 2018 (edytowane) Błąd nie ma nic do tego , więc odrazu powinieneś zobaczyć poprawę działania samochodu. Hmm przed zakupem ,montażem nowego czujnika sprawdz połączenie elektryczne w wtyczce starego czujnika zobacz czy styki nie są w jakiś sposób zaśniedziałe oraz czy wtyczka jest prawidłowo wciśnięta - wykluczamy możliwość niepoprawnego połączenia. Edytowane 30 Lipca 2018 przez BartoszBB
koziol99 Opublikowano 13 Czerwca 2019 Opublikowano 13 Czerwca 2019 Siema kolego, poradziłeś sobie z problemem ? Spotkało mnie to samo, nie odpala na ciepłym ;((
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się