Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Ciężko pali na ciepłym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem tutaj nowy ale mam spory problem.
Rzecz w tym że auto cięzko pali na ciepłym ( jak temperatura jest 90 stopni ++ to nie zapali) 
na zimnym pali za 1 mało kiedy za drugim czy trzecim razem .
Cała historia zaczeła się tak:
Wracam ze sklepu chce odpalic auto nie odpala za 1, nic sobie nie pomyslalem odpalam drugi raz i normalnie to jade, przejechalem z 1k i zgasło na rondzie,
odpalam i jedzie dojezdzam do pracy wszystko ok .
Po pracy chce odpalic samochod nie odpala, kreciłem z 5 razy i odpalił przejechalem z 20 km wszystko ok nagle zaczął się dławić jak z braku paliwa a w baku ponad 15l 
i zgasł.
chce odpalic nie pali 3 razy krece nic dopiero za 4 odpalił i następne 10 km to była trasa mistrza ... 2h drogi 10 km... 
co chwile stawał nie chciał odpalic krecenie nawet po 10 raz i nic kreci kreci a nie lapie.
zostawilem auto tam, wracam nastepnego dnia odpalam od strzala jedzie normalnie przez caly dzien dom - praca - praca - dom nic sie nei dzieje od strzala za kazdym razem 
Od razu powiem nie kopci nic szarpie chodzi silnik ładnie, nie traci mocy 
turbo poregeneracji 
teraz bylem w sklepie 5km od domu wszystko ok chce wrócic i nie mgoe bo nie odpala a jak odpalił to przejechał 5 min i gas samoczynnie nawet na światłach 
a obroty nie wchodziły powyżej tysiąca 
wymieniłem czujnik temperatury silnika i nic sie nie zmieniło.
Filt paliwa sprawdziłem paliwo czyste,
Proszę o pomoc co jest nie tak ??
 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Witam serdecznie w klubie :a4fan: Mam nadzieję, że znajdziesz informacje jakich szukasz i forum będzie pomocne. Pozdrawiam :hi:

,,,
Opublikowano

Zacznij od sprawdzenia błędów zapisanych w sterowniku silnika. Jak znajdziesz jakieś błędy to wklej je tutaj, albo wklej screena. 

Opublikowano
Opublikowano (edytowane)

Cześć

Jeśli pokazuje błąd czujnika wału korbowego G28 prawdopodobnie on jest przyczyną złego palenia na ciepłym - poszukasz znajdziesz podobne przypadki ,a nawet jeśli nie zaczyna już nie domagać - jeśli się zepsuje nie odpalisz całkowicie samochodu.

U mnie uszkodził się czujnik auto nie odpaliło pokazywało błąd G28 - izolacja cała spękała wzdłuż wiązki czujnika nie było co ratować w Gordonie czujnik Delphiego 60zł.

Jeśli masz trochę smykałki i długie ręce i zgrabne palce i trochę narzędzi wymienisz go bez kanału od góry samochodu - wymieniłem go na parkingu pod basenem.... wtyczke ma za zbiorniczkiem wyrównawczym i przykręcony jest na 1 śrubę 6mm u dołu silnika.

 

https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3031311714341-FAE79064-czujnik-polozenia-walu-korbowego.html

 

Edytowane przez BartoszBB
Opublikowano

Dziękuje kolego to właśnie chciałem wiedzieć :) 
Jutro jadę kupuje wymieniam, jeżeli będzię Ok to napiszę i zamknę temat. 
Pytanie ostatnie czy jeżeli wymienię go to muszę od razu błąd skasować VAGiem żeby zobaczyć poprawę czy to nie ma akurat nic do tego ? 
 

Opublikowano (edytowane)

Błąd nie ma nic do tego , więc odrazu powinieneś zobaczyć poprawę działania samochodu.

Hmm przed zakupem ,montażem nowego czujnika sprawdz połączenie elektryczne w wtyczce starego czujnika zobacz czy styki nie są w jakiś sposób zaśniedziałe oraz czy wtyczka jest prawidłowo wciśnięta - wykluczamy możliwość niepoprawnego połączenia.

Edytowane przez BartoszBB
Opublikowano

Siema kolego, poradziłeś sobie z problemem ? Spotkało mnie to samo, nie odpala na ciepłym ;((

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...