Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b7 1.8t bfb podniesienie mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ! Mam audi a4 b7 1.8t bfb multitronic, jak wiadomo tutaj z mocą nie poszalejemy ze względu na skrzynię ale myślę że 190 km można spokojnie zrobić :)

I teraz do was pytanie co by było warto wymienić do takiej mocy ? Chodzi mi tylko o niezbędne rzeczy żeby auto nie cierpiało. 

Wtryski ? 

z dp może być problem bo pracuje w Niemczech i podczas kontroli czasami mogę mieć problemy ? A wiem że dp bardzo by się przydał.. 

drugi smic ? 

Czy sam program robić i seria da radę ? 

Opublikowano

Zazwyczaj robi się na start program+dp. Reszta to już walka o większe moce. Najpierw sprawdź ile Nm zniesie to multi 

Opublikowano

Może ktoś podnosił moc w multi i się wypowie ile jest bezpiecznie ? 

W sumie mi tylko trochę chodzi o lepszą dynamikę auta to myślę że 190 km jeśli bym zrobił odczuje już różnicę :)

A 190 km myślę że Multi nie odczuje. 

Nie wiem właśnie co z tym dp bo trochę się boję tutaj z tym jeździć. 

Może stary wybebeszyc albo dp zabudowac puszka ? 

Bo jeszcze nigdy nie miałem badanych spalin jedynie kontrola wizualna. A jednak Niemieckie prawo jest bardziej rygorystyczne niż w Pl.

Opublikowano

Drugi dsmic  jak najbardziej . Zawsze w ciepłe dni pomaga . 

Dp dobrze by było i ewentualnie wtryski z  bex wsumie seria powinna dać radę chyba do tych 190 . Wtedy spokojny program pod 190 i  będzie śmigać ?

Opublikowano
2 minuty temu, Misieqq7 napisał:

Drugi dsmic  jak najbardziej . Zawsze w ciepłe dni pomaga . 

Dp dobrze by było i ewentualnie wtryski z  bex wsumie seria powinna dać radę chyba do tych 190 . Wtedy spokojny program pod 190 i  będzie śmigać ?

Z czego można go wziąć ? 

Wiem że z bexa z 2.0 tfsi a czy np podejdzie od a6 2.5 tdi ? 

No dużo osób lata z tego co widzę na samym programie ale nie wiem czy to takie całkiem zdrowe :P

ja dużej mocy nie potrzebuje i z Multi nawet nie dam rady. 

chciałbym mniej więcej 190 km i właśnie o to mi chodzi czy do tego jest konieczne żeby coś zmieniać ? Nie chce po prostu żeby silnik cierpial. Ale jak da radę spokojnie na serii i nic to nie robi silnikowi to wiadomo że wolałbym tylko sam program. Auto mi służy do normalnej jazdy.

Opublikowano

Wtryski raczej by sie przydaly, przy takich 190km moze petlic, a lepiej miec zapas niz wszystko na styk. Prawy ic moze byc z bexa ale z 2.5tdi tak samo (bedzie taniej). Dsmic mocy raczej nie doda ale pozwoli ja utrzymac, szczegolnie w cieple dni.

Dp to ulga dla turbo i przedluzenie jego zywota, jesli sie boisz o przeglad mozesz wybebeszyc kata ze srodka i zostawic pusta puche, albo wstawic atrape kata.

Opublikowano
21 minut temu, bartez90 napisał:

Wtryski raczej by sie przydaly, przy takich 190km moze petlic, a lepiej miec zapas niz wszystko na styk. Prawy ic moze byc z bexa ale z 2.5tdi tak samo (bedzie taniej). Dsmic mocy raczej nie doda ale pozwoli ja utrzymac, szczegolnie w cieple dni.

Dp to ulga dla turbo i przedluzenie jego zywota, jesli sie boisz o przeglad mozesz wybebeszyc kata ze srodka i zostawic pusta puche, albo wstawic atrape kata.

A co takie wybebeszenie da jak podłączą go w niemcowni pod analizator spalin? Alternatywą może być taki sportowy kat, nad którym sam się zastanawiam przy zwiększaniu mocy.

 

Opublikowano
50 minut temu, Marcin Lipiński napisał:

A co takie wybebeszenie da jak podłączą go w niemcowni pod analizator spalin? Alternatywą może być taki sportowy kat, nad którym sam się zastanawiam przy zwiększaniu mocy.

 

A moze to ze autor pisal ze nie mial badanych spalin a jedynie sprawdzenie czy kat jest. Czy w przyszlosci takie analizy bedzie mial nie wiadomo ale chyba lepsze to niz dp.

Opublikowano
1 godzinę temu, Marcin Lipiński napisał:

A co takie wybebeszenie da jak podłączą go w niemcowni pod analizator spalin? Alternatywą może być taki sportowy kat, nad którym sam się zastanawiam przy zwiększaniu mocy.

 

Te sportowe katy co ja robię, spokojnie nadają się do podnoszenia mocy i spełniają normę euro 4 ,tak więc do tych 250 koni ,można je stosować, po wyżej tej mocy ,będzie już norma euro 3 .

 

Tak brać kat u mnie i po problemie ...

Opublikowano

Dsmic mogę wziąć od 2.5tdi bo tego trochę jest :)

Tylko to musi być prawy czy lewy ? :D

wtryski z bexa czy z saba ? 

No i problem mam z katem nie wiem co zrobić.. 

Trochę mi szkoda ładować 800 zł w sportowego :P Miałem tu już kilka kontroli i nigdy nic nie badali ale nie wiadomo jak będzie następnym razem ? A wtryski, drugi ic i mapa mają sens ? 

Wiem że lepiej byłoby z dp.

Opublikowano

Prawda taka ze jak masz kata od nowosci to raczej jest juz dawno zapchany. Takze jesli zbadaja Ci spaliny to i tak pojdzie do wymiany, nie bedzie przepros.

Wtryski bex do mocy 220km wystarcza. Jak chcesz wiecej to bierz z saaba. Prawy ic z 2.5tdi lub bexa ma byc.

Opublikowano
39 minut temu, bartez90 napisał:

Prawda taka ze jak masz kata od nowosci to raczej jest juz dawno zapchany. Takze jesli zbadaja Ci spaliny to i tak pojdzie do wymiany, nie bedzie przepros.

Wtryski bex do mocy 220km wystarcza. Jak chcesz wiecej to bierz z saaba. Prawy ic z 2.5tdi lub bexa ma byc.

A przytkany kat może powodować niedoladowanie ? Bo właśnie mam mały problem z doładowaniem.

A szczelność ok, dv i n75 też.

Opublikowano
10 godzin temu, mugolina napisał:

Dsmic mogę wziąć od 2.5tdi bo tego trochę jest :)

Tylko to musi być prawy czy lewy ? :D

wtryski z bexa czy z saba ? 

No i problem mam z katem nie wiem co zrobić.. 

Trochę mi szkoda ładować 800 zł w sportowego :P Miałem tu już kilka kontroli i nigdy nic nie badali ale nie wiadomo jak będzie następnym razem ? A wtryski, drugi ic i mapa mają sens ? 

Wiem że lepiej byłoby z dp.

Zrób to raz a porządnie, jak koledzy podpowiadają i wstaw albo downpipe ,albo sport.kata, a nie kombinujesz jak koń pod górę.  Pytasz o to czy zapchany kat może powodować nie doładowanie, a jak by tobie wsadzić korek w odbyt, to jak by się tobie z tym żyło??? :)

Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, mugolina napisał:

A przytkany kat może powodować niedoladowanie ? Bo właśnie mam mały problem z doładowaniem.

A szczelność ok, dv i n75 też.

Zrobisz komplet logów to może będzie wiadomo czy kat ok. Potem ewentualnie jedź na stację i sprawdź jakie ci wyjdą wyniki spalin, jak będzie ok to zostaw dla świętego spokoju kata i jedź na program. Ja reszta sprawna to 185 KM powinno być :)

Paweł pracujesz w Niemcowni i chcesz robić wszystko po kosztach ? Zrób od razu z 300+ a nie bawisz się w półśrodki 

Edytowane przez cysiek18
Opublikowano
1 godzinę temu, cysiek18 napisał:

Zrobisz komplet logów to może będzie wiadomo czy kat ok. Potem ewentualnie jedź na stację i sprawdź jakie ci wyjdą wyniki spalin, jak będzie ok to zostaw dla świętego spokoju kata i jedź na program. Ja reszta sprawna to 185 KM powinno być :)

Paweł pracujesz w Niemcowni i chcesz robić wszystko po kosztach ? Zrób od razu z 300+ a nie bawisz się w półśrodki 

To które logi zrobić ? :P

Nie chodzi mi tutaj jakoś o kasę, chociaż wiadomo jak mam niepotrzebnie wydawać to też jest szkoda. Chodzi o to że mam multitronica to wiexej niż 190 km nie chce. A przy 190 km raczej za dużo modow nie potrzeba :D

A kata słychać tak, tzn nie do końca wiem czy to kat 

 

Opublikowano
25 minut temu, mugolina napisał:

To które logi zrobić ? :P

Nie chodzi mi tutaj jakoś o kasę, chociaż wiadomo jak mam niepotrzebnie wydawać to też jest szkoda. Chodzi o to że mam multitronica to wiexej niż 190 km nie chce. A przy 190 km raczej za dużo modow nie potrzeba :D

Wyregulowałeś już tą klapkę WG ?

 

Opublikowano
1 minutę temu, cysiek18 napisał:

Wyregulowałeś już tą klapkę WG ?

 

Na przyszły weekend będę próbował jeszcze raz. Ale teraz mi się nasuwa myśl że to może być też przez tego dzwoniacego kata czy raczej nie ? Może on jest przytkany.

Opublikowano

Po wartościach w gr.20 można domniemywać, że kat jest przytkany, turbo też będzie powoli wstawać. Może dzwonić kat, element wydechu albo klapka wg itd. Ciężko stwierdzić, jak nie rozbierzesz to się nie dowiesz ?

Opublikowano
2 godziny temu, przem8 napisał:

Po wartościach w gr.20 można domniemywać, że kat jest przytkany, turbo też będzie powoli wstawać. Może dzwonić kat, element wydechu albo klapka wg itd. Ciężko stwierdzić, jak nie rozbierzesz to się nie dowiesz ?

To włączyć grupę 20 i zobaczyć jakie będą wartości ? 

Ostatnio byłem w Pl na urlopie i miałem auto u mechanika, powiedział że to kat ale trochę dziwne bo to słychać bardziej na środku auta.

Regulowalem wg czyli odkrecalem kata od turbo i wg nie jest luzna.

A czy kat może być przyczyną że turbo dobrze nie pompuje ? Bo wstawać w miarę dobrze wstaje.

Opublikowano
3 minuty temu, mugolina napisał:

To włączyć grupę 20 i zobaczyć jakie będą wartości ? 

Zrób log dynamiczny 3+20. Jakby turbo dobrze wstawało to pełne doładowanie osiągałoby przy 2,2-2,4 obr., a nie prawie przy 3 tys. z tego co pamiętam ? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...