SulejmanWspanialy Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Witam wszystkich mam od maja duży problem z moim autkiem. Zacznijmy od początku więc wpadłem na pomysł modyfikacji mojego wozu czyli wiekszy intercooler, wtryski 370cc,DP i TIP + filtr grzybkowy HKS i hybrydowa turbina z 3.0 tdi. Po wizycie u tunera i wgraniu mapy na 250-280 koni wypluło tylko marne 207km i 300 Nm. Tuner powiedział żebym wymienił zawór n75, wszystkie wężyki od podciśnienia i wymienił pompę paliwa. Tak zrobiłem po następnej wizycie auto na hamowni uzyskało wynik 208 koni i 287 Nm kazał wymienić zawór dv więc wymieniłem nastepna wizyta wyniki 207 koni 280 NM tuner mówi no to trzeba zrobić logi, po wykonaniu logów i przeszukaniu jakichkolwiek błedów wyszło że mam do wymiany przepływomierz i sonde lambda. Zrobiłem wróciłem wynik na hamowni ten sam więc tuner mówi " no to może turbina sprawdźmy ile wgl daje ciśnienia" patrzymy bije niecałe 1.1 bara a w ecu ustawiona na 1.5 bara i mówi do mnie " Kamil jedź do twojego człowieka od turbin i powiedz mu co i jak". Pojechałem do kumpla co składał mi tą turbinkę mówię mu co i jak, turbine sprawdził swoim okiem i narzędziami i mówi "turbina w porządku" wyregulował mi tylko westgate i kazał montować tak zrobiłem ruszam zadowolony na hamownie a tam znowu wynik taki sam i dalej bije niecałe 1.1 bara zamiast tych 1.5 Może ktoś miał taki sam lub podobny problem i by pomógł mi go rozwiązać bo ja już nie wiem za co się złapać, nie po to wywaliłem tyle pieniędzy żeby mieć tylko te marne 200 koni Specyfikacja: A4 B6 2002 rok 1.8t AVJ (150 km) Modyfikacje: Wtryski 370cc Turbo hybrydowe z 3.0 tdi DP i TIP z filtrem grzybkowym HKS Dv z ProPerfect Środkowy Intercooler
przem8 Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Opublikowano 22 Sierpnia 2018 (edytowane) Zrób i wrzuć logi. Miałeś wgrywanego gotowca? Jeśli tak to gratuluję... Najpierw się robi diagnostykę w postaci logów, a później pisze program pod dane auto. Wszystko od d*py strony zrobione... Najlepiej wróć do serii, logi i jedź do ogarniętego tunera. A te marne 200km uzyskałbyś po programie na sprawnym osprzęcie i po zmianie wtrysków, chociażby na te z bexa. Edytowane 22 Sierpnia 2018 przez przem8
SulejmanWspanialy Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2018 17 minut temu, przem8 napisał: Zrób i wrzuć logi. Miałeś wgrywanego gotowca? Jeśli tak to gratuluję... Najpierw się robi diagnostykę w postaci logów, a później pisze program pod dane auto. Wszystko od d*py strony zrobione... Najlepiej wróć do serii, logi i jedź do ogarniętego tunera. A te marne 200km uzyskałbyś po programie na sprawnym osprzęcie i po zmianie wtrysków, chociażby na te z bexa. Jutro wrzuce logi, tuner nie wgrywał gotowca walczył z różnymi konfiguracjami
przem8 Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Opublikowano 22 Sierpnia 2018 W takim razie czekamy na logi 2+33, 3+20 i 115+118. A sprzęgło masz fabryczne? Jeśli tak to nie pociągnie więcej jak 220-230km i trochę ponad 320niuta, bo to w avj jest chyba najsłabsze ze wszystkich 1.8t.
SulejmanWspanialy Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2018 2 minuty temu, przem8 napisał: W takim razie czekamy na logi 2+33, 3+20 i 115+118. A sprzęgło masz fabryczne? Jeśli tak to nie pociągnie więcej jak 220-230km i trochę ponad 320niuta, bo to w avj jest chyba najsłabsze ze wszystkich 1.8t. Jak sprzęgło się skończy to mam kupionego anglika w quattro czeka na przekładkę tylko musze ogarnąć tą moc
bartez90 Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Opublikowano 23 Sierpnia 2018 11 godzin temu, SulejmanWspanialy napisał: Po wizycie u tunera i wgraniu mapy na 250-280 koni W zasadzie to wystarczy żeby ocenić pracę tego "tunera". Fajnie, że teraz wgrywają mapy na określoną moc, nic tylko się zapisać:-) Poza tym życzę powodzenia w zrobieniu tych 280 km na wtryskach 370cc. Sprzęgło przy hybrydzie zazwyczaj leci i kupno anglika nic tu nie pomoże, chyba że wyślesz na obicie kevlarem. Logi to podstawa, bez tego nie ruszymy z miejsca.
SulejmanWspanialy Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2018 (edytowane) http://vaglogi.pl/log-002_033_Jn7TwZC.html http://vaglogi.pl/log-003_020_ci78I.html http://vaglogi.pl/log-115_118_SOI54.html Edytowane 25 Sierpnia 2018 przez SulejmanWspanialy
przem8 Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Opublikowano 25 Sierpnia 2018 2 minuty temu, SulejmanWspanialy napisał: 002-033 Link nie działa
SulejmanWspanialy Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2018 1 minutę temu, przem8 napisał: Link nie działa Próbuj teraz
przem8 Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Jak to miał być program na tą moc co chciałeś to powodzenia Zalany w ciul i dobrze, że w ogóle taki wynik Ci wyszedł po strojeniu na hamowni ? Wgraj serię i jedź do kogoś kumatego.
SulejmanWspanialy Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2018 7 minut temu, przem8 napisał: Jak to miał być program na tą moc co chciałeś to powodzenia Zalany w ciul i dobrze, że w ogóle taki wynik Ci wyszedł po strojeniu na hamowni ? Wgraj serię i jedź do kogoś kumatego. To tylko z bogatą mieszanką mam problem ?
przem8 Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Opublikowano 25 Sierpnia 2018 (edytowane) Doładowanie też słabo zrobione, bo prawie jak dla serii (największe zadane masz 0,8bara), a turbo przeładowuje. Wg mnie ten program jest bardzo kiepski i nic nie warty patrząc na graty, które masz pod maską. Edytowane 25 Sierpnia 2018 przez przem8
WYSKUN Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Opublikowano 25 Sierpnia 2018 bez obrazy to ten tuner to chyba jakiś mirek z wypiździejewic?
SulejmanWspanialy Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Teraz, WYSKUN napisał: bez obrazy to ten tuner to chyba jakiś mirek z wypiździejewic? Nie wiem, ten tuner jest jednym z najlepiej ocenianych na Wrocławiu kolega też robił swoje 1.8t w golfie i wszystko za***iście ale ja zawsze mam pecha i zgrzyty powstają
przem8 Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Tu nie można mówić o pechu, a o braku wiedzy i umiejętności. Niech Ci wgra serię, odda hajs i może ktoś Ci poleci kogoś z Twoich okolic. Miałeś kilka wizyt u niego i z tego co piszesz to raczej tej "tjuner" nie wie do końca co czyni.
Łukasz13 Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Dokładnie jak wyżej, słowa tunera wogóle nie pokrywają się z tym co jest w logach, skup sie narazie na odzyskaniu kasy za jego wypociny. A potem udaj do normalnego człowieka co wie jak działa 1.8t.
SulejmanWspanialy Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2018 2 godziny temu, Łukasz13 napisał: Dokładnie jak wyżej, słowa tunera wogóle nie pokrywają się z tym co jest w logach, skup sie narazie na odzyskaniu kasy za jego wypociny. A potem udaj do normalnego człowieka co wie jak działa 1.8t. Mam nadzieje że odda hajs i pojade chyba do Gregora
Długi AB Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 A co do kumatych tunerów to macie chłopaki kogoś godnego polecenia Okolice Rybnik-Żory
Długi AB Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Wczoraj odwiedziłem hamownię i jestem załamany Co to jest ??? pomocy
przem8 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Wróżek tu nie ma. Wrzuć logi to będzie można się wypowiedzieć 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się