Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BFB Q Prośba o analizę kanału 115 + błędy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam; wywala mi błąd 16683 regulacja ciśnienia doładowania P0299-002 przekroczona granica regulacji

oraz 17705 spadek ciśnienia pomiędzy turbo a przepustnicą p1297-002

Wgrany jest soft wg tunera na ok 185-190 kucy. Wymieniłem na nowy N75. Nic nie pomogło.

Log kanału 115 robiony na lpg 4x http://log.malonetuning.com/chart/239502#H8KLCABhY8KyWwIDTcKLQQrDgzAMBMO%2FwqLCswUxw7Q3w4YHwrcRwq4gwrHCgizCl8K0wq9vw6xAw4hxZ3ZCwoDCl8KsTy7ChFnCpW0Vw5wUXcKHwosow7%2FDqMKYDjIVw5JkBMKnKR9SQxPDnDHDrcOcwovCs0nDs8KMw58LwoFyfsObSCrDmU3ChMOjDH7CiMOUTMOqwrbCsHXDrh8xw74BNQrDvsO6wo8AAAA%3D

Opublikowano

Turbina wgl nie moze dobic do zadanego cisnienia. Zaczął bym od sprawdzenia szczelnosci dolotu ;)

Opublikowano

Gdzie reszta logów? przynajmniej 002+033, 020+118, turbo niedoładowywuje, wieć albo jest dziura w dolocie za turbina, albo coś innego, przepływka pewnie wskazuje głupoty choc logów nie dałeś.

Opublikowano

Które z tych kanałów 002+033, 020+118 dynamicznie a które statycznie mam zrobić - sorry jestem blado zielony w tej materii.

Opublikowano (edytowane)

Turbo niedoładowuje. Po co na lpg 2+33 jak potrzeba 2+33 ale na benie, bo nie chodzi o diagnozę instalacji gazowej.

Poza tym na gazie korekty w ciul na bogato, wtryski nie wyrabiają więc nie dziwne, że przerzuca na pb.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Zrobiłem jeszcze raz log kanału 2+33 na PB. Jest jako trzeci w tym pliku. 

http://log.malonetuning.com/chart/239828#H8KLCABww6bCuVsCA23CjUEKw4MwDATDv8KiwrMMdcKbw58YH8OURsK4wobDhArCshLDksK%2Bwr5xDMKlwoced8KGYUMAw6VZNnYjGVU2QMKPwrfCiMO%2Fw7DCtcOhwofDjMO3XMOYJcKVdcKpwoDClw4nw5HDvMOmYyIkLsKsZAzDncKUwo3DlcKcwonDmx3DrcK5FcK9wqFxdMKvLwLDjcOpaWdywrzDvcKIw6BxwogIw75UwrTCmsOUZcOKw5bCjB9iw7wAEENIQsK%2FAAAA

Jakie macie porady dotyczące błędu przeładowania a jednocześnie faktu, że turbina nie doładowuje?

Poza tym jeśli chodzi o za bogatą dawke na lpg to tak mi ustalili gazierze strojąc auto na afr.  Wcześniej było strojone na korektach i jechało gorzej.

Oryginalne wtryski z BFB podobno były na granicy zapętlenia i zalecono mi wymiane na te z BEX więc tak z robiłem.

Później strojenie lpg na afr i jest stan obecny.

 

Opublikowano (edytowane)
6 minut temu, Mirec napisał:

Oryginalne wtryski z BFB podobno były na granicy zapętlenia i zalecono mi wymiane na te z BEX więc tak z robiłem.

Po zmianie wtrysków robiłeś ich kalibrację u tunera? Nie można sobie tak o przełożyć.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Tak tuner robił mi korektę softu.

Opublikowano

Z logów wygląda że masz gdzieś dziure za turbina, albo zawór dv jest uszkodzony, poza tym zmien tunera bo tej jest nie najlepszy.

Opublikowano

Konkretnie co mu mogę zarzucić, albo co ma poprawić?

Opublikowano

Konkretnie to najpierw  zajmij się problemem niedoładowania, człowiekowi który troche zna 1.8 t nie powinno to zając nie dłuzej niż 30 min, a żeby robić programy do 1.8t chyba troche trzeba znać ten silnik? Więc jedz do kogos ktos choć troche zna ten silnik, albo sam zrób czyli sprawdz sczelność kompresorem, sprawdz zawór dv i podciśnienia od niego.

4 godziny temu, Mirec napisał:

 

 

Opublikowano

A w kwestii softu zostawić to co jest czy są tam jakieś kardynalne błędy? Nie jestem szpecem od tej materii ale ten zadany 1 bar od dołu do góry mnie np dziwi. Chyba, że tak ma być.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...