Mirec Opublikowano 1 Października 2018 Opublikowano 1 Października 2018 witam; wywala mi błąd 16683 regulacja ciśnienia doładowania P0299-002 przekroczona granica regulacji oraz 17705 spadek ciśnienia pomiędzy turbo a przepustnicą p1297-002 Wgrany jest soft wg tunera na ok 185-190 kucy. Wymieniłem na nowy N75. Nic nie pomogło. Log kanału 115 robiony na lpg 4x http://log.malonetuning.com/chart/239502#H8KLCABhY8KyWwIDTcKLQQrDgzAMBMO%2FwqLCswUxw7Q3w4YHwrcRwq4gwrHCgizCl8K0wq9vw6xAw4hxZ3ZCwoDCl8KsTy7ChFnCpW0Vw5wUXcKHwosow7%2FDqMKYDjIVw5JkBMKnKR9SQxPDnDHDrcOcwovCs0nDs8KMw58LwoFyfsObSCrDmU3ChMOjDH7CiMOUTMOqwrbCsHXDrh8xw74BNQrDvsO6wo8AAAA%3D
karaluch8 Opublikowano 1 Października 2018 Opublikowano 1 Października 2018 Turbina wgl nie moze dobic do zadanego cisnienia. Zaczął bym od sprawdzenia szczelnosci dolotu ;)
Łukasz13 Opublikowano 1 Października 2018 Opublikowano 1 Października 2018 Gdzie reszta logów? przynajmniej 002+033, 020+118, turbo niedoładowywuje, wieć albo jest dziura w dolocie za turbina, albo coś innego, przepływka pewnie wskazuje głupoty choc logów nie dałeś.
Mirec Opublikowano 1 Października 2018 Autor Opublikowano 1 Października 2018 Które z tych kanałów 002+033, 020+118 dynamicznie a które statycznie mam zrobić - sorry jestem blado zielony w tej materii.
Łukasz13 Opublikowano 1 Października 2018 Opublikowano 1 Października 2018 Zrób dynamicznie parami, 002+033, 115+118. 003+020
Mirec Opublikowano 6 Października 2018 Autor Opublikowano 6 Października 2018 Logi zrobione. Dwa pierwsze są na PB. Ostatni zrobiony 2x na LPG ale przerzuciło na PB. Z góry dzięki za interpretację. 003,020 http://log.malonetuning.com/chart/239781#H8KLCADDicOxwrhbAgNNwotBDsOCMAwEw7%2FDosKzLcK1UMO4TMKUQ8KgVsKwVMOiw4pxUcOhw7XCkFZCPcOuw4xOCHDDl8OnTQpTNl3DpgrDmEVscFLCkw%2FDvyZCw6bDgsKWwpxhN8Olw4XDpsOkSivCpVVawrE3aRzDqcO9R2DCkh%2FCviXClcO9IMOCCcOPOMOgBcKvEcKhw58OaXHCrcOzJMOefD%2FDhMO4BXXDp8OiQsKXAAAA 115,118 http://log.malonetuning.com/chart/239782#H8KLCADChsOywrhbAgNNwoxBCsODMAwEw7%2FCosKzBAlNXxN8cGvDoQhSO8OIcknDu8O6w4QOwpQed2d2w6cZwp7DucO1wpDDhBQ1w5fCrQAODlvCuWbClS%2FCnxEhcmLDtcOGcMKRw7RmNcKyTDvDuV3DmsOiw5osEsKYwoI3X8OYWnlDw5PDisKNw7gQw6jDs8KTQSUuw5bDj07Dsw%2FDjAPDnnFyCGPCh8K%2BWi7DmyrDvWzCnMKcOwAxTyfCjsKtAAAA 002+033 http://log.malonetuning.com/chart/239783#H8KLCADDq8OywrhbAgNtwo1BCsODMAwEw7%2FCosKzDHXCm8OfGB%2FDlEbCuMKGw4QKwrISw5LCvsK%2BcQzCpcKHHnfChmFDAMOlWTZ2IxlVNkDCj8K3wojDv8OwwrXDocKHw4zDt1zDmCXClXXCqcKAwpcOJ8ORw7zDpmMiJC7CrGQMw53ClMKNw5XCnMKJw5sdw63CuRXCvcKhcXTCry8Cw43DqWlncsK8w73CiMOgccKICMO%2BVMK0wprDlGXDisOWwowfYsO8ABBDSELCvwAAAA%3D%3D
przem8 Opublikowano 6 Października 2018 Opublikowano 6 Października 2018 (edytowane) Turbo niedoładowuje. Po co na lpg 2+33 jak potrzeba 2+33 ale na benie, bo nie chodzi o diagnozę instalacji gazowej. Poza tym na gazie korekty w ciul na bogato, wtryski nie wyrabiają więc nie dziwne, że przerzuca na pb. Edytowane 6 Października 2018 przez przem8
Mirec Opublikowano 7 Października 2018 Autor Opublikowano 7 Października 2018 Zrobiłem jeszcze raz log kanału 2+33 na PB. Jest jako trzeci w tym pliku. http://log.malonetuning.com/chart/239828#H8KLCABww6bCuVsCA23CjUEKw4MwDATDv8KiwrMMdcKbw58YH8OURsK4wobDhArCshLDksK%2Bwr5xDMKlwoced8KGYUMAw6VZNnYjGVU2QMKPwrfCiMO%2Fw7DCtcOhwofDjMO3XMOYJcKVdcKpwoDClw4nw5HDvMOmYyIkLsKsZAzDncKUwo3DlcKcwonDmx3DrcK5FcK9wqFxdMKvLwLDjcOpaWdywrzDvcKIw6BxwogIw75UwrTCmsOUZcOKw5bCjB9iw7wAEENIQsK%2FAAAA Jakie macie porady dotyczące błędu przeładowania a jednocześnie faktu, że turbina nie doładowuje? Poza tym jeśli chodzi o za bogatą dawke na lpg to tak mi ustalili gazierze strojąc auto na afr. Wcześniej było strojone na korektach i jechało gorzej. Oryginalne wtryski z BFB podobno były na granicy zapętlenia i zalecono mi wymiane na te z BEX więc tak z robiłem. Później strojenie lpg na afr i jest stan obecny.
przem8 Opublikowano 7 Października 2018 Opublikowano 7 Października 2018 (edytowane) 6 minut temu, Mirec napisał: Oryginalne wtryski z BFB podobno były na granicy zapętlenia i zalecono mi wymiane na te z BEX więc tak z robiłem. Po zmianie wtrysków robiłeś ich kalibrację u tunera? Nie można sobie tak o przełożyć. Edytowane 7 Października 2018 przez przem8
Mirec Opublikowano 7 Października 2018 Autor Opublikowano 7 Października 2018 Tak tuner robił mi korektę softu.
Łukasz13 Opublikowano 7 Października 2018 Opublikowano 7 Października 2018 Z logów wygląda że masz gdzieś dziure za turbina, albo zawór dv jest uszkodzony, poza tym zmien tunera bo tej jest nie najlepszy.
Mirec Opublikowano 7 Października 2018 Autor Opublikowano 7 Października 2018 Konkretnie co mu mogę zarzucić, albo co ma poprawić?
Łukasz13 Opublikowano 7 Października 2018 Opublikowano 7 Października 2018 Konkretnie to najpierw zajmij się problemem niedoładowania, człowiekowi który troche zna 1.8 t nie powinno to zając nie dłuzej niż 30 min, a żeby robić programy do 1.8t chyba troche trzeba znać ten silnik? Więc jedz do kogos ktos choć troche zna ten silnik, albo sam zrób czyli sprawdz sczelność kompresorem, sprawdz zawór dv i podciśnienia od niego. 4 godziny temu, Mirec napisał:
Mirec Opublikowano 7 Października 2018 Autor Opublikowano 7 Października 2018 A w kwestii softu zostawić to co jest czy są tam jakieś kardynalne błędy? Nie jestem szpecem od tej materii ale ten zadany 1 bar od dołu do góry mnie np dziwi. Chyba, że tak ma być.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się