Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przecierające się boczki w siedzeniu A4 B9


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam taki problem gdyż w moim a4 b9 w wersji sline z siedzeniami kubełkowymi zaczynają przecierać się boczki w fotelach.  Auto dwuletnie najechane ledwo 20 tysięcy km. Czy ktos miał z was taki problem z przecierającymi sie boczkami i mógłby się podzielić jakims rozwiązaniem jak zapobiec temu? Czy może wystarczą jakieś dobre pokrowce szyte na miare i problem zniknie?

Dziękuję bardzo za wszelka pomoc

Opublikowano (edytowane)

Kolego,

niestety jest to problem obecny w wielu nowych modelach grupy VAG.

Znajomym przecierają się skórzane boczki i siedziska np. w nowym Q7, S3, Superbie itp...

Nic nie kombinuj tylko reklamuj to dziadostwo.

Masz auto na gwarancji przy takim przebiegu nie mają prawa się przecierać,

Daj znać co zdołałeś ustalić,

Pozdrawiam

Edytowane przez black4
Opublikowano
50 minut temu, plociarz napisał:

Witam posiadam taki problem gdyż w moim a4 b9 w wersji sline z siedzeniami kubełkowymi zaczynają przecierać się boczki w fotelach.  Auto dwuletnie najechane ledwo 20 tysięcy km. Czy ktos miał z was taki problem z przecierającymi sie boczkami i mógłby się podzielić jakims rozwiązaniem jak zapobiec temu? Czy może wystarczą jakieś dobre pokrowce szyte na miare i problem zniknie?

Dziękuję bardzo za wszelka pomoc

Jak dla mnie to należy jechać do ASO i reklamować wadę, a nie bawić się w jakieś półśrodki typu pokrowce, które są hmm.. kontrowersyjnym rozwiązaniem w takim samochodzie.. Przy tym przebiegu fotele powinny wyglądać jak nowe.

Opublikowano

Szczerze to jest kosmos jakiś. U mnie po 220 tys się nic nie przeciera. Mam wrażenie, że te nowe auta (od b9 i młodsze) to trwałość jak z plastiku.

Opublikowano

w bmw e39 to była bajka

500 000 przebiegu i wyglada super dalej środek

Opublikowano

Bo te nowe mają wystarczyć na 3 letni leasing a póżniej choćby potop ;D

Opublikowano

Przepraszam, ale mam wątpliwość: czy w fotelach w wersji alcantara/skóra ta "skóra" jest ekologiczna, czy naturalna?

Opublikowano (edytowane)

Mam to samo. Serwis stwierdził, lakonicznie, że to uszkodzenie mechaniczne, choć cały boczek się wyciera. Niecałe 30tys i 1.5 roku. Sline.

Nie wiem co dalej robić 

Screenshot_20191209-214835_Drive.jpg

Edytowane przez Moskitos
Photo
Opublikowano
30 minut temu, Moskitos napisał:

Mam to samo. Serwis stwierdził, lakonicznie, że to uszkodzenie mechaniczne, choć cały boczek się wyciera. Niecałe 30tys i 1.5 roku. Sline.

Nie wiem co dalej robić 

Screenshot_20191209-214835_Drive.jpg

Uszkodzenie mechaniczne od czego kurła od przewożenia szafy ?:slina:  Uszkodzenie w skutek normalnego użytkowania / ale tego nie napiszą głąby/ to raz i użycia gównianej skóry.to dwa.Jeżdziłem e40 330d 6 lat , potem e92 także sześć oba auta sprzedałem przy przebiegu 250kkm inie było śladu czegoś takiego.

Opublikowano

Zdecydowanie coś jest na rzeczy...

skóra w nowych jak guma.

Nijak to się ma do jakości sprzed kilku czy kilkunastu lat.

Panowie reklamujcie, póki można.

Obawiam się lepiej niestety nie będzie...

Pozdrawiam

 

Opublikowano
8 godzin temu, black4 napisał:

Zdecydowanie coś jest na rzeczy...

skóra w nowych jak guma.

Nijak to się ma do jakości sprzed kilku czy kilkunastu lat.

Panowie reklamujcie, póki można.

Obawiam się lepiej niestety nie będzie...

Pozdrawiam

 

Godzina rozmowy z opiekunem ktory z kartki systemowej czyta użytkownikowi jego możliwe grzechy. Że może masz złe ubranie pełne metalowych cwieków (ale alcantara cala?!), że pewnie źle wsiadasz (ale jak widać do BMW potrafiło się wsiadać wiele lat dobrze?!), że musiałeś zniszczyć sam, że zły proszek do prania albo pot nie taki, że może nie trzymałeś się instrukcji obsługi i nie czysciles i nie impregnowales skor (ale to robisz!). Żadnych konkretnych zarzutów - sluchasz tylko jak Ci opiekun wymyśla jakim jesteś flejuchem, same podejrzenia w stronę użytkownika. Dopłacasz za problem, w marce premium, a później serwis Cię tylko obraża. 

Opublikowano

Oni powinni sprzedawać ziemniaki a nie auta. To jest żenujące i karygodne podejście do klienta. Pieprzenie głupot na maxa  , coś w rodzaju 'pomroczności jasne'j tyle, że tu ją posiadają pracownicy tego pseudoserwisu. :thumbdown::fool:..........

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Moskitos,

Uwłaczające podejście do klienta.

Sprzedająprodukt coraz gorszej  jakości i jeszcze próbują klientowi w wmówić dziecko w brzuch.

Ewidentnie wina spadku jakości/niewłaściwego doboru materiałów.

Koledzy mieli podobne problemy m.in w S3 8V , nowym Q7.

Parę czy paręnaście lat temu na skórzanych fotelach przy ponad 200 tys. przebiegu  nie było przetarć mimo, że kierowca często słusznej wagi.

Tak jak pisze Dekiel13.

Dziś jedyna sensowna opcja to zmiana ASO.

Płacicie zbyt duże, ciężko zarobione pieniądze, żeby dawać się traktować w ten sposób.

Pozdrawiam

Opublikowano

Może po prostu nie jest to skóra naturalna. Jakiś czas temu czytałem wątek o Passacie gdzie okazało się że w "fotelach skórzanych nappa" tylko środkowa część siedziska i oparcia jest że skóry naturalnej. Nie wiem jak jest w Audi ale wcale bym się nie zdziwił...

Opublikowano

Bardzo możliwe.

Tym niemniej to powinno być  szczegółowo opisane w specyfikacji.

Pozdrawiam ?

Opublikowano

Zdecydowanie. Ale w Passacie z tego co pamiętam nie było więc producenci mają tutaj pole żeby naciągać rzeczywistość. Ja bym nawet powiedział więcej, pownien być zakaz nazywania tego czegoś skórą,

Tak czy inaczej wizyta u jakiegoś sensownego tapicera powinna rozwiać wątpliwości.  

Opublikowano

Czy komuś się udało zareklamować przecierającą się skórę?

W moim boczek kierowcy od strony drzwi zaczyna wyglądać okropnie. 2 lata 22 tys. km.

Opublikowano
2 godziny temu, fio napisał:

Czy komuś się udało zareklamować przecierającą się skórę?

W moim boczek kierowcy od strony drzwi zaczyna wyglądać okropnie. 2 lata 22 tys. km.

Odpowiedż masz wyżej. Obszywają gównianą skórą co jest wynikiem oszczędności. :thumbdown:

Opublikowano

Ok. To już wiem, ale w poniedziałek jestem w ASO i nie wiem, jak bardzo się spinać, żeby coś z tym zrobili. Zgłaszał ktoś? Co powiedział dealer?

boczek.jpg

Opublikowano

Duś i w ASO i tyle. Zapytaj czy tak wg nich powinna wyglądać skóra na siodle po 22kkm ? Tyle to Ty robisz w pół roku a za rok to gąbka wyjdzie ,Od razu powiedz że nie interesuje Cię odpowiedż  'ten typ tak ma albo 'plamy na Słońcu ' zniszczyły fotel promieniowaniem.

Czekamy na relację z ASO lub z wizyty w budynku zwanym ASO. :guma:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...