MarcelK1989 Opublikowano 4 Grudnia 2018 Opublikowano 4 Grudnia 2018 (edytowane) Witam Koledzy proszę o analizę logów. AUDI A4 B7 1.8T 163KM BFB ośka PB+LPG Błąd silnika: 17511, 16684, 16687 Silnik po rozgrzaniu na biegu jałowym zachowuje się jakby pracował na trzy cylindry (LPG) po przełączeniu na PB problem ustaje pracuje na cztery cylindry lecz delikatnie szarpie. Po przekroczeniu 2tys. obr silnik pracuje równo podczas jazdy jak i na postoju (PB i LPG). Dodatkowym problemem jest rozruch silnika na zimnym, trzeba kręcić ok. 10s. Dodam że około 5tys. km temu remontowana była głowica na drugim cylindrze przed remontem ciśnienie 3bar. Prosze o pomoc. Logi statyczne na PB: http://vaglogi.pl/log-002_033_032_a6LFXV7.html http://vaglogi.pl/log-015_016_G7h95fu.html Logi statyczne na LPG: http://vaglogi.pl/log-002_033_032_Ct1U1.html http://vaglogi.pl/log-015_016_ZXjx8.html Logi dynamiczne na PB: http://vaglogi.pl/log-002_033_A41S0fn.html http://vaglogi.pl/log-015_016_G7h95fu.html http://vaglogi.pl/log-115_118_c2n2R9c.html Logi dynamiczne na LPG: http://vaglogi.pl/log-002_033_35F84.html http://vaglogi.pl/log-020_003_iNq11nf.html http://vaglogi.pl/log-115_118_1EZ3s.html Edytowane 4 Grudnia 2018 przez MarcelK1989
przem8 Opublikowano 4 Grudnia 2018 Opublikowano 4 Grudnia 2018 Szukaj może nieszczelności w dolocie, odmie. Na gazie wypada tylko na jednym cylindrze więc zamień wtryskiwacz miejscami i zobacz czy błąd pójdzie za wtryskiem. Gaz też delikatnie można by podregulować w dolnym zakresie obr.
MarcelK1989 Opublikowano 4 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2018 Muszę załatwić sobie jakiś kompresor i jutro dmuchne w dolot zobaczymy co wyjdzie dzięki
Łukasz13 Opublikowano 4 Grudnia 2018 Opublikowano 4 Grudnia 2018 Jakie masz wtryski LPG i ile mają przebiegu? Proponuje oprócz szczelnosci zająć się tym lpg, bo zaraz znowu będziesz remontował.
MarcelK1989 Opublikowano 4 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2018 Hana zielone przejechane na gazie 150tys mógł już nadejść ich czas
Łukasz13 Opublikowano 4 Grudnia 2018 Opublikowano 4 Grudnia 2018 no czas ich to przeminął już dawno dawno temu.
MarcelK1989 Opublikowano 4 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2018 (edytowane) Jutro zamówię nowe nie będę się bawił w podmianki choćby nawet to nie było to Edytowane 5 Grudnia 2018 przez MarcelK1989
MarcelK1989 Opublikowano 5 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2018 Na trzecim cylindrze wtrysk lał po zdemontowaniu przedmuch bez żadnych oporów.
MarcelK1989 Opublikowano 17 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2019 Witam Mam kolejny problem z moim samochodem po przejechaniu 7tys km od remontu głowicy okazało się że po raz kolejny wypaliły się gniazda zaworów. Ostatno wypalony był jeden na drugim cylindrze lecz remontowane były wszystkie. Teraz wypaliły się tak że aż są pozapadane. Problem losowo wystąpił na wszystkich cylindrach około 5 zaworów (4 wylotowych 1 dolotowe). Co mogło być przyczyną tej awarii. Dodatkowo wszystkie zawory wylotowe są mocno przegrzane. Już ręce opadają z tym autem. Proszę o pomoc.
Tunio Opublikowano 17 Stycznia 2019 Opublikowano 17 Stycznia 2019 Z tego co piszesz to 5 tys km po pierwszym remoncie jezdziles z lejącym wtryskiem . Trza bylo odrazu wyciągnąć wnioski i szukać przyczyny.
MarcelK1989 Opublikowano 17 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2019 (edytowane) Ale powypalane są na wszystkich cylindrach nie tylko na tym na którym lał. Poza tym gdy to było odczuwalne że leje przejechałem może 100km Edytowane 17 Stycznia 2019 przez MarcelK1989
Muskel1 Opublikowano 17 Stycznia 2019 Opublikowano 17 Stycznia 2019 Najprawdopodobniej zle wyregulowany uklad lpg miałes. Mieszanka za uboga powoduje za gorace spalanie czego wynikiem sa wypalone gniazda zaworow.
przem8 Opublikowano 17 Stycznia 2019 Opublikowano 17 Stycznia 2019 Może problem z lpg. Silnik sygnalizował jakieś błędy?
MarcelK1989 Opublikowano 17 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2019 Nie brak błędów. Gaz ustawiony delikatnie za bogato.
Tunio Opublikowano 17 Stycznia 2019 Opublikowano 17 Stycznia 2019 Prześlij jak masz zdjecia tych zaworów i gniazd
MarcelK1989 Opublikowano 18 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2019 Nie mam zdjęć samochód stoi u mechanika. Chciałbym się dowiedzieć czy poprzednio mógł ktoś popełnić błąd przy naprawie czy jest to wina np tego lejącego wtrysku.
Łukasz13 Opublikowano 18 Stycznia 2019 Opublikowano 18 Stycznia 2019 Chyba nikt CI nie odpowie na to pytanie, bo tak naprawde nie wiadomo co tam się działo, rozumiem że po remoncie jezdziłeś na tej uszkodzonej listwie lpg tak? sprawa ma się tak, jeśli jeden wtrysk lał to możliwe że na reszcie wtrysków było ubogo, bo sonda jest jedna i uśrednia pomiar z wszystkich cylindrów razem, dlatego mimo to że na sondzie w miare się zgadzało, 3 cylindry mogły się gotować, to wszystko.
MarcelK1989 Opublikowano 18 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2019 (edytowane) Dzięki za odpowiedź, tak naprawdę nie wiem od kiedy ten wtrysk lał, było to odczuwalne gdy całkowicie przepuszczał po 5kkm od remontu czyli jakieś 2kkm temu. Edytowane 18 Stycznia 2019 przez MarcelK1989
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się