Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów 1.8T BFB wypadanie zapłonu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Koledzy proszę o analizę logów.

AUDI A4 B7 1.8T 163KM BFB ośka PB+LPG

Błąd silnika: 17511, 16684, 16687

Silnik po rozgrzaniu na biegu jałowym zachowuje się jakby pracował na trzy cylindry (LPG) po przełączeniu na PB problem ustaje pracuje na cztery cylindry lecz delikatnie szarpie. Po przekroczeniu 2tys. obr silnik pracuje równo podczas jazdy jak i na postoju (PB i LPG). Dodatkowym problemem jest rozruch silnika na zimnym, trzeba kręcić ok. 10s. Dodam że około 5tys. km temu  remontowana była głowica na drugim cylindrze przed remontem ciśnienie 3bar. Prosze o pomoc.

Logi statyczne na PB:

http://vaglogi.pl/log-002_033_032_a6LFXV7.html

http://vaglogi.pl/log-015_016_G7h95fu.html

Logi statyczne na LPG:

http://vaglogi.pl/log-002_033_032_Ct1U1.html

http://vaglogi.pl/log-015_016_ZXjx8.html

Logi dynamiczne na PB:

http://vaglogi.pl/log-002_033_A41S0fn.html

http://vaglogi.pl/log-015_016_G7h95fu.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_c2n2R9c.html

Logi dynamiczne na LPG:

http://vaglogi.pl/log-002_033_35F84.html

http://vaglogi.pl/log-020_003_iNq11nf.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_1EZ3s.html

 

Edytowane przez MarcelK1989
Opublikowano

Szukaj może nieszczelności w dolocie, odmie. Na gazie wypada tylko na jednym cylindrze więc zamień wtryskiwacz miejscami i zobacz czy błąd pójdzie za wtryskiem. Gaz też delikatnie można by podregulować w dolnym zakresie obr.

Opublikowano

Muszę załatwić sobie jakiś kompresor i jutro dmuchne w dolot zobaczymy co wyjdzie dzięki 

Opublikowano

Jakie masz wtryski LPG i ile mają przebiegu? Proponuje oprócz szczelnosci zająć się tym lpg, bo zaraz znowu będziesz remontował.

Opublikowano

Hana zielone przejechane na gazie 150tys mógł już nadejść ich czas

Opublikowano

:) no czas ich to przeminął już dawno dawno temu.

Opublikowano (edytowane)

Jutro zamówię nowe nie będę się bawił w podmianki choćby nawet to nie było to 

Edytowane przez MarcelK1989
Opublikowano

Na trzecim cylindrze wtrysk lał po zdemontowaniu przedmuch bez żadnych oporów. 

Opublikowano

Witam

Mam kolejny problem z moim samochodem po przejechaniu 7tys km od remontu głowicy okazało się że po raz kolejny wypaliły się gniazda zaworów. Ostatno wypalony był jeden na drugim cylindrze lecz remontowane były wszystkie. Teraz wypaliły się tak że aż są pozapadane.  Problem losowo wystąpił na wszystkich cylindrach około 5 zaworów (4 wylotowych 1 dolotowe). Co mogło być przyczyną tej awarii. Dodatkowo wszystkie zawory wylotowe są mocno przegrzane. Już ręce opadają z tym autem. Proszę o pomoc. 

Opublikowano

Z tego co piszesz to 5 tys km po pierwszym remoncie jezdziles z lejącym wtryskiem . Trza bylo odrazu wyciągnąć wnioski i szukać przyczyny. 

Opublikowano (edytowane)

Ale powypalane są na wszystkich cylindrach nie tylko na tym na którym lał. Poza tym gdy to było odczuwalne że leje przejechałem może 100km

Edytowane przez MarcelK1989
Opublikowano

Najprawdopodobniej zle wyregulowany uklad lpg miałes. Mieszanka za uboga powoduje za gorace spalanie czego wynikiem sa wypalone gniazda zaworow.

Opublikowano

Może problem z lpg. Silnik sygnalizował jakieś błędy?

Opublikowano

Nie brak błędów. Gaz ustawiony delikatnie za bogato. 

Opublikowano

Prześlij jak masz zdjecia tych zaworów i gniazd

Opublikowano

Nie mam zdjęć samochód stoi u mechanika. Chciałbym się dowiedzieć czy poprzednio mógł ktoś popełnić błąd przy naprawie czy jest to wina np tego lejącego wtrysku. 

Opublikowano

Chyba nikt CI nie odpowie na to pytanie, bo tak naprawde nie wiadomo co tam się działo, rozumiem że po remoncie jezdziłeś na tej uszkodzonej listwie lpg tak? sprawa ma się tak, jeśli jeden wtrysk lał to możliwe że na reszcie wtrysków było ubogo, bo sonda jest jedna i uśrednia pomiar z wszystkich cylindrów razem, dlatego mimo to że na sondzie w miare się zgadzało, 3 cylindry mogły się gotować, to wszystko.

Opublikowano (edytowane)

Dzięki za odpowiedź, tak naprawdę nie wiem od kiedy ten wtrysk lał, było to odczuwalne gdy całkowicie przepuszczał po 5kkm od remontu czyli jakieś 2kkm temu. 

Edytowane przez MarcelK1989

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...