Jump to content
IGNORED

B6 1.8t BFB, granice 250 km


mikus933
 Share

Recommended Posts

Witam wszystkich bardzo serdecznie.

Po nowym roku planuje zwiększyć moc w mojej audiczce na około 250 km. Najpierw będę go rozbierał i robił mały remoncik, a później tuning. Chciałbym się upewnić czy o wszystkim pomyślałem bo trochę tematów już prześledziłem.

 

W planach mam zakup:

-Turbo hybryda, zaczynam negocjację z Geremim na pewno w tej sprawie mi pomoże :)

-Montaż Fmic, seria na 100% nie da rady, a dodanie drugiego z bex nie ma sensu

-Większe wtryski, tutaj mam małą zagwozdkę bo nie wiem czy te z Bexa starczą czy szukać czegoś mocniejszego?

-Oraz DP

 

Wyczytałem, że do mocy jaką planuje zrobić seryjne bebechy wystarczą i nie muszę nic zakuwać czy to prawda? Oraz sprawa wydechu, da radę bo zdania są dość podzielone.

I tak z czystej ciekawości, ile może zwiększyć się spalanie po takich modyfikacjach?

Edited by mikus933
Link to comment
Share on other sites

Wtryski tanio z saaba 360cc używane lub 430 nowe, bexowe będa za małe. Nic nie musisz zakuwać, wydech też mozesz zostawić serię, jak wyremontujesz silnik łatwiej będzie uzyskać zakładaną moc. Spalanie przy takim samym stylu jazdy powinno pozostać na tym samym poziomie.

Link to comment
Share on other sites

Jeszcze tip by sie przydal do takiej mocy. Na serii bedzie kiepsko

Link to comment
Share on other sites

No i super, dzięki wielkie za odpowiedzi :)

Link to comment
Share on other sites

Hamulce kolego, najpierw hamulce. Swap na 320/288

Link to comment
Share on other sites

Z takimi hamulcami już kupiłem furkę. Nie mam pojęcia czy poprzedni właściciel zmieniał ale są :)

Link to comment
Share on other sites

O kurde... to żeś w czepku urodzony :D ?

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, audifan123 napisał:

hybryda JR spec intercooler i dp i bedzie 260 -270 koni https://fmic.pl/549-jrspec-hybrid

I palenie gumy na 4?.Hamulce już ma,bo o tym też się zapomina,to Q by pasowało też dołożyć,bo lipa ośka z takimi mocami.

Link to comment
Share on other sites

Tak hamulce są. No Q by się przydało ale to już ewentualnie później bo nie mam jeszcze miejscówki gdzie mógłbym sobie je wmontować ? Turbinka ze strony galanta. No to cel 260 km będzie zdobyty. Około 100 km różnicy to już będzie coś. Jeszcze mi chodzi po głowie zamiana z kimś autami na taką z Q tylko jak sobie zrobię remont silnika pod modyfikację to mi będzie szkoda bo nie wiadomo co dostanę w zamian. Wy byście Q dołożyli czy szukali auta z Q? Do swojego już się przyzwyczaiłem :P

 

Link to comment
Share on other sites

Za dwa tygodnie jak wszystko pójdzie po mojej myśli będę miał taka moc w ośce zobaczymy na "nie męskich" oponach 205 czy na czwartym biegu bedzie migać trakcja? ja wybrał bym montaż quattro, a nie kupno nowego auta z.... dla czego ? Piszesz o remoncie silnika, kupa pieniedzy w najdroższa rzecz w aucie, do tego mody pod hybryde.... sprzedajac to auto już  stracisz bo wątpię żeby ktoś zapłacił kwotę która pokryje koszt tych prac. A kupisz drugie i znowu coś do zmiany ?

Link to comment
Share on other sites

Super by było gdybyś napisał jak się jeździ. Swój samochód już poznałem, wiem co go boli, a co nie. Wiec zrobię jak mówisz, będę swojego robił :)

Link to comment
Share on other sites

Teraz, mikus933 napisał:

Super by było gdybyś napisał jak się jeździ. Swój samochód już poznałem, wiem co go boli, a co nie. Wiec zrobię jak mówisz, będę swojego robił :)

Q swoje też kosztuje, to ja na Twoim miejscu zacząłbym od dołożenia Q. Potem można myśleć o podnoszeniu mocy w te okolice co celujesz.

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, Patryk94 napisał:

Za dwa tygodnie jak wszystko pójdzie po mojej myśli będę miał taka moc w ośce zobaczymy na "nie męskich" oponach 205 czy na czwartym biegu bedzie migać trakcja? ja wybrał bym montaż quattro, a nie kupno nowego auta z.... dla czego ? Piszesz o remoncie silnika, kupa pieniedzy w najdroższa rzecz w aucie, do tego mody pod hybryde.... sprzedajac to auto już  stracisz bo wątpię żeby ktoś zapłacił kwotę która pokryje koszt tych prac. A kupisz drugie i znowu coś do zmiany ?

Uroki ośki :)

 

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Łukasz13 napisał:

Uroki ośki :)

 

to Twoje? :D no jak na mokrym to wiadomo:)

Link to comment
Share on other sites

205, ale czy to bedą węższe czy szersze raczej większego znaczenia to nie będzie miało :), ośka z większą mocą to i tak tylko mistrz suchego asfaltu i prostej :)

Link to comment
Share on other sites

Porownam 205 fuldy zime z 225 hancokiem lato- do tej pory tylko brak trakcji na 1szym biegu był na suchym,  Lukasz nie paluj na zimnym ?

Edited by Patryk94
Link to comment
Share on other sites

Wtryski (z saaba 2.3T lub BAM, ewentualnie cos 350-440cc), Turbo hybryda, IC (fmic lub dsmic), tip silikon lub kwas, sprzeglo (minimum to seria w kevlar), pompe paliwa trzeba sprawdzic czy nadal utrzymuje wydajnosc bo jak nagle pompa siadzie to masz w zasadzie po motorze (a w najlepszym wypadku po turbo) i DP (2.5" i tak bedzie z zapasem ;)

Link to comment
Share on other sites

W dniu 13.12.2018 o 11:57, DivaynEays napisał:

Wtryski (z saaba 2.3T lub BAM, ewentualnie cos 350-440cc), Turbo hybryda, IC (fmic lub dsmic), tip silikon lub kwas, sprzeglo (minimum to seria w kevlar), pompe paliwa trzeba sprawdzic czy nadal utrzymuje wydajnosc bo jak nagle pompa siadzie to masz w zasadzie po motorze (a w najlepszym wypadku po turbo) i DP (2.5" i tak bedzie z zapasem ;)

Zainteresowało mnie to co napisałeś o silniku i wychodzi na to że jak ktoś tyra rezerwę na autostradzie I mu się skończy wacha to ma jechać na warsztat a nie na cpn?

Link to comment
Share on other sites

W dniu 19.12.2018 o 20:00, Kejsi napisał:

Zainteresowało mnie to co napisałeś o silniku i wychodzi na to że jak ktoś tyra rezerwę na autostradzie I mu się skończy wacha to ma jechać na warsztat a nie na cpn?

jak nie widzin roznicy miedzy uboga (mega) mieszanka w skutek naglego spadku wydajnosci pompy, a po prostu braku paliwa to wspolczuje ;)

 

Link to comment
Share on other sites

5 godzin temu, DivaynEays napisał:

jak nie widzin roznicy miedzy uboga (mega) mieszanka w skutek naglego spadku wydajnosci pompy, a po prostu braku paliwa to wspolczuje ;)

 

Ale nie odwracaj kota ogonem bo to są rzeczy które czujesz I jeśli trochę dbasz o samochód to sprawdzisz co jest nie tak. Mi chodzi o ten wpis o tym że ubije silnik odrazu przy słabej pompie I bez spiny koze czegos nie rozumiem ?

Link to comment
Share on other sites

Widzę typowo od razu moc moc moc. Pierw hamulce i sprzęgło bez tego nie pojedzie :D

Link to comment
Share on other sites

 

W dniu 21.12.2018 o 23:21, bartek537 napisał:

Widzę typowo od razu moc moc moc. Pierw hamulce i sprzęgło bez tego nie pojedzie :D

Hamulce wystarcza, sprzeglo 250km okolo 350Nm też powinno przenieść... 

Link to comment
Share on other sites

23 minuty temu, Patryk94 napisał:

 

Hamulce wystarcza, sprzeglo 250km okolo 350Nm też powinno przenieść... 

W mieście albo na drogach wojewódzkich może jakoś tam wystarczą, ale na autostradzie jak będziesz chciał wykorzystać te konie do dobrej zabawy, to nic poniżej 320/288 nie wystarczy.

Co do sprzęgła wieść niesie, że seryjne się kończy na 330... ale to tylko wieść ;)

Link to comment
Share on other sites

Dokladnie, 312/255 w tak ciezkim aucie to padaka i przy hamowaniu z wyzszych predkosci mozna sie zabic.

Sprzeglo jak nowe to 350nm zniesie, ale wiekszosc z naszych 1.8t ma sprzeglo od nowosci i najechane 200-300tys km. W takim nie ma zadnych szans.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Unf napisał:

W mieście albo na drogach wojewódzkich może jakoś tam wystarczą, ale na autostradzie jak będziesz chciał wykorzystać te konie do dobrej zabawy, to nic poniżej 320/288 nie wystarczy.

Co do sprzęgła wieść niesie, że seryjne się kończy na 330... ale to tylko wieść ;)

Zabawa na autostradzie? Hmmm.... moim zdaniem żadne hamulce nie zastąpią zdrowej głowy.... napisal ze ma hamulce 320/288 sprzęgło może zmieniał, nowe da rade wiec myślę ze dużej głupoty nie napisalem. 

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Patryk94 napisał:

Zabawa na autostradzie? Hmmm.... moim zdaniem żadne hamulce nie zastąpią zdrowej głowy.... napisal ze ma hamulce 320/288 sprzęgło może zmieniał, nowe da rade wiec myślę ze dużej głupoty nie napisalem. 

Założyłem, że piszesz o sobie, a sam nie pisałeś jakie masz hamulce więc przyjąłem, że seryjne ;)

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Unf napisał:

Założyłem, że piszesz o sobie, a sam nie pisałeś jakie masz hamulce więc przyjąłem, że seryjne ;)

Spoko. Moja seria to 312/288

Link to comment
Share on other sites

W dniu 12.12.2018 o 17:45, Łukasz13 napisał:

Uroki ośki :)

 

Udało mi się zrobić w końcu stage 2, i muszę powiedzieć ze nie ma obcji zakręcić na 3cim biegu przy 250ps... wydaje mi się że masz sporo więcej źrebaków. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...