mikus933 0 Posted December 6, 2018 Share Posted December 6, 2018 (edited) Witam wszystkich bardzo serdecznie. Po nowym roku planuje zwiększyć moc w mojej audiczce na około 250 km. Najpierw będę go rozbierał i robił mały remoncik, a później tuning. Chciałbym się upewnić czy o wszystkim pomyślałem bo trochę tematów już prześledziłem. W planach mam zakup: -Turbo hybryda, zaczynam negocjację z Geremim na pewno w tej sprawie mi pomoże -Montaż Fmic, seria na 100% nie da rady, a dodanie drugiego z bex nie ma sensu -Większe wtryski, tutaj mam małą zagwozdkę bo nie wiem czy te z Bexa starczą czy szukać czegoś mocniejszego? -Oraz DP Wyczytałem, że do mocy jaką planuje zrobić seryjne bebechy wystarczą i nie muszę nic zakuwać czy to prawda? Oraz sprawa wydechu, da radę bo zdania są dość podzielone. I tak z czystej ciekawości, ile może zwiększyć się spalanie po takich modyfikacjach? Edited December 6, 2018 by mikus933 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz13 208 Posted December 6, 2018 Share Posted December 6, 2018 Wtryski tanio z saaba 360cc używane lub 430 nowe, bexowe będa za małe. Nic nie musisz zakuwać, wydech też mozesz zostawić serię, jak wyremontujesz silnik łatwiej będzie uzyskać zakładaną moc. Spalanie przy takim samym stylu jazdy powinno pozostać na tym samym poziomie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartez90 73 Posted December 6, 2018 Share Posted December 6, 2018 Jeszcze tip by sie przydal do takiej mocy. Na serii bedzie kiepsko Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikus933 0 Posted December 7, 2018 Author Share Posted December 7, 2018 No i super, dzięki wielkie za odpowiedzi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unf 54 Posted December 7, 2018 Share Posted December 7, 2018 Hamulce kolego, najpierw hamulce. Swap na 320/288 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikus933 0 Posted December 7, 2018 Author Share Posted December 7, 2018 Z takimi hamulcami już kupiłem furkę. Nie mam pojęcia czy poprzedni właściciel zmieniał ale są Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unf 54 Posted December 7, 2018 Share Posted December 7, 2018 O kurde... to żeś w czepku urodzony ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
audifan123 2 Posted December 11, 2018 Share Posted December 11, 2018 hybryda JR spec intercooler i dp i bedzie 260 -270 koni https://fmic.pl/549-jrspec-hybrid Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirek31071977 13 Posted December 11, 2018 Share Posted December 11, 2018 2 godziny temu, audifan123 napisał: hybryda JR spec intercooler i dp i bedzie 260 -270 koni https://fmic.pl/549-jrspec-hybrid I palenie gumy na 4?.Hamulce już ma,bo o tym też się zapomina,to Q by pasowało też dołożyć,bo lipa ośka z takimi mocami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikus933 0 Posted December 12, 2018 Author Share Posted December 12, 2018 Tak hamulce są. No Q by się przydało ale to już ewentualnie później bo nie mam jeszcze miejscówki gdzie mógłbym sobie je wmontować ? Turbinka ze strony galanta. No to cel 260 km będzie zdobyty. Około 100 km różnicy to już będzie coś. Jeszcze mi chodzi po głowie zamiana z kimś autami na taką z Q tylko jak sobie zrobię remont silnika pod modyfikację to mi będzie szkoda bo nie wiadomo co dostanę w zamian. Wy byście Q dołożyli czy szukali auta z Q? Do swojego już się przyzwyczaiłem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk94 4 Posted December 12, 2018 Share Posted December 12, 2018 Za dwa tygodnie jak wszystko pójdzie po mojej myśli będę miał taka moc w ośce zobaczymy na "nie męskich" oponach 205 czy na czwartym biegu bedzie migać trakcja? ja wybrał bym montaż quattro, a nie kupno nowego auta z.... dla czego ? Piszesz o remoncie silnika, kupa pieniedzy w najdroższa rzecz w aucie, do tego mody pod hybryde.... sprzedajac to auto już stracisz bo wątpię żeby ktoś zapłacił kwotę która pokryje koszt tych prac. A kupisz drugie i znowu coś do zmiany ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikus933 0 Posted December 12, 2018 Author Share Posted December 12, 2018 Super by było gdybyś napisał jak się jeździ. Swój samochód już poznałem, wiem co go boli, a co nie. Wiec zrobię jak mówisz, będę swojego robił Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcinL 135 Posted December 12, 2018 Share Posted December 12, 2018 Teraz, mikus933 napisał: Super by było gdybyś napisał jak się jeździ. Swój samochód już poznałem, wiem co go boli, a co nie. Wiec zrobię jak mówisz, będę swojego robił Q swoje też kosztuje, to ja na Twoim miejscu zacząłbym od dołożenia Q. Potem można myśleć o podnoszeniu mocy w te okolice co celujesz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz13 208 Posted December 12, 2018 Share Posted December 12, 2018 3 godziny temu, Patryk94 napisał: Za dwa tygodnie jak wszystko pójdzie po mojej myśli będę miał taka moc w ośce zobaczymy na "nie męskich" oponach 205 czy na czwartym biegu bedzie migać trakcja? ja wybrał bym montaż quattro, a nie kupno nowego auta z.... dla czego ? Piszesz o remoncie silnika, kupa pieniedzy w najdroższa rzecz w aucie, do tego mody pod hybryde.... sprzedajac to auto już stracisz bo wątpię żeby ktoś zapłacił kwotę która pokryje koszt tych prac. A kupisz drugie i znowu coś do zmiany ? Uroki ośki Link to comment Share on other sites More sharing options...
WYSKUN 16 Posted December 12, 2018 Share Posted December 12, 2018 2 godziny temu, Łukasz13 napisał: Uroki ośki to Twoje? no jak na mokrym to wiadomo:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk94 4 Posted December 12, 2018 Share Posted December 12, 2018 Opony jakie ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz13 208 Posted December 12, 2018 Share Posted December 12, 2018 205, ale czy to bedą węższe czy szersze raczej większego znaczenia to nie będzie miało , ośka z większą mocą to i tak tylko mistrz suchego asfaltu i prostej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk94 4 Posted December 12, 2018 Share Posted December 12, 2018 (edited) Porownam 205 fuldy zime z 225 hancokiem lato- do tej pory tylko brak trakcji na 1szym biegu był na suchym, Lukasz nie paluj na zimnym ? Edited December 12, 2018 by Patryk94 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DivaynEays 100 Posted December 13, 2018 Share Posted December 13, 2018 Wtryski (z saaba 2.3T lub BAM, ewentualnie cos 350-440cc), Turbo hybryda, IC (fmic lub dsmic), tip silikon lub kwas, sprzeglo (minimum to seria w kevlar), pompe paliwa trzeba sprawdzic czy nadal utrzymuje wydajnosc bo jak nagle pompa siadzie to masz w zasadzie po motorze (a w najlepszym wypadku po turbo) i DP (2.5" i tak bedzie z zapasem ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kejsi 32 Posted December 19, 2018 Share Posted December 19, 2018 W dniu 13.12.2018 o 11:57, DivaynEays napisał: Wtryski (z saaba 2.3T lub BAM, ewentualnie cos 350-440cc), Turbo hybryda, IC (fmic lub dsmic), tip silikon lub kwas, sprzeglo (minimum to seria w kevlar), pompe paliwa trzeba sprawdzic czy nadal utrzymuje wydajnosc bo jak nagle pompa siadzie to masz w zasadzie po motorze (a w najlepszym wypadku po turbo) i DP (2.5" i tak bedzie z zapasem ) Zainteresowało mnie to co napisałeś o silniku i wychodzi na to że jak ktoś tyra rezerwę na autostradzie I mu się skończy wacha to ma jechać na warsztat a nie na cpn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DivaynEays 100 Posted December 21, 2018 Share Posted December 21, 2018 W dniu 19.12.2018 o 20:00, Kejsi napisał: Zainteresowało mnie to co napisałeś o silniku i wychodzi na to że jak ktoś tyra rezerwę na autostradzie I mu się skończy wacha to ma jechać na warsztat a nie na cpn? jak nie widzin roznicy miedzy uboga (mega) mieszanka w skutek naglego spadku wydajnosci pompy, a po prostu braku paliwa to wspolczuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kejsi 32 Posted December 21, 2018 Share Posted December 21, 2018 5 godzin temu, DivaynEays napisał: jak nie widzin roznicy miedzy uboga (mega) mieszanka w skutek naglego spadku wydajnosci pompy, a po prostu braku paliwa to wspolczuje Ale nie odwracaj kota ogonem bo to są rzeczy które czujesz I jeśli trochę dbasz o samochód to sprawdzisz co jest nie tak. Mi chodzi o ten wpis o tym że ubije silnik odrazu przy słabej pompie I bez spiny koze czegos nie rozumiem ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartek537 0 Posted December 21, 2018 Share Posted December 21, 2018 Widzę typowo od razu moc moc moc. Pierw hamulce i sprzęgło bez tego nie pojedzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk94 4 Posted December 23, 2018 Share Posted December 23, 2018 W dniu 21.12.2018 o 23:21, bartek537 napisał: Widzę typowo od razu moc moc moc. Pierw hamulce i sprzęgło bez tego nie pojedzie Hamulce wystarcza, sprzeglo 250km okolo 350Nm też powinno przenieść... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unf 54 Posted December 23, 2018 Share Posted December 23, 2018 23 minuty temu, Patryk94 napisał: Hamulce wystarcza, sprzeglo 250km okolo 350Nm też powinno przenieść... W mieście albo na drogach wojewódzkich może jakoś tam wystarczą, ale na autostradzie jak będziesz chciał wykorzystać te konie do dobrej zabawy, to nic poniżej 320/288 nie wystarczy. Co do sprzęgła wieść niesie, że seryjne się kończy na 330... ale to tylko wieść Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartez90 73 Posted December 23, 2018 Share Posted December 23, 2018 Dokladnie, 312/255 w tak ciezkim aucie to padaka i przy hamowaniu z wyzszych predkosci mozna sie zabic. Sprzeglo jak nowe to 350nm zniesie, ale wiekszosc z naszych 1.8t ma sprzeglo od nowosci i najechane 200-300tys km. W takim nie ma zadnych szans. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk94 4 Posted December 23, 2018 Share Posted December 23, 2018 Godzinę temu, Unf napisał: W mieście albo na drogach wojewódzkich może jakoś tam wystarczą, ale na autostradzie jak będziesz chciał wykorzystać te konie do dobrej zabawy, to nic poniżej 320/288 nie wystarczy. Co do sprzęgła wieść niesie, że seryjne się kończy na 330... ale to tylko wieść Zabawa na autostradzie? Hmmm.... moim zdaniem żadne hamulce nie zastąpią zdrowej głowy.... napisal ze ma hamulce 320/288 sprzęgło może zmieniał, nowe da rade wiec myślę ze dużej głupoty nie napisalem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unf 54 Posted December 23, 2018 Share Posted December 23, 2018 Godzinę temu, Patryk94 napisał: Zabawa na autostradzie? Hmmm.... moim zdaniem żadne hamulce nie zastąpią zdrowej głowy.... napisal ze ma hamulce 320/288 sprzęgło może zmieniał, nowe da rade wiec myślę ze dużej głupoty nie napisalem. Założyłem, że piszesz o sobie, a sam nie pisałeś jakie masz hamulce więc przyjąłem, że seryjne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk94 4 Posted December 23, 2018 Share Posted December 23, 2018 Godzinę temu, Unf napisał: Założyłem, że piszesz o sobie, a sam nie pisałeś jakie masz hamulce więc przyjąłem, że seryjne Spoko. Moja seria to 312/288 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk94 4 Posted January 2, 2019 Share Posted January 2, 2019 W dniu 12.12.2018 o 17:45, Łukasz13 napisał: Uroki ośki Udało mi się zrobić w końcu stage 2, i muszę powiedzieć ze nie ma obcji zakręcić na 3cim biegu przy 250ps... wydaje mi się że masz sporo więcej źrebaków. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now