Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 1.8t BFB, granice 250 km


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich bardzo serdecznie.

Po nowym roku planuje zwiększyć moc w mojej audiczce na około 250 km. Najpierw będę go rozbierał i robił mały remoncik, a później tuning. Chciałbym się upewnić czy o wszystkim pomyślałem bo trochę tematów już prześledziłem.

 

W planach mam zakup:

-Turbo hybryda, zaczynam negocjację z Geremim na pewno w tej sprawie mi pomoże :)

-Montaż Fmic, seria na 100% nie da rady, a dodanie drugiego z bex nie ma sensu

-Większe wtryski, tutaj mam małą zagwozdkę bo nie wiem czy te z Bexa starczą czy szukać czegoś mocniejszego?

-Oraz DP

 

Wyczytałem, że do mocy jaką planuje zrobić seryjne bebechy wystarczą i nie muszę nic zakuwać czy to prawda? Oraz sprawa wydechu, da radę bo zdania są dość podzielone.

I tak z czystej ciekawości, ile może zwiększyć się spalanie po takich modyfikacjach?

Edytowane przez mikus933
Opublikowano

Wtryski tanio z saaba 360cc używane lub 430 nowe, bexowe będa za małe. Nic nie musisz zakuwać, wydech też mozesz zostawić serię, jak wyremontujesz silnik łatwiej będzie uzyskać zakładaną moc. Spalanie przy takim samym stylu jazdy powinno pozostać na tym samym poziomie.

Opublikowano

Jeszcze tip by sie przydal do takiej mocy. Na serii bedzie kiepsko

Opublikowano

No i super, dzięki wielkie za odpowiedzi :)

Opublikowano

Hamulce kolego, najpierw hamulce. Swap na 320/288

Opublikowano

Z takimi hamulcami już kupiłem furkę. Nie mam pojęcia czy poprzedni właściciel zmieniał ale są :)

Opublikowano

O kurde... to żeś w czepku urodzony :D ?

Opublikowano
2 godziny temu, audifan123 napisał:

hybryda JR spec intercooler i dp i bedzie 260 -270 koni https://fmic.pl/549-jrspec-hybrid

I palenie gumy na 4?.Hamulce już ma,bo o tym też się zapomina,to Q by pasowało też dołożyć,bo lipa ośka z takimi mocami.

Opublikowano

Tak hamulce są. No Q by się przydało ale to już ewentualnie później bo nie mam jeszcze miejscówki gdzie mógłbym sobie je wmontować ? Turbinka ze strony galanta. No to cel 260 km będzie zdobyty. Około 100 km różnicy to już będzie coś. Jeszcze mi chodzi po głowie zamiana z kimś autami na taką z Q tylko jak sobie zrobię remont silnika pod modyfikację to mi będzie szkoda bo nie wiadomo co dostanę w zamian. Wy byście Q dołożyli czy szukali auta z Q? Do swojego już się przyzwyczaiłem :P

 

Opublikowano

Za dwa tygodnie jak wszystko pójdzie po mojej myśli będę miał taka moc w ośce zobaczymy na "nie męskich" oponach 205 czy na czwartym biegu bedzie migać trakcja? ja wybrał bym montaż quattro, a nie kupno nowego auta z.... dla czego ? Piszesz o remoncie silnika, kupa pieniedzy w najdroższa rzecz w aucie, do tego mody pod hybryde.... sprzedajac to auto już  stracisz bo wątpię żeby ktoś zapłacił kwotę która pokryje koszt tych prac. A kupisz drugie i znowu coś do zmiany ?

Opublikowano

Super by było gdybyś napisał jak się jeździ. Swój samochód już poznałem, wiem co go boli, a co nie. Wiec zrobię jak mówisz, będę swojego robił :)

Opublikowano
Teraz, mikus933 napisał:

Super by było gdybyś napisał jak się jeździ. Swój samochód już poznałem, wiem co go boli, a co nie. Wiec zrobię jak mówisz, będę swojego robił :)

Q swoje też kosztuje, to ja na Twoim miejscu zacząłbym od dołożenia Q. Potem można myśleć o podnoszeniu mocy w te okolice co celujesz.

Opublikowano
3 godziny temu, Patryk94 napisał:

Za dwa tygodnie jak wszystko pójdzie po mojej myśli będę miał taka moc w ośce zobaczymy na "nie męskich" oponach 205 czy na czwartym biegu bedzie migać trakcja? ja wybrał bym montaż quattro, a nie kupno nowego auta z.... dla czego ? Piszesz o remoncie silnika, kupa pieniedzy w najdroższa rzecz w aucie, do tego mody pod hybryde.... sprzedajac to auto już  stracisz bo wątpię żeby ktoś zapłacił kwotę która pokryje koszt tych prac. A kupisz drugie i znowu coś do zmiany ?

Uroki ośki :)

 

Opublikowano
2 godziny temu, Łukasz13 napisał:

Uroki ośki :)

 

to Twoje? :D no jak na mokrym to wiadomo:)

Opublikowano

Opony jakie ? 

Opublikowano

205, ale czy to bedą węższe czy szersze raczej większego znaczenia to nie będzie miało :), ośka z większą mocą to i tak tylko mistrz suchego asfaltu i prostej :)

Opublikowano (edytowane)

Porownam 205 fuldy zime z 225 hancokiem lato- do tej pory tylko brak trakcji na 1szym biegu był na suchym,  Lukasz nie paluj na zimnym ?

Edytowane przez Patryk94
Opublikowano

Wtryski (z saaba 2.3T lub BAM, ewentualnie cos 350-440cc), Turbo hybryda, IC (fmic lub dsmic), tip silikon lub kwas, sprzeglo (minimum to seria w kevlar), pompe paliwa trzeba sprawdzic czy nadal utrzymuje wydajnosc bo jak nagle pompa siadzie to masz w zasadzie po motorze (a w najlepszym wypadku po turbo) i DP (2.5" i tak bedzie z zapasem ;)

Opublikowano
W dniu 13.12.2018 o 11:57, DivaynEays napisał:

Wtryski (z saaba 2.3T lub BAM, ewentualnie cos 350-440cc), Turbo hybryda, IC (fmic lub dsmic), tip silikon lub kwas, sprzeglo (minimum to seria w kevlar), pompe paliwa trzeba sprawdzic czy nadal utrzymuje wydajnosc bo jak nagle pompa siadzie to masz w zasadzie po motorze (a w najlepszym wypadku po turbo) i DP (2.5" i tak bedzie z zapasem ;)

Zainteresowało mnie to co napisałeś o silniku i wychodzi na to że jak ktoś tyra rezerwę na autostradzie I mu się skończy wacha to ma jechać na warsztat a nie na cpn?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...