dayd_4 Opublikowano 20 Grudnia 2018 Opublikowano 20 Grudnia 2018 (edytowane) Witam. Panowie, dla potomnych, jakby ktoś się zastanawiał, czy warto i jakie są wrażenia z użytkowania, założyłem nowy temat, zawierający mam nadzieję ścisłe informacje. Pacjent A4 B6 AVANT 1.8T BEX quattro DP 2’75 BAQ Garage, dalej wydech przelotowy Milltek o symbolach: MSAU258, MSAU259, MSAU260, MSAU261, MSAU262, końcówki Ulter N1-16 fi 55-100 Całość pasuje, bez żadnych kombinacji, przeróbek, rzeźbiarstwa. DP idealnie wyspawany, szczelnie leży, trzeba oczywiście wyprogramować sondę lambda. Milltek idealnie pasuje P&P, nic nie trzeba doginać, spawać, prostować, zestaw zawiera wszystkie opaski. Po zamontowaniu turbo zdecydowanie i odczuwalnie lepiej oddycha, szybciej wstaje z dołu i swobodniej kręci się przy wyższych obrotach. Nie mierzyłem temperatury, ale zdecydowanie trudniej jest zagrzać turbo do czerwoności. Dźwięk - przyjemny, basowy. Na postoju cichy, przy 3tyś. obr. głośno (przy równych 3000), ale nie męcząco, chyba, żeby jechać cały czas z taką prędkością obrotową silnika. Przyjemnie słychać każde "dodanie gazu". Przy większych prędkościach jest cicho w środku, przy 170km/h - zupełnie cicho w środku. Ogólnie wrażenia jak najbardziej pozytywne. Polecam. Kilka zdjęć: Panowie, w skrócie. Byłem z żoną w Wiśle na wycieczkę. Stwierdziła, że w trasie, za bardzo rezonuje Faktycznie, między 2800-3000 obr/min. Jest trochę za bardzo basowo (jak na trasę, gdzie dźwięk utrzymuje się dłuższy czas). Myśleliśmy że to BOSE, ale nie - to Milltek Tak więc, zaraz po powrocie przeczytałem kilka tematów i nie chcąc ingerować w oryginalny układ Millteka, zakupiłem db killer lub silencer (jakkolwiek to zwać). Po zamontowaniu okazało się, że jest ciszej niż w ori wydechu. Także na trasę, dla żony - super sprawa. Nic nie trzeba spawać, dodawać tłumików. Dodałem ten wątek, ponieważ czytałem, że niektórzy dokładają jakieś przelotowe tłumiki środkowe, bawią się w spawanie, itd. żeby wyciszyć rezonans. 4min. Roboty P&P, żadnej ingerencji w układ. Tak to wygląda: Dzięki za zainteresowanie się moim wątkiem. Zapraszam do komentarzy, pytań. Edytowane 8 Stycznia 2019 przez dayd_4 Dodanie zdjęć
black4 Opublikowano 20 Grudnia 2018 Opublikowano 20 Grudnia 2018 Witaj, Dzięki za szczegółowe informacje ? Zastanawia mnie dlaczego w wydechu Milltec do 1.8T 2 rury idące od tylnich tłumików tak późno łącza się w jedna? W V6 czy V8 idą do kolektora wydechowego ale w 1.8T? Naprawdę nie przeszkadza Ci brzmienie układu tylko na 2 tłumikach ? Mam na 3 i między 3.5 a 4 tys.obr.min jest do wytrzymania ale dosyć głośno. Nie chciałeś DP 3" i długiego od BAQ garage ? Na pewno jeszcze usprawnia przepływ spalin. Btw. Końcowki ładne ? Pozdrawiam
HOLMATRO Opublikowano 20 Grudnia 2018 Opublikowano 20 Grudnia 2018 @black4 na dwóch tlumikach nie jest dużo głośniej, za to dźwięk robi się przyjemniejszy, bardziej rasowy. Ja przed chwilą wywalilem dwa środkowe.. 1
black4 Opublikowano 20 Grudnia 2018 Opublikowano 20 Grudnia 2018 Hey Grześku, Oczywiście wszystko zalezy od indywidualnych upodobań akustycznych ? Ze środkowym przelotem wywalonym w trasie może być zbyt dokuczliwy. DP 3" long ma sens jak najbardziej ? Pozdrawiam
HOLMATRO Opublikowano 20 Grudnia 2018 Opublikowano 20 Grudnia 2018 Wiem, mam plan wygluszac środek po zimie, ale to na wypadek dalekiej trasy, w koło komina jest dobrze, po wrocku przy wieczornych szalenstwach ze szwagrem na dwa auta nie wyobrażam sobie innego układu. Ma być ryk, ma być fun.
dayd_4 Opublikowano 21 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2018 3 godziny temu, MarcinL napisał: Pokażcie jak to chodzi Spróbujemy coś nagrać może dzisiaj, albo po weekendzie, to wrzucimy.
dayd_4 Opublikowano 21 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2018 9 godzin temu, dayd_4 napisał: Spróbujemy coś nagrać może dzisiaj, albo po weekendzie, to wrzucimy. Nie wyszło dzisiaj, mały zasnął w @HOLMATROwozie i d..a wyszła z upalania. Nagramy coś w przyszłym tygodniu, tym bardziej, że szykuję nowego moda, jakiego jeszcze nikt nie opublikował!!!! Wszystko niebawem..
dayd_4 Opublikowano 22 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2018 W dniu 20.12.2018 o 18:01, black4 napisał: Witaj, Dzięki za szczegółowe informacje ? Zastanawia mnie dlaczego w wydechu Milltec do 1.8T 2 rury idące od tylnich tłumików tak późno łącza się w jedna? W V6 czy V8 idą do kolektora wydechowego ale w 1.8T? Naprawdę nie przeszkadza Ci brzmienie układu tylko na 2 tłumikach ? Mam na 3 i między 3.5 a 4 tys.obr.min jest do wytrzymania ale dosyć głośno. Nie chciałeś DP 3" i długiego od BAQ garage ? Na pewno jeszcze usprawnia przepływ spalin. Btw. Końcowki ładne ? Pozdrawiam Wiesz co, no jest głośniej, nie ma co się oszukiwać, w końcu to przelot. U mnie jest najgłośniej przy 2800-3000, więc jest to kwestia nauczenia się jeździć, tym bardziej z żoną Nawet ruszać musiałem się nauczyć na nowo, bo tak się zmieniła charakterystyka. Swoją drogą, średnica rur jest tutaj około '2, więc może to powoduje że poziom hałasu jest inny, niż przy przelotach o większej średnicy... Gadałem z BAQ, jakoś pamiętam, że cena mnie odstraszyła. Szukałem, czytałem po forum i ciężko jest znaleźć rzeczowe informacje, w sensie jaki wydech, jaki producent - jaki efekt. Tym bardziej, że każde auto jest inne, no i wrażenia każdego są też inne. P.S. wczoraj miałem okazję prowadzić @HOLMATRO (już po wycięciu środkowych) i jest cichszy w zakresie 2800-3000obr. niż mój, ale też zupełnie inaczej brzmi, niż 1.8T, więc jak tu porównywać.. Pozdro!
black4 Opublikowano 23 Grudnia 2018 Opublikowano 23 Grudnia 2018 Witaj, To już przy dosyć niskich obrotach daje się we znaki (ok.2800 obr/min.) Masz rację szereg czynników wpływa na głośność i brzmienie wydechu: np. rodzaj, budowa, liczba tłumików, średnica wydechu, DP. Rzeczywiście inaczej brzmi wydech w 1.8T i 2.0 Tfsi. Sporo frajdy z użytkowania życzę. Napisz co to za nowy mod planujesz ? Pozdrawiam
bartez80 Opublikowano 24 Grudnia 2018 Opublikowano 24 Grudnia 2018 To że wydech milteka pasuje idealnie ,to nie nowość ,oni zawsze robili idealnie spasowane ,układy do auta ,nic nie trzeba było nigdy ciac ,czy spawać ,dźwięk też mają fajny ,tylko niestety cena trochę zabija ,bo nowy taki układ do a4 B6 1,8T oska ,jeszcze niedawno kosztował (bez downpipe) około 4500 pln wydech posiadający dwa końcowe tłumiki i jeden środkowy ,do tego trzeba by liczyć zakup downpipe i już nam się robi kwota bliska 5000 pln , a za połowe tej kwoty można smiało zrobić naprawdę pięknie wykonany i nie gorzej spasowany i nie gorzej brzmiący cały układ wydechowy wraz z downpipe i już z montażem na aucie ,No chyba ,że ktoś trafia taki układ Milteka w używce ,to nawet nie ma się co zastanawiać tylko brać ,bo towar zacny naprawdę.
black4 Opublikowano 24 Grudnia 2018 Opublikowano 24 Grudnia 2018 Bartez pełna zgoda. Jakość ich układów absolutnie bez zarzutu. Spasowanie P&P. Niestety cenia się bardzo. Jak ktoś upoluje używkę za pół ceny zdecydowanie warto rozważyć Zastanawialem się jedynie dlaczego Milltec w 4 cylindrowym 1.8T idzie tak długo dwoma rurami as po DP? Inni renomowani producenci nie stosują tego rozwiązania. Odnosnie samego brzmienia/akustyki rzeczywiście brzmią fajnie. Trzeba by zobaczyć przekrój tłumika Milltec ;D Znajomi mają Millteci w S4 B6/B7 i tam dopiero pięknie to gada. B dynamiczny dźwięk. Dzięki za sygnał, Pozdrawiam i Wesołych Świat ?
bartez80 Opublikowano 24 Grudnia 2018 Opublikowano 24 Grudnia 2018 1 godzinę temu, black4 napisał: Bartez pełna zgoda. Jakość ich układów absolutnie bez zarzutu. Spasowanie P&P. Niestety cenia się bardzo. Jak ktoś upoluje używkę za pół ceny zdecydowanie warto rozważyć Zastanawialem się jedynie dlaczego Milltec w 4 cylindrowym 1.8T idzie tak długo dwoma rurami as po DP? Inni renomowani producenci nie stosują tego rozwiązania. Odnosnie samego brzmienia/akustyki rzeczywiście brzmią fajnie. Trzeba by zobaczyć przekrój tłumika Milltec ;D Znajomi mają Millteci w S4 B6/B7 i tam dopiero pięknie to gada. B dynamiczny dźwięk. Dzięki za sygnał, Pozdrawiam i Wesołych Świat ? miałem okazje rozcinać milteka:)
black4 Opublikowano 24 Grudnia 2018 Opublikowano 24 Grudnia 2018 A no proszę ! To wiesz więcej ? Pozdrawiam
dayd_4 Opublikowano 24 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2018 (edytowane) 8 godzin temu, black4 napisał: Bartez pełna zgoda. Jakość ich układów absolutnie bez zarzutu. Spasowanie P&P. Niestety cenia się bardzo. Jak ktoś upoluje używkę za pół ceny zdecydowanie warto rozważyć Zastanawialem się jedynie dlaczego Milltec w 4 cylindrowym 1.8T idzie tak długo dwoma rurami as po DP? Inni renomowani producenci nie stosują tego rozwiązania. Odnosnie samego brzmienia/akustyki rzeczywiście brzmią fajnie. Trzeba by zobaczyć przekrój tłumika Milltec ;D Znajomi mają Millteci w S4 B6/B7 i tam dopiero pięknie to gada. B dynamiczny dźwięk. Dzięki za sygnał, Pozdrawiam i Wesołych Świat ? @black4 myślę, że tak długo poprowadzone dwie rury, to kwestia ich średnicy. Tak jak pisałem, tutaj jest koło 2 cali tylko. Jakby była jedna rura, to jaką by musiała mieć średnicę, żeby zachować przepustowość - 4cale?? Więc dwie po 2 cale mają sens. Tak sobie to tłumaczę P.S. Jutro kończę moda, poskladam dokumentację fotograficzną i wrzucę. Sam się już nie mogę doczekać! Edytowane 24 Grudnia 2018 przez dayd_4 Błąd
dayd_4 Opublikowano 24 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2018 9 godzin temu, bartez80 napisał: To że wydech milteka pasuje idealnie ,to nie nowość ,oni zawsze robili idealnie spasowane ,układy do auta ,nic nie trzeba było nigdy ciac ,czy spawać ,dźwięk też mają fajny ,tylko niestety cena trochę zabija ,bo nowy taki układ do a4 B6 1,8T oska ,jeszcze niedawno kosztował (bez downpipe) około 4500 pln wydech posiadający dwa końcowe tłumiki i jeden środkowy ,do tego trzeba by liczyć zakup downpipe i już nam się robi kwota bliska 5000 pln , a za połowe tej kwoty można smiało zrobić naprawdę pięknie wykonany i nie gorzej spasowany i nie gorzej brzmiący cały układ wydechowy wraz z downpipe i już z montażem na aucie ,No chyba ,że ktoś trafia taki układ Milteka w używce ,to nawet nie ma się co zastanawiać tylko brać ,bo towar zacny naprawdę. Święte słowa @bartez80, jak się trafia w używce trza brać!
black4 Opublikowano 24 Grudnia 2018 Opublikowano 24 Grudnia 2018 Bardzo możliwe, że jest tak jak piszesz. Nagraj pls jak to chodzi, Pozdrawiam ?
HOLMATRO Opublikowano 24 Grudnia 2018 Opublikowano 24 Grudnia 2018 Dawid chwalisz się nowymi modami ale nie tu gdzie trzeba.. masz temat, tu nie zaśmiecaj ?
Hołowczyc20 Opublikowano 25 Grudnia 2018 Opublikowano 25 Grudnia 2018 Ja u siebie mam milteka od początku do końca z serii to tylko kat. został(i to chyba jest wąskie gardło w tym wszystkim),ale tak czy siak dźwięk jest inny w porównaniu do serii taki bardziej basowy zarówno na biegu jałowym jak i w czasie jazdy.Chodź może odrobinę głośniejszy niż seryjny.Ogólnie warto było wywalić trochę siana na to,ale jak to mówią coś za coś. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się