marcin9680 Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 Witam serdecznie , mam pytanie dotyczace pompotryskow a mianowicie jakis czas temu auto dostalo drgawek na biegu jalowym , wiem napewno ze to nie dwu mas bo juz go zmienilem na nowy wraz ze sprzeglem a drgania wciaz sie pojawialy. Od paru dni zauwazylem , ze auto sie telepie caly czas dopiero ustaje po zwiekszeniu sily nadmuchu klimy , ale silnik zaczol jak by troszke glosniej pracowac do tego przy zmianie biegow nie wazne z jakiego biegu na jaki , po wysprzegleniu i odpuszczeniu gazu silnik okolo 2 sek utzrymuje obroty poczym schodzi z nich. Napewno wiem ze wczesniej tego nie bylo a jezdze tym autkiem juz 2 lata i zaczol lykac wiecej paliwka. Czy moze ktos mi powiedziec co moze sie stac w najgorszym przypadku , bo nie ukrywam jak narazie poszukuje wtryskow do mojej A4-AWX , ale czy do tego czasu nic gorszego sie nie stanie? Czy nie grozi mi rozsypanie sie czegos w silniku ? a tym samym wielka rozpacz i pustki w portfelu. Dziekuje za wszelkie podpowiedzi i pomoc. P.S. jak ktos ma na zbyciu pompki do AWXa to chetnie odkupie.
KrzyHo Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 Jak skończą Ci się wtryski to zgaśnie silnik. Nic innego raczej nie powinno się stać. Ale wiadomo lepiej wymienić i nie mieć problemów z szarpaniem i mocą.
GRazny Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 pierwsza sprawa to wyjeździć to co masz w baku (nie koniecznie to musi być olej napędowy) zalać jakiegoś VPowera + środek do czyszczenia wtrysków (chłopaki polecaja STP) i to też wyjeździć wtedy możemy pogadać dalej... PS: Jak poszukasz to znajdziesz wątek (dziś był albo tworzony albo odnawiany bo czytałem) w którym dwaj właściciele AWX piszą o szarpaniu przez wtryski i po jakimś czasie (pewnie tankowanie) sprawa zanikła - jeden z nich przejechał juz 15.000km od tamtej pory...a znawca tematu pisze pod spodem że pompowtryski ciężko zarżnąć przed jakimiś 400.000 - 500.000km... więc pozostaje nam wierzyć :>
sziney Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 witam, miedzy innymi ja wypowiadałem się w temacie o używaniu środka do czyszczenia wtrysków STP i co mogę powiedzieć po przejechaniu 20 000 km? Mianowicie odkąd nabyłem moją b6-AWX leje tylko verve, no ale pojawił sie u mnie problem z telepaniem silnika, wiec użyłem środka STP i ku mojemu zdziwieniu zadziałało, silnik uspokoił się i przestał tak bardzo telepać, ale ostatnimi czasy problem powrócił i oprócz telepania, pojawiła sie nowość, gdy przekroczę 130km/h silnikiem zaczyna strasznie trząść i jest to odczuwalne i porównywalne z tym jakbym wjechał na kostkę brukową i niestety trzeba zdjąć nogę z gazu, bo inaczej nie da sie jechać. Odczuwam też większe spalanie. Czyli oznacza to że którys PD leje. Zalałem ponownie pełny bak Vervy dolałem STP, ale tym razem cud sie nie zdarzył ;( Zrobiłem logi statyczne i dynamiczne <b><a href="http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_prosze_o_analize_logow-t67535.0.html">Tutaj można je sobie przeglądnąć</a> </b> i wynika z nich jednoznacznie ze PD na pierwszym cylindrze jest bardzo zbliżony do górnej granicy korekcji ok -2,5 a podczas jazy utrzymuje sie przy -2,8 a nawet sięga -3, a i PD na 3 cylindrze nie wygląda za wesoło. Także jestem pewien że w najbliższym czasie czeka mnie spory wydatek, więc jeśli ktoś dysponuje zestawikiem PD do b6 AWX w przystępnej cenie i z dobrymi korekcjami to możemy pohandlować Z tego wszystkiego wynika wniosek, że nie zaszkodzi zalać tego środka czyszczącego STP bo może on pomóc. No i zawsze trzeba zacząć od najtańszych rozwiazań
Daimos Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 Ja również polecam dodatek STP. Myślę, że warto wypróbować. U mnie też po pewnym tankowaniu zaczął dziwnie silnik pracować tzn wibracje, utrudniony rozruch itp. a nazwy stacji nie będę wymieniał :gwizdanie: Po dotankowaniu na innej stacji i zapodaniu STP silnik chodzi jak igła
Musashi Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 narazie do robienia logi i lanie dobrego paliwka
bobek80081 Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 Witam.A powiedzcie panowie ile przebiegu maja wasze cacka , bo chciał bym wiedziec kiedy mnie to czeka?
jaro4444 Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 Radzę nie bagatelizowac objaw padających wtrysków. Kończy się laniem paliwa na danym cylindrze, bardzo długim procesem spalania, kosmicznym EGT, wypaloną tyrbiną, wytopionym tłokiem, urwanym grzybkiem zaworu wydechowego. W ostatnim czasie z tego forum znam 2 wypadki śmierci silnika z takiego powodu i trzeci silnika ASZ w Audi A3. Zaczyna się od cieżkiego rozruchu albo poszarpywania podczas jazdy, kończy wymianą całego silnika.
martin a4 Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 panowie mi tez telepoce tylko jak sie silnik nagrzeje na zimnym nic sie nie dzieje i nie mam problemu z rozruchem co to moze byc mysle ze kolo dwumas lub plecionka bo ci innego
GRazny Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 panowie mi tez telepoce tylko jak sie silnik nagrzeje na zimnym nic sie nie dzieje i nie mam problemu z rozruchem co to moze byc mysle ze kolo dwumas lub plecionka bo ci innego na zimnym nie odczuwasz bo dawki paliwa większe... jak zacznie telepać na ciepłym to włącz klimę (jak dasz radę) i ogrzewanie tylnej szyby... powinieneś odczuć małą różnicę...
martin a4 Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 no jak dam ogrz tylna szybe to juz mniej telepoce [br]Dopisany: 01 Marzec 2009, 21:39_________________________________________________ale nawet w lecie jak jest cieplo i silnik nie jest zagrzany to nie telepoce
GRazny Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 niestety pozostało Ci zrobić logi... korekcje jeśli nie na granicy to pewnie przekroczone
turdzi Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 Kończy się laniem paliwa na danym cylindrze, bardzo długim procesem spalania, kosmicznym EGT jaro4444 czyli jest szansa ze jak mam padajace juz PD to czasem EGT tak rosnie ze mi auto chwilowo tracilo moc i przechodzilo w tryb awryjny ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się