Misieqq7 Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Opublikowano 9 Kwietnia 2019 ładny wynik!:) mógłby niut trochę lepszy wyjść, ale może na 98 pewnie pójdzie w górę , mimo to super wynik! pewnie teraz nie to auto
Vexart Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Godzinę temu, Misieqq7 napisał: ładny wynik!:) mógłby niut trochę lepszy wyjść, ale może na 98 pewnie pójdzie w górę , mimo to super wynik! pewnie teraz nie to auto Całkowicie nie te auto. Się okaże co to wyjdzie na 98 jak pojadę poprawić. Ale hamulce wpierw. Strach jeździć na tym co teraz jest. I się sporo gratów nazbierało z demontażu ? i ciągle przybywa. Z chęcią bym to sprzedał za bardzo małe pieniądze. Wtryski, pompa sai, rurki, ic lewy, hamulce 288, 312 i 245 na tył, Turbo bez luzów ale popękane żeliwo,
traczu_lca Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Jak możesz to podsumuj co zmieniłeś w stosunku do serii, będzie fajne podsumowanie do tych kresek.
Vexart Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2019 (edytowane) Jeszcze wszystkiego nie zmieniłem Ale to co do tej pory: Turbo hybryda od geremiego, bebechy od k04 064 Polecam. Downpipe jak i Tip spawany przez człowieka z Lublina w dość dobrej cenie. 660 razem. Dp owinięty bandażem, dużo daje. Tip spawany pod wlot turbo 47mm i przepływkę 3'' Przepływomierz 3'' Sprzęgło z awx Cały dolot 63mm sam składałem i jakoś wytrzymuje coś powyżej 1 bara. Intercooler fmic 180. Wymieniłem Dv i niepotrzebnie kupiłem n75 bo jak się okazało moje stare kilkuletnie jest dużo szczelniejsze niż nowe i mogę sprzedać n75. Dojdą hamulce 320/288 przewody w oplocie hel od Dev, za które bardzo dziękuję, dzisiaj przyszły Również polecam. Niedługo świece ngk prf7q. Puki co to wszystko co pamiętam. Dzięki wszystkim za pomoc Bym zapomniał o Galetto, podniósł mi Moc, również polecam. Edytowane 9 Kwietnia 2019 przez Vexart
WYSKUN Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 No kurde nie da sie ruszyć w miare szybko bez zerwania przyczepności (opony 225 continental lato) Bez quattro sie nie da 20190410_084437.mp4
Emejcz Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Bez quattro się nie da, a z quattro automatycznie nie czuć mocy 1
Vexart Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Nie przesadzajmy czuć moc z Quattro ja jestem zadowolony z mocy i z samego Quattro jest niezłe najbardziej w zimie.
Emejcz Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 10 minut temu, Vexart napisał: Nie przesadzajmy czuć moc z Quattro ja jestem zadowolony z mocy i z samego Quattro jest niezłe najbardziej w zimie. A jeździłeś ośką z podniesioną mocą, że masz porównanie?
Randor Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 (edytowane) Ośka lepiej zamiata. Szczególnie przodem na boki:p Latałem chwilę fwd z mocą w granicach 210km i 320nm. Jak dla mnie to sensowny maks do tego napędu. 250 przy świrowaniu po mieście musi być już trochę męczące. O zimie nie wspominam. Edytowane 10 Kwietnia 2019 przez Randor
Vexart Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2019 No nie jeździłem fwd z taką mocą. Więc nie mam porównania. Mam kfatro i nie zmienił bym na oske.
Kubal2216 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 1 godzinę temu, Randor napisał: Ośka lepiej zamiata. Szczególnie przodem na boki:p Latałem chwilę fwd z mocą w granicach 210km i 320nm. Jak dla mnie to sensowny maks do tego napędu. 250 przy świrowaniu po mieście musi być już trochę męczące. O zimie nie wspominam. Mam podobne zdanie. Co z tego, że jest duża moc, skoro na starcie trzeba obchodzić się spokojnie z pedałem gazu...
Emejcz Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 25 minut temu, Vexart napisał: No nie jeździłem fwd z taką mocą. Więc nie mam porównania. Mam kfatro i nie zmienił bym na oske. Tak myślałem Ja się przesiadłem z ośki i efektu rwania w Q od trójki w górę już nie ma.
Randor Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 (edytowane) No ale za to jest wrażenie, że d*pa pcha, a nie przód ciągnie. Jakby to nie brzmiało Mi się to spodobało od pierwszego ruszenia Q. Edytowane 10 Kwietnia 2019 przez Randor
shogu Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 19 godzin temu, Vexart napisał: Jeszcze wszystkiego nie zmieniłem Ale to co do tej pory: Turbo hybryda od geremiego, bebechy od k04 064 Polecam. Downpipe jak i Tip spawany przez człowieka z Lublina w dość dobrej cenie. 660 razem. Dp owinięty bandażem, dużo daje. Tip spawany pod wlot turbo 47mm i przepływkę 3'' Przepływomierz 3'' Sprzęgło z awx Cały dolot 63mm sam składałem i jakoś wytrzymuje coś powyżej 1 bara. Intercooler fmic 180. Wymieniłem Dv i niepotrzebnie kupiłem n75 bo jak się okazało moje stare kilkuletnie jest dużo szczelniejsze niż nowe i mogę sprzedać n75. Dojdą hamulce 320/288 przewody w oplocie hel od Dev, za które bardzo dziękuję, dzisiaj przyszły Również polecam. Niedługo świece ngk prf7q. Puki co to wszystko co pamiętam. Dzięki wszystkim za pomoc Bym zapomniał o Galetto, podniósł mi Moc, również polecam. @Vexart swietna robota! Mam dwa pytania: 1. Gdy podjales decyzje przejscia na hybryde rozwazyles tez mozliwosc instalacji serii G, pytam poniewaz czeka mnie ten sam zabieg, ale waham sie nad hybryda lub seria G ( zblizone ceny - sugerujac sie polskim dystrubutorem). 2. Przy wyborze fmic 180 wpadles moze na 175 ? Podobno wchodzi bez wiekszych problemow. Pompe paliwa tez zmieniles ? Pozdrawiam
Vexart Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2019 (edytowane) @shogu 1. Myślałem tylko o hybrydzie. Geremi robi dobre i póki co jestem zadowolony. 2. Chyba wszystkie 180 tak naprawdę mają 175 tylko zaokrąglają. Chyba Mi tam fmic wszedł ładnie bez krojenia belki. Musiałem tylko trochę plastiki wyciąć ale to niewiele takie małe kawałeczki. A tak poza tym wszystko ładnie weszło. Pompy paliwa nie zmieniałem dała radę seria najwidoczniej zdrowa. Chociaż myślałem że będę musiał. Edytowane 10 Kwietnia 2019 przez Vexart
Vexart Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Kurcze tak jak myślałem mam problem z odkręceniem przewodu hamulcowego z tyłu. Zardzewiał. ma ktoś jakiś sposób? nie chciałbym wymieniać całego.
Emejcz Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 17 minut temu, Vexart napisał: Kurcze tak jak myślałem mam problem z odkręceniem przewodu hamulcowego z tyłu. Zardzewiał. ma ktoś jakiś sposób? nie chciałbym wymieniać całego. Elastycznego od sztywnego? Jeżeli tak to raczej zapomnij. Ja nawet z przodu gdzie nie są zardzewiałe nie mogłem ich wyciągnąć po poluzowaniu nakrętki.
Vexart Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2019 (edytowane) Tak elastyczny od sztywnego. Nie chce się rozkręcić. Trudno utnę samą końcówkę i zarobię na nowo. Edytowane 10 Kwietnia 2019 przez Vexart
bartez90 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 45 minut temu, Vexart napisał: @shoguMyślałem tylko o hybrydzie. Geremi robi dobre i póki co jestem zadowolony. Tak do poczytania dla wszystkich w tym dziale jako przestroga jakie to Geremi robi "dobre" hybrydy. Strona 28. Mam nadzieje ze Ciebie to nie spotka. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się