Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podnoszenie mocy 1.8t.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

O kurcze szkoda że dopiero teraz piszesz. Kupił bym u kogo innego... Mam nadzieje że u mnie trochę pożyje ta dmuchawka.

Jak na razie jest git. Oby bez zmian.

Opublikowano (edytowane)

Pytanie czy zakup u kogoś innego by coś zmienił. Szukam godnego zakładu który wykona mi hybrydę i jak się głębiej poszuka to zawsze trafia się na wpisy o nie uznawaniu reklamacji, kombinacjach i cwaniactwu. Te wszystkie rękojmie to farsa. Jest jeszcze znana firma na P ale ceny u nich trochę zabijają, a jak jest z reklamacjami też nie do końca wiadomo.

Edytowane przez Randor
Opublikowano
40 minut temu, bartez90 napisał:

Tak do poczytania dla wszystkich w tym dziale jako przestroga jakie to Geremi robi "dobre" hybrydy. Strona 28. Mam nadzieje ze Ciebie to nie spotka.

 

Dobrze ze ostrzegles, bylem w trakcie ustalania ceny i przerobek....

Czy warto w takim razie zastanowic sie na nowka np:

https://turboworks.pl/product-pol-8204-Turbosprezarka-TurboWorks-GT2871R-DBB-Cast-5-Bolt-0-64AR.html
https://turboworks.pl/product-pol-8200-Turbosprezarka-TurboWorks-GT2860R-DBB-Cast-5-Bolt-0-64-AR.html

Opublikowano
8 godzin temu, Randor napisał:

Jest jeszcze znana firma na P ale ceny u nich trochę zabijają, a jak jest z reklamacjami też nie do końca wiadomo.

O Peruna chodzi? Panowie dosc z kurtuazjami i ukrywaniem problemow, potem ktos nowy przyjdzie, nie zrozumie o kogo chodzi i beda kolejne problemy. Perun to wsadzacze. Tez sami niczego nie robia. Wystarczy z nimi pogadac, to po jednej "rzeczowej" rozmowie odechciewa sie dalszych kontaktow.

Jest jeszcze turbospec. Tam mozna probowac. Robili hybrydy dla Gregora, moze wiec cos potrafia. Natomiast z trwaloscia tez roznie bywa:

Obecnie ja bym sie w hybryde nie bawil, bo dla mnie auto ma byc niezawodne, a nie ma chyba firmy robiacej hybrydy o ktorej nie byloby negatywnych opinii.

Opublikowano
15 minut temu, bartez90 napisał:

O Peruna chodzi? Panowie dosc z kurtuazjami i ukrywaniem problemow, potem ktos nowy przyjdzie, nie zrozumie o kogo chodzi i beda kolejne problemy. Perun to wsadzacze. Tez sami niczego nie robia. Wystarczy z nimi pogadac, to po jednej "rzeczowej" rozmowie odechciewa sie dalszych kontaktow.

Jest jeszcze turbospec. Tam mozna probowac. Robili hybrydy dla Gregora, moze wiec cos potrafia. Natomiast z trwaloscia tez roznie bywa:

Obecnie ja bym sie w hybryde nie bawil, bo dla mnie auto ma byc niezawodne, a nie ma chyba firmy robiacej hybrydy o ktorej nie byloby negatywnych opinii.

To jest jakaś godna uwagi nowa turbina  na moce 250-270km i żeby w miarę p&p była? Z nowa chyba problemów na gwarancji nie będzie i z pewnością trwalsza od hybryd. 

Opublikowano

No niestety nowej nie ma. Są garretty gt28 i pochodne, ale nie są p&p. Najpewniejsze k04-064 ale to już wyższe koszta. No ale i moce zacne, a nie jakieś 30 km i 30 nm różnicy względem seryjnego k03s, które niewiele co się odczuje.

Opublikowano
2 minuty temu, bartez90 napisał:

No niestety nowej nie ma. Są garretty gt28 i pochodne, ale nie są p&p. Najpewniejsze k04-064 ale to już wyższe koszta. No ale i moce zacne, a nie jakieś 30 km i 30 nm różnicy względem seryjnego k03s, które niewiele co się odczuje.

Czyli jak ktoś chce niezawodne w trasie auto, to najlepiej kupno k03s i regeneracja? Ile takie po regeneracji powinno osiągnąć? 

Opublikowano

A tego nikt nie wie i nikt Ci nie powie. Natomiast raczej o wiele mniej wpadek jest z regeneracja seryjnego turbo niz z hybryda. Dla mnie najlepsze jest k04-064. Jezdzilem takim autem kolegi porobionym na 320 km/400 nm i zbiera sie to lepiej niz s4. Polecam kazdemu:-) sam zaczalem o tym myslec na powaznie, jak kiedys bedzie wiekszy przyplyw gotowki. A ze swoje kosztuje, no tuning nigdy nie byl tani

Opublikowano
14 minut temu, MarcinL napisał:

Czyli jak ktoś chce niezawodne w trasie auto, to najlepiej kupno k03s i regeneracja? Ile takie po regeneracji powinno osiągnąć? 

Ja swoją oddałem do przeróbki na  k03s. Narazie zrobiłem 8 tyś i jest ok  . Dolot suchy wcześniej był wilgotna. Także polecam taki zabieg 

Opublikowano
5 minut temu, Misieqq7 napisał:

Ja swoją oddałem do przeróbki na  k03s. Narazie zrobiłem 8 tyś i jest ok  . Dolot suchy wcześniej był wilgotna. Także polecam taki zabieg 

I jaka moc wyszła? I ile dałeś jeśli można wiedzieć. Póki co moja k03 po programie ok śmiga, ale nie wiadomo ile wytrzyma i trzeba już się orientować w temacie. 

Opublikowano

220km i 324 mm robione latem. 

Koszt całkowity 1150zl ale na  nowym żeliwie tak to chyba 900zl  bo chciałem mieć już kompletna regenerację;)

Mogę polecić  Ci gościa co mi ogarniał. Bardzo rzetelnie dobry kontakt.  

Opublikowano

I  na częściach niemieckich kode zrobiona regeneracja. 

Opublikowano
13 minut temu, Misieqq7 napisał:

220km i 324 mm robione latem. 

Koszt całkowity 1150zl ale na  nowym żeliwie tak to chyba 900zl  bo chciałem mieć już kompletna regenerację;)

Mogę polecić  Ci gościa co mi ogarniał. Bardzo rzetelnie dobry kontakt.  

Podeślij na pw, to się przyda kontakt na przyszłość. 

Opublikowano (edytowane)

Lepiej daj namiary tutaj. Jeśli gość dobrze ogarnia regeneracje przyda się wszystkim takie info. Jeśli to tajemnica mi też podeślij na pw.

Edytowane przez Randor
Opublikowano
14 godzin temu, Vexart napisał:

O kurcze szkoda że dopiero teraz piszesz. Kupił bym u kogo innego... Mam nadzieje że u mnie trochę pożyje ta dmuchawka.

Jak na razie jest git. Oby bez zmian.

Też dowiedziałem się za późno Turbo od Geremiego przyszło i jest u mechanika będzie montowane, tak że łącze się z tobą w nadzieii że nam prędko nie padną :)

Opublikowano

Jak narazie jest dobrze nie bierze oleju w dolocie sucho. I oby tak dalej. 

Opublikowano

A jakie macie opinie o karambolu? Bo jak kolega wyżej pisał że najprościej znalesc negatywne opinie xd 

Turbafka będzie rozwiercona k04-64 do strokera ciekawe ile pozyje 

Opublikowano

No zostało aby założyć. 

Te przednie 320 kawał tarczy chociaż są większe :P

20190415_194713.jpg

Opublikowano

Bardziej damskiego koloru zaciskow nie było?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Dlaczego damskiego? są Git będą pasowały do czarnych felg XD

Nie chciałem czerwonych. Praktycznie wszyscy takie mają. Trzeba się trochę wyróżnić. zawsze mogę też zmienić kolor. Za malowanie proszkowo nic nie płaciłem.

Edytowane przez Vexart

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...