Bartoszzz Opublikowano 10 Stycznia 2019 Opublikowano 10 Stycznia 2019 10 minut temu, soul87 napisał: Zależy jesczce jak masz moment poprowadzony. Znanym faktem jest że seryjna dwumasa zaczyna mieć problemy przy 1 barze boosta powyżej 2600 rpm do okolic 3000. Na wyższych biegach . Przenosi wibracje poza tym nie wiadomo jak mocna jest dwumasa w awt b5. Tutaj mowa o b6 A numery kat dwumasy dla awt i bfb są inne Spojrzalem w logi i jest okolo 1,15-1,2 bara juz od okolo 2600-2700 obrotow. Choc samo doladowanie nie powiem tak jak to dobrze powiedziales poprowadzonego momentu obrotowego. Nie ma u mnie znaczenia jaki to bedzie bieg, wibracji nie ma. Zdziwilo mnie tylko to, ze piszesz iz trzeba koniecznie zmienic dwumase. Jak widac nie trzeba i napewno nie jestem jedynym przypadkiem. Dwumasa w BFB i AWT jest bodajze ta sama, wiec tzw. "sprzeglo AWX" podchodzi P&P. Zreszta nigdzie nie spotkalem sie na necie by ktokolwiek napisal, ze nie pasuje do dwumasy, a troche tego ludzie pozmieniali. Inna kwestia jak ma sie sprzeglo 240mm. Dlatego nie wmawiajmy komus, ze trzeba zmienic i juz, najpierw sprawdzic stan, a najwyzej potem wymieniac.
Bartoszzz Opublikowano 10 Stycznia 2019 Opublikowano 10 Stycznia 2019 6 minut temu, Vexart napisał: Bartoszzz jaki koszt całkowity tej modyfikacji? Koszt czego ? Sprzegla ? Chyba 500zl i wymiana po mojej stronie.
Vexart Opublikowano 10 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2019 koszt całkowity turbo ic wtryski sprzęgło zrobienie wirusa itp.
Vexart Opublikowano 10 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2019 W sobotę mam nadzieję ze uda mi się zrobić logi to wszystkie te co opisał Łukasz13 dynamiczne 090+093 też?
przem8 Opublikowano 10 Stycznia 2019 Opublikowano 10 Stycznia 2019 Teraz, Vexart napisał: 090+093 też? Jak nie masz błędów od napinacza/rozrządu to nie. Wystarczy, że podejrzysz wartość synchronizacji w gr. 93.
Vexart Opublikowano 10 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2019 Powinno być w okolicy 0. Przy niedawnej wymianie napiczacza i łańcuszka wszystko dobrze ustawiłem. Miałem przestawiony pasek o jeden ząbek na wale korbowym i pokazywało -15 przestawiłem i było 0 ale sprawdzę.
Bartoszzz Opublikowano 10 Stycznia 2019 Opublikowano 10 Stycznia 2019 32 minuty temu, Vexart napisał: koszt całkowity turbo ic wtryski sprzęgło zrobienie wirusa itp. Generalnie to bez 5-6 tysi to nawet nie zaczynaj tematu na powyzej 250km Ile ja w pompowalem dokladnie to nie licze, ale tak na szybko najwazniejsze sprawy: turbo - 1800, fmic - 1300, DP + wydech ponad 2000, wtryski - 400 (plus moze dojsc pompa paliwa za kilka stowek), po drodze kupa rzeczy typu sprzeglo, DV, N75, jakies uszczelki, wezyki, obejmy itd. Program to juz zalezy u kogo, w jakiej opcji itd. 500-1500.
bartez90 Opublikowano 10 Stycznia 2019 Opublikowano 10 Stycznia 2019 (edytowane) Z programem i zrobieniem wszystkiego na dobrze to do 260 km mysle ze kolo 7 tys potrzebne. Co do hamulcow to wyobraznia nie ma tu nic do rzeczy bo lekkie s3 8l ma wieksze hamulce niz seryjne bfb. Takie 312/255 to jest dobre do golfa a nie ciezkiego a4 b6 w Q. Na szczescie ja tym jezdzic nie bede:-) Edytowane 10 Stycznia 2019 przez bartez90
Vexart Opublikowano 10 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2019 (edytowane) 7tyś to wyjdzie jak będę wszystko zakładał sam czy wliczyłeś w to cenę za założenie? Wydaje mi się że wyobraźnia na drodze co się może stać gdy... ma bardzo dużo do gadania. z tego co mówisz wychodzi na to ze nie moc a waga ma tu więcej do gadania więc co to za różnica czy mam 170 czy 270 jak nie mam zamiaru jeździć tym nie wiadomo jak szybko przez to że mam tyle mocy. To zastanawiam się teraz dlaczego Audi wstawiało do b6 w Q hamulce np 288 i 245 przecież to bez sensu. Jak mi się wydaje to takie hamulce wykorzystuje się w pełni tylko przy hamowaniu awaryjnym. A jakoś od kiedy mam ten samochód ponad 4 lata nigdy nie musiałem tak hamować. I obym nie musiał. Ale nie chce mi się sprzeczać o te hamulce. Jak na razie to nic nie zrobiłem z samochodem (tyle że wstawię dp bo wkurza mnie stukanie katalizatora) Chcę zasięgnąć informacji o wszystkim co się da wtedy będę decydował co robię z samochodem. Jednak jutro zapewne zrobię logi w sobotę rano sprawdzę kompresję. I wyślę wyniki. Edytowane 10 Stycznia 2019 przez Vexart
bartez90 Opublikowano 10 Stycznia 2019 Opublikowano 10 Stycznia 2019 I moc i waga, dlatego w s4 i rs4 masz duzo lepsze hamulce. To ze audi cos wstawialo seryjnie nie znaczy ze jest to dobre. Wystarczy nawet pare tematow na naszym forum poczytac w dziale o hamulcach - daja do myslenia. Wez tak tylko na logike: zwiekszasz moc auta o 100km i 150nm i zostawiasz seryjny hebel? Nie trzeba byc specjalista zeby stwierdzic ze od razu cos tu nie gra.
Vexart Opublikowano 10 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2019 No to najpierw hamulce i sprzęgło tak?
WYSKUN Opublikowano 10 Stycznia 2019 Opublikowano 10 Stycznia 2019 11 godzin temu, soul87 napisał: Nie rozpędzajcie się z tym sprzęgłem, sprzęgło AWX nie pasuje do seryjnej dwumasy bez "modyfikacji" plug and play jest tylko cały zestaw AWX , sprzęgło razem z dwumasą... W swoim AVJ napęd przód miesiąc temu wkładałem zestaw z AWX (tarcza + docisk + łożysko) i wszystko pasuje P&P do seryjnej dwumasy.
Vexart Opublikowano 10 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2019 Wyskun jaką masz moc i jakie hamulce?
soul87 Opublikowano 10 Stycznia 2019 Opublikowano 10 Stycznia 2019 Od tego postu w dal. Różnicę są w tulejce tarczy sprzeglowej od awx. Ciekaw czego czasami pasuje czasami nie
Vexart Opublikowano 11 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2019 Zrobiłem logi mam nadzieje że dobrze, wysłać je tutaj czy komuś by sprawdził?
sitar Opublikowano 11 Stycznia 2019 Opublikowano 11 Stycznia 2019 Musisz je wrzucić na stronkę vaglogi a tu dać linka
Vexart Opublikowano 12 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2019 Statyczne: http://vaglogi.pl/log-002_033_a9kjX.html http://vaglogi.pl/log-001_003_1W0pH.html Dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-002_033_VUjCXe.html http://vaglogi.pl/log-003_020_p5v916v.html http://vaglogi.pl/log-115_118_CD91o.html
bartez90 Opublikowano 12 Stycznia 2019 Opublikowano 12 Stycznia 2019 1. Turbo niedoladowuje w calym zakresie obrotow. Moze byc w kiepskim stanie albo wg zbyt malo podciagniete. 2. Gora troche na ubogo. 3. Przeplyw moglby byc troche lepszy ale tragedii nie ma.
Vexart Opublikowano 12 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2019 (edytowane) Pewnie wg źle ustawione. Bo za dwa lata temu czyli z 20tyś km wcześniej wymieniałem rdzeń turbiny. Zbyt uboga mieszanka?? Przed każdym logiem kasowałem błędy. Jak zrobiłem wszystkie dynamiczne i zatrzymałem się by zrobić statyczne to wyskoczył błąd 16683 Coś o ciśnieniu doładowania. Obstawiam ze wg trzeba ustawić bo wtedy zostawiłem jak było bo nie miałem jak ustawić dobrze. Co z przepływem za mały? Filtr zapchany czy jak? Edytowane 12 Stycznia 2019 przez Vexart
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się