Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Silnik 1.8 T i gaz


lider57

Rekomendowane odpowiedzi

montuj smiało ja juz ponad pół roku smigam i wszystko ok tylko podzespoły o wzmocnionej wytrzymałosci grubsze przewody i reduktor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

montuj smiało ja juz ponad pół roku smigam i wszystko ok tylko podzespoły o wzmocnionej wytrzymałosci grubsze przewody i reduktor

Możesz podać producenta tych grubszych przewodów bo pierwszy raz o tym słyszę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

montuj smiało ja juz ponad pół roku smigam i wszystko ok tylko podzespoły o wzmocnionej wytrzymałosci grubsze przewody i reduktor

Możesz podać producenta tych grubszych przewodów bo pierwszy raz o tym słyszę?

producent ten sam tylko standardowo montuja przewód od zbiornika o srednicy 6mm ado aut o wiekszej mocy zaleca sie 8mm[br]Dopisany: 20 Listopad 2010, 22:30_________________________________________________

montuj smiało ja juz ponad pół roku smigam i wszystko ok tylko podzespoły o wzmocnionej wytrzymałosci grubsze przewody i reduktor

Możesz podać producenta tych grubszych przewodów bo pierwszy raz o tym słyszę?

u mnie takie załozyli czyli 8mm i reduktor do mocy 250km i furka smiga az miło :good:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

montuj smiało ja juz ponad pół roku smigam i wszystko ok tylko podzespoły o wzmocnionej wytrzymałosci grubsze przewody i reduktor

Możesz podać producenta tych grubszych przewodów bo pierwszy raz o tym słyszę?

producent ten sam tylko standardowo montuja przewód od zbiornika o srednicy 6mm ado aut o wiekszej mocy zaleca sie 8mm[br]Dopisany: 20 Listopad 2010, 22:30_________________________________________________

montuj smiało ja juz ponad pół roku smigam i wszystko ok tylko podzespoły o wzmocnionej wytrzymałosci grubsze przewody i reduktor

Możesz podać producenta tych grubszych przewodów bo pierwszy raz o tym słyszę?

u mnie takie załozyli czyli 8mm i reduktor do mocy 250km i furka smiga az miło :good:

Te przewody nie mają "wzmocnionej wytrzymałosci" po prostu zwiększona średnica i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

montuj smiało ja juz ponad pół roku smigam i wszystko ok tylko podzespoły o wzmocnionej wytrzymałosci grubsze przewody i reduktor

Możesz podać producenta tych grubszych przewodów bo pierwszy raz o tym słyszę?

producent ten sam tylko standardowo montuja przewód od zbiornika o srednicy 6mm ado aut o wiekszej mocy zaleca sie 8mm[br]Dopisany: 20 Listopad 2010, 22:30_________________________________________________

montuj smiało ja juz ponad pół roku smigam i wszystko ok tylko podzespoły o wzmocnionej wytrzymałosci grubsze przewody i reduktor

Możesz podać producenta tych grubszych przewodów bo pierwszy raz o tym słyszę?

u mnie takie załozyli czyli 8mm i reduktor do mocy 250km i furka smiga az miło :good:

Te przewody nie mają "wzmocnionej wytrzymałosci" po prostu zwiększona średnica i tyle.

no dokładnie poprostu zle sie wyraziłem sorki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

poszukuje dobrego instalatora lpg w warszawie , czy ktoś moze polecić jakiś zakład?

W warszawie dobry jest migaz-s na modlińskiej i jeszcze nikoś się zna na rzeczy. Niestety chłopaki mają troche ceny z kosmosu.

Przystępnie cenowo w miarę dobrze robią w legionowie bluelpg. Ja u nich robiłęm i zero problemów na początku były małe niedomówienia ale wszystko ok no i cena zaskakująco niska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poczytalem troche i o blue to rozne opinie sa, ja odpuscilem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15k km temu założyłem instalke BRC i podczas przeglądu wybuliłem 100PLN za serwis (wymiana filtra i regulacja kompem) a jak jest u was z tą instalką i serwisem no i wspomnę że gwarancja jest na 2 lata bez limitu kilometrów.

Jak jest w waszym przypadku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja od miesiąca mam w swoim AEB Q taki o to zestaw

-sterownik stag300+

-reduktor magic 3(250ps na jednym wyjściu)

-wtryski magic jet(odpowiednio rozwiercone dysze)

-miedź 8mm pod całym autem,rozwiercony wlot zaworu(ten na 8mke ma wlot 4mm :( )

-zbiornik w koło

-wlew w klapke

Zestaw jest mega wydajny i podczas maxymalnego obciążenia ciśnienie na listwie spada raptem o kilka % więc myślę,że można by nią zasilić o wiele mocniejszy setup.

Cena jest mega atrakcyjna w porównaniu do innych instalacji tej klasy.Ja najeździłem na nim dopiero około 4kkm,ale ziom ma już rok czasu w a3 1.8T i jest mega zadowolony.Dodam,że używam tego auta w zimie jako treningówki często gęsto widzi tor i inne oesy...oczywiście na lpg :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, koledzy mam pytanie dotyczące podłączenia węży z cieczą chłodzącą do parownika, bo u siebie mam podpięte do dolnego króćca wąż od chłodnicy oleju a do górnego od nagrzewnicy. Rozmawiałem z kolegą który mówi, że na dolny powinno być podany przewód który szybciej się nagrzewa. Ciekaw jestem czy jest jakaś różnica :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam szanownych klubowiczy ..

opiszę wam skład mojej instalacji i opisze problem jaki się pojawia...

reduktor - zavoli

zawór - zavoli

wielozawór - tomasetto

ecu - secqel v4

wtryskiwacz gazu -omvl

średnica przewodu nie jest mi znana..

problem jaki się pojawia to przerywanie silnika a raczej szarpanie silnikiem podczas delikatnego wciskania pedału gazu , a w przypadku gwałtownego przyśpieszania wszystko jest Ok ..

powiedzcie mi coś o mojej instalce i może jakies rady co z tym zrobić ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czytam wasze opisy i powiem jedno, jezdze A4 Avant FWD z silnikiem AEB. Auto mam od niecalych 3 lat i od razu po kupnie zalozylem instalacje gazowa.

Na instalacje sklada sie:

- butla 56 litr w kolo

- sterownik OMVL DREAM / lub KING

- listwa wtryskowa VALTEK (cewki czerwone, moze wolniejsze ale zywotniejsze)

Od tego czasu przejechalem nim 170 tys km. Obecnie auto ma 334 tys km przebiegu i nie dzieje sie z nim absolutnie nic. Zostala wymieniona tylko raz listwa wtryskiwaczy po 110 tys km, oraz standardowo co 20 tys km filtry gazu. Jedyna przypadlosc jaka je trawi, to przy pedale gazu w podlodze na biegach od 3 wzwyz przy predkosci obrotowej silnika powyzej 4500 - 5500 obr/min auto przelacza sie na benzyne. Byc moze zastosowano za male dysze, lub przewod glowny jest 6mm zamiast 8mm.

Spalanie:

- trasa 90 do 120 km/h - okolo 9 l/100km

- trasa 130 do 160 km/h - okolo 10/11 l/100km

- trasa 180 do 200 km/h - okolo 14 l/100km

- miasto z lekka noga - okolo 11 l/100km

- miasto norma :naughty: - okolo 13 l/100km

Gaz tankuje tylko na BP lub Statoil. Niewiem czy to prawda, ale slyszalem opinie ze warto kalibrowac instalacje 2 razy do roku (w zime i po niej) gdyz sklad mieszanki LPG na stacjach na zime jest zmieniany ?? :gwizdanie:

Bardzo wazna rzecz przy instalacjach gazowych to takze dlugosc przewodow od wtryskiwaczy do dysz w kolektorze, swoja instalacje zamontowalem tak ze zostaly skrocone do absolutnego minimum. Czasy wtrysku gazu przy malym i srednim obciazeniu niewiele roznia sie od czasow benzyny. To moje 3 auto na gazie, i niech ktos mi powie ze gaz jest "be"... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wyrabia Ci reduktor i tyle.... Valteci na styk tez na tą moc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...