adams78 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Normalna cena raczej za BRC. Wtryski standardowo pomarańczowe, reduktor Genius Max 1500mBar. To powinien zawierać zestaw i nic tam nie kombinuj bo to działa Zwróć tylko uwagę, aby czujnik ciśnienia gazu nie był na listwie, przed wtryskiwaczami, ale jako oddzielny map-sensor. Nowsze instalacje mają to standardowo, podobnie jak czujnik ciśnienia doładowania turbiny. Polecam wlew pod klapką :gwizdanie:
lyo Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Ok pomarańczowe (standard) a jakieś lepsze są, ze standardem mi się źle kojarzy :> " aby czujnik ciśnienia gazu nie był na listwie, przed wtryskiwaczami," masz jakąś fotkę jak to wygląda zamontowane, no i to "czujnik ciśnienia doładowania turbiny" Acha.. zapomniałem, a jaka różnica między sequent 24 a sequent 57 ?
piotrekb90 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Jak przygotować silnik 1.8 T do montażu gazu?? Załóżmy że wszystkie podzespoły, czujniki itp itd sprawne. Trzeba coś wymienić przed gazowaniem?? W faq jest mowa żeby wyciąć kata czy to jest konieczne?? Za wszelkie informacje dziękuje. Pozdr.
Bogumił Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Jeżeli jak piszesz "podzespoły masz sprawne" to nie ma co robić przy nim. A co do tego kata to zdania są podzielone, ja na ten przykład nie wyciąłem go i przejechałem około 17.000 km na instalacji i jak na razie nie narzekam.
piotrekb90 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 A jest sens go wymieniać?? I ile może kosztować wymiana kata??
franio Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 nowy kat chyba ze 2000... :gwizdanie:
piotrekb90 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 no to mnie teraz powaliłeś tą ceną...
adams78 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 masz jakąś fotkę jak to wygląda zamontowane, no i to Nie mam, bo mam starszy model instalki i u mnie czujnik jest właśnie na listwie - to się notorycznie psuje goowno Każda nowa obecnie sprzedawana BRC ma tą wadę usuniętą, ale nie zaszkodzi się upewnić. A jest sens go wymieniać?? Nie ma sensu wymieniać kata, a jeśli jeździsz normalnie i nie katujesz silnika to nie ma sensu go usuwać - zakładając, że jest sprawny. Jak przygotować silnik 1.8 T do montażu gazu?? Wymienić świece i zalać syntetykiem
Buba Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 i rozszczelnic silnik przy okazji. trzeba dobrze sprawdzic czy mozna syntetyk wlac
adams78 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Heh, to ciekawe... Poproszę o wyjaśnienia, szczególnie w kwestii jak sprawdzić???
kologo Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Popieram wypowiedzi kolegów. Nie zastaniawiaj sie kolego tylko montuj. :)
franio Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Heh, to ciekawe... Poproszę o wyjaśnienia, szczególnie w kwestii jak sprawdzić??? sprawdzić jak sprawdzić, ale nie zmienia się oleju na klasę wyższą
CoLo Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Heh, to ciekawe... Poproszę o wyjaśnienia, szczególnie w kwestii jak sprawdzić??? sprawdzić jak sprawdzić, ale nie zmienia się oleju na klasę wyższą Czyli jak ktoś ma minerala to lepiej dla silnika żeby przy nim pozostał ????? Z twojej wypowiedzi tak wynika...
adams78 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Heh, to ciekawe... Poproszę o wyjaśnienia, szczególnie w kwestii jak sprawdzić??? sprawdzić jak sprawdzić, ale nie zmienia się oleju na klasę wyższą Jak masz jakieś skuteczne i rzeczowe argumenty - najlepiej poparte praktyką, a nie gadaniem Pana Kazia/Henia czy kogo tam - to chętnie się dowiem dlaczego? To może przejdę na klasę niżej... Ale mam nieodparte wrażenie, że siejesz farmazony... Ponadto, to OT - Proponuję odpowiedź w innym dziale.
franio Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Nie, dobry dział, "silnik i gaz", a jak silnik to i olej. Uczmy się czytać ze zrozumieniem, nie kazałem przechodzić na klasę niżej tylko lepiej pozostać przy tym samym.
loloA4 Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 witajcie a czy mozna zamontowac gaz z padnieta turbawka? chcialem zakladac gaz BRC a z naprawa turba musze sie wstrzymac.czy da rade to zestroic wszystko? .powiem wam ze auto nie ma wiekszego spalania,turbo walniete mocy mniej a 10 wciagnie gdzies
piotrekb90 Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 A ile może kosztować regeneracja/wymiana turbo??
loloA4 Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 900 zl znalazlem. wysylaja mi zregenerowana juz.ja montuje i swoja popsuta oddaje im w ciagu 2 tyg. i do tego 2 lata GWARANCJI nie robie tego narazie bo mam na sekwencje kase odlozona na styk takze musze sie wstrzymac a gaz musze miec jak najpredzej;D
adams78 Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Możesz zakładać, nawet jak turbina mocno rzygnie olejem to nic się nie stanie, bo przecież elementy instalacji nie mają z tym nic wspólnego. Mocno ubywa oleju? Warto sprawdzić czujnik temperatury przed montażem, przydałaby się też wymiana świec, ale jak turbinę wkrótce wymienisz to może wtedy?
loloA4 Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 mocno wlasnie nie,jak ja mam ja od sierpnia to nawet nie 0.5 litra,dziwi mnie to bo na swiatlach jak stoje to dymka pusci,przestanie puści i to nie zawsze,zalezy jak sie nazbiera pewnie.turbawke dopiero gdzies w kwietniu zrobie. a co do czujnika to jakie mial by teraz obiawy bedac nie w pelni sprawny? myslalem ze zestrojenie mam lpg bedzie problemem jak turbo trafione
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się