gabalo Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 Jeśli chodzi o dystanse,to min.grubość przy której jest możliwa i sensowna zmiany średnicy piasty to 17mm. Dlaczego akurat 17mm? dlazego np w dystansie 6mm ni mialoby to sensu?
PanFlorian Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 Taką informację otrzymałem z dystom, ale jak się teraz nad tym zastanawiam to nie widzę na to żadnego logicznego uzasadnienia...Musiałem chyba coś źle zrozumieć,więc nie sugeruj się moją odp. Przepraszam za wprowadzanie w błąd.
afroo. Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 Skoro i tak chcesz wkładać dystans to rób od razu z centrowaniem pod felgę w Dystomie. Sam mam z Dystomu 5mm pod centrowanie 73,1 i zrobili bez najmniejszego problemu.
tomasz102 Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 Chodzi o mocowanie na piaście. W pewnych przypadkach (dystans przelotowy) obniżasz kołnierz mocowania na piaście. Dlatego "pewne" grubości dystansu nie są zalecane. Nie nawiązuje do 17 mm bo to akurat inna bajka, jednak warto się zdać na dystom. Oni nie zajmują się tym od wczoraj i potrafią doradzić tak, żeby było ładnie i bezpiecznie. Długość śrub montażowych też się zmienia, a oni dobierają odpowiednie.
afroo. Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 Mówisz o dystansach pod to samo centowanie. Jeśli kolega chce pod 66,6 to zrobi nawet dystans 1mm ze zmianą centrowania.
Lysy705 Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Panowie siada 19 8.5Cala et 35?
afroo. Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Panowie siada 19 8.5Cala et 35? Nawet bardzo ładnie.
gabalo Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Tak chyba zrobie.... bede za 2 tygodnie w polsce to wrzuce letnie kapcie, pomierze dokladnie ile mm przód i tył, zadzwonie do dystomu, zamówie i na wiosne bedzie wszystko pasowało z nowym felunkiem. Dzieki Panowie.
melon31 Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 melon31, dnia 13 List 2015 - 00:20, napisał:Felga s-line 17" 7,5J et 56 podejdą do B6 avant zawiecha 1BE ?Jak tak to jaka opona będzie optymalna ?Pozdro Bierz s-line ale z et 43 Opony na to najlepiej 225/45/17.ET 56 - będą bardzo mocno schowane w nadkolu. Kiepsko to będzie wyglądało. Jeżeli chciałbyś to skorygować dystansem to dystans będzie musiał mieć z 25 mm, co jest dużą wartością. Ogólnie podejdzie czy tylko na dystansach da się je zamontować ? pozdro
tomasz102 Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Dlaczego chcesz inwestować w felgę do której będziesz musiał założyć bardzo duży dystans ?
Fido Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Bo się pewnie napalił na nie jak szczur na suchary. Czasami tak bywa.
husajn22 Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 Witam mam zamiar kupic felgi o znaczeniu 7.5x17 jakie moze być ET od ilu do ilu tak żeby ładnie wyglądało równo z nadkolem opony 225/45/17 A4B6 Avant
s3ns Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 Jak ma być równo z nadkolem lub w miarę blisko i bez dystansu to celuj w jakieś ET25-30 dla takiej szerokości felgi
Przemox6 Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 (edytowane) Mam do wyboru 3 rodzaje felg na lato 16": 1. 7J ET 50 2. 6,5J ET 33 lub 45 3. 7J ET 37 1 będzię napewno schowana w nadkole a 3 będzie ok myśle ale ciekawi mnie najbardziej 2. Która będzie najlepiej wyglądała?? Duża jest różnica między 6,5J a 7J ?? Edytowane 28 Listopada 2015 przez Przemox6
tomasz102 Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 0,5 cala w szerokości. Gdybym miał tylko z tych powyższych wybierać to brałbym pozycje numer 3 + do tego 13 mm dystans przód i 17 mm tył oraz opony 205/55/16.
Przemox6 Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 Chciałbym się obejść bez dystansów. Czyli nr 3 bez dystansów będzie najmniej schowana w nadkolu??
tomasz102 Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 Tak. Najmniej z tych które podałeś.
tomeks94 Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 Mam okazję kupić felgi 8,5 cala et 40 rozmiar 18. Jaka opona tam będzie pasowała bo obecnie są na nich jakieś 245/40 i raczej w nadkole to ciężko wejdzie Mam gwint tak że z regulacją nie ma problemu. Nie chce za dużego naciągu a i musi być dosyć komfortu bo często komplet w aucie mam.
prezesik18 Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 225/40 będzie na równo, a 215/40 delikatnie naciągnięte. http://tyrestretch.com/8.5-215-40-R18/ http://tyrestretch.com/8.5-225-40-R18/ dodam że mając 225/40/18 et 35, z przodu z glebą ciężko zejść poniżej 62cm bo czasami ocierało o nadkole(chyba że masz beton gwint). Poz zmianie gumy na 215/35 mogłem zejść z gwintem na 58cm oraz dać jeszcze dystans 13mm.
tomasz102 Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 Mam okazję kupić felgi 8,5 cala et 40 rozmiar 18. Jaka opona tam będzie pasowała bo obecnie są na nich jakieś 245/40 i raczej w nadkole to ciężko wejdzie Mam gwint tak że z regulacją nie ma problemu. Nie chce za dużego naciągu a i musi być dosyć komfortu bo często komplet w aucie mam. Z przodu będzie minimalnie wystawało. Najlepiej założyć tam: 225/40/18. Jak przedmówca pisał 215 - to już delikatny naciąg się zaczyna.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się