dekiel 13 Opublikowano 3 Grudnia 2021 Opublikowano 3 Grudnia 2021 Godzinę temu, Nihil napisał: Czeka mnie zakup zestawu na lato. Planuje zmienić felgi, bo te co mam zostaną na zestaw zimowy. Myślę nad zakupem JR20 z parametrami 19" 8,5j 35et i do tego opona 235/35/19. Zawieszenie mam 1BE na sprężynach eibacha pro kit. Będzie to dobrze siedziało, czy jednak coś może być nie tak? Przód właściwie równo z nadkolem , do tyłu dystans ok 8 mm i tez bedzie równo.
Hassano Opublikowano 9 Grudnia 2021 Opublikowano 9 Grudnia 2021 (edytowane) Witam, Zaczne od tego że pacjent to A5 8T 3,0TDi s-line. Felgi jaki mnie interesują to: ROZMIAR: 19" SZEROKOŚĆ: 9,5" ET:30 OTWÓR CENTRALNY:72,6 I teraz pytanko jaki rozmiar opony żeby ładnie to leżało ( ani za mało ani za dużo ) Oraz czy przy tej szerokości będą potrzebne dystanse żeby ładnie kółko stało w lini z nadwoziem Edytowane 9 Grudnia 2021 przez Hassano
xxxPALUCHxxx Opublikowano 22 Grudnia 2021 Opublikowano 22 Grudnia 2021 audi a4 avant b7 3.0 TDI ( ASB ) felga AVUS III - 8cali, ET 45, srednica 18, opona zimowa Continental 235/40/18 - nic nie bedzie przycierac?
Mr.Joker Opublikowano 23 Grudnia 2021 Opublikowano 23 Grudnia 2021 5 godzin temu, xxxPALUCHxxx napisał: audi a4 avant b7 3.0 TDI ( ASB ) felga AVUS III - 8cali, ET 45, srednica 18, opona zimowa Continental 235/40/18 - nic nie bedzie przycierac? Nie. To fabryczne parametry zarówno felg jak i opon.
xxxPALUCHxxx Opublikowano 23 Grudnia 2021 Opublikowano 23 Grudnia 2021 8 godzin temu, Mr.Joker napisał: Nie. To fabryczne parametry zarówno felg jak i opon. dziekuje
adrusek Opublikowano 1 Stycznia 2022 Opublikowano 1 Stycznia 2022 (edytowane) Hej. Na tą chwilę jest gwint a w późniejszym czasie będę zmieniać na cywilne zawieszenie. Tylko teraz potrzebuje kupić zimówki i zostały mi felgi z a6 C6 a mam a4 b5 17 8cali i et 48. Czy to wejdzie z gwintem i jaka opona 225/45 czy lepiej 205/50 Edytowane 1 Stycznia 2022 przez adrusek
Dev Opublikowano 1 Stycznia 2022 Opublikowano 1 Stycznia 2022 13 godzin temu, adrusek napisał: Hej. Na tą chwilę jest gwint a w późniejszym czasie będę zmieniać na cywilne zawieszenie. Tylko teraz potrzebuje kupić zimówki i zostały mi felgi z a6 C6 a mam a4 b5 17 8cali i et 48. Czy to wejdzie z gwintem i jaka opona 225/45 czy lepiej 205/50 Nędzne ET, potrzebny dystans
adrusek Opublikowano 1 Stycznia 2022 Opublikowano 1 Stycznia 2022 4 godziny temu, Dev napisał: Nędzne ET, potrzebny dystans Bez dystansu myślisz, że będzie o coś ocierać czy tylko słabo wyglądać?
Dev Opublikowano 1 Stycznia 2022 Opublikowano 1 Stycznia 2022 3 minuty temu, adrusek napisał: Bez dystansu myślisz, że będzie o coś ocierać czy tylko słabo wyglądać? Jedno i drugie
DivaynEays Opublikowano 1 Stycznia 2022 Opublikowano 1 Stycznia 2022 4 minuty temu, adrusek napisał: Bez dystansu myślisz, że będzie o coś ocierać czy tylko słabo wyglądać? ocierac nie bedzie, ale bedzie dosyc schowane.
adrusek Opublikowano 1 Stycznia 2022 Opublikowano 1 Stycznia 2022 (edytowane) Na aucie jest 19 i gwint. Ale muszę założyć coś na zimę i mam te felgi 17 i 16. Późniejszym czasie założyć jakieś cywilne zawieszenie. 225/45 czy 205/50 byłby lepszym rozwiązaniem? Mam jeszcze w garażu dystanse 5mm tylko nie wiem czy śruby pozwolą je zastosować. Edytowane 1 Stycznia 2022 przez adrusek
dekiel 13 Opublikowano 1 Stycznia 2022 Opublikowano 1 Stycznia 2022 7 minut temu, adrusek napisał: Na aucie jest 19 i gwint. Ale muszę założyć coś na zimę i mam te felgi 17 i 16. Późniejszym czasie założyć jakieś cywilne zawieszenie. 225/45 czy 205/50 byłby lepszym rozwiązaniem? Mam jeszcze w garażu dystanse 5mm tylko nie wiem czy śruby pozwolą je zastosować. Teoretycznie śruby powinny być dłuższe o te 5 mm.
adrusek Opublikowano 1 Stycznia 2022 Opublikowano 1 Stycznia 2022 3 minuty temu, dekiel 13 napisał: Teoretycznie śruby powinny być dłuższe o te 5 mm. Tak wiem. Auto pojechało z tymi dłuższymi śrubami a dystanse zostały. A tu muszę wykręcić i zobaczyć ile wystają z felgi. Tylko nie wiem czy dobrze kombinuje z tymi 17 z A6 c6
dekiel 13 Opublikowano 1 Stycznia 2022 Opublikowano 1 Stycznia 2022 2 minuty temu, adrusek napisał: Tak wiem. Auto pojechało z tymi dłuższymi śrubami a dystanse zostały. A tu muszę wykręcić i zobaczyć ile wystają z felgi. Tylko nie wiem czy dobrze kombinuje z tymi 17 z A6 c6 Przymierzysz to zobaczysz na 100% , na podnośniku już bedziesz wiedział. Po opuszczeniu auta koła się rozchodza na boki a zawiecha ustawi się po przejechaniu kilkusetmetrów.
adrusek Opublikowano 1 Stycznia 2022 Opublikowano 1 Stycznia 2022 Najlepiej podnieść ten gwint tylko klucza nie mam bo gdzieś zgubił poprzednik.
dekiel 13 Opublikowano 1 Stycznia 2022 Opublikowano 1 Stycznia 2022 (edytowane) Klucz możesz dorobić sam. Docinasz szablon z kartonu do nakrętki , potem to na kawałek kawałek blachy stalowej 5-6 mm i uchwyt,. Kwestia wyciecia blachy. Jeśli gwint markowy to szukaj u producenta.Ja mam Eibach Pro Street S , klucz zawsze we wnęce zapasu z resztą gratów do regulacji. Edytowane 1 Stycznia 2022 przez dekiel 13
adrusek Opublikowano 1 Stycznia 2022 Opublikowano 1 Stycznia 2022 Wiem że jest gwint ap. Dość mocno obniżony na 19. Będę musiał poczytać jak ustawić takie zawieszenie później. Pierwszy raz styczność i wiem, że jak coś to albo Ori 1be lub eibach pro kit. Ale słabo teraz z gotówką to zimówka i podnieść trochę
dekiel 13 Opublikowano 1 Stycznia 2022 Opublikowano 1 Stycznia 2022 AP racing jest w miarę komfortowy , miałem w e46 330Cd , troszkę twardszy niż ori Mpakiet ale ok. Ja bym nie zmiemiał zawiechy jak wszystkie elementy są ok. . Regulacja jest prosta , trochę się usmarujesz ale to sama przyjemność. Potem zbieżność. Zadzwoń lub napisz do Mapet Tunnig , Łukasz coś powinien poradzić w sprawie klucza , on juz handluje zawieszeniami ponad 10 lat.
adrusek Opublikowano 2 Stycznia 2022 Opublikowano 2 Stycznia 2022 Gwint wydaje się świeży. Ma ok 7 tys przejechane. Myślisz, że jak dam jakieś cywilne koło np17 i podniosę do góry da się jeździć dość komfortowo ? Tu rozchodzi się o Wrocław a tam mega dużo dziur, bruku i progów zwalniających
dekiel 13 Opublikowano 2 Stycznia 2022 Opublikowano 2 Stycznia 2022 Przy 17ce bedziesz miał już kawałek opony , po za tym jak pójdzie w górę spreżyny bedą miały więcej do amortyzacji. Szukaj kół i klucza do gwintu podnieś i się przekonasz, 7 tys przejechane to nówka sztuka . Ja bym gwint zostawił. Działaj.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się