kamil-vag Opublikowano 31 Stycznia 2019 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Zrób komplet logów: statyczny 001 + 004 BS 003 BS 011 dynamiczny 003+008+011 statyczny + dynamiczny 013+018+023
cocoo24 Opublikowano 4 Lutego 2019 Autor Opublikowano 4 Lutego 2019 póki co nie mam opcji zrobienia logów dynamicznych ;/ wymieniłem vacum pompe na boscha i jest znaczna poprawa, bipy na 0 korekty w normie Silnik zaczął chodzić o niebo lepiej, ale raz na jakiś czas skocza obroty delikatnie i nie wiem czy ten typ już tak ma, czy warto szukac dalej.
cocoo24 Opublikowano 5 Lutego 2019 Autor Opublikowano 5 Lutego 2019 i jeszcze jedna rzecz, auto na 4 i 5 biegu podczas przyśpieszania na niskich obrotach w granicach 1200 a 1600 nie przyśpiesza płynnie ale czuć jakby delikatne wstrząsy
kamil-vag Opublikowano 5 Lutego 2019 Opublikowano 5 Lutego 2019 Masz 2002r, możesz na próbę dać zaślepkę pod EGR, błedu nie wywali, do głębszej analizy, logi dynamiczne niestety... na 4 i5 biegu pedał w podłodze i drgania mogą być też objawem dwumasy
cocoo24 Opublikowano 8 Lutego 2019 Autor Opublikowano 8 Lutego 2019 jeszcze jedno pytanie, czy moge robić logi zestawowo w jednej próbie aby tyle razy nie śmigać, czy lepiej każdy osobno?
kamil-vag Opublikowano 8 Lutego 2019 Opublikowano 8 Lutego 2019 Przecież pisałem Ci żebyś zrobił razem: dynamiczny 003+008+011 dynamiczny 013+018+023 statyczny 001 + 004 BS 003 BS 011
cocoo24 Opublikowano 8 Lutego 2019 Autor Opublikowano 8 Lutego 2019 6 minut temu, kamil-vag napisał: Przecież pisałem Ci żebyś zrobił razem: dynamiczny 003+008+011 dynamiczny 013+018+023 statyczny 001 + 004 BS 003 BS 011 dzieki
Bobocek82 Opublikowano 11 Lutego 2019 Opublikowano 11 Lutego 2019 Witam Jak na pompki po regeneracji to korekty chyba nie najlepsze a i bipy tez. Ja regenerowalem w sierpniu a korekty mialem max do 0.8 bipy podobne do twoich. Po regeneracji bipy mam praktycznie na 0 a korekty od 0.15 do 0.4....powodem r regeneracji bylo u mnie szarpanie podczas przyspieszania najgorzej +- 1900-2200 a i na wolnych sie wyczuwalnie potykal co jakis czas.
cocoo24 Opublikowano 11 Lutego 2019 Autor Opublikowano 11 Lutego 2019 (edytowane) Proszę o analizę https://log.malonetuning.com/chart/247374#H8KLCADCl8OPYVwCA03DizEKwoAwDMKFw6HCu2ROw4HCgMKDwp7CpXTCqBpqwqBaaSPCqMKnw5fDqsOiw7jDvsKPZy3CjGkZZGUTcsOawrcCw5g4wqwxwqYsFz8TIcOww4rDmStDFT9Nw6Y0w77CkMOyWsKWMMOrC8KFw7UHwrbDgx7CqUEiwodAw59zw5dUwrYoWsKdWsOnbgRNGFh9AAAA https://log.malonetuning.com/chart/247375#H8KLCADDtsOPYVwCA03CjkEKw4MwDATDv8KiwrMFDcO0N8OGB8K1FsKuIMKxwoLCrMKEwrTCr8KvE0PDqXVGw4MqRjBedGfDjMOkw5TDmCHDnMOCwpRCwoTCpy4PwqnCjMOFdFtbw4cDw45qw7LDocOzCgpXNnLChmHDqsOOw6bDqMKKB8OSIWcxGsOKGcOfPwQmw6XDpVfDksOXw75Ew6zCqzBdwoI2w5fCtsOOMsKewrnCp8O0BRsWJh7CpgAAAA%3D%3D https://log.malonetuning.com/chart/247376#H8KLCAAkw5BhXAIDTcKOQQrDgzAMBMO%2FwqLCswUNw7Q3w4YHwrUWwq4gwrHCgsKswoTCtMKvwq8TQ8OpdUbDgypGMF50Z8OMw6TDlMOYIcOcw4LClELChMKnLg%2FCqcKMw4V0W1vDhwPDjmrDssOhw7MKClc2csKGYcOqw47DpsOowooHw5IhZzEaw4oZw58%2FBCbDpcOlV8OSw5fDvkTDrMKrMF3CgjbDl8K2w44ywp7CucKnw7QFGxYmHsKmAAAA https://log.malonetuning.com/chart/247377#H8KLCABCw5BhXAIDbcKNTQ7DgiAQwoXDr8OCeiYpWsO1MMKEBcOKwoROUsKhwoHCqcKpwp5ewqBJw6PDgsOle8Ofw7sxRj3DksOzw47CkTDDpMK0LkXDgWDCocKZc8OKw7zCoSpBBcKKwpTCncKQw5pJfFEWwpTChBvCusKNW2PDr0zDrAnCvRNXSMKaeQbDiSvDvSPCt8KDOMOvw7F9w4zCqMOMYcKSflPCkz%2FDgAzCoGHChAtcw6EEwrrCvinDnVNuwpVUwpbCmcO7wqoewq3DvQLCtRx8PsOQAAAA https://log.malonetuning.com/chart/247379#H8KLCABhw5BhXAIDTcKMw4EOw4IgEETDv2XDj0tSwrTDujPChAPDisKGblLCoVnCtsKmw7XDqy00MR5nw57Cm3EOwp7DpcO1w6BMJklZwpcKOHhsw6VcwoQ%2FdETChETCmSQow4FJw7LCm0TCjRbCs8KZwrBxW8KcwpvCiSPCmRg0VMOSVl5RZcKlRkLCjGbDv8OJIMKcJsOtZ8KHw7kHw5zCgBZveMOHC8KOHsOBdiXCrFrDqjJzwr%2FCtMKjw7dfwpDCpQTCgsKzAAAA https://log.malonetuning.com/chart/247378#H8KLCADChMOQYVwCA03Di0EKwoAgEMKFw6HCu8OMegTCrW4jLsKsBhswDcKdwqA6fVnCm8KWw6%2FDv3jDlsOCwpTDl8KRE8KpUMOywr5VQMOtwrDDhcKYC1%2FDtEzChEDCicKKF8KCJn7CnsOVwqnDvMOBw7XCtcOCYcKRFyrDiQ%2FCrEbCgx3Dtg7DgXzCv11yw50iS1MzOHcDwqIjw4fClXsAAAA%3D Edytowane 11 Lutego 2019 przez cocoo24
kamil-vag Opublikowano 11 Lutego 2019 Opublikowano 11 Lutego 2019 Te korekcje tragedia jednym słowem, ja to bym robił reklamację. Do tego te BIPy jak na B6 TDI PD to za bardzo w minusie... Oni Ci dali w ogóle pompki z tymi samymi numerami ? Doładowanie też skacze, pewnie się geometria przycina... Program jakiś tez jest, ciekawe na ile się tuner popisał. Ja bym wgrał serię, żeby cokolwiek dalej naprawiać i analizować... potem kłócił się o tą regenerację pompek...
cocoo24 Opublikowano 11 Lutego 2019 Autor Opublikowano 11 Lutego 2019 Dziękuję za informację. Program był. Robiony w dobrym serwisie wstr garage w Poznaniu. Jestem już umówiony z mechanikiem, więc wymieniam wtryski na inne, pytanie czy macie jakiegoś pewnego klienta który regeneruje.? Są włożone z tymi samymi nr końcówka CB. Nie chciałbym programu zmieniać do standardu i Te pytanie czy mogę jexdzic jakiś czas tak jak teraz, czy to nie spowoduje jakiś większych usterek dla silnika?
kamil-vag Opublikowano 11 Lutego 2019 Opublikowano 11 Lutego 2019 Nie gnieć go bardzo bo miejscami masz przeładowania do 2600 mbar... to nie jest zdrowe dla układu dolotowego. osprzętu i silnika...
cocoo24 Opublikowano 11 Lutego 2019 Autor Opublikowano 11 Lutego 2019 Ale trasę 700 km mogę zrobić na spokojnie?
piotrsob1 Opublikowano 12 Lutego 2019 Opublikowano 12 Lutego 2019 (edytowane) W porównaniu ze screenem z początku tematu to problem się szybko nasila , korekcje są już w kosmosie Ktoś kto te pompki wymieniał to się raczej nie popisał wiedzą i praktyką w tym temacie, bo raczej same pompki w takim tempie nie siadają .... Na pewno uszczelnienia pompek były nowe ? Przylgnie mosiężnej podkładki wyczyszczone i bez wżerów ? śruby mocujące nowe? Pompki w gniazdach poustawiane we właściwych pozycjach podczas montażu ( chodzi o równoległość płaszczyzn do których przylega klocek mocujący pompki ) ? Wszystkie parametry montażowe były takie jak w serwisówce ? Ja na początek zrobił bym wymianę uszczelnień pompek z zamianą miejscami tych "plusowych" z "minusowymi" Według mnie na trzecim i czwartym cylindrze spaliny penetrują do szyny paliwowej "zapowietrzając" pompki. W takim przypadku mocno minusowe BIP-y i to że silnik dostaje kurwicy i mało nie wyskoczy z pod maski na biegu jałowym to normalka Edytowane 12 Lutego 2019 przez piotrsob1
cocoo24 Opublikowano 12 Lutego 2019 Autor Opublikowano 12 Lutego 2019 dzięki Panowie, chciałbym miec taką wiedzę jak Wy i kogoś kto mi to wymieni co zna sie na temacie w takim zakresie. ( Jezlei znacie kogoś z okolic Poznania, kto mi to dobrze ogarnie to proszę o info) uszczelnienia, śruby były wymieniane - podobno Czy macie kogoś pewnego kto sprzedaje pompki? mogą być regenerowane ale pewne. czy mogę śmignąć 700 km na takich pompkach jak mam teraz bo mam w weekend wyjazd.
kamil-vag Opublikowano 12 Lutego 2019 Opublikowano 12 Lutego 2019 Daj sobie spokój z tymi regenerowanymi, poszukaj kompletu używek, zapytaj na forum... Daj ogłoszenie w dziale regionalnym, że szukasz speca od wymiany pompowtrysków: https://a4-klub.pl/forum/94-wielkopolskie/ Popatrz polecane warsztaty: https://a4-klub.pl/forum/51-wielkopolskie/ 32 minuty temu, cocoo24 napisał: czy mogę śmignąć 700 km na takich pompkach jak mam teraz bo mam w weekend wyjazd. Tego Ci nikt nie obieca, że nie wywali checka po drodze... jeśli już musisz jechać, to spokojna jazda, bo z takimi parametrami pompek i z takimi przeładowaniami turbo to aż prosi się o odcinkę przy np wyprzedzaniu...
cocoo24 Opublikowano 5 Marca 2019 Autor Opublikowano 5 Marca 2019 poszedłem w regeneracje głowicy ( wyjeb..ne gniazda pompek przebieg 380 tys km), więc aktualnie składają mi maszyne na zregenerowanej głowicy w zakresie gniazd pompek i wkładają stare pompki, dam znac co i jak
cocoo24 Opublikowano 8 Marca 2019 Autor Opublikowano 8 Marca 2019 ponowie problem rozwiązany powodem były wybite gniazda pompowtryskiwaczy w głowicy. Głowica została całkowicie zregenerowana od a do z. Na miejsce powróciły stare pompki, które działają. Silnik chodzi jak lalka. Postaram sie wrzucić logi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się