longer_xd Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Kozacko wyszły te składane lusterka w chromie Wraz z chromowanymi relingami powinny fajny efekt zrobić, chcę to zobaczyć na zdjęciach - czekam na foty Mi najbardziej podoba się wkład niebieski podgrzewany taki jak masz teraz, bez ramek jak przy fotochromie. Ale wiadomo, fotochrom zewnętrzny to dodatkowa funkcjonalność i bardzo rzadki temat w B5.
VRGOOD Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Też mi się niebieski wkład podoba Zaktualizuję zdjęcia niebawem
tasior87 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Pokaż te foty z zewnątrz. Od zawsze widziały mi się relingi w chromie ale odstrasza mnie ten cały demontaż tych wszystkich plastików żeby się do nich dobrać. Może zmotywujesz mnie do działania.
VRGOOD Opublikowano 3 Maja 2021 Autor Opublikowano 3 Maja 2021 (edytowane) Witajcie, Kolejna aktualizacja tematu, zapraszam *** Przybyły do mnie zza wielkiej wody wkłady fotochrom ( komplet ), w sumie potrzebowałem tylko prawego ale cena była kusząca i kupiłem oba Aktualnie zamontowane już *** Musiałem wymienić oba węże od wspomagania, bo się zaczęły pocić, od razu z racji dobrego dostępu wymieniłem obie sondy BOSCH, bo jedna sypała błędem sporadycznie. Także od razu zrobiłem wymianę oleju i filtrów, dodatkowo uszczelniłem miskę, bo się pociła i przy okazji założyłem miskę z nowym czujnikiem, bo chcę przejść w przyszłości na licznik z cyfrowym zegarkiem Wiązkę już także posiadam potrzebną do tego zabiegu. *** Kolejna rzecz to dorwałem w fajnej kasie i stanie lusterka chrom z s6 c5 i wymieniłem obudowy, do tej pory miałem plastikowe InPro ( dam niżej porównanie, te w ręce to InPro. Oryginalne są bardziej matowe). *** Pierwsza koncepcja podświetlenia lusterek, jeszcze będą testy i pokaże kolejnym razem. *** Zaciski wróciły z malowania, razem z nimi osłony tarczy przerobione z Phaetona do zwrotnicy S4. Felgi już wybrane i przymierzone Będą takie SEVENTY9 SV-B 5X112 8X18 ET35, luz od zacisków z wysokości i do ramion 4 mm Dojechały także opony 225/40R18 Continental PremiumContact 6 *** Muszę znaleść czas aby wszystko zmienić. Tak więc kolejna aktualizacja będzie raczej po założeniu zacisków i felg Jeszcze 2 foty jak wygląda S4 bo zmieniłem relingi też na chrom wraz z lusterkami, wybaczcie nie mam innych lepszych zdjęć :d Po zmienie felg postaram sie wybrać ciekawsze miejsce ^^ Do usłyszenia , cześć Edytowane 3 Maja 2021 przez VRGOOD
hunter91 Opublikowano 23 Maja 2021 Opublikowano 23 Maja 2021 W dniu 3.05.2021 o 20:08, VRGOOD napisał: Witajcie, Kolejna aktualizacja tematu, zapraszam *** Przybyły do mnie zza wielkiej wody wkłady fotochrom ( komplet ), w sumie potrzebowałem tylko prawego ale cena była kusząca i kupiłem oba Aktualnie zamontowane już *** Musiałem wymienić oba węże od wspomagania, bo się zaczęły pocić, od razu z racji dobrego dostępu wymieniłem obie sondy BOSCH, bo jedna sypała błędem sporadycznie. Także od razu zrobiłem wymianę oleju i filtrów, dodatkowo uszczelniłem miskę, bo się pociła i przy okazji założyłem miskę z nowym czujnikiem, bo chcę przejść w przyszłości na licznik z cyfrowym zegarkiem Wiązkę już także posiadam potrzebną do tego zabiegu. *** Kolejna rzecz to dorwałem w fajnej kasie i stanie lusterka chrom z s6 c5 i wymieniłem obudowy, do tej pory miałem plastikowe InPro ( dam niżej porównanie, te w ręce to InPro. Oryginalne są bardziej matowe). *** Pierwsza koncepcja podświetlenia lusterek, jeszcze będą testy i pokaże kolejnym razem. *** Zaciski wróciły z malowania, razem z nimi osłony tarczy przerobione z Phaetona do zwrotnicy S4. Felgi już wybrane i przymierzone Będą takie SEVENTY9 SV-B 5X112 8X18 ET35, luz od zacisków z wysokości i do ramion 4 mm Dojechały także opony 225/40R18 Continental PremiumContact 6 *** Muszę znaleść czas aby wszystko zmienić. Tak więc kolejna aktualizacja będzie raczej po założeniu zacisków i felg Jeszcze 2 foty jak wygląda S4 bo zmieniłem relingi też na chrom wraz z lusterkami, wybaczcie nie mam innych lepszych zdjęć :d Po zmienie felg postaram sie wybrać ciekawsze miejsce ^^ Do usłyszenia , cześć Inwestycje takie jak Twoje to ciesza. Gdzie ten drążek dostać? czyli jego wcale się nie reguluje?
VRGOOD Opublikowano 23 Maja 2021 Autor Opublikowano 23 Maja 2021 Chodzi o drążek kierowniczy ? Reguluje się, on jest z a6 c5 - po prostu nie posiada tego tłumika drgań LEMFO25312 01 albo FEBI BILSTEIN 21840 .
VRGOOD Opublikowano 24 Maja 2021 Autor Opublikowano 24 Maja 2021 1 godzinę temu, Dev napisał: BIXy w końcu zrób bixenon czy biled lepszy ?
Dev Opublikowano 24 Maja 2021 Opublikowano 24 Maja 2021 4 godziny temu, VRGOOD napisał: bixenon czy biled lepszy ? Jak dasz bixa to i tak będzie o niebo lepiej od tego co masz obecnie
hunter91 Opublikowano 31 Maja 2021 Opublikowano 31 Maja 2021 W dniu 23.05.2021 o 21:55, VRGOOD napisał: Chodzi o drążek kierowniczy ? Reguluje się, on jest z a6 c5 - po prostu nie posiada tego tłumika drgań LEMFO25312 01 albo FEBI BILSTEIN 21840 . Dzięki
hunter91 Opublikowano 1 Czerwca 2021 Opublikowano 1 Czerwca 2021 (edytowane) ,,,, Edytowane 25 Czerwca 2021 przez hunter91 Nie tu xd
VRGOOD Opublikowano 3 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2021 W dniu 1.06.2021 o 20:06, hunter91 napisał: Siostry To masz 2 eski ? 1
hunter91 Opublikowano 6 Czerwca 2021 Opublikowano 6 Czerwca 2021 W dniu 3.06.2021 o 21:36, VRGOOD napisał: To masz 2 eski ? Musiałbym być milionerem chyba. To akurat znajomego,niestety trochę na minę się wpierdzielil no ale poznaliśmy się po fakcie
VRGOOD Opublikowano 20 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2021 (edytowane) Witam, Tak więc hamulce zmienione RS4 B9 375mm / RS4 B5 312mm ****Zdjęcie przed **** I tutaj nowe felgi i zaciski: **** Zrobiłem też wtopę bo pomalowałem tarcze tylne żeby nie korodowały farbą w spreju ( myślałem że szybko ściągnie farbę po paru hamowaniach ) i zatarło nowe klocki Wymieniłem na kolejny komplet tym razem FERODO i tarcza już lepiej wygląda ale jeszcze parę km trzeba zrobić Międzyczasie zmieniłem fotele z pełnych skórzanych sport na Recaro elektrycznie sterowane alkantara/skóra ( występowała w 1.8t AJL ) ale zdjęcia pokażę niebawem Na razie tyle , do usłyszenia Edytowane 24 Czerwca 2021 przez VRGOOD 1
longer_xd Opublikowano 23 Czerwca 2021 Opublikowano 23 Czerwca 2021 Coraz lepiej tutaj, znów czekam na foty - foteli Pisałeś że te obudowy lusterek zewnętrznych dorwałeś z C5. Jak to jest, lusterka z C5 pasują do B5, czy pasują tylko obudowy?
VRGOOD Opublikowano 24 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2021 11 godzin temu, longer_xd napisał: Coraz lepiej tutaj, znów czekam na foty - foteli Pisałeś że te obudowy lusterek zewnętrznych dorwałeś z C5. Jak to jest, lusterka z C5 pasują do B5, czy pasują tylko obudowy? Same obudowy pasują Szukałeś już fotochromu u siebie ^^
hunter91 Opublikowano 25 Czerwca 2021 Opublikowano 25 Czerwca 2021 Grubo. Też będę robić hamulce niedługo. Zastanawiam się nad zmianą skrzyni na 03a z całym napędem
VRGOOD Opublikowano 25 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2021 (edytowane) 2 godziny temu, hunter91 napisał: Grubo. Też będę robić hamulce niedługo. Zastanawiam się nad zmianą skrzyni na 03a z całym napędem Mało informacji jest na ten temat chyba - pewnie każdy trzyma dla siebie, albo ja nie umiem szukać :d Obiło mi się o uszy że z s4 b6 jest fajna skrzynia z przełożeniami, wał trzeba zmieniać + dyfer tył ale jak z mocowaniem tego to nie wiem. Czujnik prędkości trzeba w programie coś modzić Edit. Znalazłem coś takiego https://jhmotorsports.com/jhm-b5-s4-c5-a6-allroad-2-7t-engine-originally-01e-0a3-6-speed-manual-transmission-conversion-swap-parts-list.html Edytowane 25 Czerwca 2021 przez VRGOOD
hunter91 Opublikowano 26 Czerwca 2021 Opublikowano 26 Czerwca 2021 22 godziny temu, VRGOOD napisał: Mało informacji jest na ten temat chyba - pewnie każdy trzyma dla siebie, albo ja nie umiem szukać :d Obiło mi się o uszy że z s4 b6 jest fajna skrzynia z przełożeniami, wał trzeba zmieniać + dyfer tył ale jak z mocowaniem tego to nie wiem. Czujnik prędkości trzeba w programie coś modzić Edit. Znalazłem coś takiego https://jhmotorsports.com/jhm-b5-s4-c5-a6-allroad-2-7t-engine-originally-01e-0a3-6-speed-manual-transmission-conversion-swap-parts-list.html Tak,ale ja mam znajomego,który to robi. Kosztuje to 6 tyś i sanki też są do zmiany.
VRGOOD Opublikowano 13 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2021 (edytowane) Witam Witam Mała aktualizacja co setu zacisków tył. Doszedłem do wniosku że tylny zestaw z rs4 b5 312 mm jest za słaby względem przodu przez co auto jest nie stabilne podczas mocniejszego hamowaniu z większych prędkości ( przód nurkuje ) i padła decyzja na zmianę trochę wydajniejszego zestawu na tył. Teraz jest tarcza 326mm i zacisk phaeton [43 mm] ( jak dla mnie sporo lepszy wybór niż nie udane swapy z popularnej t5 - mniejszy tłoczek + źła wysokość tłoczek/klocek przez co lubią piszczeć hamulce przy dohamowaniu) Założyłem całość na testy i jak na razie wszystko jest na plus Jest więcej rzeźby w porównaniu do zacisku t5 ale myślę że warto. Na czasie zaciski i jarzma pójda na malowanie proszkowe w kolor taki jak przód a tył rs4 b5 będzie na sprzedaż Edytowane 13 Sierpnia 2021 przez VRGOOD
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się