Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Moja eSa - S4 B5 1999 Lift | RNS-E LED | 375/326 | RS4 SATYNA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kozacko wyszły te składane lusterka w chromie ;) Wraz z chromowanymi relingami powinny fajny efekt zrobić, chcę to zobaczyć na zdjęciach - czekam na foty :)

Mi najbardziej podoba się wkład niebieski podgrzewany taki jak masz teraz, bez ramek jak przy fotochromie. Ale wiadomo, fotochrom zewnętrzny to dodatkowa funkcjonalność i bardzo rzadki temat w B5.

Opublikowano

Też mi się niebieski wkład podoba :decayed: 

Zaktualizuję zdjęcia niebawem :D 

Opublikowano

Pokaż te foty z zewnątrz. Od zawsze widziały mi się relingi w chromie ale odstrasza mnie ten cały demontaż tych wszystkich plastików żeby się do nich dobrać. Może zmotywujesz mnie do działania.

Opublikowano (edytowane)

Witajcie, 

Kolejna aktualizacja tematu, zapraszam ;) 

*** Przybyły do mnie zza wielkiej wody wkłady fotochrom ( komplet ), w sumie potrzebowałem tylko prawego ale cena była kusząca i kupiłem oba :D  Aktualnie zamontowane już 

d51c09d53c89e230med.jpg

***  Musiałem wymienić oba węże od wspomagania, bo się zaczęły pocić, od razu z racji dobrego dostępu wymieniłem obie sondy BOSCH, bo jedna sypała błędem sporadycznie. Także od razu zrobiłem wymianę oleju i filtrów, dodatkowo uszczelniłem miskę, bo się pociła i przy okazji założyłem miskę z nowym czujnikiem, bo chcę przejść w przyszłości na licznik z cyfrowym zegarkiem  Wiązkę już także posiadam potrzebną do tego zabiegu.

132c591d0f2e1a1emed.jpg

500b02053e5d0633med.jpg

40f0c38e53fb1287med.jpg

e49d240eac667fc2med.jpg

*** Kolejna rzecz to dorwałem w fajnej kasie i stanie lusterka chrom z s6 c5 i wymieniłem obudowy, do tej pory miałem plastikowe InPro ( dam niżej porównanie, te w ręce to InPro. Oryginalne są bardziej matowe).

577d39bfad258614med.jpg

3940dcefb95f78e8med.jpg

*** Pierwsza koncepcja podświetlenia lusterek, jeszcze będą testy i pokaże kolejnym razem.

3980eab18bcba73dmed.jpg

*** Zaciski wróciły z malowania, razem z nimi osłony tarczy przerobione z Phaetona do zwrotnicy S4. Felgi już wybrane i przymierzone ;) Będą takie SEVENTY9 SV-B 5X112 8X18 ET35, luz od zacisków z wysokości i do ramion 4 mm :D  Dojechały także opony 225/40R18 Continental PremiumContact 6

ec6804968e02f77amed.jpg

cc15d204c5a9ac89med.jpg

6c06b8949269db03med.jpg

 

e776317bb2403aabmed.jpg

*** Muszę znaleść czas aby wszystko zmienić. Tak więc kolejna aktualizacja będzie raczej po założeniu zacisków i felg ;)  

Jeszcze 2 foty jak wygląda S4 bo zmieniłem relingi też na chrom wraz z lusterkami, wybaczcie nie mam innych lepszych zdjęć :d  Po zmienie felg postaram sie wybrać ciekawsze miejsce ^^ 

2255d9de247f997emed.jpg

6acc06b3accc8581med.jpg

 

Do usłyszenia , cześć :) 

Edytowane przez VRGOOD
Opublikowano
W dniu 3.05.2021 o 20:08, VRGOOD napisał:

Witajcie, 

Kolejna aktualizacja tematu, zapraszam ;) 

*** Przybyły do mnie zza wielkiej wody wkłady fotochrom ( komplet ), w sumie potrzebowałem tylko prawego ale cena była kusząca i kupiłem oba :D  Aktualnie zamontowane już 

d51c09d53c89e230med.jpg

***  Musiałem wymienić oba węże od wspomagania, bo się zaczęły pocić, od razu z racji dobrego dostępu wymieniłem obie sondy BOSCH, bo jedna sypała błędem sporadycznie. Także od razu zrobiłem wymianę oleju i filtrów, dodatkowo uszczelniłem miskę, bo się pociła i przy okazji założyłem miskę z nowym czujnikiem, bo chcę przejść w przyszłości na licznik z cyfrowym zegarkiem  Wiązkę już także posiadam potrzebną do tego zabiegu.

132c591d0f2e1a1emed.jpg

500b02053e5d0633med.jpg

40f0c38e53fb1287med.jpg

e49d240eac667fc2med.jpg

*** Kolejna rzecz to dorwałem w fajnej kasie i stanie lusterka chrom z s6 c5 i wymieniłem obudowy, do tej pory miałem plastikowe InPro ( dam niżej porównanie, te w ręce to InPro. Oryginalne są bardziej matowe).

577d39bfad258614med.jpg

3940dcefb95f78e8med.jpg

*** Pierwsza koncepcja podświetlenia lusterek, jeszcze będą testy i pokaże kolejnym razem.

3980eab18bcba73dmed.jpg

*** Zaciski wróciły z malowania, razem z nimi osłony tarczy przerobione z Phaetona do zwrotnicy S4. Felgi już wybrane i przymierzone ;) Będą takie SEVENTY9 SV-B 5X112 8X18 ET35, luz od zacisków z wysokości i do ramion 4 mm :D  Dojechały także opony 225/40R18 Continental PremiumContact 6

ec6804968e02f77amed.jpg

cc15d204c5a9ac89med.jpg

6c06b8949269db03med.jpg

 

e776317bb2403aabmed.jpg

*** Muszę znaleść czas aby wszystko zmienić. Tak więc kolejna aktualizacja będzie raczej po założeniu zacisków i felg ;)  

Jeszcze 2 foty jak wygląda S4 bo zmieniłem relingi też na chrom wraz z lusterkami, wybaczcie nie mam innych lepszych zdjęć :d  Po zmienie felg postaram sie wybrać ciekawsze miejsce ^^ 

2255d9de247f997emed.jpg

6acc06b3accc8581med.jpg

 

Do usłyszenia , cześć :) 

Inwestycje takie jak Twoje to ciesza. 
Gdzie ten drążek dostać? czyli jego wcale się nie reguluje?

Opublikowano

Chodzi o drążek kierowniczy ? 

Reguluje się, on jest z a6 c5 - po prostu nie posiada tego tłumika drgań ;) LEMFO25312 01 albo FEBI BILSTEIN 21840 .

Opublikowano

BIXy w końcu zrób

Opublikowano
1 godzinę temu, Dev napisał:

BIXy w końcu zrób

bixenon czy biled lepszy ?

 

Opublikowano
4 godziny temu, VRGOOD napisał:

bixenon czy biled lepszy ?

Jak dasz bixa to i tak będzie o niebo lepiej od tego co masz obecnie

Opublikowano
W dniu 23.05.2021 o 21:55, VRGOOD napisał:

Chodzi o drążek kierowniczy ? 

Reguluje się, on jest z a6 c5 - po prostu nie posiada tego tłumika drgań ;) LEMFO25312 01 albo FEBI BILSTEIN 21840 .

Dzięki 

Opublikowano (edytowane)

,,,,

Edytowane przez hunter91
Nie tu xd
Opublikowano
W dniu 1.06.2021 o 20:06, hunter91 napisał:

Siostry 

 

IMG_20210601_153644.jpg

IMG_20210601_153702.jpg

To masz 2 eski :D ?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
W dniu 3.06.2021 o 21:36, VRGOOD napisał:

To masz 2 eski :D ?

Musiałbym być milionerem chyba. 

To akurat znajomego,niestety trochę na minę się wpierdzielil no ale poznaliśmy się po fakcie

Opublikowano (edytowane)

Witam, 

Tak więc hamulce zmienione ;)  RS4 B9 375mm / RS4 B5 312mm

****Zdjęcie przed

512a60021a848f78med.jpg

****  I tutaj nowe felgi i zaciski:

227a0ac96a199187med.jpg

283f2252764a6346med.jpg

57de7e03846222cbmed.jpg

3fca9444457867e1med.jpg

611aa78be22a0508med.jpg

**** 

Zrobiłem też wtopę bo pomalowałem tarcze tylne żeby nie korodowały farbą w spreju ( myślałem że szybko ściągnie farbę po paru hamowaniach ) i zatarło nowe klocki :decayed::wallbash: Wymieniłem na kolejny komplet tym razem FERODO i tarcza już lepiej wygląda :D  ale jeszcze parę km trzeba zrobić

c5467433f4ee3d4amed.jpg

3d12a64ac144a4d6med.jpg

Międzyczasie zmieniłem fotele z pełnych skórzanych sport na Recaro elektrycznie sterowane alkantara/skóra  ( występowała w 1.8t AJL ) ale zdjęcia pokażę niebawem ;) 

Na razie tyle , do usłyszenia :banan:

86eb1f6f8b6450fdmed.jpg

 

 

 

Edytowane przez VRGOOD
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Coraz lepiej tutaj, znów czekam na foty - foteli :)

Pisałeś że te obudowy lusterek zewnętrznych dorwałeś z C5. Jak to jest, lusterka z C5 pasują do B5, czy pasują tylko obudowy?

Opublikowano
11 godzin temu, longer_xd napisał:

Coraz lepiej tutaj, znów czekam na foty - foteli :)

Pisałeś że te obudowy lusterek zewnętrznych dorwałeś z C5. Jak to jest, lusterka z C5 pasują do B5, czy pasują tylko obudowy?

Same obudowy pasują ;) 

Szukałeś już fotochromu u siebie ^^ 

 

Opublikowano

Grubo. Też będę robić hamulce niedługo. Zastanawiam się nad zmianą skrzyni na 03a z całym napędem

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, hunter91 napisał:

Grubo. Też będę robić hamulce niedługo. Zastanawiam się nad zmianą skrzyni na 03a z całym napędem

Mało informacji jest na ten temat chyba - pewnie każdy trzyma dla siebie, albo ja nie umiem szukać :d

Obiło mi się o uszy że z s4 b6 jest fajna skrzynia z przełożeniami, wał trzeba zmieniać + dyfer tył ale jak z mocowaniem tego to nie wiem. Czujnik prędkości trzeba w programie coś modzić

 

Edit. Znalazłem coś takiego https://jhmotorsports.com/jhm-b5-s4-c5-a6-allroad-2-7t-engine-originally-01e-0a3-6-speed-manual-transmission-conversion-swap-parts-list.html

Edytowane przez VRGOOD
Opublikowano
22 godziny temu, VRGOOD napisał:

Mało informacji jest na ten temat chyba - pewnie każdy trzyma dla siebie, albo ja nie umiem szukać :d

Obiło mi się o uszy że z s4 b6 jest fajna skrzynia z przełożeniami, wał trzeba zmieniać + dyfer tył ale jak z mocowaniem tego to nie wiem. Czujnik prędkości trzeba w programie coś modzić

 

Edit. Znalazłem coś takiego https://jhmotorsports.com/jhm-b5-s4-c5-a6-allroad-2-7t-engine-originally-01e-0a3-6-speed-manual-transmission-conversion-swap-parts-list.html

Tak,ale ja mam znajomego,który to robi. Kosztuje to 6 tyś i sanki też są do zmiany. 

Opublikowano (edytowane)

Witam Witam :P

Mała aktualizacja co setu zacisków tył. Doszedłem do wniosku że tylny zestaw z rs4 b5 312 mm jest za słaby względem przodu przez co auto jest nie stabilne podczas mocniejszego hamowaniu z większych prędkości ( przód nurkuje )  i padła decyzja na zmianę trochę wydajniejszego zestawu na tył. Teraz jest  tarcza 326mm i zacisk phaeton [43 mm] ( jak dla mnie sporo lepszy wybór niż nie udane swapy z popularnej t5 - mniejszy tłoczek + źła wysokość tłoczek/klocek przez co lubią piszczeć hamulce przy dohamowaniu)

Założyłem całość na testy i jak na razie wszystko jest na plus ;) Jest więcej rzeźby w porównaniu do zacisku t5 ale myślę że warto. Na czasie zaciski i jarzma pójda na malowanie proszkowe w kolor taki jak przód a tył rs4 b5 będzie na sprzedaż

76985ecc19004563med.jpg

82a324a03ecc85cbmed.jpg

36aea07b20dc8f50med.jpg

Edytowane przez VRGOOD

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...