Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Moja eSa - S4 B5 1999 Lift | RNS-E LED | 375/326 | RS4 SATYNA


VRGOOD

Rekomendowane odpowiedzi

6 godzin temu, VRGOOD napisał:

Wygląd to już wyżej kolega podesłał a z praktyki lepiej ściągają wodę i przylegają do szyby, jestem z nich zadowolony. - także polecam ;) 

Numer strona lewa: 8D0 854 327 C

Numer strona prawa: 8D0 854 328 C

Możesz zamówieć na vagsklep albo allegro od użytkownika AUDI_WROCLAW

Tego mi było trzeba, dzięki :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.02.2020 o 15:57, radimm napisał:

jak dla mnie, te poprzednie ramiona wyglądają z piórami dużo lepiej :decayed:

Z perspektywy tych zdjęć można powiedzieć, że lepiej ale siedząc w aucie już ciekawiej wypadają aero. Są bardziej płaskie i się bardziej chowają. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mała zapowiedź :lol:

Nie zaciski s4 b6 ( chociaż już kupione były :D ), nie zr18 a trochę zaszalałem i pójdzie nowe Akebono na alu zwrotnicy, tarcze na początek 356mm i myślę to upchać w avusa s6 :decayed:

156f9eb0628fea97med.jpg

80bd52ec60ecd766med.jpg

Edytowane przez VRGOOD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje zdanie znasz - kozak zaciski.

Kolor już ustaliłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tył mam 3003 RAL to i przód by pasował taki sam kolor :d 

Chociaż ala Ceramic srebrny mi sie bardziej podoba :D ale za to zacisk mniej widoczny heh 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajno jak je założysz napisz co potrzeba :jerk: na standardowych zwrotnicach nie założę takich do e-sy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, marcintuchola napisał:

Fajno jak je założysz napisz co potrzeba :jerk: na standardowych zwrotnicach nie założę takich do e-sy ?

Zalozysz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założy ale jest problem z doborem tarczy pod to ( ewentualnie rs4 b5 tyle że ona ma grubość 32mm a pod ten zacisk min 34mm ), piaste można wymienić.Ja i tak przejdę na alu zwrotnice bo i tak mam do wymiany przednie zawieszenie to od razu kupie od a4 b6, dodatkowo zwrotnica lżejsza i możliwość łatwej wymiany piasty z łożyskiem ;) 

Edit. Poprawiłem wypowiedź ;D 

Edytowane przez VRGOOD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.03.2020 o 20:25, VRGOOD napisał:

Założy ale jest problem z doborem tarczy pod to ( ewentualnie rs4 b5 tyle że ona ma grubość 32mm a pod ten zacisk min 34mm ), piaste można wymienić.Ja i tak przejdę na alu zwrotnice bo i tak mam do wymiany przednie zawieszenie to od razu kupie od a4 b6, dodatkowo zwrotnica lżejsza i możliwość łatwej wymiany piasty z łożyskiem ;) 

Edit. Poprawiłem wypowiedź ;D 

Piasta z V8 do żeliwnej zwrotnicy i 356x34 siada p&p 

Z tą zmianą zwrotnicy na alu się zastanów bo wiesz jak się wymienia górne wahacze??? Do tego musisz tulejki dorobić do mocowania amortyzatora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Górne wahacze robi się bardzo prosto :decayed:

Bierzesz spawarkę, najlepiej wirówkę i robisz zworę na srubie ale bez nakrętki ktora w 5 sekund robi sie żółta i od razu wkładasz do wiadra z wodą. Po takiej "kuracji" śruba sama wypada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, przemolll napisał:

Piasta z V8 do żeliwnej zwrotnicy i 356x34 siada p&p 

Z tą zmianą zwrotnicy na alu się zastanów bo wiesz jak się wymienia górne wahacze??? Do tego musisz tulejki dorobić do mocowania amortyzatora

Wiem jak schodzą te górne wahacze w alu bo mój staruszek ma b6 :D  Ehh zobaczę :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.03.2020 o 19:54, VRGOOD napisał:

Wiem jak schodzą te górne wahacze w alu bo mój staruszek ma b6 :D  Ehh zobaczę :decayed:

Poszukaj na lepiej zwrotki z passata w8 odrazu masz inną piastę ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, przemolll napisał:

Poszukaj na lepiej zwrotki z passata w8 odrazu masz inną piastę ??

Wolę już sama piaste u Siebie zmienić niż pakować kolejne starocie ciężkie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, po dłuższej nieobecności aktualizuję temat ;) 

Były plany na zmianę hebli na większe ale muszą trochę poczekać ponieważ zawieszenie zaczynało się już odzywać więc padła dezycja na odświeżenie  przód i tył.

Na temat komfortu po założeniu poliuretanu powiem tak, myślałem że będzie sztywniej trochę, poprawa jazdy w zakrętach na plus ale jazda po dziurawej drodze jest jakby za miękko. Takie mam swoje odczucia, może tak ma być na poliuretanach - nie wiem bo nie miałem okazji przejechac się autem z poli na pokładzie.  Na razie potestuję dłużej i się zobaczy, po głowie chodzi mi już założenie twardszej mieszanki w przyszłości. 

Dodatkowo gdzie była potrzeba zostały oczyszczone, pomalowane i zabezpieczone miejsac przed rudą ;) 

Zostało zrobione na tyle:

- piaskowanie i malowanie proszkowe wahaczy i sanek

- poliuretany olkusz czerwone tył + dodatkowo w sanki 

- nowe drążki i wahacze febi

- nowe śruby mimośrodowe ASO

- udało się upolować stabilizator HR 21 mm wraz z ramą pomocniczą + założone żółte poli :dance:

- przeguby tył zewnętrzne + przeguby na wale 

- zarobione nowe przewody hamulcowe ( przy wymianie hamulców na większe wpadną w stalowym oplocie )

- pomalowane półośki + zwrotnice

- wymiana mocowania amortyzatora strona prawa z 80 quattro w ocynku + malowanie na czarno. Strona lewa była już wcześniej wymieniona - została tylko odświerzona. 

 

A na przodzie:

- wszystkie wahacze master sport + sztywny drążek kierowniczy febi ( dezycja padła na mastera ponieważ robie max 10 tys km rocznie autem a te wahacze każdy poleca ;) wieć powinny starczyć na dłuuugo ) 

- przeguby wewnętrzne 

- nowe przewody hamulcowe + rurki na zaciskach

- pomalowane zwrotnice 

- poliuretany na stabilizator 85 ShA

 

Poniżej wrzucę kilka fotek:

b153e16efb2c011dmed.jpg

6c9a5bda23196062med.jpg

c5c90b1e6b2dd715med.jpg

463a9dde66bdc7c8med.jpg

2e8ae65c6460344bmed.jpg

d3890a43164724cdmed.jpg

93da59b2892011d7med.jpg

27b5bf0af6927c51med.jpg

3d83bd15fedcaa69med.jpg

37c4b996ad4dd51dmed.jpg

86c0c5312d410f35med.jpg

Edytowane przez VRGOOD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też założyłem czerwone poli na tył bo bałem się że będzie beton i podobnie jak Ty uważam że jest za mało sztywno choć czerwone Poli właściwościami zbliżone są do serii. U kolegi w BMW wcielaliśmy żółte to różnica w samej elastyocznysci poli w rękach lub na wachaczu jest znaczna - to prawie beton i tam jest sztywno podczas prowadzenia. Na przodzie też zakładałeś poli ??

Nie zastanawiałeś się nad zmianą tulei w sankach na aluminiowe, wyeliminowało by to ruchy sanek podczas nagłych zmian kierunku jazdy i itp. tak sądzę przynajmniej (bo to kawał guuumska-poliuretanu)

Edytowane przez FiFi91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na przodzie mam tylko mocowanie stabilizatora w poli. Co do aluminium w sanki to wydawało mi się że będzie przeniosło wibracje itd. Na bude, dla tego poszedl poliuretan. Co do tylu to żółte poli by było chyba w sam raz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To spoko :-) i jak trzeszczy troszkę z tyłu ?? :-D U mnie na tzw. " zimnym" trzeszczy a jak już się rozgrzeje to jest cisza :-P 

No ja właśnie na jesień - zimę będę robić przód no i już mam całe poli - czerwone i zastanawiam się czy nie wymienić na żółte (wcześniej jeździłem Japończykami i tam układ kierowniczy był mega czuły i skręcał tak jak ja chciałem a tutaj jest taka bułeczka :-D) 

PS.

O co chodzi z tym sztywnym drążkiem kierowniczym? Na czym polega różnica?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez tego tłumika drgań, jak na foto co dodałem. I powiem jest na prawdę czuła kierownica na skrecanie w porównaniu z tym co było wcześniej,  nie wiem czy zawieszenie miałem tak rozwalone czy wymiana na ten drążek poprawiła to. 

Co do trzeszczenia to na razie nic nie słychać, smaru nie żałowałem ?

Edytowane przez VRGOOD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info(zastosuje u siebie), będę obserwować Twój temat :-)

Fajne mody robisz :-) trzymać tak dalej 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam witam

Trochę odkopię temat bo się zakurzył :D 

Co nowego ? A zmieniłem relingi z czarnych na chromowane ( dodam zdjęcie na czasie ) 

Wpadły lusterka chrom ( obudowy InPro ) i pokusiłem się o założenie składanych elektrycznie z dużym prawym. Instalację musiałem sam dokładać bo nie mogłem znaleźć wiązki albo ktoś był szybszy i podkupił :decayed: Połączyłem kable za pomocą złączek hermetycznych. Dodatkowo wyczyszczone i nasmarowene silniczki od składania.

Sterowanie jest normalnie z przełącznika na drzwiach.  Od razu dodałem przewody do oświetlenia lusterek które chcę za niedługo porzeźbić.

6d604c21cf32e210med.jpg

842b1bca3dd59276med.jpg

758656f020157245med.jpg

5916b630d2173eb3med.jpg

a3e0a98c558a14aamed.jpg

 

Kompletuję też wkłady fotochrom, mam już lewy :) 

1a1d9522564724b9med.jpg

 

Kolejna rzecz dodana to lusterko wewnętrzne z kompasem od A6 C6, przerobiłem mocowanie pod B5. A zaczęło się to od zamieszczenia tutorialu przez kolegę @longer_xd i za to mu dziękuję :D 

5454a04c403cd2c3med.jpg

9f4ddc4330e3e835med.jpg

 

Finalnie wpadną zaciski przód RS4 B9 + tarcza 375 RSQ3 + osłony od Phaetona. Aktualnie całość pojechała na malowanie proszkowe

Tył bez zmian będzie RS4 B5 312.

05198395c78ff00emed.jpg

Teraz misja będzie z dobraniem felgi pod to, ale to dopiero jak przyjada zaciski. Chyba że macie jakieś sprawdzone które pasują pod ten zestaw ;) 

 

To na razie tyle. Odezwę się za niedługo :P

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...