bartez90 Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 (edytowane) Dokladnie, to samo jest z hamulcami. Co z tego ze seria to smiech i w takim lekkim s3 montowali wieksze. Najlepiej zostawic smieciowe z avj, albo niewiele lepsze z bfb i do 250km tez bedzie... Nie chcialbym sie spotkac na drodze z takim amatorem gownotuningu. Odnosnie sprzegiel to trzeba pamietac ze te auta maja po 15 i wiecej lat i 200-300tys przebiegu. Dwumasy i tak sa na wykonczeniu, a podnoszenie mocy tylko przyspieszy ich agonie. No ale nie, po co wkladac caly komplet z awx i miec spokoj na kolejne 200tys km. Lepiej teraz po taniosci wymienic sprzeglo i kombinowac z dopasowaniem, ale zaoszczedzic 1tys zl. To nic ze dwumas za rok i tak sie wykonczy i koszty robocizny beda x2. KM kazdy by chcial, ale jak najmniejszym kosztem, takie typowo polskie myslenie. Edytowane 28 Lutego 2019 przez bartez90
r7adek Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 Godzinę temu, Unf napisał: Zwiększać moc o 100 koni w stosunku do serii to się chce ale przygotować auto raz i porządnie to nie... byle taniej "jakoś to będzie". A wystarczy kupić komplet AWX razem z dwumasą, zwłaszcza do starego kilkunastoletniego auta i cały temat znika... Dlatego myślę nad avf, bo większe sprzęgło. Poza tym mam skrzynie luźną bo przygotowuje zestaw pod quattro więc zrobiłbym od razu. Tylko nie wiem za bardzo co tam trzeba ogarnąć przy takiej zmianie.
WYSKUN Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 Może jeszcze poruszmy jeden aspekt tuningu. Bo większość ludzi chcących zmodyfikować auto pod kątem mocy maksymalnej może nie do końca przewidzieć jak auto będzie przyspieszać w całym zakresie obrotów. Niektórzy mają w poopie max moc i lubią tylko uczucie "wciskania w fotel" i jako że przechodziłem z 1.8t seria-> stage 1-> stage 2, to opisze w jakim zakresie obrotów jak auto przyspiesza. Rysunek na szybko ale mniej więcej coś takiego się dzieje jak na wykresie. Dodam tylko że na hybrydzie k03 od Geremiego turbo wstaje szybciej niż seryjne k03. 1
Marciol Opublikowano 28 Lutego 2019 Autor Opublikowano 28 Lutego 2019 (edytowane) 4 godziny temu, Unf napisał: Zwiększać moc o 100 koni w stosunku do serii to się chce ale przygotować auto raz i porządnie to nie... byle taniej "jakoś to będzie". A wystarczy kupić komplet AWX razem z dwumasą, zwłaszcza do starego kilkunastoletniego auta i cały temat znika... 4 godziny temu, bartez90 napisał: Dokladnie, to samo jest z hamulcami. Co z tego ze seria to smiech i w takim lekkim s3 montowali wieksze. Najlepiej zostawic smieciowe z avj, albo niewiele lepsze z bfb i do 250km tez bedzie... Nie chcialbym sie spotkac na drodze z takim amatorem gownotuningu. Odnosnie sprzegiel to trzeba pamietac ze te auta maja po 15 i wiecej lat i 200-300tys przebiegu. Dwumasy i tak sa na wykonczeniu, a podnoszenie mocy tylko przyspieszy ich agonie. No ale nie, po co wkladac caly komplet z awx i miec spokoj na kolejne 200tys km. Lepiej teraz po taniosci wymienic sprzeglo i kombinowac z dopasowaniem, ale zaoszczedzic 1tys zl. To nic ze dwumas za rok i tak sie wykonczy i koszty robocizny beda x2. KM kazdy by chcial, ale jak najmniejszym kosztem, takie typowo polskie myslenie. Panowie ale spokojnie, nie powiedziałem że hamulce zostawie seryjne. W planach mam przynajmniej na początek swap przodu na 320, ogólnie tył też ale nie udźwignę finasowo jednych i drugich naraz dlatego chociaż jedne. Co do sprzęgła - nie wiem dlatego PYTAM. Tak jak wcześniej pytałem jestem zielony w tym temacie. Jeszcze nic nie wymieniłem nie pomodziłem więc spokojnie. Od tego chyba jest forum żeby takich laików wprowadzić na właściwe tory, w tym przypadku tuningu. Okej, więc sprzęgło kompletne z dwumasą od AWX będzie pasować P&P ? Ile mniej więcej za taki komplecik będę musiał dać ? Edytowane 28 Lutego 2019 przez Marciol
Unf Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 30 minut temu, Marciol napisał: Okej, więc sprzęgło kompletne z dwumasą od AWX będzie pasować P&P ? Ile mniej więcej za taki komplecik będę musiał dać ? https://allegro.pl/oferta/kolo-dwumasowe-sprzeglo-audi-a4-b6-1-9-tdi-awx-7403081680 Możesz też zapytać naszych forumowych sprawdzonych sprzedawców, na przykład @dzik czy @Wandej bardzo możliwe, że dadzą lepszą cenę
r7adek Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 14 minut temu, Unf napisał: https://allegro.pl/oferta/kolo-dwumasowe-sprzeglo-audi-a4-b6-1-9-tdi-awx-7403081680 Możesz też zapytać naszych forumowych sprawdzonych sprzedawców, na przykład @dzik czy @Wandej bardzo możliwe, że dadzą lepszą cenę AWX jest też 5 biegowy? Znajomy ma ale 6 biegów.
dayd_4 Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 2 godziny temu, WYSKUN napisał: Może jeszcze poruszmy jeden aspekt tuningu. Bo większość ludzi chcących zmodyfikować auto pod kątem mocy maksymalnej może nie do końca przewidzieć jak auto będzie przyspieszać w całym zakresie obrotów. Niektórzy mają w poopie max moc i lubią tylko uczucie "wciskania w fotel" i jako że przechodziłem z 1.8t seria-> stage 1-> stage 2, to opisze w jakim zakresie obrotów jak auto przyspiesza. Rysunek na szybko ale mniej więcej coś takiego się dzieje jak na wykresie. Dodam tylko że na hybrydzie k03 od Geremiego turbo wstaje szybciej niż seryjne k03. Naprawdę tylko do 2700 cię wciska w fotel?
bartez90 Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 44 minuty temu, r7adek napisał: AWX jest też 5 biegowy? Znajomy ma ale 6 biegów. AWX jest tylko 5 biegowy. 6 biegowy to AVF. Do 1.8t p&p pasuje tylko awx bo ma 228mm tarcze. AVF 240mm
WYSKUN Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 (edytowane) 30 minut temu, dayd_4 napisał: Naprawdę tylko do 2700 cię wciska w fotel? Jak do 2700? Chyba coś źle zrozumiałeś rysunek:) Edytowane 28 Lutego 2019 przez WYSKUN
MarcinL Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 33 minuty temu, bartez90 napisał: AWX jest tylko 5 biegowy. 6 biegowy to AVF. Do 1.8t p&p pasuje tylko awx bo ma 228mm tarcze. AVF 240mm To jak ludzie ładują awx do 6b? Jakieś sprzeczne informacje się pojawiają i już nie wiadomo co jest prawdą.
bartez90 Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 3 minuty temu, MarcinL napisał: To jak ludzie ładują awx do 6b? Jakieś sprzeczne informacje się pojawiają i już nie wiadomo co jest prawdą. Normalnie ładują. Tu nie chodzi o ilość biegów, a o rozmiar tarczy sprzęłowej bo w 1.8t i awx jest identyczny. Niezależnie czy 5 biegów czy 6 w 1.8t. 1
MarcinL Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 Teraz, bartez90 napisał: Normalnie ładują. Tu nie chodzi o ilość biegów, a o rozmiar tarczy sprzęłowej bo w 1.8t i awx jest identyczny. Niezależnie czy 5 biegów czy 6 w 1.8t. A ok, bo myślałem po tym co napisałeś, że ilość biegów ma wpływ.
r7adek Opublikowano 1 Marca 2019 Opublikowano 1 Marca 2019 Czyli nowe sprzęgło z dwumasą z awx obsłuży moc 280 - 290 KM w bexie ?
Marciol Opublikowano 1 Marca 2019 Autor Opublikowano 1 Marca 2019 22 godziny temu, MarcinL napisał: Jeżeli chcesz być spokojny o przegląd w przyszłości, to weź u hoffmana też sportowego kata, to da Ci pewnie rabat. Przepisy mają się zaostrzyć, a jak wejdzie, że pomiar od razu idzie do bazy, to po co problemy mieć. Nie wiem jak w AVJ, ale w BFB podobno sprzegło P&P wchodzi z AWX. W maju takie kupuję i sam się przekonam czy takie p&p to będzie. Powiedz mi jak to się ma później do przyrostu mocy? Ten sportowy Kat zamiast DP ? Nie ogranicza czasem ? Nie ukrywam że chciałbym aby samochód ładnie brzmiał, a nie wiem czy inny kat to umożliwi, fakt faktem jeśli przepisy mają się zaostrzyć to trudno będe musiał się z tym pogodzić.
bartez90 Opublikowano 1 Marca 2019 Opublikowano 1 Marca 2019 44 minuty temu, r7adek napisał: Czyli nowe sprzęgło z dwumasą z awx obsłuży moc 280 - 290 KM w bexie ? Powinno dać radę, o ile w ogóle silnik będzie na tyle zdrowy, że zrobisz taką moc. 18 minut temu, Marciol napisał: Powiedz mi jak to się ma później do przyrostu mocy? Ten sportowy Kat zamiast DP ? Nie ogranicza czasem ? Trochę może ograniczać, ale niewiele. Na pewno o wiele mniej niż seryjny kat.
r7adek Opublikowano 1 Marca 2019 Opublikowano 1 Marca 2019 W takim razie lepiej dołożyć i włożyć z avf dla pewności.
bartez90 Opublikowano 1 Marca 2019 Opublikowano 1 Marca 2019 11 minut temu, r7adek napisał: W takim razie lepiej dołożyć i włożyć z avf dla pewności. A zdajesz sobie sprawe ze to sprzeglo do zadnego 1.8t nie podejdzie p&p? Ze trzeba dawac dystans, wymieniac rozrusznik i pare innych rzeczy i takie proste to nie jest? Wolalbym obic kevlarem awx i wystarczy na 100% nawet na 400nm.
Marciol Opublikowano 1 Marca 2019 Autor Opublikowano 1 Marca 2019 (edytowane) 8 minut temu, bartez90 napisał: A zdajesz sobie sprawe ze to sprzeglo do zadnego 1.8t nie podejdzie p&p? Ze trzeba dawac dystans, wymieniac rozrusznik i pare innych rzeczy i takie proste to nie jest? Wolalbym obic kevlarem awx i wystarczy na 100% nawet na 400nm. A do moich mocy ok tych 240 ,250km obijać kevlarem? Czy zwykłe wystarczy ? Nawet nie wiem czy tyle wypluje,tak jak wcześniej pisałem mnie zadowoli już te 220 Edytowane 1 Marca 2019 przez Marciol
r7adek Opublikowano 1 Marca 2019 Opublikowano 1 Marca 2019 7 minut temu, bartez90 napisał: A zdajesz sobie sprawe ze to sprzeglo do zadnego 1.8t nie podejdzie p&p? Ze trzeba dawac dystans, wymieniac rozrusznik i pare innych rzeczy i takie proste to nie jest? Wolalbym obic kevlarem awx i wystarczy na 100% nawet na 400nm. No tego nie wziąłem pod uwagę aby nowe obić kevlarem.
bartez90 Opublikowano 1 Marca 2019 Opublikowano 1 Marca 2019 8 minut temu, Marciol napisał: A do moich mocy ok tych 240 ,250km obijać kevlarem? Czy zwykłe wystarczy ? Nawet nie wiem czy tyle wypluje,tak jak wcześniej pisałem mnie zadowoli już te 220 Do 370nm awx wystarcza bez żadnego problemu. Do tych mocy co chcesz tym bardziej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się