Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B7 BKE] Problem z diagnozą - ciężko pali na ciepłym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy.Audi A4 B7 1.9 tdi 116 km ciężko pali na ciepłym kręci z 10 razy na zimnym też nie ma szału 3-4 obroty nikt nie potrafi zdiagnoziwać.Wymienione czujnik położenia wału oraz wałka,czujnik temperatury,świece,przekaźnik świec,pompa tandemowa,pompowtryski,uszczelniacze i nadal to samo.Może jest ktoś z Lubuskiego najlepiej okolice Gorzowa kto mógłby pomóc znaleźć przyczynę.

Opublikowano

Masz jak zrobić podstawowe logi ? 

Opublikowano
20 godzin temu, Carphunter napisał:

Koledzy.Audi A4 B7 1.9 tdi 116 km ciężko pali na ciepłym kręci z 10 razy na zimnym też nie ma szału 3-4 obroty nikt nie potrafi zdiagnoziwać.Wymienione czujnik położenia wału oraz wałka,czujnik temperatury,świece,przekaźnik świec,pompa tandemowa,pompowtryski,uszczelniacze i nadal to samo.Może jest ktoś z Lubuskiego najlepiej okolice Gorzowa kto mógłby pomóc znaleźć przyczynę.

No gratuluje rozgarniętego mechanika , jeszcze trochę i będziesz miał nowy silnik razem z osprzętem... :kox:

A na poważnie to wypadało by znaleźć dobrego mechanika, co to jest w stanie bez wymieniania czegokolwiek postawić prawidłową diagnozę :hi:

Oczywiście jak dał byś logi to można na ich podstawie spróbować podsunąć Ci co w pierwszej kolejności jest do sprawdzenia , ale na odległość raczej nikt Ci rozwiązania tego problemu na tacy nie poda , powodów może być duużo ...

Opublikowano

Panowie pomocy , dał bym jakies logi ale obecnie niema mnie w domu a autko załeło mi świrować . Problem taki juz przed wyjazdem cięzko było autko zapalić tzn , rozrusznik zaczyną kręcić powiedzmy ze 1-1.5 obrota i  go rozłańcza i słychac takie ( rozsprzeglenie koła zamachowego z rozrusznikiem , no i spadek obrotów rozrusznika)  , Przy nastepnej próbie znów kreci 1-2 obroty , silnik zaczyna chytać , bębnix puszcza i silnik gaśnie .Przy następnej próbie zapalił . Potem zrobiłem 100km i zostawiłem auto na 3 godzinki i masakra . Takie same objawy , plus doszły takie że przy próbie uruchomienia rozrusznik nawet niezakręcił kołem zamachowym tylko odrazu go rozłańczało . Pomogł,o dopiero jak pare razu przekreciłęm stacyjka bez próby palenia( załąńczałem pompe w baku ) . ( auto stało na prostym parkingu) . No i powrót , 100km zrobiłem . Zgasiłem silnik , proba uruchomienia silnika no i podobne objawy , ale za 3 razem zapalił . No i potem tak za 3 godzinki z czystej ciekawości poszłem sprawdzić i auto od szczała zapaliło , no to sie przejechałem , zgasiłem , proba uruchomienia i cyk od szczała . ( sorry za te wypociny ale ciezko to opisać ) 

Co może byc przyczyną ? Rozrusznik ? uciekające paliwo ?? ( bo to się dzieje czy  ciepły czy zimny , czy postuj 3h czy 2 sekundy ) 

Opublikowano

Rozrusznik do naprawy, jak sam napisałeś bendiks do wymiany .

Być może po jego kompleksowej naprawie lub wymianie odejdzie w niepamięć problem z paleniem na ciepłym :whistling:

Opublikowano

dużo roboty z wyjeciem rozrusznika? :)  wymienić sam  bendiks czy może szukać używanego rozrusznika? 

Opublikowano (edytowane)

Tez bym obstawial rozrusznik. Chyba lepiej jest kupic uzywke w dobrym stanie. Zawsze mozesz podmienic i sprawdzic czy dziala jak powinno, a majatku nie wydasz. Co do roboty to jest on dosyc dobrze ukryty i chyba bez podnosnika nie wyciagniesz.

Edytowane przez Pyccqku
Opublikowano

Musisz mieć kanał albo chociaż najazdy. I bez problemu wyjmiesz go, jest na 2 srubach. 

Opublikowano (edytowane)

Podaj z bloków pomiarowych 004 parametr z okienka nr 4

Jak odpala na zimnym ?

Edytowane przez Dev
Opublikowano (edytowane)

chyba wyklucze rozrusznik , fakt czasami może coś swirować ale problem chyba nie w tym . Obstawił bym że mi sie paliwo cofa albo elektronika . Bo jak podpompuje na pompce z baku paliwo to auto pali za 1 lub 2 razem ( ze 2 razy przekrece stacyjke bez pruby uruchamiania) . Na wiosne szykuje mi sie wymiana olejów filtrow wiec od tego zaczne . ale oczywiście do tego czasu do podepne komputer ?  , a Kąt ustawiony na -1 , moge go sprobowac dac na 0 , może bedzie lepiej palic . 

jak auto stoi cała noc to od szczała, po dluzszej jezdzie jest problem , zgasze i probuje odrazu uruchomic to sie problemy zaczynaja . 

Edytowane przez szalonyharry
Opublikowano

Problem rozwiązany , po wymianie automatu i bendixa auto pali na gorącym . Obstawiam automat który gdy sie nagrzał (od temeratury silnika) się rozłańczał , na zimnym nie było problemu . ;) 

Opublikowano

Od siebie dodam iż bardzo dobrym rozwiązaniem jest zmiana prędkości obrotowej silnika od której podawane jest paliwo. Bo często jest tak że ciepły silnik jednak się do-spręża bo metal się rozszerza wraz z temperaturą i jak ktoś ma słaby aku ale jeszcze lata przejeździć chce albo kończy się rozrusznik lub staje już krzywo w tulei przez co ma ciężej kręcić. To takiemu autku ciężko jest nabrać odpowiedniej prędkości obrotowej by w ogóle paliwo zaczęło być podawane. Ja tak miałem zrobionych już kilka aut i rewelka. Zmniejszenie o 50-100 obrotów i auto pali na strzała.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...