Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t BFB prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. 

Uporalem się z problemem braku doładowania od dłuższego czasu, i pojawił się kolejny. Auto po programie już zostało zakupione, dołożyłem fmic bo był piec i ostatnio k03 padło to pokusilem się na k03s ale teraz pojawił się problem przy około 5tys obrotów, zachowuje się jak bym dodawał i puszcza pedal gazu. Brakuje mu paliwa? Wtryski małe czy raczej pompa nie domaga? A może coś innego? Podpowiedzcie proszę od czego zacząć, dzięki ✌️ 

http://vaglogi.pl/log-115_118_5456kp.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_Z9t09r7.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_KrJB3Gw.html

Opublikowano (edytowane)

Sprawdź szczelność dolotu oraz ciśnienie na listwie paliwa.Jakie masz tam wtryski?logi na Bp?

Edytowane przez david777
Opublikowano (edytowane)

Szczelne jest bo sprawdzałem po zmianie turbiny, wtryski raczej seria, ale wcześniej było ok na nich, a ciśnienie paliwa jakie powinno być? Logi na pb

Edytowane przez Liss
Opublikowano

Wtryski pętlą i turbo zaczyna żyć własnym życiem ?. Sprawdź ciśnienie paliwa pod obciążeniem, bo logi na benzynie?

Opublikowano (edytowane)

Na seryjnych wtryskach może być ciężko na tym programie.

Edytowane przez przem8
Opublikowano
2 minuty temu, Liss napisał:

a ciśnienie paliwa jakie powinno być?

4 bary

Opublikowano

Pompa mi wyje po zaplonie już jakiś czas, może ma już Dosc. Nie mam manometru ale zastanawiałem się czy mogę tak samo wykorzystać do tego pistolet do pompowania kół?? 

Opublikowano (edytowane)

Temp w dolocie poniżej 0? coś to nie tak, poza tym seryjne wtryski tego nie ogarną, najlepszy by był powrót do serii i wtedy łatwiej to zdiagnozować, do zmierzenia ciśnienia możesz użyć zwykłego manometru do powietrza.

Edytowane przez Łukasz13
Opublikowano

Zmierzylem ciśnienie, zimny trzymal 4 później skakao między 3,5 a 3,8 w czasie jazdy bardziej 3,5 bym powiedział a po zgaszeniu 3,6 zostaje. Czujnik temp już zamówiłem, nie wiem co mu się stało jeszcze niedawno pokazywał koło 30

Opublikowano

Jak jest spadek ciśnienia to pompa do wymiany.

Opublikowano

A macie jakiś patent jak zdjąć przewody z pompki, bo u mnie te spinki są połamane i nie idzie ich wdusic... 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...