DiamondAvangarde Opublikowano 23 Marca 2019 Opublikowano 23 Marca 2019 (edytowane) Hej, zamontowałem dwa tygodnie temu instalację LPG w serwisie AutoMix Skrzyszów na Śląsku, kierując się dobrymi opiniami i poleceniami znajomych. Według mojego mechanika, pasjonata Audi, ten zestaw to przestarzały szmelc, nie różniący się niczym od "zwyczajnych instalacji do Passata". Twierdzi, że mówi szczerze, a nie żeby mi dogryźć i nie wątpię, że mówi prawdę. Zestaw miał być pod 250 KM, gdyż planuję zrobić chip, o czym informowałem gazownika kilkukrotnie. Oto homologacja całego zestawu: - zbiornik Hit D650-250, 65.5l (gwarancja 5 lat, co ciekawe) - reduktor AC R01 - komputer sterujący STAG-4 QBOX - wielozawór Tomasetto AT02A - przewody gazowe Dxx Fagumit D 12 mm - czujnik ciśnienia gazu AC-PS-02 - wtryskiwacze gazu AC S.A. ACW-1 - filtr gazu ZWM Czaja FL01. Po specyfikacji łatwo zauważyć, że brakuje tu mieszalnika oleju, o którym wspomniał mój mechanik. Prosiłbym o opisanie co jest oki, co jest do zmiany i jakie uwagi zwrócić do gazownika. Za całość zapłaciłem 3500 zł i podkreślałem wielokrotnie, żeby szli w pełni w jakość, nie patrząc na cenę. Dziękuję serdecznie! Edytowane 23 Marca 2019 przez DiamondAvangarde
pila24 Opublikowano 24 Marca 2019 Opublikowano 24 Marca 2019 Kolego brakuje szczegółów - reduktor czerwony czy czarny? Sterownik w wersji basic czy plus? Listwa AC W01,czyli bieda edyszyn. Mieszalniki oleju? Lol cóż to za maszyna ? Chyba chodzi o filtr z odstojnikiem. Napisz o tych szczegółach o które pytam to ocenimy ale już widać że za taką kasę to coś nie halo ten zestaw.
przem8 Opublikowano 24 Marca 2019 Opublikowano 24 Marca 2019 (edytowane) 7 godzin temu, DiamondAvangarde napisał: Po specyfikacji łatwo zauważyć, że brakuje tu mieszalnika oleju, o którym wspomniał mój mechanik. Może chodziło o lubryfikację, która jest niepotrzebna. Poza tym c**jowy filtr fazy lotnej i wtryskiwacze za słabe do 1.8t. Powinieneś mieć acw03 lub barracudy 130 jeśli myślisz o chipie. Strojone to miałeś na korekty podczas jazdy? Po takim zestawie pod chipa sądzę, że nie Cena spora. Pokaż zdjęcia spod maski. Zanim założyłeś gaz było poczytać i poszukać o polecanych warsztatach w Twojej okolicy na lpg forum Edytowane 24 Marca 2019 przez przem8
mszark Opublikowano 24 Marca 2019 Opublikowano 24 Marca 2019 (edytowane) Wtryski zwykłe czy bfc? Zwykłe na styk, bfc nie wiele więcej. Reduktor jak czarny to nawet nie wyrabia. Kiedy ja jeździłem wymieniać wtryski do speców od staga to usłyszałem, że w01 nie ma sensu, już wolą mi valteki wstawić, albo w02. Żadne z wtrysków ac 250KM nie uciągną. Filtr to już mogli dać fl03, a nie zwykły papier, różnica w cenie paru złociszy. Patrząc na całość przewody miedziane pewnie też przyoszczędzone. Jeździć to będzie, ale o podnoszeniu mocy raczej nie ma mowy. Z tysia przepłacone. Edytowane 24 Marca 2019 przez mszark
Randor Opublikowano 24 Marca 2019 Opublikowano 24 Marca 2019 (edytowane) W czerwcu był wrzucany gaz do mojej. Wrzucam foto z gratami. Koszt 2950zł. Serwis stag Nowotczyński Piotr ul. Gdyńska 25 06-500 Mława. Czas montażu wraz ze zdjęciem kolektora 6h. Jako, że nie jestem zbyt ufny po wszystkim auto trafiło do speca z lpg-forum na przegląd instalki i strojenie po AFR. Według niego instalacja wrzucona bardzo schludnie i tak jak trzeba. Reduktor czerwony 250. Według mnie za dużo Cię skasowali no i te wtryski dość słabe. Jeśli chciałeś dobrą instalkę nie zważywszy na koszta to dostałeś to drugie ale nie do końca to pierwsze, wycyckali Cię lekko. Ja bym do nich pojechał i żądał wymiany chociaż wtrysków na W03 lub barracudy. Sprawdź też jaki masz kolor reduktora, jeśli czarny to też lipa ale to mało prawdopodobne. Podobno te graty co niżej mają wystarczyć na 250km (na styk lub z podlaniem beny) ale to zależy od egzemplarza. Myślę, że te 230-240km na spokojnie i tyle planuje. Edytowane 24 Marca 2019 przez Randor
Łukasz13 Opublikowano 24 Marca 2019 Opublikowano 24 Marca 2019 Zestaw raczej budżetowy, cena za to z wyższej półki, wtryski nie wiadomo dokładnie jakie, zrób fote, jeśli to wersja bfc to spokojnie dadzą rade na zakładaną moc, za to reduktor to juz loteria i 250 moze być ciezko zrobić na nim.
pila24 Opublikowano 24 Marca 2019 Opublikowano 24 Marca 2019 Ja zapłaciłem 3300zł za zestaw do V6: -Reduktor AC R01 czerwony, wtryskiwacze AC W03 pod osłoną schowane, sterownik qmax basic,butla 68L,faro. Tam gdzie montowałeś to bym za to pewnie z 4000 zapłacił, ogólnie to zrobili Cię w bambuko za tą cenę. Nie wiem jak montaż,ale jeżeli zgodny ze sztuką to powinieneś zapłacić max 2800zł za to co wypisałeś.
mszark Opublikowano 24 Marca 2019 Opublikowano 24 Marca 2019 W03 na największej dyszy i ciśnieniu 1.2 bar do 45KM na cylinder. Na 250KM to trochę mało.
przem8 Opublikowano 24 Marca 2019 Opublikowano 24 Marca 2019 (edytowane) Górę zawsze można podlać benzyną ale to co ma teraz to taki budżetowy zestaw na serię Czekamy na zdjęcia i niech autor sprawdzi czy nie ma butli zamontowanej do jazdy na wstecznym, bo takie kwiatki jeszcze się wciąż zdarzają Edytowane 24 Marca 2019 przez przem8
DiamondAvangarde Opublikowano 24 Marca 2019 Autor Opublikowano 24 Marca 2019 (edytowane) Łapcie filmik. Reduktor jak widać czerwony, ale wtryski widziałem identyczne w Passacie na placu u mechanika, więc bieda. Dodać mogę, że w cenie są jeszcze zbiornik w miejscu koła zapasowego, ukryta dioda poziomu gazu i wlew gazu pod klapką. Stroili na pewno na mieście, bo hamowni nie mają i zestrojone podobno pod 6.5k obrotów, więc "praktycznie przy odcinie dopiero pobiera benzynę" - do tego się przyczepić nie mogę, bo poziom benzyny raczej się nie rusza za bardzo, a kilometrów robię dużo (mniej więcej 2100 km miesięcznie). O szczegóły takie jak - czy sterownik w wersji basic czy plus - dopytam przy okazji, bo tylko takie informacje mam podane, nic więcej nie wiem. VID_20190324_125551.mp4 Edytowane 24 Marca 2019 przez DiamondAvangarde
przem8 Opublikowano 24 Marca 2019 Opublikowano 24 Marca 2019 Jak myślisz o programie to na pewno wtryski do zmiany i zasilanie listwy z dwóch stron. Niech zmienią filtr na odstojnikowy albo kme włókno szklane. Te z czaja są kiepskie, nawet fl03, gdzie są dwa wkłady filtrujące. Pod maską w miarę to wygląda.
DiamondAvangarde Opublikowano 24 Marca 2019 Autor Opublikowano 24 Marca 2019 Dzięki, zapisuję w notatniku i zwrócę uwagę przy następnej kontroli. Jeszcze tylko zapytam - ten zestaw nie zajedzie mi silnika? Już nie myślmy o chipie, ale mogę jeździć z tym zestawem bez zamartwiania się, że silnik mi padnie za 50k kilometrów? Aktualnie jest w absolutnie świetnej kondycji, rzadko spotykanej wręcz i bardzo bym ubolewał, gdyby to się zmieniło przez tandetną instalację LPG. 1
przem8 Opublikowano 24 Marca 2019 Opublikowano 24 Marca 2019 Jak masz możliwość to podejrzyj korekty długoterminowe. Przy dostępie do vcds'a zrób log dynamiczny na lpg 2+33
pila24 Opublikowano 24 Marca 2019 Opublikowano 24 Marca 2019 (edytowane) Godzinę temu, DiamondAvangarde napisał: Jeszcze tylko zapytam - ten zestaw nie zajedzie mi silnika? Sprawdzaj co jakiś czas korekty długoterminowe(kup dongla elm 327 za kilkanaście zł do tego celu),jak będą oscylowały w zakresie -5 % do + 5% to nic silnikowi nie powinno się stać. Tak jak kolega pisze zrób logi pod obciążeniem aby zobaczyć jak instalacja ogarnia silnik przy butowaniu. Aha,ten elm 327 z torque posiada możliwość robienia prostych logów,wiec bez vcdsa tez sobie poradzisz-wystarczy smartfonem. Edytowane 24 Marca 2019 przez pila24
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się