bartez90 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Moje a4 b6 1.8 T Q. Silnik po przebiegu ori 230 tys km, jak widać raczej w niezłym stanie. Silnik dostał oczywiście odpowiedni pakiet startowy:-) Nowy n75 ori aso Nowa przepływka boscha Dv ori aso wymieniony 15 tys km temu Nowe świece ngk pfr7q Rozrząd cały komplet z łańcuszkiem wymieniony 15 tys km temu Turbo k03s po regeneracji w turbo-tec 15 tys km temu Dp 2,75 cala owinięty bandażem bazaltowym Wtryski 370cc Sprzęgło seria z bexa Strojenie by Galetto To wszystko zaowocowało wynikiem 239 km i 343 nm na pb98 z bp. Być może jest to rekord PL na k03s (k03-073). Ja w każdym razie wyższego wyniku nie widziałem. Jak macie jakiś to wrzucajcie i porównamy:-) 2
Unf Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Kreski ładne, wynik super ale ja jak zwykle zostawię prośbę: Youtube: 1. 0-100 2. 80-120 (3 bieg) 3. 100-200 Po takich nagraniach znacznie łatwiej ocenić jak to jedzie niż po wykresie
wampir Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 (edytowane) Miałem K03s czyli k03-073 i przy porządnym wystudzeniu dolotu (przy niskiej temp zewnętrznej) wychodziło na jeden przejazd 232KM na pb98. Edytowane 24 Kwietnia 2019 przez wampir
WYSKUN Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 2 godziny temu, Unf napisał: Kreski ładne, wynik super ale ja jak zwykle zostawię prośbę: Youtube: 1. 0-100 2. 80-120 (3 bieg) 3. 100-200 Po takich nagraniach znacznie łatwiej ocenić jak to jedzie niż po wykresie Coś się tak uparł na te przyspieszenia?
bartez90 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Cos kiedys nagram i wrzuce, spokojnie:-)
Unf Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 2 godziny temu, WYSKUN napisał: Coś się tak uparł na te przyspieszenia? Bo kreski tak nie przemawiają jak sekundy
bartez90 Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2019 9 godzin temu, wampir napisał: Miałem K03s czyli k03-073 i przy porządnym wystudzeniu dolotu (przy niskiej temp zewnętrznej) wychodziło na jeden przejazd 232KM na pb98. No temperatura ma znaczenie. U Gregora na stronie jest wykres na k03s na 236km ale hamowany gdy na dworze byl 1 stopien na plusie:-) u mnie bylo 18 stopni wiec wcale nie tak chlodno, to drobna roznica.
Patryk94 Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Ladnie do końca trzyma. Niezły wynik?.
wampir Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 W dniu 25.04.2019 o 07:08, bartez90 napisał: No temperatura ma znaczenie. U Gregora na stronie jest wykres na k03s na 236km ale hamowany gdy na dworze byl 1 stopien na plusie:-) u mnie bylo 18 stopni wiec wcale nie tak chlodno, to drobna roznica. Tutaj największe znaczenie ma stan silnika i turbiny. Wynik jak wynik. Z biegiem czasu stwierdzam, że 10 KM w tą czy tamtą nie ma znaczenia, a liczy się bezawaryjność. Zrób tym autem 20tyś km i ponownie jedź na pomiar mocy.
bartez90 Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2019 7 godzin temu, wampir napisał: Tutaj największe znaczenie ma stan silnika i turbiny. Wynik jak wynik. Z biegiem czasu stwierdzam, że 10 KM w tą czy tamtą nie ma znaczenia, a liczy się bezawaryjność. Zrób tym autem 20tyś km i ponownie jedź na pomiar mocy. A to na pewno, ale taki wynik w chwili obecnej swiadczy wlasnie o dobrym stanie silnika i turbiny. Tym bardziej ze osiagniety bez jakiegos palowania, na doladowaniu 1,2b w peaku, czyli normalnym dla k03s.
wampir Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Opublikowano 30 Kwietnia 2019 A przy 5400 jakie doładowanie i ile pod koniec obrotów?
bartez90 Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2019 (edytowane) 2 godziny temu, wampir napisał: A przy 5400 jakie doładowanie i ile pod koniec obrotów? Przy 5400 jakos 0,95 b, a przy odcince 0,8b. Edytowane 30 Kwietnia 2019 przez bartez90
wampir Opublikowano 1 Maja 2019 Opublikowano 1 Maja 2019 Hmm to ja miałem ponad 1 bar i prawie 0,9 przy odcince
bartez90 Opublikowano 1 Maja 2019 Autor Opublikowano 1 Maja 2019 (edytowane) To tym bardziej widzisz ze zylowania turbiny u mnie nie ma. Tam niecaly 1b bedzie przy 5400. Zreszta boost to nie wszystko, jakos na hybrydach od Geremiego robia po 260km i wiecej przy 1.2b w peaku. Edytowane 1 Maja 2019 przez bartez90
wampir Opublikowano 2 Maja 2019 Opublikowano 2 Maja 2019 Mówisz jakby tylko 1 osoba wiedziała na świecie, że musi być odpowiedni przepływ, duże średnice w dolocie i na wydechu i maksymalne ograniczenie restrykcji 1
Randor Opublikowano 3 Maja 2019 Opublikowano 3 Maja 2019 (edytowane) Masz wrzucony TIP? Ile płaciłeś za regeneracje k03s w turbo-tec? Jaki był zakres prac? Żeliwo nowe czy używka? Edytowane 3 Maja 2019 przez Randor
bartez90 Opublikowano 4 Maja 2019 Autor Opublikowano 4 Maja 2019 Nie, dolot jest seryjny, bez tipa. Za regeneracje placilem 1200 zl, na nowym zeliwie.
Randor Opublikowano 4 Maja 2019 Opublikowano 4 Maja 2019 (edytowane) Mam propozycje od firmy z Konecka na takie turbo za 1070zł z nowym żeliwem. Wydaje mi się, że chyba warto dopłacić te 130zł do turbo-tec. Mają przynajmniej wyrobioną jakąś opinie. Edytowane 4 Maja 2019 przez Randor
ELLIOTT Opublikowano 4 Maja 2019 Opublikowano 4 Maja 2019 5 godzin temu, Randor napisał: Mam propozycje od firmy z Konecka na takie turbo za 1070zł z nowym żeliwem. Wydaje mi się, że chyba warto dopłacić te 130zł do turbo-tec. Mają przynajmniej wyrobioną jakąś opinie. Masz blisko do Geremiego. Przy okazji spojrzy na motorownie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się