Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 1.8t Quattro by Randor


Randor

Rekomendowane odpowiedzi

No to ladnie, fajnie ze jestes zadowolony. Powinno byc z 230 KM, jeszcze kiedys pewnie sprawdzisz przy okazji. Roznica wzgledem serii czy skopanego softu na pewno bardzo odczuwalna.

Te 1.8t sa calkiem spoko, do taniego jezdzenia idealne. Dla porownania w weekend jezdzilem s3 8p po sofcie na 320 KM i powiem ze to juz troche inny poziom, nawet z dolu. Roznica jest bardzo duza bo takie s3 robi powtarzalne 5s do setki, u mnie jest to 6,5s okolo. Natomiast koszta w stosunku do 1.8t mozna x2 okreslic i z lpg duzy problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnica jest diametralna. Już nie chodzi o samą moc ale o to w jaki sposób jest rozwijana. Dla mnie bomba. Nie wiem ile jest mocy ale obstawiam minimum 220km. Na pierwszym i drugim biegu auto dostaje pierdolca. Nie wyobrażam sobie tego w ośce:-P Na 4 biegu auto nadal ciągnie i to czuć. Jestem lekko podjarany;-)

Co do hamowni to jest problem z taką 4x4 w mojej okolicy. Po 10 będę jechał stroić gaz do Gdańska ale mam czas tylko w weekendy. Nie wiem czy zgram np tune-up ze specem od LPG.

Ciekawi mnie ile te moje a4 realnie waży. 2.8 w quattro na wypasie miało w dowodzie 1600kg, na wadze na złomie pokazało prawie 1700. Było ciężkie i to czuć. Te 1.8t bieda edition ma w dowodzie bodaj 1450.

S3 to inny wymiar;-)

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje b6 1.8t Q wazy 1600 kg gdy wazylem na zlomie. A lpg zalozone. Wiec u Ciebie na pewno sporo mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to widzisz. Moje 2.8 B5 ważyło więcej niż Twoje B6. Zależy pewnie jeszcze od przekłamywania wagi. Domyślam się że zazwyczaj zaniżają;-)

Ciekawe ile pożyje moje seryjne sprzęgło. Dobrze by było żeby wytrzymało chociaż do przyszłej wiosny. Wtedy wyrzuciłbym komplet z dwumasą od AWX.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mega projekt?

Tak naprawdę przetarłes moje szlaki gdyż sam tak będę robił ale aktualnie nie ma czasu ? podeślę parę pytań na PW

Jeszcze raz gratki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, przemolll napisał:

Mega projekt?

Tak naprawdę przetarłes moje szlaki gdyż sam tak będę robił ale aktualnie nie ma czasu ? podeślę parę pytań na PW

Jeszcze raz gratki

+1 :) dokładnie jak u mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko chłopy. Piszcie na PW. Jak coś porobie Wam dodatkowe foty co i jak mam ustawione i co dokładnie założone. Cieszę się, że mogłem przy okazji modów komuś pomóc. Brakuje trochę info odnośnie B5 w sieci, szczególnie jeśli chodzi o fmic w 1.8t. Przymierzałem się do akcji od lutego. W końcu się wkurzyłem i zrobiłem to na żywioł. Robota jest przyjemna i satysfakcjonująca;-). O ile masz drugie auto i czas cię nie goni.

Rada ode mnie. Nie idźcie na skróty z gratami. Drut nie będzie jeździł tak jak powinien. Lepiej odłożyć mody w czasie i dozbierać kasę.

Polecam też montaż TIP'a razem z DP. Ten fabryczny to niezły żart. Gość z olx robi promocje przy zakupie ich obu (790zl z wysyłką z tego co pamiętam)

Jak dopasuje porządnie zderzak dam znać czy warto brać ten zestaw montażowy do fmic z allegro, póki co siadł w miarę ok.

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie sam będę spawać rury do ic ale to z 2.5 całaz tego co widze to masz mniejsze trochę szkoda bo wyjście z Coopera jest większe ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z icka mam wyjścia 57mm a rury są 51mm. O ile między turbo a ic taka średnica jest wręcz wskazana to już przed przepustnica powinno być te 57mm. Założyłem co miałem i wyszło ok. Nie widzę powodu dla którego miałbym to ruszać. W sumie efekt przerósł oczekiwania. Myślę, że stan słupka to zdecydowanie ważniejszy aspekt niż średnice rur od ic:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem ci że znaomy zmienił na  wszytko na 2.5 cała i dało to duży efekt w postaci ponad 10km

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe ale to dla mnie nieistotne. Nie chcę ryzykować większego laga. Może kiedyś jak dokończę wydech i ogarnę wykres coś mi strzeli do głowy i przeswietle temat. Póki co styka. No ale dobrze wiedzieć że jest coś jeszcze do ugrania.

Teraz czas na heble i lepszy gwint. Skusze się chyba na ST (Weitec). AP jest za miękki z tego co wiem.

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mega pogrzebane z silnikiem :) koło mi zawsze sie podobało te od a3,widziałem nawet ktoś zrobił custom tego kola i było zrobione z rantem to już wyglądało jak koło za 10k minimum hehe,zderzaki z s4 by siadły jak nic :) czy bardziej idziesz zeby był sleeper ?:) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz zamiar dodatkowe foty robić to wstaw tutaj i będzie dla wszystkich zainteresowanych zamiast na PW ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Leszczonka napisał:

Mega pogrzebane z silnikiem :) koło mi zawsze sie podobało te od a3,widziałem nawet ktoś zrobił custom tego kola i było zrobione z rantem to już wyglądało jak koło za 10k minimum hehe,zderzaki z s4 by siadły jak nic :) czy bardziej idziesz zeby był sleeper ?:) 

Dzięki kolego;-) Koło mnie zauroczyło to i wpadło. Pasuje jak ulał do już trochę klasycznej sylwetki B5, szczególnie w ciemnym kolorze. Myślałem o pakiecie z S4 ale jeszcze , nie wiem czy nie wyjdzie za sportowo. Jak dobije do 300km to zasłużę żeby go założyć:-P Na 100% będę wrzucał jakieś progi. Fabryczne rozwiązanie nie do końca mi leży. Tylko jak to zrobić żeby nie było wiochy?

 

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, przemolll napisał:

Co do hamulcy do dawaj na PW coś ci dobiorę ?

IMG_20190528_163923.jpg

Panie do takich hebli to trzeba mieć więcej niż te 230km. Z taką mocą nie ruszę z miejsca:-P Odezwę się bo to teraz priorytet. Nie chcę stwarzać zagrożenia.

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może z jakiejs innej audi listwy progowe np b8:) chłopaki wrzucali np je do c6 i pasowało tam ? najlepiej mieć dostęp do takich rzeczy i akurat może by dopasował wizualnie z innego modelu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś się wymyśli ale wiem, że łatwo można odwalić festyn. Myślałem o progach i tylnym zderzaku z S4 a przedni zespawać z dokładką i pomalować całość w kolor. Do tego dokładka z cupry i jakoś by to wyglądało. To są duperele. Teraz najważniejsza jest część mechaniczna i konserwacja podwozia przed następną zimą. Może prócz hebli wpadnie jeszcze gwint o którym wspominałem. Ta-technix jest za miękki i nie nadaje się do szybszej jazdy. Tak samo jak do większego obniżenia. Z drugiej strony jako zawias do zwykłego dupowozu spisuje się bdb i jest komfortowy.

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu zawitał zderzak. Było więcej rezania niż się spodziewałem. Żałuję że nie obróciłem silikonów napisami do tyłu ale przyjdą kratki i powinno być ok.

Panowie ile dmuchać powietrza w 225/40 r18? Mam teraz 2,4 przód i tył. Nie za mało? Mam gdzieś komfort. Aby opony równo schodziły.

IMG_20190529_143556.jpg

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wejdą wszystkie kratki łącznie ze środkową ? Co musiałeś wyrezać aby zderzak wszedł bez problemów, wystarczy podciąć to aluminiowe wzmocnienie w zderzaku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...