Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi RS5 Sportback 2.9 Bi-Turbo TFSI 450ps 600nm Nogaro Blue


Kosmita

Rekomendowane odpowiedzi

A ile ten olej filtr i wymiana kosztuje przy aucie wartym pół bani ?

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mordę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Młody_drog napisał:

Nie dajmy się zwariować z tymi wymianami co 3k, co 5k czy "od razu po wyjechaniu z salonu" ??... Samochód jest na gwarancji a Kosmita nim do końca życia na pewno jeździć nie będzie...

 

I za takie podejście powinni od razu wsadzać na fotel i za***ać..

Żebyś kiedyś trafił na takiego trupa skatowanego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Bristol napisał:

O w pytkę, niebieski się chowa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Młody_drog napisał:

Nie dajmy się zwariować z tymi wymianami co 3k, co 5k czy "od razu po wyjechaniu z salonu" ??... Samochód jest na gwarancji a Kosmita nim do końca życia na pewno jeździć nie będzie...

 

Następny się zapłacze i będzie pisał na fioum jakie to Audi jest bee i tylko BMW:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, k232 napisał:

I za takie podejście powinni od razu wsadzać na fotel i za***ać..

Żebyś kiedyś trafił na takiego trupa skatowanego?

Za*** co? Bo cenzura przysłoniła mi sens twojej wypowiedzi.

 

Dla mnie możecie wymieniać olej i co miesiąc, a filtry co 2 tygodnie. Jeśli myślisz, że wymieniając tak jak sugeruje serwis zrobisz z samochodu "trupa" to gratuluję toku myślenia. To już nie są czasy 1.9tdi kiedy wymieniając co 10k można było zrobić autem 400k km. Prawda jest taka, że co ile by Kosmita (czy jakikolwiek inny wlasciciel szybszego, nowego samochodu) nie wymieniał. To po 150-200k i tak będzie kapitalka :) kosmita zrobi nim może 60k?? Więc po co ma się tym denerwować? Przy sprzedaży auta nikt mu 20 tyś więcej nie da za to, ze wymienial co 10k olej... Serwis (jeśli zdecyduje się na oddanie po leasingu) też nawet o tym nie wspomni A w zamian, przypierdoli się do jakiejś pierdoły. Takie są realia. Nie zrozumcie, że mówię, żeby nie dbać o samochód. Bo to akurat inna sprawa. Chodzi o to, żeby myśleć i użytkować samochód racjonalnie...

 

Więc zejdźmy na ziemię.

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Młody_drog napisał:

Więc zejdźmy na ziemię.

Cały czas tu jesteśmy 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja proponuję zmienić temat z leasingów,wymian oleju itd. na te piękne RS5 :)

Kosmita - na ile siana wyszła Twoja konfiguracja? jeśli to nie tajemnica oczywiście...

i czy jest coś z czego zrezygnowałeś a teraz uznałeś że jednak trzeba było to zamówić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Młody_drog napisał:

Za*** co? Bo cenzura przysłoniła mi sens twojej wypowiedzi.

 

Dla mnie możecie wymieniać olej i co miesiąc, a filtry co 2 tygodnie. Jeśli myślisz, że wymieniając tak jak sugeruje serwis zrobisz z samochodu "trupa" to gratuluję toku myślenia. To już nie są czasy 1.9tdi kiedy wymieniając co 10k można było zrobić autem 400k km. Prawda jest taka, że co ile by Kosmita (czy jakikolwiek inny wlasciciel szybszego, nowego samochodu) nie wymieniał. To po 150-200k i tak będzie kapitalka :) kosmita zrobi nim może 60k?? Więc po co ma się tym denerwować? Przy sprzedaży auta nikt mu 20 tyś więcej nie da za to, ze wymienial co 10k olej... Serwis (jeśli zdecyduje się na oddanie po leasingu) też nawet o tym nie wspomni A w zamian, przypierdoli się do jakiejś pierdoły. Takie są realia. Nie zrozumcie, że mówię, żeby nie dbać o samochód. Bo to akurat inna sprawa. Chodzi o to, żeby myśleć i użytkować samochód racjonalnie...

 

Więc zejdźmy na ziemię.

A iloma autami zrobiłeś ponad 200k od nowości, że tak śmiało twierdzisz, że wtedy to już tylko kapitalka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, dajmy spokój. Warto zrozumieć sens i Mateusz wszystko wyjaśnił i napisał z sensem. Nie chodzi o to by katować samochód i oddać złom następnym właścicielom. Jak śledzicie ciut moje wpisy to wiecie ze sam walczyłem z a4 aby wymienić skrzynie zanim oddam go bankowi, tylko po to żeby nastepny wlasciciel nie musial zaczynac przygody z a4 od walki ze sprzeglami, ale się nie udało. Mimo, że przez to dłuższy czas nie miałem auta tylko stało w serwisie. 

Ale też nie popadajmy w drugą skrajność. Ja dbam o samochody. Wymieniam olej wcześniej niż zalecane (co 10-12k, w a4 tzw duzy serwis zrobilem przy 54k, komolet hamulcow prawie co 20k - nie bawie sie w polsrodki). Ale wymiana oleju co 2k jest bez sensu tym bardziej, że wykupiłem pakiet serwisowy,  a samo auto tez tego nie wymaga. To są raczej takie zaszłości. Choć sam mimo, że dla niektórych docieram dynamicznie auto to nie używam jego mocy w 100% a raczej 70. Ale docierać docieram. No i przy zagotowaniu oleju lub hamulcow trzeba wtedy wymieniac i to jest fakt.

1 godzinę temu, Bristol napisał:

Kosmita - na ile siana wyszła Twoja konfiguracja? jeśli to nie tajemnica oczywiście...

i czy jest coś z czego zrezygnowałeś a teraz uznałeś że jednak trzeba było to zamówić?

Konfiguracja 560k. Jest wszystko prawie. Jak bym mieł no limit budżet to wrzucłbym do środka niebieskie szwy pod kolor (40k dopłaty), ceramikę (35k dopłaty) i ew. Pakiet karbon (ok. 25k doplaty). Ale prawie 700k za auto tej klasy to dla zasady za dużo :) wolałbym poczekać na rs7 ;) 

Edytowane przez Kosmita
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o świeże samochody sportowe nie a4 w dieslu z 2004 roku gdzie jak wiemy, motoryzacja była całkiem inna.

 

Koniec spamu, Kosmita wyjaśnił.

 

P.s. fajne auto, mówiłem już? :D

Edytowane przez Młody_drog
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Młody_drog napisał:

P.s. fajne auto, mówiłem już? :D

Hehe Tylko na fb więc dobrze, że powtórzyłeś ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym olejem po 3k chodzi o to żeby zmienić i pozbyć się opiłków metalu po produkcji silnika a później to każdy wymienia jak mu pasuje ?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Kosmita napisał:

Panowie, dajmy spokój. Warto zrozumieć sens i Mateusz wszystko wyjaśnił i napisał z sensem. Nie chodzi o to by katować samochód i oddać złom następnym właścicielom. Jak śledzicie ciut moje wpisy to wiecie ze sam walczyłem z a4 aby wymienić skrzynie zanim oddam go bankowi, tylko po to żeby nastepny wlasciciel nie musial zaczynac przygody z a4 od walki ze sprzeglami, ale się nie udało. Mimo, że przez to dłuższy czas nie miałem auta tylko stało w serwisie. 

Ale też nie popadajmy w drugą skrajność. Ja dbam o samochody. Wymieniam olej wcześniej niż zalecane (co 10-12k, w a4 tzw duzy serwis zrobilem przy 54k, komolet hamulcow prawie co 20k - nie bawie sie w polsrodki). Ale wymiana oleju co 2k jest bez sensu tym bardziej, że wykupiłem pakiet serwisowy,  a samo auto tez tego nie wymaga. To są raczej takie zaszłości. Choć sam mimo, że dla niektórych docieram dynamicznie auto to nie używam jego mocy w 100% a raczej 70. Ale docierać docieram. No i przy zagotowaniu oleju lub hamulcow trzeba wtedy wymieniac i to jest fakt.

Konfiguracja 560k. Jest wszystko prawie. Jak bym mieł no limit budżet to wrzucłbym do środka niebieskie szwy pod kolor (40k dopłaty), ceramikę (35k dopłaty) i ew. Pakiet karbon (ok. 25k doplaty). Ale prawie 700k za auto tej klasy to dla zasady za dużo :) wolałbym poczekać na rs7 ;) 

Przesada jest tez 560K :) no ale to juz wina banków i firm leasingowych 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.06.2019 o 16:55, Młody_drog napisał:

Nie dajmy się zwariować z tymi wymianami co 3k, co 5k czy "od razu po wyjechaniu z salonu" ??... Samochód jest na gwarancji a Kosmita nim do końca życia na pewno jeździć nie będzie...

 

Oczywiście że warto wymienić olej po 2 czy 3 tys, na necie są fajnie przykłady na bmw?? poza tym nie da się tak zrobić aby nie było dotarcia. Ps co Ci po tej gwarancji ? Prócz kupy nerwów itp, już Kosmita przerabiał temat gwarancji w a4 ze skrzynia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj po kupnie auta, wymiana oleju po przejechaniu 1k km to mus. Co 5k to przesada, ale trzymać interwał 12-15k dla wolnossaka i 10 dla turbodoładowanej jednostki jak najbardziej ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Langista napisał:

10 dla turbodoładowanej jednostki jak najbardziej ok.

Nie dla RSy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, w RS-ie też bym zmieniał oliwe max co 8 tyś. choć też dużo zależy od stylu jazdy, jak by auto non stop widziało czerwone pole to zmieniałbym tak jak Dev pisze co 5tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta generacja (nie wiem jak inne) ma też coś takiego jak badanie czystości oleju. Jak by tam miały się znaleźć jakiekolwiek opiłki to od razu by wywalił przymus wymiany bez względu na interwał..

Edytowane przez Kosmita
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...