Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi RS5 Sportback 2.9 Bi-Turbo TFSI 450ps 600nm Nogaro Blue


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Będzie, będzie zabawa... ? Super config :kox::slina:

Opublikowano

O matko Boska, co za sztuka... i nawet nie przeszkadza mi to, że będzie w 5D :D Dojebany konfig, że tak powiem. Gratulacje :) Gdzie śmiga, na połczyńską? Jeśli tak, to powiem żonie niech obfoci, bo tam pracuje :D

Opublikowano (edytowane)
W dniu 15.05.2019 o 09:37, czarny69 napisał:

O matko Boska, co za sztuka... i nawet nie przeszkadza mi to, że będzie w 5D :D Dojebany konfig, że tak powiem. Gratulacje :) Gdzie śmiga, na połczyńską? Jeśli tak, to powiem żonie niech obfoci, bo tam pracuje :D

IMO Sportback ma ładniejszą linie nadwozia ale to jak napisałem, to tylko moje zdanie ;) Będą foty, spokojnie. Śmiga do Powsina. 

Edytowane przez Kosmita
Opublikowano

Gratuluję zacnej konfiguracji. Również wg mojej oceny sportback ma ładniejszą linię nadwozia ;) (a właściwie to najładniejszą :) ).

Czy słyszałeś może jakieś opinie o serwisie w Powsinie? Zastanawiam się nad nimi w kwestii przeglądów swojego auta (mam najbliżej), ew Sekundowa lub Serwis Audi Zasada na Grochowskiej. Z tego co przeczytałem w Twoim wątku dot skrzyni Stronic - Wolicę raczej odradzasz? 

I jeszcze pytanie w sprawie folii ochronnej nadwozia - faktycznie był taki problem z lakierem a4, że się na to zdecydowałeś? Ja w sowim nakleiłem folię w miejscu nieistniejących chlapaczy bo w poprzednim aucie tam lakier dostał ?

Opublikowano
Godzinę temu, A5Radek napisał:

Gratuluję zacnej konfiguracji. Również wg mojej oceny sportback ma ładniejszą linię nadwozia ;) (a właściwie to najładniejszą :) ).

Czy słyszałeś może jakieś opinie o serwisie w Powsinie? Zastanawiam się nad nimi w kwestii przeglądów swojego auta (mam najbliżej), ew Sekundowa lub Serwis Audi Zasada na Grochowskiej. Z tego co przeczytałem w Twoim wątku dot skrzyni Stronic - Wolicę raczej odradzasz? 

I jeszcze pytanie w sprawie folii ochronnej nadwozia - faktycznie był taki problem z lakierem a4, że się na to zdecydowałeś? Ja w sowim nakleiłem folię w miejscu nieistniejących chlapaczy bo w poprzednim aucie tam lakier dostał ?

Dzięki,

Grochowska najgorsza z nich (mam najbliżej ale tam jest podejście klienta VW, a nie Audi). Powsin ma lepsze podejście do klienta choć trudniej o samochód zastępczy. Wolica ma o wiele gorszy dział handlowy, ale co do samochodu to raczej starają się dawać na serwis choć wkurzyli mnie terminami. Ciężko jest mi te wszystkie serwisy oceniać bo to patologiczne podejście centrali chyba ma największy wpływ, podejście aby zbywać klienta na bambus i uprawiać spychologię.

Co do foii, Przód ma pełno odprysków, a sam lakier po każdej dłuższej jeździe ma takie tłuste plamy, że nie ma jak tego zmywać bez detailingu. Ceramika i folia ochronią samochód przed piaskiem, kamykami oraz tymi robalami. Po prostu chce żeby RS wyglądał zawsze bardzo dobrze, dlatego się na to zdecydowałem.

Opublikowano

Hey Pawciu ?

Widzę, że pojawił się wątek to i dwa grosze dorzucę ? 

Pierwsze primo cieszę się, że jednak z niebieskich przeważył Nogaro ... będzie b.oryginalny ale i nawiązujący do klasyki RS ?

Z dodatkami w czerni piano będzie piękny kontrast!

No i jeszcze te felgi w piano ?

Generalnie jakieś pojęcie po jazdach próbnych z Tobą zdążyłem sobie wyrobić o aucie. Ciekaw jestem wydechu performance! 

Oczywiście robię rezerwację na odbiór z Tobą ?

Bezawaryjności życzę i dużo frajdy z użytkowania ??

 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 13.05.2019 o 14:20, Kosmita napisał:

Siemanko,

niektórzy od jakiegoś czasu wiedzą, inni nie, ale A4 ode mnie ucieka, ponieważ zamówiona została już nowa długo wyczekiwana daily-zabawka - Audi RS5 Sportback.

Jak ktoś chce poczytać moje początki na forum to tu temat mojego A4 ;)  https://a4-klub.pl/topic/373610-audi-a4-b9-20-tfsi-252-km-quattro-s-tronic-s-line/

Jako, że powoli przybliżamy się do momentu odbioru Ryśka to pozwoliłem sobie założyć nowy temat.

 

Audi RS5 Sportback 2.9 Bi-Turbo TFSI 450ps 600nm Tip-tronic quattro nogaro blue pearl.

 

Auto praktycznie ma wszystko bez ceramiki i pakietu carbon (kwestie finansowe) oraz kilku dodatków, których nie chciałem mieć świadomie (progresywny układ kierowniczy, przez który samochód się sztucznie prowadzi czy Head-up display, którego nie widać w okularach z polaryzacją, a mi w nocy przeszkadza). Natomiast apropos hamulców - testowałem coupe ze stalowymi i efektu gumy nie było pomimo zrobienia tylko 130km na pełnym baku :) więc mam nadzieję, że dadzą rade.

 

Kolor exclusive nogaro blue perłowy, z pełnym pakietem czerń na wysoki połysk (czarne listwy, czarny grill, czarne lusterka, czarne progi, czarne ringi Audi, czarne oznaczenia RS5 oraz czarny spoiler), panoramiczny dach z czarnym przednim pasem, wydech performance z czarnymi końcówkami, koła 20” z czarnym wnętrzem dedykowane dla RS5 Sportback (pierwszy mod to całe koła w gloss black:) ) Z wyglądu warto wspomnieć jeszcze o opcjonalnych reflektorach LED Matrix-beam z dynamicznymi kierunkami, które w RS-ie posiadają czarny środek.

 

Wnętrze: czarne fotele sport plus (romby) w skórze Feinnappa z masażami i pamięcią ustawień, czarna podsufitka,

duża navi, klima 3-strefowa z panelem półdotykowym,

dekory z prawdziwego karbonu (a nie carbon atlas),

VC - tak, tutaj się przekonałem ze względu na zupełnie inny niż w A4 układ zegarów :)

B&O, podświetlenie ambiente

Phone Box ze wzmocnieniem LTE

i wiele innych, które są standardem lub oczywistą opcją dla Audi RS takich jak grzane stołki, elektryczna klapa bagażnika, składane lusterka samościemniające, pakiet skórzany wnętrza czy bezkluczykowe otwieranie..

Z asystentów to tym razem wszystkie możliwe systemy w mieście, w trasie oraz wspomagające parkowanie (aktywny tempomat z asystentem jazdy w korkach, utrzymywanie pasa ruchu oraz toru jazdy w korku za samochodem poprzedzającym, wszelkie systemy ostrzegania z przodu, z tyłu, z boku, które można, uff, wyłączyć oraz kamery 360 z systemami parkowania) bez Head-up display.

Z systemów technicznych z kolei to jak wyżej wszystko bez wspomnianej ceramiki oraz progresywnego układu kierowniczego. Reszta jest (sportowy wydech performance z klapami, sportowy mechanizm różnicowy, prędkość podniesiona do 280, regulowane zawieszenie sportowe Dynamic Ride Control).

 

Znalazlem w necie fotę RS5 Coupe z dokładnie moją specyfikacją z zewnątrz, więc będzie to wyglądać mniej więcej tak jak na fotce. Jak odbiorę, oczywiście wrzucę foty mojej. Pzdr.

59745448_320114302235754_7319395708639903744_n.jpg

Gratki bo widac ze RSa teraz to nie tak hop siup zamówić :)  Widzę ze spec podobny jak u mnie w RS4.

Hamulce do codziennej jazdy i nawet lajtowych zabaw na torze wiecej niz wystarczające tak ze mysle ze nie ma sie co martwić.Jakie felgi wziąłeś do tego pakietu ? Mam nadzieje ze ten niwy wzór ? 

Edytowane przez turdzi
Opublikowano

Turdzi fakt.

Paweł rzeczywiście w twoim przypadku mega krótki czas realizacji zamówienia.

Wczoraj widziałem zamówienie od dealera że Stanów. Gość zamówił we wrześniu 2018 odebrał koniec stycznia 2019.

Felgi zdaje się ten nowy wzór ? 

Btw. Słuchajcie jak wagowo ma się RS4 B9 do RS5 Sportback?

Pozdrawiam

Opublikowano

Katalogowo RS4 1830 kg, RS5 Sportback 1795 kg

Opublikowano

Dzięki za info DonDżonson.

Czyli różnica wagowo niewielka...tyle co  set "odchudzonych" kół 20".

Osiągowo buda RS5 pewnie minimalnie mniejsze opory stawia przy wyższych prędkościach.

Z kolei RS4 jest mega praktyczny ...

Obydwa piękne sprzęty ??

 

Opublikowano

RS5 SB to juz tez bardzo praktyczne auto z bagażnika troczisz tylko cześć tej gory która sie zadko wykorzystuje ja moze robię to raz do roku.

Opublikowano
W dniu 14.05.2019 o 15:50, Kosmita napisał:

Sama ceramika nie obroni Cię przed piaskowaniem tzw. czy kamyczkami na przedniej masce. Są takie pakiety w folii samych newralgicznych miejsc, albo tzw. połówka przodu, ale to za***iście źle wygląda. Minimum to co opłaca się wziąć IMO to full przód i newralgiczne miejsca (klamki itp) - to wziąłem ja. Masz folie na wszystkich lampach, cały przód, maska, dach do okna dachowego, lusterka, błotniki przednie. A do tego ceramika. Ceramika może być też różna, w zależności jaki chcesz efekt i na jak długo ma starczyć. Są różne rodzaje ceramiki plus liczy się ilość nałożonych warstw. Ja myślę, że wziąłem taki fajny pakiet, bo będę miał ceramikę Pro Strong 9H 4 warstwy, plus jedna warstwa Light żeby się błyszczało - w sumie 5 warstw. Na koła tylko dwie. Mam też zabezpieczenie środka żeby te listwy się nie rysowały, a skóra dłużej wyglądała fajnie. No i przed wszystkim jednoetapowa korekta lakieru, bo już dziady rysują lakier przy zdejmowaniu osłon transportowych i pierwszym myciu..

Natomiast wtedy trzeba odpowiednio myć samochód żeby nie zepsuć tego. Ale samochód tak zabezpieczony powinien długo wyglądać fajnie bo sama ceramika jest na parę lat, a folia chroni przed uderzeniami piasku czy kamieni. Jedyne co można jeszcze więcej wziąć to full oklejenie samochodu, ale ja tego nie wziąłem.

Ja mam tak zrobione u siebie na RS4 i sprawdza sie genialnie 20KKm i przod jak nowy a najsłabszym ogniwem jest teraz szyba która jest juz ser szwajcarski.Moim zdaniem dobrze zainwestowane pieniądze i Myse ze bedzie to zabieg na każde nowe auto.

Opublikowano

Tak mi się wydaję jeśli chodzi o porównanie do Avanta. A przynajmniej ciut więcej sobie zmieniłem z A4 bo inny przód ciutkę. A z tyłu mam o wiele fajniejszy dostęp do bagażnika.

a co do folii to też mam takie zdanie - zobaczymy jak u mnie się będzie to utrzymywało na niebieskim

Opublikowano

Mysle ze im ciemniejszylakier tym lepiej.Na białym jak jest bardzo brudny to na końcu foli zbiera sie troche kurzu i wtedy na białym troche to widac ale trzeba sie mocno wypatrzeć i wiedzieć dzie i czego szukać.

 

Jakie felgi wziąłeś ?

Opublikowano
25 minut temu, turdzi napisał:

Mysle ze im ciemniejszylakier tym lepiej.Na białym jak jest bardzo brudny to na końcu foli zbiera sie troche kurzu i wtedy na białym troche to widac ale trzeba sie mocno wypatrzeć i wiedzieć dzie i czego szukać.

 

Jakie felgi wziąłeś ?

Te sportbackowe. 

Ale one zostaną na zimę, a na lato wejdą Rohany w gloss black, najprawdopodobniej te:

 

29407AE1-477B-4D0F-985B-8F34829ACC21.png

7EB2261F-A589-44C0-A313-C80FEC42CA23.jpeg

05CACF19-B8E1-48FA-A3F8-32F612E8CC02.jpeg

Opublikowano

Te nowe OEMowe sa klasa sam mam na nie ochotę.

Opublikowano

Ta felga jest wręcza stworzona dla RS4 idealnie pasuje do tych ostrych katów....

 

Moze sie jeszcze kiedys skuszę.Co ciekawe ma o 5 mm głębsze ET niz w RS4.....

IMG_6911.JPG

IMG_6912.JPG

IMG_6914.JPG

IMG_6915.JPG

Opublikowano

Odnosnie lakieru to koniecznie nudzisz go jakos zabezpieczyć.To nie jest metalic i wystarczy go raz umyć i bedzie juz porysowany.

Opublikowano

Turdzi,

Ten nowy Nogaro jest 3 warstwowa perła metallic. Na żywo obłęd, pod różnymi kątami mieni się różnymi barwami.

Racja to nowe kółko z RS5 SB klasa, rewelacyjnie wygląda w piano black.

Pawciu customowych do RS4/RS5 jest multum.

Wiesz, że te Rohann'y wkładają do RS5 w 11x20" et30 ?

Jest parę innych kozaków np. Schmidt Drago, Vorsteiner VFF103 no i mój top topów: Brixton PF1 Ultrasport+ ?

9b15772cfdee386c63192929cbfe67c0.jpg

56622626_285603785697346_698400159473631

Komplecik skromne 9500USD...?

Opublikowano

Nie ma czegoś takiego jak nowy Nardo blue. Jezeli jest z domieszka jakiejś perły czy metalic to nie jest to juz Nardo blue.

IMG_6921.PNG

IMG_6922.PNG

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...